Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
- [Re:] [Szoszo94:] Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ennél szentem nincs randább megoldás.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
alázógyík
őstag
Valaki még ki is ad egy rahedli pénzt érte.
barnam_
nagyúr
Gagyi.
Kb olyan érzést kelt, mintha a 24 éves Mercimbe középre a műszerfalra kitennék egy 7 colos tabletet. (ok, ez egy modernebb belső, de ugyanúgy nem illik oda)
EQMontoya
veterán
+1
Same rules apply!
Azért az S classe beépített megoldása elég szép. Ez a rászart tablet nem az.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
szőröscica
addikt
Nekem itt is nagyon idegen az, hogy nincsenek analóg műszerek.
(#86707) Speeedfire válasza szőröscica (#86706) üzenetére
Speeedfire
nagyúr
+1 Kell az analóg.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
lorcsi
veterán
hol lehet a buktató?--Fabia Clever
tegnap a tv-ben láttam reklámozva..és egész jól hangzik, vagy mégsem ?
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
1.0 MPi 75 LE
Ez a motor már 2007-ben is ciki lett volna.
Same rules apply!
Speeedfire
nagyúr
Városba, vagy A->B mozgásra bőven jó. Nincs mindenkinek akkora igénye, mint másnak.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
barnam_
nagyúr
Igen, de ezen látszik, hogy oda azt tervezték
De ahogy a többiek is írják, kellene oda az analóg km óra.
szer.: a gyártó helyében csinálnék egy Avantgarde változatot high-tech műszerfallal, meg egy Elegance kivitelt klasszikus műszerekkel.
[ Szerkesztve ]
lorcsi
veterán
ú..basszus..nincs is több kérdésem
EQMontoya
veterán
Hát, ezzel a sok légbeömlővel meg az antikolt fával nekem kicsit azért sok.
Same rules apply!
barnam_
nagyúr
Bakker ennek a csávónak a garázsában van 6 db M-es Bömös, egy Porshce, meg egy Ferrari is
alázógyík
őstag
Mint valami gagyi kínai busz..
-v-
addikt
bőven jó
95Nm
-v-
addikt
Szimpatikus figura
Be kene szervezni ph-s autos talira
Tulajdonképpen ha jönnek majd a villanyautók, nem lesznek többé ilyen kuriózum autók, meg nagyon különleges műszaki megoldások. A villanymotor az villanymotor .. most 1, 2 vagy 3 van benne, meg mekkora akkupakk, meg milyen az önvezető szoftvere
Meg kell ezekből a régi különleges gépekből menteni minél többet.
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Mikor menne az 5 fős család nyaralni, megpakolva, klímával nyáron, az emlékezetes lenne.
EQMontoya
veterán
Kettő tolja, három hűsöl, aztán csere.
Same rules apply!
Sziasztok!
Alufelnit tervezek vásárolni egy B Vectra-ra, használtan, gyárit. Viszont lövésem nincs, hogy a személyes átvétel alkalmával mit kellene nézegetnem, hogy hozzáértőnek tűnjek, milyen hibákat kellene keresnem, mi lehet alkualap.
Ez lenne a hirdetés, képek alapján jónak tűnik?
"... and I hope you have a great day!"
-v-
addikt
95Nm az egyedül, városban klíma nélkül is pokoli. Egy 1.4-es szopó az, ami a bőven jó városba kategória, 1 embernek szaladgálni .. egy 1.2-es már elég nagy megszokást igényel, az már alja azért, az 1.0 meg maga lehet a pokol.
[ Szerkesztve ]
Múlt héten volt alkalmam ~30 percet vezetni egy zsír új A4-est, ezzel a full digitális műszerfallal. Valószínűleg megszokás kérdése, de nekem túl közelinek tűnt a kijelző síkja, süllyeszthették volna mélyebbre, meg az agyam is nehezebben fogta fel az ott látott információkat egy analóg kijelzőhöz képest.
A próbaút végére bebizonyosodott amit már korábban is sejtettem, hogy a Head up display elengedhetetlen, kötelezővé tenném minden kocsiba, már csak biztonsági szempontok miatt is (nem kell a szemmel ide-oda fókuszálni, mindig előttem van a sebesség, ez szerintem visszafogná bizonyos esetekben a gyorshajtást is, főleg ha mellette kijelzi a táblafelismerő által érzékelt sebességhatárokat).
"Less but better" - Dieter Rams
EQMontoya
veterán
További problémám a kijelzőkkel, hogy háttérvilágításuk van. Hacsak nem oled/plazma (technológiai háttérbe most nem mennék bele), amiből pedig következik az, hogy éjjel baszni fogja a szemed. De nagyon nem tekerheted le, mert akkor meg nem látod, mert nem lesz elég kontraszt. Ami ugye szintén nem meglepő, mert a háttérvilágítás miatt nincs rendes feketéje...
Szóval szerintem annyira nem jó irány ez.
Same rules apply!
Speeedfire
nagyúr
A g3-am 1.4B volt 60le-vel, simán jó volt városban. De még főúton is. Pályán már erősen elvérzett.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
EQMontoya
veterán
Képzelj el 100kg-val többre 10nm-rel kisebb maximális nyomatékot, azt is magasabb fordulaton.
Rá fogsz jönni, mi a probléma.
Ezek a régi, kis literteljesítményű, hengerenként két szelepes motorok azért voltak vezethetőek, mert általában 3000-es fordulat alatt leadtak értelmes mennyiségű nyomatékot.
A hengerenként 4 szelepes motorok többsége változó szelepvezérlés mellett nagyobb teljesítményt ér el aránylagosan, cserébe a nyomatékmaximum is sokszor 4000 fölé kerül.
Szóval ha forgatod, persze, jobban megy, de alul nem lettek igazából erősebbek.
Ez mindaddig nem is probléma, ameddig mondjuk egy 1.8-as vagy 2 literes motorról beszélünk, mert az már városi közlekedésre bőven elég 2000-es fordulaton is.
De amikor az 1.4 8v helyett berakjuk az 1.0 16v-t, akkor ez a fentebb leírt probléma határozottan fájdalmasan fog jelentkezni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-v-
addikt
De az 116Nm raadasul lejjebb erkezik, mert 8 szelepes.
Ne a csucsteljesitmenyt nezd ..
Első körben derítsd ki, hogy ez a méret jó-e a Te Vectrádra: 5x110 6Jx15 Et49 pl. wheel-size.com-om.
Nem mindegyik Vectra B volt 5 csavaros, ez a felni az. Fontos az ET is, fejből nem tudom a Vectra méretét.
Kicsit karcos a pereme, meg itt-ott, de alapvetően egyben van a képek alapján. Hegesztés nyomokat, esetleg repedést keress rajta, de nem valószínű. (ne játszd túl )
Ezt kipróbálnám mert mondasz valamit.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Teslanal se tudom hogy van, elsotetedik-e annyira az a nagy kijelzo, ejjel ne zavarjon ...
Speeedfire
nagyúr
Nem volt szerencsém ilyenhez, 1.0-ból egyedül a régi fiat uno-t vezettem. Azt szokni kellett, de elment mindenütt.
Én magam mondjuk nem vennék már kocsit turbó nélkül.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-v-
addikt
Az megvolt itt is viszont az az uno csak 7-800 kilo ... fabia nem tudom mennyi lehet, tippre 1-1.1t, de lenyegesen nehezebb.
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Jaja, elég könnyű kasztnija volt. Abból egyszer kipréseltük a 160-at is lejtőn lefelé.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Köszönöm!
Alapvetően azért kell felni, mert ami jelenleg rajta van, az nem passzol - ET49 kell, ezt már kiderítettük, 5 csavaros. Van egy szett gyári, amin most a nyári gumi van, viszont a téli az talán ET37, ami ugyan ráment, de nem egy életbiztosítás. Szóval a nyári átmenne ezekre az alukra, a téliek meg a gyári acélra.
Köszi a tippeket, ennyi pont elég, nem akarok szakértőt játszani; korrekt hirdetésnek tűnt
"... and I hope you have a great day!"
molnarpeter
nagyúr
Gumisnál érdemes megnézetni, nem ütnek-e.
ahogy hazaérek vele, megy a szerelőhöz fékbetét cserére, meg a gumik átszerelésére, ott át lesz nézve
"... and I hope you have a great day!"
brumi1024
veterán
-v-
addikt
sose nyúlok hozzá kézzel
Nem is arra valo a touchscreen
Most igazából a vezető előtti műszeregység digitálissá tételéről van szó. A középső kijelző az egy kicsit más tészta, annyira nincs a látómezőben illetve nem "kötelező" használni, ellenben az orrunk előtt lévővel.
"Less but better" - Dieter Rams
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
brumi1024
veterán
Mindegyikben volt/van ott is kijelző, az A3-ban középen a két műszer közti részen, az F10-ben a műszeregység teljes alsó fele az, az X5-ben pedig teljesen digitális.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
nem "kötelező" használni
Miert, a sebessegmero muszer is epp ilyen...
brumi1024
veterán
A Golfon kívül egyik sem touchscreen.
-v-
addikt
EQMontoya
veterán
+1, nekem is ez jutott eszembe.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Fényezni kéne megtanulniuk. Ez inkább csak az ütközésbiztonságra hat ki.
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Addig a pár évig, amíg nem rohad el, nem szabad ütközni vele, mert akkor össze is csukódik és meghalsz benne. Mindegy, legalább ott a takata légzsák, majd az megvéd. Nem baj, legalább szépek
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
"Nem baj, legalább szépek "
Már amelyik.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!