Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Bevezetés a wokok világába
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Kemo M168 és megalight
DeadMeat
veterán
A generátor/aksi práos már lett nézetve, semmi gond nincs velük még. Normál izzó az utolsó pár több mint egy évet bírt, csak ugye a fényerő nem volt az igazi. Az után kezdtem el használni a premiumokat, amik meg ugye kicsit hamar feladják. A 2. páros után mérettem be a generátort, aksit.
Azért egy próbát megér a védelem, köszi.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-v-
addikt
Hozass a becsületesneppertől, úgyis neki is van s2000-rese, nagy hondabuzi, meg amúgy is tolja ezt a kintről behozós balhét .. nem sok a köbcenti és régi is, szóval nem sok rá a regadó, ha valamit akkor ezt rábíznám, hogy tud hozni egy nagyon jót.
Amúgy jó az irány
BigBlackDog
veterán
Osram silverstar 2.0-al pozitívak a tapasztalatok fényerő, színhőmérséklet és élettartam terén. Szerintem nem rossz választás.
w333
félisten
+1 nagyon jó a fénye és az élettartama is hosszú, csak ajánlani tudom !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
EQMontoya
veterán
Az irány jó, ez az út szerintem nem 4M-ből áll meg.
Same rules apply!
tboldi
nagyúr
Ezt a 4 milliót csak irányként írtam. Ha inkább 5, az is belefér.
Snoop-y
veterán
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Ez amit linkeltél mx5; jó áron van? Esetleg ismered?
Időnként elgondolkodom, hogy kéne vmi hülyegyerek autó, amit lehet városban taposni. Már kitaláltam, hogyan tudok 2 autót garázsban tartani (egyet otthon, egyet munkahely közelében for free).
EQMontoya
veterán
Klubos autó, elég ritka kombó tényleg az 1.8, klímával, sperrel és szépnek tűnik.
Nem olcsó, de ha jó, akkor korrekt az ára.
Ha jól emlékszem, kb. akkora vagy, mint én (180 körül), szóval szerintem beférsz.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
DeadMeat
veterán
Igen, meg is rendeltem, meg a biztonság kedvéért egy tulfesz védőt is. Ártani nem árt. Köszönöm a segítséget!
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
BigBlackDog
veterán
"Fényerőben pedig elenyésző a különbség."
Akkor rossz "noname"-t próbáltam, nálam elég durva különbség volt színhőmérsékletben és fényerőben is érezhető javulást hozott a márkásabb izzó. Értelemszerűen elképzelhetőnek tartom, hogy az olcsóbbak között is van kiemelkedő fényerejű.
[ Szerkesztve ]
Klíma muszáj, és ha már rwd, akkor legyen sperr.
Sorozáson 180 voltam, de ez méretben ennyire kritikus?
Amúgy az NB vagy az NC jobb? (fontos az értéktartás, sok milliót persze nem szeretnék rászánni)
Snoop-y
veterán
Kene vmi hulyegyerek auto.
A GTI az nem az?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
EQMontoya
veterán
Más. Az NC nagyobb, komfortosabb és kevéssé gokart.
Értéktartásuk elég jó, sokat már nem lehet rajta bukni, az NA-k ára már inkább felfelé mozog.
Fejtér kevés van, a kormány közel van az üléshez (combban sincs emiatt sok hely) és hosszában is korlátozott az ülés állíthatósága. Szóval ha valaki nagyon hosszú lábakkal rendelkezik, vagy nagyon magas, az nem fér be.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Magnum_
nagyúr
Ma adta el haverom a piros NA-jat. Azt mondta, 2M-ert muszaj volt. (Dizel c70 kabrio lett helyette )
I humbly and respectfully decline™
Köszönöm, alkalmon adtán megkukkolok egyet. NA nem tetszik, főleg ha drága is.
Egy retro Fiat is tetszene.
@Snoopy: annak városban nem egészséges taposni, oda túl gyors.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Én se aggódom, hogy sokat buknék rajta, ha esetleg nem maradna sokáig.
focvis: nyári idő van már úgy is, kéne tartani egy talit a nyári rezidencián, elgurulok, beülsz.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Kéne, kéne... valamikor ősszel volt utoljára.
Hamarabb átgurulok a Soroksárira, ha valamelyik nap azzal mész dolgozni, kb. 1 km-re dolgozunk egymástól.
EQMontoya
veterán
Szerintem mindhárom nap azzal leszek a héten.
Same rules apply!
rbalint88
addikt
Neked jo lesz az NB, nekem mar kicsi. Fejem hozzaer a tetohoz, terdem a nyakamban. Pont akkora havere volt, mint amilyen alkat te vagy, o fickandozott benne. Amugy jo flash az mx-5, amig az elso ceges octavia le nem nyom a G-be de addig baromi jo a szinhaz!
EQMontoya
veterán
Jah, de úgy rémlik, hogy Te a 190-hez közelebb vagy, mint a 180-hoz. Kellett Neked ennyi babot enni.
Same rules apply!
Ja, néztem, 1.4 TSI pofán veri az 1.8-at. Városon túlra maradna a Golf, esetleg később vmi pusztítóbb dízel.
De még csak gondolat! Fiat 127 is tetszik, viszont egy légzsák, ABS nem árthat.
EQMontoya
veterán
Hát még a 140 lovas 1.4 tsi is kap majdnem egy másodpercet az 1.8 MX5-től 100-ig.
Persze, autópályán kényelmesebb, mert sokkal kevesebbet forog a turbós, de az MX5 súlyelőnye nagyon sokat számít dinamikában. Főleg városban, amikor nem 100-ról kell megindulni, hanem 0-ról, rengeteget számít, hogy szinte mindenkinél 200kg-val könnyebb vagy.
Same rules apply!
A VW.hun a 150 lovas Golf 1.4 van fent, az 8,2 sec 100-ig, 216 a vége. Erre szoktam mondani, hogy minden normális igényt bőven kielégít. [link]
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
A 8.2 kb. az 1.8 NB szintje. Egyébként igen, ez hétköznapi szinten bőven mindenre elég.
De azt, hogy futóműben, váltóban mennyivel van egy Golf fölött, csak akkor érzed, ha beülsz. És elég sokkal.
A nyitott tető meg önmagában egy komoly feeling.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
ΞΔGLΞ
nagyúr
Becsületesnepper...jah!
Amíg elérte ezt a "frankó" fokozatot, ki tudja mi a alapján, abban a majd 30 évben, míg ezt a "szakmát kitanulta" senkit nem b...ott ám át.
Qru
MODERÁTOR
Nem volt átírva a kocsi (mivel nepper vitte el sokáig nem is volt) a nyilvántartásban ezért még mi szerepeltünk. Tehát ők nem hibáztak, mert a lekért adatok alapján küldték a büntetéseket. Amint igazoltuk, hogy eladva nem is vt ebből gond senkinél csak a Hegyvidék adta ki egy ügyvédnek hogy írjon egy fenyegető levelet. Aztán a mi jogászunk felvette a kapcsolatot vele és elég gyorsan elhalt az ügy .
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Ettől még s2000-resből tudhat jó hozni kintről.
brumi1024
veterán
Munezhelyettes szolgálatra jelentkezik: Eskétezerresből vagy eskétezresresből?
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Hétvégén elmentünk megnézni egy sperres NB 1.8-at. Mondom beszarás, micsoda száguldás... Aha, ránézek az órára 80-al mentünk.
De elég, így is vigyorogva szálltam ki. Mint a hülyegyerekek nyomtuk a fánkokat a Teszkó parkolóban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
A hang és az érzet becsapós, de nem kell hozzá gyorsan menni, hogy élmény legyen. Az élmény a lényeg, nem a sebesség.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Ezt most megtanultam. De sosem kéne MX5, egyszerűen nem éreztem magam benne biztonságban, nem a sofőr miatt hanem mert nem volt ott körülöttem a megnyugtató védelmet (hazudó) acéltérváz.
#nincsbennetarcsi
Termi16
őstag
Szombaton sikerült végre tesztvezetni az új Leaf-et.
Lehet, hogy nekem voltak túl nagyok az elvárásaim, de számomra kalap kaki volt.
Párom is vezette, ő odáig volt érte.
Mondjuk nekem a fő bajom az volt, hogy a hátsó felem nem fért bele a vezetőülésbe, a két szélén ültem.
Illetve nincs elég jól szigetelve a kabin, ezért a szélzaj irtó zavaró már kb 80 környékén. Oké, mást nem is hallasz, de akkor is.
Amúgy megy mint a veszedelem, de abból sem érzel semmit, csak a szélzajt.
A gyorsulás olyan mozdony-szerű, igazából nem egy húde jó érzés, csak simán megindul és megy. 50-nél rálépsz és 3 másodperc múlva 100-on vagy, juhu.
Belül meg olyan semmilyen, inkább a kisautók anyagminőségéhez volt közel, mintsem akár egy kompakthoz.
Ami mondjuk tényleg 10/10 volt, az az e-pedál. Frankón úgy fékez, meg megtartja a kocsit, hogy fékpedálra nulla szükség van, és nem kell nyomiskodni meg 200 méterre a lámpa előtt már lassitani, ez a része nagyon pöpec.
Elvileg pro tippet kaptunk a kereskedőtől, miszerint ma vagy holnap emelnek 6%-os az áron, és hogy akkor foglalózni kéne, dehát igy kell a fenének.
Legmagasabb Tekna felszereltséggel de automata parkolás nélkül és csak bőr-szövet kárpittal ~9,6 lett volna az ára.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
Magnum_
nagyúr
9.6M- (minusz) allami tamogatas (1.5M)?
I humbly and respectfully decline™
EQMontoya
veterán
Pedig meglepően ott van, érdemes megnézni, milyen vastag az ajtó.
Pont azért, hogy nyitott tetővel is merev legyen, brutál mennyiségű acél van alattad/körülötted, nem véletlenül nehéz ahhoz képest, hogy mennyire pici. (1050kg körül van az NB, ami mondjuk egy 5 ajtós Polo súlya)
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Borultam már meg autóval, azóta más szemmel nézem ezeket a járgányokat. Nem erről szól tudom, hanem a szabadság érzésről, ahogy susog a szél körülötted... Tény, hogy masszív csak egyszerűen nincs meg a biztonságérzetem mert folyton az lebeg a szemem előtt, - a rossz tapasztalatom miatt - hogy ha fejre állok ez nem véd meg.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Szerintem ez teljesen rendjén van. Ha valaki egy MX5-tel fejre tud állni, az Darwin díjat érdemel.
Same rules apply!
Cicero
őstag
Qru
MODERÁTOR
Bármivel fejre lehet állni önhibádon kívül is. Én se magamtól borultam árokba, hanem külső behatás miatt.
mod:
Cicero: Na ez már döfi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Termi16
őstag
Nem.
11,5 a Tekna, abból jön le a 1,5 állami támogatás meg valami központi 4%-os kedvezmény.
Szóval a 9,6 amit fizetsz, egytónusú metálfénnyel, bőrön és magától parkoláson kivül full extrával.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
B-L-A-C-K
titán
Na szerdára bejelentkeztem gumicserére, elvileg BP-en napközben a 2 hetes előrejelzést nézve 9 fok felett lesz az időjárás mindig, éjszaka lesznek csak 2-3 fokok.
Termi16: Nem tudom ki hogy van vele, de ha már elektromos én előbb vennék használtan ~8-ért egy fullos i3-at mint azt.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Tegnap már én is a nyári Hankook-al verettem a városban. Érezhetően nem nyúlt úgy mint a TS850 szombaton.
#nincsbennetarcsi
Én megvárom Bécset ezzel, sógoréknál még tuti előírás a téligumi. Majd utána 1-2 hétben lesz rá időm és nyárizunk, nagyon várom a szürke felnit. (Ez a mostani is irtó mód tetszik)
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Csak télies útviszonyok között kötelező a téli, ha nincs hó/fagy akkor mehetsz nyárival is simán.
#nincsbennetarcsi
brumi1024
veterán
"Nem tudom ki hogy van vele, de ha már elektromos én előbb vennék használtan ~8-ért egy fullos i3-at mint azt."
Dettó.
Termi16
őstag
Én abba nem ülnék bele semmiképp
Egyrészt tróger BMW, másrészt meg ahogy kinéz....
Plussz ugye nekem szempont a nagyobb hatótáv benzin nélkül, szóval mindenképp kiesik az a gnóm.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
B-L-A-C-K
titán
Nissan mennyit tud km-re?
Termi16
őstag
A kamu mérés szerint 378km-t.
Állitólag egy újságiró ment vele 400-at csak városban, persze tojással a pedál alatt, folyamatosan visszatöltve a fékezgetéssel stb...
Valós hatótáv, nem finomkodva, normálisan használva 300 km körül van nyáron, városban, télen meg 250 km. De ennél jóval több is lehet, ha tényleg nem nyomod neki és figyelsz néhány dologra.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!