Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#73051) Vesztor87 válasza Kornel (#73047) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Az azé teljesen más hangú volt. Alo kb mint ha elvette vna a lábát a gazrol, de mar nem eloszor.

Mar nem tiszta, de nem 11 v 12- körül vt?

[ Szerkesztve ]

(#73052) Szada85 válasza EQMontoya (#73049) üzenetére


Szada85
aktív tag

Én nem tudhatom, kinek mikor lövik a pizsit, nahh. :D

(#73053) bitpork válasza Szada85 (#73052) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A programozó , az éjszakai állatfaj, ezt jegyezd meg :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73054) #94529552 válasza szőröscica (#73050) üzenetére


#94529552
törölt tag

Más örül annak is, ami neked übergagyi, , mert nem telik jobbra és drágábbra, ezt ne felejtsd.
Kezet foghattok EQ-val. :o

Szada85 Milyen OPC-ről van szó? Erről lemaradtam.

[ Szerkesztve ]

(#73055) bitpork válasza #94529552 (#73054) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Komolyan nem olvastad deicide-től h szeret 100+ szal menni lakott területen? :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73056) Szada85 válasza szőröscica (#73050) üzenetére


Szada85
aktív tag

Szerintem pedig ez nem erröl szól, hogy melyik mit ad cserébe, mert ez nem lehet kifogás a hibás konstrukcióra akkor Sem, ha az egy BMW, vagy bármi más.

Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja.

A BMW nagyobb kényelmet ad, több extrát, bizonyos modellek izgalmat is, de ezt le is rakod a magasabb vételár képében egy Astrához képest. ( és a magasabb ár - illetve, hogy az egy prémium termék - fényében az én véleményem szerint föleg nem szimpi, hogy szintén csipegeti az olajat. ).

Ettöl persze még a BMW nem lesz rossz autó, ahogy az Opel sem egy foskazal, erre próbáltam kilyukadni az elöbb is. :) :R

(#73057) #94529552 válasza bitpork (#73055) üzenetére


#94529552
törölt tag

A sebességmániás? De rémlik. Nagyon hiányzik ide, hogy írja, hogy mikor, és mennyivel veszélyezteti mások és saját életét és eszközeit. :(

(#73058) seadrone


seadrone
őstag

sziasztok!

reggel 9re viszem a kocsit első fékbetét+tárcsacserére

az időmbe csak ugy fér bele, hogy fél órával előtte lemosatom a kocsit egy imo mosóban.
szerintetek nem baj, ha még "vizesen", frissen mosás után viszem oda a kocsit? nem baj ha ugy teszik fel az új fékeket, nem rozsdál alá majd valami valaminek?

ennél jobban nem tudom megkérdezni :D

köszi

[ Szerkesztve ]

(#73059) Szada85 válasza bitpork (#73053) üzenetére


Szada85
aktív tag

Értettem, mindig tanul valami újat az ember, lassan gyülnek a post-it-ek, az autós bölcsességek sárgára, az ilyen Overall dolgok meg kékre. :DDD :R

(#73060) rbalint88 válasza seadrone (#73058) üzenetére


rbalint88
addikt

inkább vidd koszosan. mosás után 30 perccel már nem csepeg, mert lehúzóval és mikroszálas ronggyal leszárazolod. :P
btw bevonatolt féktárcsát kell venni, az nem rozsdásodik. mosás után se.

(#73061) EQMontoya válasza Szada85 (#73056) üzenetére


EQMontoya
veterán

Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja

Pont az a bajom a G Astraval, hogy ezt nagyon sok autó tudja jobban. Akár egy Fóka1, akár egy E12 Corolla, elég sok lehetőség van, ami ugyanolyan unalmas autó, A-ból B-be közlekedésre való, de sokkal minőségibb benyomást kelt.
Ezért nem is kevertem ide a gsit, mert azt nem erre vesz az ember, hanem mert élvezni akarja, és arra viszont tök jó.

Same rules apply!

(#73062) barnam_ válasza Qru (#72962) üzenetére


barnam_
nagyúr

Tudtam jobb képet készíteni, így könnyebben összehasonlítható.
Tehát előtte, s utána.

Hátul nincs különbség, ha magasabb is volt az új gátló miatt, leült már. De elöl most magasabb mint hátul, zavar :)
Végül is, picivel nagyobb átmérőjű rugó került bele, ami elvileg erősebb, vagyis nehezebb összenyomni.
Nem a tuning a cél, amennyire egy dízel szedánnal kanyarodni lehet, szerintem így is jó futómű van alatta.

(#72961) bitpork: csak esztétika, komfort tekintetében meg vagyok elégedve.

(#72966) tboy93: Neked milyen gátlók vannak mellette? Elvileg ahogy olvasom, ez a progresszív rugó normál terhelés mellett úgy viselkedik, mint egy normál rugó, s nagyobb berugózás esetén keményedik be. Nagyon alacsonyabb nem lehet, mert a 30-35 mm ültetést a normál magassághoz számítják, a Sportline alapból alacsonyabb vagy 2 centivel. Azt viszont nem teljesen értem, hogy az egyes készletek között mi a különbség. Mármint persze más a rugó, de nem mondja meg melyik mekkora.
Ezt a vonalat nem akarom nagyon erőltetni, csak lehetne picit alacsonyabb is.

(#73063) tboy93 válasza barnam_ (#73062) üzenetére


tboy93
nagyúr

Sima monroe gatlokkal van az auto alatt. 35mm-t ultet tenylegesen, de pont eleg ahhoz, hogy neha problemat okozzon. Suliban orral mar nem is allok be a parkoloba, mert multkor is fennakadt a padkan a lokos es tolatasnal leteptem a picsaba :DDD Szerencsere nem tort semmi, siman vissza tudtam "akasztani". Baratnomek szabvany pinceleallojaba se tudok leallni, mert leer az alja. Nehany fekvorendoron is leer.

[ Szerkesztve ]

(#73064) Qru válasza barnam_ (#73062) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Megszokta a szemed, hogy V alakban áll a gép. Nem kell ezt piszkálni, jó ez így.

De ha nagyon zavar akkor vágd meg az első rugókat és kész. ;]

#nincsbennetarcsi

(#73065) kisza25 válasza Vesztor87 (#73042) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

+1 mostanában ezt csinálja

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#73066) rbalint88 válasza barnam_ (#73062) üzenetére


rbalint88
addikt

ez így jó, így kell állnia (utána). le lehet rakni, csak akkor kerék is kell, meg gátló meg stb. szóval így jó :)

illetve, nekem ilyen eibach pro kit volt a passat alatt, szerintem többet ültetett 35mm-nél, másrészt a gyári sportfutómű gátlójával nagyon sokszor ért le. a mostani gyári rugó-sportgátló páros sokkal jobb, élesebbet lehet fordulni vele és nem verem oda sehova.

(#73067) BigBlackDog válasza rbalint88 (#73066) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ha jól látom 2 db UFO Type R is van a képen! :P

(#73068) focvis válasza EQMontoya (#73061) üzenetére


focvis
veterán

Akkor maradjunk a személyes vélemények síkján. :)

Én személy szerint sírnék és nagyon szerencsétlennek érezném magam, ha egy bármilyen Corollával/Avensisszel kellene járnom. Az E12 tippre a békaszemű szépség; brrrrrrr...
Béke!

(#73069) -v- válasza EQMontoya (#73061) üzenetére


-v-
addikt

És akkor mégis miért ennyire népszerű, ha semmi előnye nincs? :)

(#73070) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Sziasztok. Tudnátok Pesten ajánlani korrekt, szakszerű, hozzáértő, és nem aranyárban dolgozó céget, ahol fóliáznak? Szeretném a hátsó ablakokat, és a hátsó szélvédőt fóliáztatni. Nem "gengszterfeketére" hanem csak annyira, hogy a babát védje majd a fénytől, hőtől. Mennyibe kerül kb. egy ilyen fóliázás amúgy? Egy 5 ajtós (ferdehátú) Megane IV az alany amúgy.

[ Szerkesztve ]

(#73071) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Casco (Allianz) fizet vadkárra? ÁSZF-ben nem látok egyértelműen erről szóló, de ezt kizáró részt sem.

[ Szerkesztve ]

(#73072) Szada85 válasza EQMontoya (#73061) üzenetére


Szada85
aktív tag

Szerintem a Fóka1 is kellöen népszerü Volt a maga idejében a G Astra mellett, abból is elég sokat lehetett látni. ( Illetve Fókából is a mai napig ugyanúgy. )

Azt el tudom képzelni, hogy az F Astra népszerüsége ágyazott meg a G-nek is egyébként, egyszerüen elterjedt az F korából, hogy a hétköznapi közlekedésre jó autó, abból láttak az emberek tonnaszámra, és kész. Elmentek megnézni, hozta azt a szintet, amit kerestek, és megvették.
Természetesen ez csak feltételezés, sosem végeztem semmiféle kutatómunkát ezügyben. :)

(#73073) Qru válasza Gabesz87 (#73070) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Zámbófólia pl.

Kérj árajánlatott de fóliától függően olyan 35-45k között lesz várhatóan.

#nincsbennetarcsi

(#73074) barnam_ válasza Qru (#73064) üzenetére


barnam_
nagyúr

Dehogy vágom el a rugókat, 30 ezret adtam érte :D (a név miatt kellett) Ezért is gondolkoztam el az Eibach-on, ha az 50-ből kijönne.
Viszont azt megfontolom, hogy a gyári rugót elvágatom, vagyis szintre hozni a töröttel.

(#73063) tboy93: nekem néha eddig is súrolta egy-egy magasabb padka a lökhárítót. Köszi a tapasztalatokat, hasznos. Nem akarom keményíteni, csak nézzen ki jól.

Jól mondja rbalint88, a következő lépcső meg a nagyobb kerék lenne, amit már biztos nem akarok, mert na.
(#73066): Ez a Passat az ültetéssel + kerékkel nagyon barón néz ki! :C
Ezt az Eibach témát elengedem, gondolkozok majd rajta, hogyan lehetne az elejét 1-2 centivel lejjebb rakni. Szintbe akarom mindenképpen hozni a hátsókkal.

(#73075) AMD Power válasza EQMontoya (#72934) üzenetére


AMD Power
titán

Örülünk neki ,hogy ilyen "okos" és tapasztalt vagy. De ez a hsz kicsit erős volt szerintem. :U

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#73076) Snoop-y válasza -v- (#73069) üzenetére


Snoop-y
veterán

Hat a rovert is veszik pedig szar. Van az a csoport a hogyishijjakek a mazo pistak vagy mik :D

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#73077) Qru válasza barnam_ (#73074) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Vicc volt, nehogy megvágasd! Az ilyen kókány sufnituningnak sosincs jó vége...

#nincsbennetarcsi

(#73078) Mágus2 válasza EQMontoya (#72934) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A J astra-ról szól a hsz? Hol láttál J astrat rohadni? Ültél az 1.4 Turbo-ban?

[ Szerkesztve ]

(#73079) -v- válasza Mágus2 (#73078) üzenetére


-v-
addikt

A J astra-ról szól a hsz?

Oda vannak irva mindenfele nagybetuk kettosponttal, azok erosen arulkodnak, az adott resz melyik modellrol szol ;]

[ Szerkesztve ]

(#73080) Mágus2 válasza -v- (#73079) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

F astra már nincs is, elporladt mind, nem értem a vitát. :DDD

(#73081) molnarpeter válasza barnam_ (#73074) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Rugókovács?

(#73082) EQMontoya válasza focvis (#73068) üzenetére


EQMontoya
veterán

Az E12 az egyel későbbi, ami kicsit a gombóc stiftre hasonlít.
Ha A-ból B-be kell autó, akkor sokkal inkább azt választanám, mint a G Astrat.

Same rules apply!

(#73083) gooool


gooool
őstag

Sziasztok!

Feldobok egy jó labdát, remélem megmozgat Titeket. :)

Kollégám felajánlotta, hogy nem-e cserélném le a Laguna 2 kombim nyár végén, ő átvenné tőlem.
Persze itt az egyetlen szokás szerint felmerült dolog, hogy az autóm épp összeáll, minden ami problémás volt ki lett cserélve és működik, pöcc-röff (na jó, vannak apróságok...).
Amiért viszont eladnám, hogy oké, remek autó, egészen jól megy, szinte termeli az üzemanyagot, ami nem mellékes a havi 2500-as futásnál, viszont nincs meg benne az az igazi KELL érzés, hogy visszanézek rá a parkolóban és hasonlók, Ti pontosan tudjátok miről beszélek (és vannak bosszantó dolgok, pl. a beltér nyöszörgése, amivel ki tud kergetni a világból).
Nos ha már cserélnék, akkor viszont csak olyanra, ami e gép megvételekor is kellett volna vennem, hogy ne fájjon a szívem, azok pedig ezek jelenleg:

Volvo S60 2,4 D5 (manuál és geartronic is kosárban van, ez az álmom amióta jogsim van, de félek sokba lenne a fenntartás, bár ez a listán a legmegbízhatóbb kb.), de a sima 2,4 benya is akár, ha nem eszik túl sokat
Alfa 156 SW utolsó generációból 1,9 vagy 2,4 JTD
Esetleg maradni a Renaultnál és valami 2,0 dCi-be beleülni.

Első körön ezek...de persze ha van más, ami jó lehet meghallgatom, azt nem igérem, hogy meg is veszem, de hátha csak nekem szűkült már be a tudatom. :D

Köszönöm a segítségetek! :R

[ Szerkesztve ]

Üdv, Balázs

(#73084) -v- válasza gooool (#73083) üzenetére


-v-
addikt

Szerintem ez egyertelmuen egy 330i, szokas szerint.

;]

(#73085) MunezXBK válasza gooool (#73083) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Volvo, nem kérdés.

(#73086) Tsebacsi válasza gooool (#73083) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Szerintem is Volvo :K

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#73087) BigBlackDog válasza gooool (#73083) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Volvo! :)

(#73088) mdani01 válasza gooool (#73083) üzenetére


mdani01
aktív tag

bimmer kell ;]

iPhone 6S SpaceGray

(#73089) szőröscica válasza gooool (#73083) üzenetére


szőröscica
addikt

Volvo, de 2.5T-vel. Vagy egy jo 330i.

(#73090) #94529552 válasza Gabesz87 (#73070) üzenetére


#94529552
törölt tag

Végre egy Megane-os. Volt szó nemrég a típusról, majd leírhatnád a véleményedet és a tapasztalataidat vele. Előtte is az volt, vagy másról váltottál?

(#73075) AMD Power Nemcsak ez a hsz.

(#73091) raczger válasza gooool (#73083) üzenetére


raczger
őstag

+1 Volvo

Mikor bátyámmal néztünk egy 156SW-t, kiábrándultam belőle, a beltérben a felhasznált anyagok minősége katasztrófa volt (csak képen néz ki jól).

Ha ennyit mész szerintem simán vállalható a 2.4 D5. Én a sima 2.4-es benzinest próbáltam egyszer, két dolog nem tetszett benne:
- ahhoz képest milyen nagy kívülről, belülről nem olyan tágas
- vezetésre nem túl sportos, inkább olyan, mintha egy hajót vezetnél

Ha nem kell nagy autó, megnéznék a helyedben egy Corolla 1.8 TS-t is.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#73092) Qru válasza gooool (#73083) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Volvo.
De az 5 gangos geartronicot kerüld! Vagy manuálissal vedd vagy a 6 gangossal.

A D5 jól megy (havernak az volt), nem eszik sokat és megbízható/tartós a motor, brutál kényelmes bár belül kicsit szűkösebb mint azt a külső alapján gondolná az ember.

A 2.4i-ből két variáns van a gyárilag gyengébb csak szoftveresen butított szóval lazán az is felhúzható a gyárilag 170 lovas szintre (vagy tovább is ha akarod). A benyós már kajálgat jobban szóval ha sokat mész akkor inkább a dízelt venném. Az 5 henger miatt hangja se olyan borzasztó mint pl a 4 hengeres TDI-nek.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#73093) Integrale válasza gooool (#73083) üzenetére


Integrale
veterán

S60! De nem is egy kategória a kettő, sem térkínálatban, sem sehogy.

raczger: pár helyen kemény műanyag, kb a műszerfal közepe, és az ajtón a kapcsolók panelja, többi habosított, puha műanyag. Faceliftes belső viszont jobb, 2001 végétől.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#73094) Gabesz87 válasza #94529552 (#73090) üzenetére


Gabesz87
addikt

Nem jársz a Renault-s topicban? :) Csak mert ott azért néha néha írogatok. Bár főleg akkor ha kérdésem van valami kapcsán.

(#73095) #94529552 válasza Gabesz87 (#73094) üzenetére


#94529552
törölt tag

Nem, mivel nincs Renault-m, igaz régebb megnéztem több Megane1 Facelift-est, de elég korrodáltak voltak(német import) és ezért nem tetszettek meg. Inkább azért kérdeztem, hogy az itteni jó vagy esetleg rossz vélemények mennyire helytállóak? Most éppen új autó vásárlás miatt jött szóba a típus.

[ Szerkesztve ]

(#73096) Gabesz87 válasza #94529552 (#73095) üzenetére


Gabesz87
addikt

Ja, értem. Most küldtem privit. Azt hittem Megane-os vagy. Nem tudom mik a rossz vélemények, annyira nem követem ezt az autós topicot. Sokan lenézik a francia kocsit, van egy berögzött előítélet. Nekem semmi problémám nincs. Jó, mondjuk az enyém új autó. De előtte a Clio-val sem volt semmi gáz. Minden törődést megadtam neki, cseréltem amit kellett. Szerintem baromság a sok negatív vélemény. Egy BMW, Audi nem romlik el?

[ Szerkesztve ]

(#73097) tboy93 válasza EQMontoya (#73082) üzenetére


tboy93
nagyúr

Azért az E12 sem hibátlan autó, az 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevősek voltak, hajlamos elkokszosodni az olajvisszavezető furat. A benzineseknél még a szívósor szokott elrepedni és a C150-es váltóval szerelt autókban a hátsó csapágy szokott tönkremenni, ami elég húzós tétel. Dizlinél a porlasztók csak 100-150k-t bírnak kb., az se sok.

(#73098) bitpork válasza Gabesz87 (#73096) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A japán az amitől még az idő vasfoga is sikítva menekül :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73099) focvis válasza gooool (#73083) üzenetére


focvis
veterán

Keretet nem írtál. Szerintem V70.

(#73100) lenko válasza Qru (#73092) üzenetére


lenko
aktív tag

A 140, és 170 lovas benyásnál azért annyi különbség van az SW-n kívül, hogy más a váltó áttét.
9-10 közötti átlaggal el lehet lenni vele.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.