Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Jah kéne koncentrálni már a külsőégésűre
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Persze, ezt értem, csak ebből nekem az látszik, hogy sok szempontból nem tartunk sehová.
Oké, apám '97-es 323F-je akkoriban egy kategóriával nagyobbnak számított, viszont annyit nőttek az autók, hogy kb. ekkora. Illetve az autók is elég sokat drágultak az elmúlt években, szóval aránylag még drágább se volt. Ellenben van kárpit az ajtókban.
Szóval az elmúlt 20 évben az autók nőttek sokat, meg az áraik is, amivel oda jutottunk, hogy ma egy B szegmensbeli autó akkora, mint akkoriban egy C, viszont aránylag annyiba is kerül, cserében a beltere megmaradt a B kategóriában. Ez aztán a fejlődés, na.
Persze, az ütközésbiztonság meg a fedélzeti elektronikák nagyon sokat fejlődtek, ez tény, de ez akkor is gyász.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Inkább a normális hajtást. Kormiban van nyomaték aztán most lehullt 2 csepp eső és elindulni sem lehet vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
1999-ben a honda civic s 1,4 3,5M volt szalonból, szervókormány, manuális klíma, abs és 4db elektromos ablakkal,
akkor 15eFt volt a minimálbér és nettó 100eFt fizu jónak számított édesapám autója a példa)
Akkor most 7M-be kerülne ugyanezzel egy új honda kb az lenne reális, de nem kerül annyiba és sokkal több mindent kapsz bele és nagyobb is, biztos hogy nincsen fejlődés?
Amúgy most rendelt egy kia carens-t és mint a kisgyerek mutogatta nekem mi mindent fog tudni, pedig majdnem fapadot vesz 5,3Mért a fedélzeti számítógép, a cd/usb bluetooth kormányról, a 6lufi, a 4db szivargyújtó csatlakozó, a fűthető/hűthető kesztyűtartó, bicska kulcs, ködlámpa, nappali led.... most tök alap dolgok, ami 20 éve mind extra volt, ha egyáltalán volt
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
Az a baj, hogy még opció sincsen arra, hogy ilyen extrákat kérjen bele az ember, mint, hogy puha könyöktámasz az ajtón, puha műszerfal, állítható deréktámasz, stb. Aztán az i20/Rio vonalon csak az 1.4 szívó motorral lehet kérni automata váltót, ami csak 4 fokozatú, de a Stonicba még ezt sem lépték meg, az csak kézivel kapható.
Holnap rohannék rendelni egy Riót, ha a fentieken javítanának, mert amúgy dizájnra nagyon bejön.
"Less but better" - Dieter Rams
Qru
MODERÁTOR
Aki sóher ahhoz, hogy klímás autót vegyen az elég sóher ahhoz is, hogy ne használja azt mert többet eszik miatta a kocsi.
#nincsbennetarcsi
Declare
őstag
"Persze, az ütközésbiztonság meg a fedélzeti elektronikák nagyon sokat fejlődtek, ez tény, de ez akkor is gyász"
Pont erröl van szo...szerintem, akkor inkabb sokkal olcsobbak lettek az autok. Egy mai suzuki swift is ürhajo egy olyan 97` es autohoz kepest.
Nyilvan az ABS-t nem sporolhatja ki, mert muszaj, meg az ütközesbiztonsagi fejleszteseket, anyagokat....akkor min tud sporolni? Pl a minösegen. Sokan akik azt a kategoriat veszik, nem is varjak el, hogy pihepuha szövetek, meg müanyagok legyenek.....legyen olcso az auto es menjen A bol B be.
Meg hat ugye egy keleti autotol ne is varjon az ember minösegi belteret
EQMontoya
veterán
Szerintem nem lettek olcsóbbak.
2002-ben 2M volt egy classic Astra és 2.5 egy sima.
Ma ez a kétszerese.
Kétszeresére meg max a minimálbér nőtt.
Pont a múltkor írtam, hogy 5 éve még kijött a cégautó keretünkből az RS Oktáv, ma egy millával lóg ki belőle.
És az elmúlt 5 évben hivatalosan nem volt infláció.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Nyugati autó belterében legalább kényelmes várni az út szélén a trélert (ha épp ki nem gyullad a technika)
[ Szerkesztve ]
A motor választékot kérdeztem i20-nál, hogy miért ilyen hülyén van (nekem 1,4 manual lett volna a tuti), azt mondták, hogy van egy környezetvédelmi norma motoronként, meg az összes eladott átlagára. Így befolyásolják, hogy mit vegyél, mert különben nem tudnák tartani az átlagot, ami miatt keményen megvágnák őket, vagy magasabb pénzt kellene alapból fizetniük, ami az autókat drágítaná
Amúgy 1,4 szívó rio-t szerettem volna, de az 3,8m volt új, használt nincsen még, i20-ból csak autómatával van 1,rszívó
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
Magnum_
nagyúr
persze, hogy nem, sőt, nagyon megdrágultak az új autók árai. 2001-ben egy faszán felszerelt B2 vectra 5M volt.
Ma egy polo ára :-)))
I humbly and respectfully decline™
footy
addikt
En mindig hasznaltat keresek. Elektromosnal sem zavarna, nincs akuparam.
Attol meg hogy belepukizott valaki megint nem felek.
Tegnap a kantinban megint chilis bab volt a menu, nem hiszem hogy volt olyan G-Klasse , 5er vagy E-Pace amit puki nelkul raktak ossze
BigBlackDog
veterán
Nem kéne már lassan téli gumi a 15 éves slickek helyett?
Qru
MODERÁTOR
Vagy legalább egy sperr.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Most néztem, 2002 óta bő kétszeresére nőtt az átlagbér a KSH szerint.
Tehát elvben stimmelne a dolog, kétszeresére drágultak az autók és kétszeresére nőttek a bérek is.
A dolog viszont ott sántít, hogy az átlagbér azért nőtt a kétszeresére, mert szűkült valamennyit a társadalmi olló (ennek egyébként örülnünk), tehát jelentősen nőtt a minimálbér és az alacsonyabb keresetűek átlag jövedelme. Ma több a minimálbér, mint akkor az átlagbér volt.
Ez viszont azt is jelenti, hogy annak a jövedelmi rétegnek, akinek reálisan van esélye új autót venni (felső 30-40%) bizony nem kétszereződött meg a bére.
És ezt kiválóan mutatja az autópiac is, bőven nem adnak el annyi új autót, mint a válság előtt, főleg nem magánszemélyeknek.
Same rules apply!
Declare
őstag
Na jo, de azon kivül, hogy azt is Astranak hivtak, amit anno kaptal, meg a mostani modellt is, kb semmi hasonlosag nincs bennük. Sem kenyelemben, sem biztonsagban, sem semmiben nem tudod összehasonlitani. Egy sokkal magasabb szintre lepett az autozas. Szoval ha igy nezzük, ma 2x ebe kerül, de mondjuk 10x többet ad.
(#88409) tboy93
ezt "ti" sosem fogjatok megerteni...kenyelem, design, ergonomia, anyagminöseg plusz az autozas egy szövegkörnyezetben
(#88412) footy hat hasznaltan nezve is van akkor még idöd, mielött be kell köttetned a 3 fázist a garázsodba
barnam_
nagyúr
Vagy nem padlógázzal indulni
EQMontoya
veterán
ezt "ti" sosem fogjatok megerteni...kenyelem, design, ergonomia, anyagminöseg plusz az autozas egy szövegkörnyezetben
Kinek mi az autózás. Amit "ti" értetek alatta, hogy eljutunk A-ból B-be, arra nem is vágyunk. Ami az élvezetes részét jelenti, azt meg "ti" nem ismeritek. Általánosítsunk még?
Same rules apply!
footy
addikt
Iden csinaltuk a kocsibeallot, a carportban mar bennt van a 3 fazis
Amúgy mikor néztem a kia rio-t 1,4 benzinnel azonos felszereltség mellett a ceed már csak 300eFt a különbség
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
Declare
őstag
"Általánosítsunk még? "
Mehet
A 7 es bmw ha villog a leallosavban, lehet, hogy csak jol erzi magat. Kicsit megall, ücsörög, megmasziroztatja a hatat a mazzsazsülessel, szol a dynaudio hangcucc es pihenteti a könyöket a fütött, hangyabör kartamlan....otthon meg amugy is csak üvöltözik vele az asszony
(#88419) footy helyes
mdani01
aktív tag
Tesomnak a 318d-be van klima de nem hasznalja, helyette lehuzza az ablakot.. Szigoruan elol, hatul kurblis az ablak
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
-v-
addikt
Idézek a totalcarról:
"Ha ilyet vennék, el is távolítanám a hátuljáról a "318d" feliratot, mert ez presztízsben talán még a 316i-nél is lejjebb van."
mdani01
aktív tag
Nincs rairva De csipszet fog kapni
iPhone 6S SpaceGray
A Waberer biztosító foscsi nem? Mintha azt olvastam volna itt.
Csak 18 ezerrel drágult a kgfb-m, vagy a Genertel van még, az 14-et dobott rá. A Waberer +6k.
hmm, inkasszóval csak 8k a Genertel, úgy néz ki eldőlt.
[ Szerkesztve ]
Attól függ mikori 318d. Egy mostanival kiegyeztem volna, nem olyan szar az. Igaz csak 150 paci, de városban nem eszik sokat, 8 sebességes automatával luxury kivitelben már 13 misiért az enyém (na jó, az ára kéne csak ). És mivel rendelésnél ingyenesen be lehet ikszelni a típusmegjelölés levételét...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Az elmúlt 6 évben 7 autónk KGFB-je volt a Waberernél kötve, semmi negatívumot nem tapasztaltam. Sok dolgod alapvetően nincs a saját biztosítóddal, leginkább az a fontos, hogy az Üfsz gyors, pontos, kedves legyen, és ez megvan.
Genertelnél javasolt alaposan átolvasni a feltételeket, régebben volt náluk pár elrejtett akna károkozás esetén.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Köszi az infót, átfutom mindkettőt akkor.
tomcsi23
veterán
de városban nem eszik sokat,
Gondolom egy 12-13 litert azért simán kihoznál belőle.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
mdani01
aktív tag
2004-es E46. Egyébként nem rossz, normál közlekedéshez bőven jó.
iPhone 6S SpaceGray
EQMontoya
veterán
Annyi, hogy az autópálya szélén állni vele kissé égő
Same rules apply!
-v-
addikt
Szélesebb ülést be lehet ikszelni
Jaffa75
őstag
egy Zilből át is tennék...
Na ezaz ezért járok én ide
(#88429) tomcsi23: Nem-nem, Öregem mercije alattam kevesebbet eszik, mint alatta. Pedig én vagyok a nagyobb És 10-11l.
(#88431) EQMontoya: Tudtommal csak az 5-ös gyúlékony?!
(#88432) [vilike]: BMW-nél mindent, még az infravörös BKV-bérlet égetőt is, ami a buszmegállóban fikázó utasok zsebében gyújtja lángra azt
(#88433) Jaffa75: Majd a civic-edből áttesszük, az jó lesz! Ja az már nincs, áhh akkor hagyjuk, a VW az foscsi
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
BigBlackDog
veterán
Tényleg, mikor veszel új autót?
EQMontoya
veterán
3-as is gyullad szerintem, ugyanaz a motor.
Same rules apply!
Integrale
veterán
De nem a motor gyullad, hanem a részecskeszűrő és társai, ami más kaszni, más elhelyezés. De vili megmondja majd a tutit.
"Bad reklám is reklám too"
tboldi
nagyúr
#15490560
törölt tag
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
brumi1024
veterán
7-es BMW-ben, de úgy überhaupt BMW-ben (sem Audiban) gyárilag nincs Dynaudio. Oda az nem módi, Harman van, esetleg Bose, csúcsként pedig Bang&Olufsen.
Más: X5 átvéve, eddig csak édesapám vezette. Selymesen jár a sor6, szépen szól a hifi, a garázs kicsi és 9.6-ot írt az első városi 40 km-re (Tsebacsi: ). Most irány Zakopane, kíváncsi vagyok milyen hosszabb távon. Sportmód ellenjavallt az első 1500 km-en
tboldi:
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Mármint Tsebacsi Fokájára gondolsz? Nem szóltam, sikerült megnyitnom a linket...
Mindenesetre annyira talán nem gyakori a 2.3-as RS, de eléggé csúnya hiba. Ilyenkor gondolkozok, hogy prototípusteszt nem volt vajon?
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Tekintve a Wankel motor karakterisztikájára, 80e km-nél új motort kapott.
" tudomásul veszik a szervizelésre és használatra vonatkozó aranyszabályokat, és így nem különösen problémás a motor "
Persze, ha nyolcvanezrenként újat kap (gondolom ez lehet a szervizelésre vonatkozó aranyszabály), akkor nem.
"Bad reklám is reklám too"
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
tboldi
nagyúr
Ezen én is pislogtam egy kicsit.
Amúgy itt egy viszonylag friss Car Throttle-ös videó a típusról. Egyet elfogadnék újonnan (tudom, már nincs), használtan már nem merném bevállalni.
EQMontoya
veterán
Vigasztaljon a tudat, hogy amennyiért az X5-tel kiálltak a szalonból, annyiból Te autózol két évet.
Same rules apply!
Múlt hónapban 8 napra béreltem autót, titkon 1.0 TSI / 1.2 TDI-re számítottam; végül Hunyadi i20-at kaptam. Nem voltam túl happy a gondolattól, hogy egy koreai, 1,25-ös szívóbengással fogok hegyet mászni.
A gyakorlatban viszont nagyon kellemesen csalódtam: kényelmes; egész agilis a futóműve; 120 kmh-ig elfogadhatóan gyorsul.
Amiben nem múlta felül az elvárásaimat: autópályán nem lehet emberkedni vele; a csomagtartó lehetne nagyobb (2 nagy bőrönd nem férne el benne; 1 nagy bőrönd + 1 kicsi igen); a fogyasztása sem volt kiemelkedő, igaz rossz sem.
Qru
MODERÁTOR
Valószínűleg a dsg miatt ilyen amúgy, mert Bögre is pont erre panaszkodott ma. Pedig az övében azért nincs olyan sok tarcsi.
#nincsbennetarcsi
Na beugrottam hazafele egy Hyundai szalonba, de csak seggpróbáztam néhány kocsit, semmi különös.
i30 Fastbackot a mai naptól lehet rendelni, január végén - február elején lesz a szalonokban is megtekinthető, ára a sima 5 ajtós és a kombi között helyezkedik majd el. Egyébként nekem nagyon bejön a beltere, minden kézre esik, elfogadható minőségű, szóval kéne.
Ioniq electric volt még kiállítva, itt illetve a Konában már kopogós a műszerfal, de ettől függetlenül nem futnék el, ha megdobnának vele.
i20 az egyértelműen belépőbb szint, ami kifejezetten nem tetszett benne, az a kormány. Szerintem túl vastag 9 és 3 óránál, nem lehet rendesen fogni.
Azt hiszem elkezdek gyűjteni egy i30-ra
"Less but better" - Dieter Rams
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- i3 8100/ ingyen automata
- HP EliteDesk 800 G3 SFF / i5-7500 / NVME M.2 / USB Type-C / USB 3.1 / DDR4 / DVD-RW / 27% áfás
- SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 7900 GRE GAMING OC 16G (11325-02-20G) 3 év garancia 254600Ft
- iPhone 13 Pro 128gb, független,nem makulátlan