Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Ry0K3N


Ry0K3N
senior tag

Hát megérkezett, egyenlőre EGS storeba de majd jön steamre is.
[link]

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#2) tomas9320


tomas9320
tag

Van aki kipróbálta már esetleg?

Huawei P30 Pro VOG- L29

(#3) Dr.F.E.R.I.


Dr.F.E.R.I.
addikt

A kritikák alapján mégsem tűnik annyira veszélyesnek, rosszabbra számítottam.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#4) Killer01 válasza tomas9320 (#2) üzenetére


Killer01
őstag

A 4-es Mercenaries (Mek Tek verzió) a mai napig fent van a gépemen, szóval én ahhoz viszonyítok :B :
Elsőre kissé kaotikus a mech-ek variálási felülete (páncél-fegyverzet) meg a sok külön képernyő. A harc nem rossz, de valahogy -egyenlőre- nem jött át hogy én egy soktonnás harci gépben ülök....ez az elődöknél jobban működött. Grafika nekem tetszik, effektek is látványosak. Játékmenetet és történetet még nem kommentálnám, nagyon az elején vagyok. Pár hülyeséget nem értek, pl ugrórakéta hogy a viharba képes sebezni a robot lábát, ezt melyik idióta találta így ki?

(#5) Staradder


Staradder
tag

Én nem érzem hogy átláthatatlanabb lenne a 4 rész zsoldos kiadásánál vagy a onlinenál a mechlab. A grafika tényleg szép és belső nézetben szerintem visszaadja hogy egy mechben ülsz. A sztori lehet kissé monoton ismétlődő.

(#6) Killer01 válasza Staradder (#5) üzenetére


Killer01
őstag

Ezt most olvastam, és tizenx óra játék után sajnos teljesen egyet kell vele értenem: " A játék egy fos..
Nem a grafika vagy a fejlesztések-küldetések-hadjárat a probléma, hanem a játékmechanika. Normális AI programozás helyett respawn-oló ellenséget kapunk átlag feletti találati pontossággal. 2019-ben. Szégyen. Ezzel gyakorlatilag minden taktikai lehetőség redukálva van, ennyi erővel a csapatirányítást bele sem kellett volna tenni. Ha respawnoló ellenségre vágyok akkor inkább cod-ozok, ott belefér, szvsz egy Battletech univerzum nem ezt érdemli."

(#7) Staradder válasza Killer01 (#6) üzenetére


Staradder
tag

Valószínűleg két dologban hibázol.
1. Sohase állj meg és ne haladj szembe az ellenséggel (amikor csak lehet) mert könnyű célponttá válsz. A társaid is leginkább arra jók hogy elvonják rólad a tűzet, vagyis tartsd közel őket magadhoz. ( szar az MI-jük az biztos)
2. A végtelen respawn sem mindig igaz 5 típusa van a küldetéseknek. A Warzone, Defense missiokban adott hullámban jön ellenség aztán vége a küldetésnek. Az Assassination esetén keresd meg a célpontot majd lődd ki és pucolj a dobó hajóhoz.
Amiről te beszélsz a Demolition vagy Raid küldik ahol szintén nem állsz le hosszan harcolni hanem rámész a célpontok elpusztítására, majd kereket oldasz a dobó hajóval. Itt amúgy okkal van végtelen respawn, a Raidnek ez a lényege hogy menekülj miközben folyamatosan támadnak. A Demolitionnál meg az, hogy ne állj le bámészkodni, itt ha végeztél a céllal nem jön több hullám.

A taktika pedig a küldetésre kiállított mech-ek felszerelésében van, vagyis milyen típus, milyen fegyverrel, milyen sebbesség ami fontos.

(#8) Killer01 válasza Staradder (#7) üzenetére


Killer01
őstag

A taktika pedig a küldetésre kiállított mech-ek felszerelésében van, vagyis milyen típus, milyen fegyverrel, milyen sebbesség ami fontos.

Ez a legszomorúbb, egy Mechwarrior játéknak nem így kéne működnie. Meg mi az már, hogy ellövöm az ellenséges mech lábát, erre kb fél perc sántikálás után vígan szaladgál?'?
De hát ízlések és pofonok, ez van.

(#9) Cifu


Cifu
nagyúr

Hát kb. 10 óra után részemről:

+Az mindenképpen pozitív, hogy egy 3015-ös korszakú kvázi open world MechWarrior játékba belefogtak és elkészültek.
+A szabadon való kószálás a Belső Szférában nagyon hangulatos, a különféle ellentétek, konfliktus zónák kidolgozottsága ha nem is túl jó, de azért adja a hangulatot.
+A játékbéli grafika nem olyan rossz, nem 2019 csúcsa, de azért nem ronda.
+Rengeteg küldetés, rengeteg fegyver, rengeteg Mech.
+Nekem tetszik a Battletech személyreszabásának rákfenéjére (fegyvertömeg, slot arányok, illetve a Mech-ek elvben nem olyan könnyen átépíthetőek) adott válaszuk. Az adott Mech alváltozatnak small/medium/large ballistic/energy/missile slotjai vannak, ezekben viszont szabadon lehet kontárkodni, kisebb fegyvert belerakni.
+Rombolható környezet. No nem túl szépen, de rombolható, ez nagyon nagy plusz.

+/-: A játékegyensúly koránt sincs rendben. Az MWO-hoz képest egy fokkal lejjebb vették a páncélzat szorzóját (olyan 4x-esre), de hogy ez így jó-e a játékélmények, azt nem tudom. Az olyan "one kill" Mech-ek, mint az UM-R60 AC/10-el vagy HBK-4G AC/20-al korántsem tudnak olyan félelmetesek lenni, mert a fegyvereik egyszerűen nem bírnak olyan pusztító hatással. Ezt pedig nem ellensúlyozza az, hogy 4x annyi lőszert kapunk 1 tonnáért. Persze, értem, hogy sokan vonyítanának, ha egy szerencsétlen fejlövéstől meghalnának, de hát istenem, ez benne van a pakliban...

-A karakterek grafikája kb. 10 évvel van elmaradva az aktuális színvonaltól.
-Az AI rém buta. Beakadhatnak, olykor csak előre-hátra sétálnak. A városi terep vicces - sokszor a védők okozzák a legtöbb kárt a védendő objektumokban. Zéró taktikai érzéke van az AI-nak, és nem figyelnek semmire.
-Ebből fakadóan ugyan ott vagyunk, ahol 1996-ban: hullámokban érkeznek az ellenfelek, mert azonos mennyiségű ellenfél ellen nincs kihívás, ha viszont egyszerre törne ránk az összes ellenség, akkor meg nem lenne esélyünk...
-Az, hogy a semmiből jelennek meg az ellenfelek, oltári gáz 2019-ben. Azért nem értem ezt, mert ugyanakkor egy csomószor Leopard dropshipek szállnak le, és hozzák a Mech erősítést. Szóval lett volna mód másként csinálni, de nem...
-A küldetések jó része eleve el van cseszerintve, szerintem nem volt rendesen kitesztelve ez sem. A Defense küldik jó részénél vért kell izzadni, hogy legalább befejezni esélyünk legyen, 40%-os értéken meg esélytelen megvédeni egy városrészt úgy, hogy olykor 500 méterre jelennek meg az ellenséges támadók, különböző irányból.
-A fő küldetésszál... gyenge, egy picit sem tudok azonosulni vele, vagy legalább méltányolni.
-Tele van még bugokkal. Ha szétlövöd egy Mech lábát, kb. 10 másodpercre lassul le, majd hirtelen Jézusi segédlettel újra teljes sebességgel fut tovább...
-Nincsenek normálisan felépített ellenséges Lance-ek. Magányos járművek róják az útjukat, 2 tök különböző Mech jön erősítésként, és így tovább.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#10) Cifu válasza Staradder (#7) üzenetére


Cifu
nagyúr

A Warzone, Defense missiokban adott hullámban jön ellenség aztán vége a küldetésnek.

A Warzone-nál folyamatosan jönnek. Ha pedig a kimenekítési pont nem arra van, amerre készülsz, akkor még egy-két hullámon át kell vágnod magad. Ebben az a rohadt kínos, hogy a társaink ilyenkor sem képesek valami taktikai visszavonulásra, hiába szólok nekik, hogy kövessenek, folyton visszafordulnak az ellenfél felé, amiért azok utólérik őket, és folyik tovább a harc.

Egy Lance pedig ugyan ne harcoljon már olykor 7-8x annyi ellenféllel...

A taktika pedig a küldetésre kiállított mech-ek felszerelésében van, vagyis milyen típus, milyen fegyverrel, milyen sebbesség ami fontos.

Ez akkor lenne jó, ha lenne értelmes AI. De nincs.
Az nem "taktika", hogy mi egy gyors, de nagy épületromboló hatású AC fegyverrel felszerelt Mech-el rohangálunk, hogy a Demolition küldiknél leromboljuk a célt, aztán fussunk a kimentési zónába, amíg a társaink lefoglalják az ellenséget...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#11) Killer01 válasza Cifu (#10) üzenetére


Killer01
őstag

Minden pontoddal maximálisan egyetértek. Az épületrombolásos küldikhez: 2x megcsináltam, hogy az ellenfél pusztította le a 40-50 %-át a létesítményeknek az idióta rohangálásával :DDD Csak Defense küldetés ne lenne, ott meg a saját csapatom csinálja ugyanezt, egy kutyaólat nem képesek kikerülni... :O

(#12) Staradder


Staradder
tag

Nincs mivel vitatkoznom :DDD
Én azért jobban kedvelem ezt a formát mint az onlinet. És jobb még igy is mintha nem kaptunk volna semmit vagy csak egy bug halmazt.

(#13) Killer01 válasza Staradder (#12) üzenetére


Killer01
őstag

Online-al nem is játszottam :N
A salvage nálatok hogyan működik? Ahol sok pontot tudtam tenni a salvage-ra a tárgyalási pontokból (baráti a frakció) ott direkt az ellenséges mech-ek lábára mentem (állítólag ha nem lövöm sz@rrá több esélyem van menekíteni a roncsot). Ennek ellenére a legdrágább alkatrész amit elhozhattam egy ac5 volt... :W
Másik küldi (még korábbról), mindenkit szó szerint rommá lőttem, karok meg fegyver nélkül mászkált az ellen az elhalálozása előtt: erre bead 2 mech-et hogy vihetném... persze ott nem volt rá pontom :(( Akkor most mitől függ mit lehet menteni?

(#14) ricsi99


ricsi99
addikt

Nem tom... ezek a küldik baromira unalmasak.
Ai egy kalap kaki.
Gépigény az van... csak tudnám mire

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

(#15) Cifu válasza Killer01 (#13) üzenetére


Cifu
nagyúr

Az MWO esetében Founder voltam, csináltam még rajongói oldalt is neki... aztán nagy csalódás lett.
A beígért dolgok egy része csak 2-3 évvel később jött ki, az elején irtó gáz netkód, és folyamatos játékegyensúly-problémák.
Időről-időre visszatértem, mert azért az online játék előnye az, hogy van olykor taktika és stratégia, de sajnos a játékegyensúly-problémák miatt ezek egyre kevésbé voltak tapasztalhatóak. Gauss-boatok, gyors Mech-ek MPL-el, aztán jöttek az ECM-ek és végül a klánok.

Kár érte, mert amúgy az eredetileg felvázolt koncepció nagyon szép lett volna a frakció-harcokkal.

A Salvage erősen véletlenszerű érzésem szerint is. Volt, hogy egy Mech sem pukkant el (nem volt ugye a kék gombafelhő), mégse kaptam egy Mech salvage-ot sem. Szóval nem tudom mi alapján számolja.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#16) Staradder válasza Cifu (#15) üzenetére


Staradder
tag

Az MWO esetében Founder voltam, csináltam még rajongói oldalt is neki...
Én is, én is :DDD töröltem is az oldalunk onlineról szóló tartamát.

A mech Salvage működésére még nem láttam hogy valakinek is sikerült volna rájönnie. (elvileg tiszta pilóta kill adja) Így nem erőltetném, helyette a c-bill-re gyurnék és a marketben vennék mechet. Vagyis én ezt teszem.

[ Szerkesztve ]

(#17) Shadowguard válasza Staradder (#16) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Tiszta pilóta kill sem adja. Tegnap kb. 20szor játszottam újra egy Assassination küldetést, mert a célpont egy Hunchbackben ült és meg akartam szerezni magamnak. Volt olyan kör amikor tisztán kilőttem a fülkét a lézerekkel (a csapat többi része biztos távolságban le volt állítva) és nem adta ide a végén. Volt, hogy kilőttem a lábakat, akkor se. Bezzeg úgy már kaptam szemetest a végén, hogy mellettem robbant fel...

Mech Salvage azért pénzszerzésre még így is jó. 6 pont egy Spider (vagy hét?), volt olyan küldetés, hogy kettőt elhoztam belőle a végén. Javítás nélkül 1,2-1,3 millió c-billt kapok érte. Így van most cirka 25 millióm és már vettem négy mediumot is.

Attól függetlenül amíg nem lesz rendes spawn és még pár javítás pihentetem. Kell még ennek 1-2 (7-8) patch, hogy élvezhető játék legyen

(#18) Staradder válasza Shadowguard (#17) üzenetére


Staradder
tag

A pilóta killt én nem próbáltam, így elhiszem. A salvage rendszert tisztán c-bill szerzése használom vagyis mindig a legtöbbet érőket hozom el. Mindegy hogy az mech vagy felszerelés.

(#19) Killer01 válasza Staradder (#18) üzenetére


Killer01
őstag

Nagyon másra nem is alkalmas sajnos, fejlettebb fegyvert mint amit használnak a mech-jeim nagyon ritkán dob.

(#20) Dr.F.E.R.I.


Dr.F.E.R.I.
addikt

Szuper Nintendón imádtam a Mechwarriort, egyik legkedvesebb játékom volt. Van szerintetek annyira jó ez a rész, hogy 30 eurót kiadjak érte (adott az epic egy 10 eurós kupont)?

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#21) Cifu válasza Dr.F.E.R.I. (#20) üzenetére


Cifu
nagyúr

Erre senki se tud jó választ adni neked. Én például nem adnék érte 30 eurót. Pedig Battletech és Mechwarrior rajongó vagyok, aki már adott egyszer 60 dollárt a Piranha Games-nek az MWO Founders-ért. A miértek nagy része benne van a #9-es hozzászólásban.

Van benne potenciál, az alapötlet, az időszakválasztás szerintem nagyon jó, és a megvalósításban is vannak pozitív dolgok (bejárható csillagtérkép, rengeteg Mech és alkatrész, amit kedvedre szerelhetsz, rombolható környezet, és a többi), de egyszerűen ordít róla, hogy még legalább fél, de inkább egy éves fejlesztési idő ráférne. Az NPC-k úgy állnak a Leopard dobóhajónk (a bázisunk) fedélzetén, mintha egy FPS játékfejlesztés v0.01-es változát látnánk. Ő itt például Fahad, a Tech, akik elvben a Mechjeinket javítja:

Nem túl szép, ugye? Ehhez tegyük hozzá, hogy Fahad (ahogy a többi NPC) egy tapodtat se mozdul. Egy helyben áll, a szemeit és a száját mozgatja, mikor beszél. A több, mint 20 éves Half-Life játékban ennél már többre voltak képesek. De hogy az FPS nézet valami utólagos gány lehet a játékba az is jól példázza, hogy a beállításoknál a billentyűzet kiosztást átkonfigurálhatjuk, ám a küldetések közötti FPS nézetre ez nem vonatkozik - itt marad a WASD mozgásra és az E a használatra, bármit is csinálunk. Tök igényes, nem?

Ehhez jön a játékmenet, amelyben a pozitívum, hogy sokféle bolygó van, és a pályák elvben procedurálisak, tehát (ismét elvben) mindig másképpen néznek ki. A probléma ezzel az, hogy ettől még a küldetések változatossága nem túl magas.

A legfőbb játéktechnikai probléma a semmiből megjelenő ellenségek, és az irtó bénán megírt AI. Az irtó béna nem csak arra vonatkozik, hogy képtelenek egy városban kikerülni az épületeket, de ott is kilóg a lóláb, hogy amikor az egyik társam Mech-jére egy 1500 méter lőtávolságú ER PPC-t szereltem, akkor a másfél km-re a semmiből megjelent ellenséges VTOL-t (helikopter) egyből lelőtte. Úgy, hogy amúgy kb. 800 méternél kezdi el a GUI jelezni, hogy ott egy ellenség. Sasszem AI viszont instant le is lőtte...

Szóval ilyen, a játékélményt azért eléggé romboló dolgok vannak benne.

Hogy segítsek is azért tessék, itt van két kapaszkodó:

1.: [Nézz meg Youtube videókat, például itt egy a játék vége feléről]
2.: Tölsd le virágbolti verzióban, nem szép dolog, de tesztelési céllal megteszi, ha tetszik, megveszed gyáriban, ha nem tetszik, nem fogsz senkit sem utálni, hogy rávett 30 euró elköltésére.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#22) Dr.F.E.R.I. válasza Cifu (#21) üzenetére


Dr.F.E.R.I.
addikt

Kösz Cifu a tanácsokat. Az jött le a külföldi kritikákból is, hogy alapvetően nem lenne annyira rossz, de a körítés nagyon gyenge (még) hozzá. Lehet nézegetem még egy darabig, azt látom, hogy kisebb bugfixeket, patchet adogatnak ki rá folyamatosan. Hátha előbb-utóbb sikerül formába hozni valamelyest.

Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd

(#23) Cifu


Cifu
nagyúr

A Tier 9-10 küldiknél még egy kedves bugba rohantam: a salvage-nál kiválasztott Mech-ek egyszerűen nem jelennek meg a Mechjeink között, vagyis nem kapjuk meg őket. Nagyon aranyos... :(

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#24) Killer01 válasza Cifu (#23) üzenetére


Killer01
őstag

Nálam olyan volt 2-3x, hogy nem vette figyelembe a beállított negolation pontokat a végén... csinálhattam újra a küldetéseket. Egyszer meg az overhead miatti lekapcsolás után -mikor elindult a mech- ott maradt a kijelzőn a piros téglalap...vicces volt így lövöldözni. Jah, egyszer rommá-fagyott az egész lövöldözés közben; kétszer meg egyszerűen "elment" az irányítás: nem reagált az egérre billentyűzetre, csak kb 10-15 másodperc múlva. Ettől függetlenül játszok vele tovább, nagy kedvenc a Battletech univerzum. Mondjuk az AI (ha annak lehet nevezni) elég szemét: Általában rámegy a legértékesebb fegyverekre és azokat lövi előszeretettel.

(#25) Cifu válasza Killer01 (#24) üzenetére


Cifu
nagyúr

A tárgyalás (negotitation) mindig elmegy nyaralni, ha restart mission-t nyomsz. Vicces vagy sem, de a visszatöltés az egyetlen megoldás erre... :(

Az AI nem megy semmire, inkább a Mech-ek kialakítása olyan, hogy gáz felfegyverezni a legtöbbet. A HBK-4P (a soklézeres Hunchback) esetén például menetrend szerint elpusztul az AI társaknál a jobb test, benne a sok lézer ugye. A Rifleman, Jagermech, Catapult, stb. alapból felejtős, mert a karokon van a fegyverzet oroszlánrésze, ami sokszor le lesz lőve. Pont emiatt gáz egy csomó Mech.

Én már alapból csak olyan Mech-ekkel megyek harcolni, ahol a testben van a fegyverzet nagy része - de a fenti HBK-4P példa mutatja, hogy az sem orvosság mindenre. :(

Apropó, a másik kedvencemet ki ne hagyjam - az AI társaink picit sem törődnek azzal, hogy van-e valaki köztük és a célpont között, vagy sem. Amíg csak a védőfalakat lövik ripityára emiatt, nem zavarna de simán hátbalőnek téged is, és a társaidat is. Igencsak fogtam a fejem, amikor azt látom hogy az egyik társam 3x PPC-vel telibecsűrte a másik társamat. Így már megértem miért került bele a Co-Op... :P

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#26) Killer01 válasza Cifu (#25) üzenetére


Killer01
őstag

Én a Jager-el csapatom jelenleg, 2x AC10 BF -még- elég mindenre...persze max armor a karokon és torzón. A társak nagyon gázak: lövöm az ellenséges mech-eket -el is fogytak szépen- de egyik sem vette a fáradságot hogy leszedje a felettem keselyűként köröző 3 helikoptert. Inkább nekiálltak -más ellenség híján- a bázis falát! lőni....
Más: hol lehet a gauss-hoz lőszert szerezni? Valahol beszereztem egyet, de lőszerem azóta sincs :D

(#27) Cifu válasza Killer01 (#26) üzenetére


Cifu
nagyúr

Erre nagyon kell figyelni, ahol a fegyvert meg tudod venni, ott lehet mindig lőszert venni hozzá. Miután megvetted a fegyvert, és elhagytad a rendszert, a marketben lévő lőszer eltűnik.

Szóval mindig vásárolj fel ilyenkor minden lőszert a marketből...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#28) Killer01 válasza Cifu (#27) üzenetére


Killer01
őstag

Jaja, azóta sikerült venni bele -meg mégegy Gauss-t beszerezni (bár nem egy nagy szám sajnos, 4-es Mercenaries-ban használhatóbb volt).
60 tonna felett -Heavy kategóriában- melyik mech-et érdemes keresni? Találkoztam egy Black Night-al, de -ebben a játékban- idegenkedek az egyféle fegyvertípussal szerelt gépektől (pláne az energiafegyverektől), eléggé behatárolja a lehetőségeket.

[ Szerkesztve ]

(#29) ricsi99


ricsi99
addikt

Melyik mech be lehet 4*uac 5-öt bepakolni? Jager 2 uac-al félelmetes ,de jobb volna valami assault...crab amit én eddig láttam csak 2 slot os
Nighstar 2 gaussal viszont jol supportol :D

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

(#30) Killer01 válasza ricsi99 (#29) üzenetére


Killer01
őstag

Nem ragad be az uac? Vagy ha rövid sorozatokkal operálsz nincs vele probléma?

(#31) Cifu válasza Killer01 (#28) üzenetére


Cifu
nagyúr

Kinek mi jön be.
Nálam a Thunderboltok (PPC, 3x MedLas és LRM10) és az Archer (2* LRM15, 2* MedLas)...
A Warhammer jól néz ki, de a karjaiban vannak a nagy energia slotok. A Marauder dettó ugyanez. Ezek kiestek. A Catapult is, ugyanez miatt...

Nekem a nagy kedvencem az Awesome. A Q 3x PPC vagy 2* PPC és LargeLas. Az R pedig 2* LRM20 és 2* MedLas. Lassú, de jól páncélozott és jól felfegyverezhető...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#32) warcat


warcat
veterán

Hero Kintaro mindent visz a legvégéig, már túlzás mennyire halálos :)

EA: It's in the crate!

(#33) ricsi99 válasza Killer01 (#30) üzenetére


ricsi99
addikt

Nálam most a favorit a Stalker 2*lrm15 st artemis+ 2 srm6+artemis +4 med laser.

Csapatnak kell az uac
"Ai" jol mészárol a Jager-al de 90+ os missziokba beviszi a harcba és akkor leoperálják róla a kezeit
2 browler + 1 sniper taktikát alkalmazok... kell egy mech ami szedegeti az aproságokat a 2 nehézfiú meg leköti a népet ,én meg 300m -röl már széttépek bármit ,azon felül meg a 2 lrm 15 aprit

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

(#34) Killer01 válasza ricsi99 (#33) üzenetére


Killer01
őstag

Ezzel annyi a problémám, hogy az Ai társak véletlenül sem a mech előnyeit-hátrányait figyelembe véve harcolnak... Nálam a Hero Commando (25 tonnás kis mech, 4 med laser) sokáig használatban volt társnak a gyorsasága miatt, sokszor lekötötte a nagyobb gépeket a körbe-körbe futkosásával. Viszont azt is megcsinálta, hogy egyedül lerohamozta az ellenséges bázist tornyokkal-helikopterekkel-tankokkal hiába mondtam neki hogy "form on me" . :(((

(#35) Cifu válasza Killer01 (#34) üzenetére


Cifu
nagyúr

A kedvencem az, amikor az LRM + PPC fegyverzetű társam *rohan* az ellenséges AC/20-al felszerelt Hunchback felé... :W

Tök felesleges "role" fegyverzet, mert a teljesen LRM fegyverzetű Mech-ben ülő AI sem képes a legalapvetőbb taktikai döntésekre sem... :(

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#36) ricsi99 válasza Killer01 (#34) üzenetére


ricsi99
addikt

Nagyon az elején lehetsz ha még light- és médiummal tolod

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

(#37) Killer01 válasza ricsi99 (#36) üzenetére


Killer01
őstag

Igazából a történet küldiket hanyagoltam, és császkálok össze-vissza az univerzumban :D
Skill-re már majdnem maxon van -velem együtt- 4 pilóta is, így azért könnyebb az élet.

(#38) warcat


warcat
veterán

3044-ben végeztem a sztorival, így a lore is stimmel nagyjából.Gondoltam egyet és az utolsó küldetésre is a Hero Kintaróval mentem, nem volt gond, brutálisabb gyilkost továbbra sem találtam nála.

EA: It's in the crate!

(#39) Cifu


Cifu
nagyúr

Én múlt hétvégén vittem végig. Háááttttt....

A kampány küldik 80%-a egy szinttel feljebb van a standard "generált" küldiknél, átgondoltabbak, élvezetesebbek, változatosabbak. Már amikor. Továbbra is a hajam tépem az olyanok miatt, amikor védeni kell egy (vagy több) objektumot, erre annak a közepére lerak 4 medium / heavy / assault Mech-et. Kampányban.
:W
Külön élvezetromboló, hogy nem lehet a peremvidékek utáni rendszerekben javítani. Tök jó, elugrom a kampányküldi helyszínére, lenyomom (valahogy), majd ugrálhatok vissza a Drakónis területre (akiknél amúgy Kill On Sight státuszban vagyok kb.) megjavítattni a rommá lőtt Mechjeimet.

Ami viszont tetszett, hogy a kor előre haladtával jöttek az "új" techek és mechek. Highlander, ER PPC, ER Laser, Artemis IV-es indítók, sőt, AMS és Gauss. Kár, hogy mindezek többsége értelmetlen. Konkrétan maximális látótávolságnál sincs értelme 1000 méter feletti lőtávolságú fegyvereknek. Mert egyszerűen nem rajzolja ki a modelleket. Ennyit az ER PPC-ről meg a Gauss-ról.

A történet valahol átgondolt, de továbbra se nyert meg. A novellák és a Battletech fluff szerint komoly újdonság volt a klánok létezése a Belső Szférának, ideértve az összes hírszerzőt is. Ahogy a "régi" elveszett Csillagligás Mech-ek is tényleg annyira ritkák voltak, hogy konkrétan nem látták őket évszázadok óta. Itt meg megvásárolhatjuk őket. Majdnem minden bolygón. Sőt, konkrétan egy ultraritka Csillagligás / klános Mech-el nyomulhatunk. Eőeőe....

Ezzel együtt szomorú vagyok, mert továbbra is a kapkodás nyomai köpnek szemen. Vannak harctéri javítóépületek. Összesen két kampány küldetésben. Az egyik az elején, a másik a legvégén. Kösz B+. Ennél már csak az jobb, hogy a játék elején megtanítják hogy tudunk felvenni cuccokat. Amit soha többé nem használunk. Pazar.

A végefőcímnél néztem, hogy azért kb. 25-30 ember fejlesztette a játékot. Hát nem tudom. A modellek jó része egy-az-egyben az MWO-ból érkezett. A szigorúan vett egyjátékos részt szvsz 7-8 ember hozta össze. Ezek alapján ennél sokkal több kellett volna.

Kár a játékért. Nem rossz, de nem fogjuk visszasírni, mint a Mechwarrior 2-őt vagy a Mechwarrior2: Mercenaeries-t...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#40) Killer01 válasza Cifu (#39) üzenetére


Killer01
őstag

Egyet tudok érteni.... amit még hozzátennék: még a 4-es részben is be lehetett terelni a kollégát a javítóépületbe, itt nincs ilyen. A kampány végén megnyit plusz területeket (15-ös szint kell hozzá) ennek nem tudom mi értelme van (ugyanazok az ezerszer lejátszott küldetések vannak itt is). Hacsak az nem, hogy az ugyanekkor megnyíló javító területen találtam meg a hero King Crab mech-et....szóval ha összegyűjtögetnéd az összeset, akkor a sima kampányban nincs rá esélyed. Amúgy se értem a Hero mech-ek eloszlását, párszor oda-vissza körbejártam az univerzumot, de a 75 tonnás Black Night felett csak az említett King Crab lett meg, pedig elvileg van 2 féle hero Atlas is, a 80-90 tonnás mezőnyről nem is beszélve.

(#41) ricsi99 válasza Killer01 (#40) üzenetére


ricsi99
addikt

Szerintem véletlen szerűen dobja...volt már ,hogy visszamentem ugyanarra a területre és ott figyelt valami hero mech...
Amugy jól látom ,hogy a sima ppc 90m belül is sebez?

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

(#42) Killer01 válasza ricsi99 (#41) üzenetére


Killer01
őstag

Valahogy rotálja szerintem, volt olyan Hero mech (talán valamelyik 30 vagy 35 tonnás kis mech, amin alapból 1 ppc és 1 srm van, hero változaton meg 2 ppc) amivel 4 rendszerben is találkoztam :D
A ppc sebez közelre is (ER-t nem tudom, sose használtam mert értelmetlen).

(#43) ricsi99 válasza Killer01 (#42) üzenetére


ricsi99
addikt

Na mind1 ,félretoltam a game-t valami 20. patc ig... egyenlöre egy r9 280-am van... igy mivel a történet baromi egyhangúvá vált majd elöveszem pár év mulva amikor legalább minimum grafikán elmegy :D

Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

(#44) warcat válasza Killer01 (#42) üzenetére


warcat
veterán

Nagyon egyszerű, amikor nem látod a rendszert (a ritka fegyó, mech stb jelzéseket) akkor a legközelebbi visszatéréskor, amikor ezek a jelzések újra láthatóvá válnak, kisorsolja a gép, hogy mit lehet kapni.

EA: It's in the crate!

(#45) Ry0K3N


Ry0K3N
senior tag

Jön az új kieg.
[link]

A 39-es Hanse hadatüzenek a házasságom napján Davion sushit akar enni és most háborút dolgozza fel a kampány.

Mechként megkapjuk az assault LURM carrier Longbowt. Szóval aki assaultként nem élte még ki még a mobil fire support platform ingereit az most megteheti új köntösben.

Ingyenes updateként meg kapunk egy instant action módot amit az ég világon senki nem fog használni.

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#46) Killer01 válasza Ry0K3N (#45) üzenetére


Killer01
őstag

Csalódás így elsőre. Klánokat hoznák inkább hivatalosan, abban lenne sztori meg újdonság....
Egyébként is menjenek a francba, legalább 2-3 hónapja dolgozom az 1.1.338 verzió magyarításán (család és munka mellett persze), most tartok a vége felé erre új kieg... :((
így sose lesz kész :DDD

[ Szerkesztve ]

(#47) Ry0K3N


Ry0K3N
senior tag

Kijött a kieg.
Kitoltuk együltve coopban az új kampányt.
Aztán így ennyi. Sok újdonságot ez a kiegészítő sem hozott.

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.