Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr. Y:] Curve kártyával vigyázz tankolásnál!
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Jaffa75
őstag
Jetta marad, 14-es besorolású...
Ami reggel befelé ma az M0-án ment, az megért volna egy misét... az első igazán ködös nap, de az autósok egy nagyobb része úgy közlekedett, mint az M7-en egy jó nyári szombat délután Pest felé... nyomta mint állat, annak ellenére, hogy néha-néha azért igencsak sűrű volt a tejföl..
Qru
MODERÁTOR
Dehogy, térj csak vissza a Japó oldalra. Pl:
(L:/dl/upc/2017-10/47775_kuvik.jpg)(/L)
Berepülőpilóták...
#nincsbennetarcsi
Jaffa75
őstag
láttam, ki is nyitottam...
1.0-val nem játszunk, mondtam, hogy 2-3 év múlva visszatérek majd egy 1.5T-vel...
BigBlackDog
veterán
Csak bírja ki addig a Jetta!
Nincs benne rendes automata, így bukták az egészet. A Ford nekem marad soká, rendes hagyományos automata, turbóbenya, minimum 14-es besorolás (szevasztok dízelesek ), ráadásul ma reggel tették ki a snyc 3-as tesztet, amit tegnap bújtam a jutúbon. Már fent van az android auto a telón, remegve várom a telefont, hogy "Farkas Úr, várjuk magát"
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Jaffa75
őstag
ne viccelgess... Az M0-án nyomtam vele egy 3.9-es átlagot... (jó, könnyű lábbal, tempomattal... ) Addig még belecsúszik 60e; utána ki kell ugrani belőle....
#03969024
törölt tag
Ha már ennyire utálni kell a dízelt, akkor álljon le mind! A buszok és teherautók is! Közlekedés? Gyalog... Ja, és a környezetbarát direktbefecskendezéses benzinesek.
Nem látod a teljes folyamatot. Egy lejtőn lefelé gyorsuló sz@roskád, ami egy falban fog megállni. Sok helyen már 3-5 éven belül a benzinesek tiltását tervezik. Minden alap nélkül.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Az itthoni csalódízel 14-es, akkor azzal még el lehet pöfögni egy darabig. OBK mondjuk csak 9-es, de az ózondús párát lehel, nem szennyez.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Tökmind1, mit terveznek. Az infrastruktúra nem fogja elbírni. Nem egy cikk foglalkozott már ezzel világ/európa szerte, hogy pl. az északiak most azon szívnak, hogy az egyre több tesla és plugin/hybrid miatt nincs elég töltőállomás a városokban. Ez európában még nagyobb cink. Plusz sok farok ugye ott is parkoltatja az autóját töltés után, blokkolva a "kutat".
Vissza fognak táncolni, illetve ki fogják tolni +5-10 évvel még a dolgot, mert képtelenség az egész. Csak beindult a hype és pár nyomi hivatalnok/politikus 1-2 hibbantabb környezetvédővel karöltve most hatalomra akar jutni az ilyen intézkedésekkel a zöldek körében. Bukó lesz, nem is kicsi.
Azt is 1000x kitárgyaltuk, hogy erőmű és elektromos rendszer legyen a talpán, ami elviseli majd, hogy hirtelen mindenki tölteni akarja a kis tütüjét...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Jaffa75
őstag
tegnapi hír, hogy az akkumulátorokhoz szükséges kobaltból nem tudnak eleget bányászni... ott áll majd a sok "üres göngyöleg" , mert nem lesz bele akksi...
Nem csak akkuhoz kell a kobalt, szóval ha ez valóban így van, akkor hehehehehehehehehehe
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
rég jártam erre, de még mindig nem kaptad meg az autót
én már lassan 1,5 hónja kormolom az i20-at ~2000km-t már sikerült is belevágni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
1-2 hét és nálam lesz, türelem Fókuszt terem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
EQMontoya
veterán
Nagyon ráfókuszáltál erre a kérdésre...
Amúgy azt néztem, hogy elég durván elszabadultak a középkategóriás árak, egy nem alap motoros, normálisan felextrázott Civic/Jetta/Focus alig olcsóbb, mint mondjuk egy IS300H/IS200t, amiben azért némileg több ló meg komolyabb kidolgozottság lakozik.
Pont ma volt a totalcaros teszt a 180 lovas 1.5 turbo Civicről, ami tök oké, de 8.5-ért... Hát, inkább rádobnám azt a hiányzó másfél misit, és ülnék egy új IS-be.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Jaffa75
őstag
igazság szerint a kobalttal a hatékonyságát tudják növelni - de majd mindjárt egy hozzáértő(bb) pontosít!
10 alatt nem kapsz rendesen felszerelt autót prémium szinten. Hidd el, bújtam eleget a konfigurátorokat és voltam bent szalonban is. Plusz CVT váltót nekem ne akarjon eladni senki, csak ha priust akarok venni...
Akármielyik német prémiumot nézem, 8-9M a belépőmodell, és nincs benne szinte semmi. És minden rendes extra húzós. Egy Focus/Astra/akármi 7 misiért már majdnem full, sőt, ugyanúgy 3-5 év garival, olcsóbb fenntartással és ott merem hagyni a belvárosban leparkolva, nem attól rettegve mikor húzza meg egy gyökér vagy akarja elvinni...
És csak úgy nem dob rá senki másfél misit 8,5 misire Én is eleget szívom a fogam a Ford árán, de elegem lett a mostani helyzetből, és nem vállalok be használtan rizikót, stb Nem ismétlem magam.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
EQMontoya
veterán
Ez tiszta sor, nem veszel használtat, oké, nem is erről volt szó.
Nekem inkább az a fura ebben a storyban, hogy egy 3-as BMW vagy egy Lexus IS 5-10 évvel ezelőtt is 9M-ről indult, meg nagyságrendileg most is.
Csak mindenki más (Octavia, a lentebb említett középkategóriások zöme) is drágult annyit, hogy így már elég fura kép alakult ki a piacon.
Most ott tartunk, hogy egy fullos 180 lovas Civic alig olcsóbb, mint egy fullos, 192 lovas Mazda 6, illetve 10-ért már értelmesebben felszerelt 3-as Bimmer vagy Lexus is van... Azt a 15% difit én rászánnám.
Mert ahogy elnézem, a "fapad" IS van kb. egy jól felextrázott kompakt felszereltségi szintjén, alap az összes olyan móka, amiért a kompaktokban fizetsz: ülésfűtés, nagyhifi, bőr ülés, stb...
Same rules apply!
Japánok árazásához nem konyítok; viszont az öcsém most vesz új autót, kicsit körbejártuk a témát, frissek a tapasztalatok. Normális (= hétköznapi) elvárásokkal, 5 m-ért bőven lehet nem-alapmotoros kompaktok között válogatni.
("normális elvárás": digit klíma, el.ablakok, BT-s rádió, 16" alu, 4 henger, 110+ le)
Tavasszal néztem Merga C-t (C160 - 1.6 turbó), a fenti elvárásokkal 8 m. De egy Mercedes esetében illik még ezt-azt beikszelni, úgy 9 m.
Amit nem tartok jó ötletnek, ha az 5 milliós kompaktot kezdjük el felékszerezni és végül 8-9 m-re jön ki. Amikor meg eladná az ember pár év múlva, azzal szembesül, hogy kvázi egy árban megy az anno 5 millióssal.
[ Szerkesztve ]
Most csak kíváncsiságból kattintgatva ez jött ki:
Lexus C200t jó felszereltséggel, alap fekete színben alap dísztárcsával 12.090.000 Ft
Audi A4 2.0TSFI Automata alaop fekete szín, közepes feleszerltségi szint alig kattintgatva,fele sincs benne mint a lexusban : 11.270.000 Ft szóval simán felhozom 12-re ha szintbe hozom a japánnal, vagy fölé.
Merci C 200 automata alap fekete óvatosan kattintva is 11.500.000 Ft szóval drága.
Bőr ülést nem ad senki alapban, navit se, automatát se, főleg alap motorhoz nem. Ülésfűtés is inkább valami nagyobb szinthez van, vagy csomagozni kell. A japánok legalább szintenként adnak mindent, és csak 1-2 plusz dolog van.
Német prémiumot csak használtan, valami megbízható forrástól (van ilyen??). A kompakt meg 6 misiért vállalható, annyiért sokminden jót kapsz, és vígan elvagy vele sok-sok évig.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Jaffa75
őstag
csak lenne már meg a Fóka, és feleennyi szekatúrát nem kapnál... igen, már mi is alig várjuk! Ezek az árak sajnos nem a magyar viszonyokhoz vannak belőve, halál drágák!
#64118272
törölt tag
Erről a Sync3 tesztről tudsz mondani valamit?
Egy hete vagyok boldog tulajdonosa egy Focus ST Line-nak, 1.5 182 lovas motorral, már 1500km-t sikerült beletekerni a kocsiba, de ez a rendszer még mindig úgy gondolom sok olyat tud, amit én nem tudok róla.
Hát a PH nem tért ki nagyon semmire. Én is youtube-ot beírva kerestem ezekre rá, döntően amerikai kereskedők videói vannak fent. Szerencsére a rendszer maga nem bonyolult, így szerintem gondom se lesz vele. Ugyanilyet autót várok én is, csak a 150 lovassal. Írhatok majd esetleg PM-et pár kérdéssel?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
#64118272
törölt tag
Nem bonyolult a rendszer, csak még nem igazán látom át a logikát, mi alapján rendezi pl hogy a főoldalon mi jelenik meg, mikor megy a térkép láthatóan, vagy mikor írja simán hogy Navigation, vagy mikor megy az Apple Maps rajta, tehát még van mit tanulmányozni.
Egészen nyugodtan írhatsz, persze!
Peter.70
őstag
Kicsit a középkategóriás autókhoz szólva.
Ma voltam nézni Ford Focust, elég alaposan fel extrázva ( sávtartó, ülésfűtés, holttér figyelő, navi, bixenon, stb.) bőr nem volt benne. Kombi, 150 LE megállt a vége 6,1-ben.
Ugyanez a szint Mazda 3-nál 6,5
Opel Astra K, 6,8-7,0
Szerintem árban a Ford a nyerő.
Más kérdés, hogy hosszú távon ( fogyasztás, szívó motor ) a Mazda a nyerő. Bár átlagos futást nézve állítólag nem kell félni sem a turbótól sem a kettős tömegűtől.
Ford 1,5 turbósában azt mondták mindkettő benne van váltótól függetlenül.
Hátsó lábtér nekem kb azonos a mazda meg a ford. Opel picit nagyobb
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Egy jó model 3 kell azt a hiányzó pár misit rá kell dobni
Jaffa75
őstag
Tsebacsit nyaggasd, pont Fókát vesz - már csak 1-2 hét, és át is veszi...
Infót tud adni, már végignézte a teljes konkurenciát is...
[ Szerkesztve ]
Peter.70
őstag
Csak mint véleményt írtam,amit írtam
Szoktunk ezekről beszélni, nem kell bemutatni minket egymásnak
Nem mellesleg a 6.1 jó ár, gondolom automata nélkül, 5 ajtós. A kombi pont ezzel a 2 elemmel kerül többe
Az Astra is hasonló áron van, csak nekem nem tetszett, de frissebb, jobban felszereltebb modell.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Szada85
aktív tag
Biztosan én vagyok ügyetlen, de nekem nem sikerült pl. 3-as BMW-vel közepes felszereltséggel ( persze tudom, ez relatív, kinek mi a közepes ) megállni 10 millió körüli listaárra.
Egy 318i benzin kéziváltóval, egyszerü színben, alap (16") kerékkel, mindenféle optikai csomag nélkül, a legegyszerübb börbelsövel, és "közepes" szinttel ( börkormány, autom.klíma, naprolók, Tempomat, PDC körbe, tükör csomag, ülésfütés sportüléssel, navi ) 13 millióba áll meg.
Ennyit is szoktak engedni a kereskedésben, hogy levihetö 10-re? ( Sosem vettem új autót, így kérdezem. )
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
tükör csomag
Ez mi a 'szom
-v-
addikt
Én is konfiguráltam egy 3er-t közepes felszereltséggel, 22m [link]
[ Szerkesztve ]
mdani01
aktív tag
Kombi
iPhone 6S SpaceGray
+Automatikusan elsötétedő belső visszapillantó tükrök
Nem, 13-ból 3-at nem szoktak engedni, max 1-et.
Vilibázzeg, 22 millióból lakást veszünk
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Szada85
aktív tag
Tudja a manó, így van az opciós listában: " Külsö belsö tükör csomag ".
Még, ha " index csomag " lenne, meg is érteném.
@(#84132)
De ez nem egy " közepesen felszerelt, átlagosan motorizált " darab.
BigBlackDog
veterán
Amellé rendelhető az index csomag.
EQMontoya
veterán
A hétköznapi közlekedéshez szükséges 340 lóval...
Mondjuk a 318i-be kell is tükörcsomag, hogy ha letolnak a pályán, legalább vedd észre, és letakarodj végre...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-v-
addikt
Jah tudom, vétel után meg kéne még csipszelni, hogy meg tudjon mozdulni.
#94529552
törölt tag
Új autó konfiguráláskor látható, hogy melyik extra mit tartalmaz pontosan.
Külső és belső tükör csomag
Az automatikusan elsötétedő belső és külső visszapillantó tükrök éjszakai vezetésnél megakadályozzák, hogy a vezetőt elvakítsák más autók fényszórói. További funkciók: Amint a vezető hátramenetbe kapcsol, az automatikus parkolási funkció lebillenti a jobb oldali visszapillantó tükröt, így láthatóvá válik a járdaszegély. Mindez pontosabb manőverezést tesz lehetővé. Leparkolás után a BMW külső visszapillantó tükrei elektromosan behajthatók, így azok nem foglalnak el akkora helyet, emellett kisebb valószínűséggel sérülnek meg.
EQMontoya
[ Szerkesztve ]
Szada85
aktív tag
Annyi legalább kell(het), hogy egy mélygarázsból ki tudj állni.
Normális közlekedésre ( tehát nem a belsö sávban megfelelni a sztereotípiáknak ) nem feltétlen lehet rossz motor, bár én is inkább azt a verziót szeretem, amikor bármikor elö lehet rántani még pár lovat a cilinderböl.
mdani01
aktív tag
Más Autóra költ ennyit
Vili: Lnézést nem tudtam szereted a kombit😁
iPhone 6S SpaceGray
tboldi
nagyúr
BMW-nél nem azt kell nézni, hogy hány paci elég, hanem hogy melyik motor megbízható (viszonylag). Ha ez a 340 lovas, akkor azt kell választani.
EQMontoya
veterán
Ez jogos. De ilyen nem nagyon van.
Pumma:
Leparkolás után a BMW külső visszapillantó tükrei elektromosan behajthatók, így azok nem foglalnak el akkora helyet, emellett kisebb valószínűséggel sérülnek meg.
Ez már 2000-ben is alap volt, nehogy már egy 3-as Bimmernél ez ne legyen széria...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-v-
addikt
Szada85
aktív tag
Pedig ahogy a konfigurátorban látszik, nem alap.
A sötétedös belsö tükör olyan 60 ezer Ft, de pl a szélvédö felsö napvédö csíkja is 30 ezer Ft-os extra.
@[vilike]:
Ez egy élhetö konfiguráció lenne.
Az egyik felsövezetö 3 napja kapta meg az ugyanilyen, csak metálfekete céges autóját, minden reggel sóhajtok egyet mellette, mikor sétálok be az épületbe.
#94529552
törölt tag
Csak a valóság számít, a "nehogy má" hozzáállás semmire nem jó, és nem a másikból kell kiindulni, hogy ott ez alap, vagy jár. A kötelező dolgokat a jogszabályok mondják meg, a többit a gyártók, ilyen vagy olyan belső döntés alapján.