Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
- [Re:] Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Vesztor87
senior tag
Az azé teljesen más hangú volt. Alo kb mint ha elvette vna a lábát a gazrol, de mar nem eloszor.
Mar nem tiszta, de nem 11 v 12- körül vt?
[ Szerkesztve ]
Szada85
aktív tag
Én nem tudhatom, kinek mikor lövik a pizsit, nahh.
A programozó , az éjszakai állatfaj, ezt jegyezd meg
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#94529552
törölt tag
Más örül annak is, ami neked übergagyi, , mert nem telik jobbra és drágábbra, ezt ne felejtsd.
Kezet foghattok EQ-val.
Szada85 Milyen OPC-ről van szó? Erről lemaradtam.
[ Szerkesztve ]
Komolyan nem olvastad deicide-től h szeret 100+ szal menni lakott területen?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Szada85
aktív tag
Szerintem pedig ez nem erröl szól, hogy melyik mit ad cserébe, mert ez nem lehet kifogás a hibás konstrukcióra akkor Sem, ha az egy BMW, vagy bármi más.
Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja.
A BMW nagyobb kényelmet ad, több extrát, bizonyos modellek izgalmat is, de ezt le is rakod a magasabb vételár képében egy Astrához képest. ( és a magasabb ár - illetve, hogy az egy prémium termék - fényében az én véleményem szerint föleg nem szimpi, hogy szintén csipegeti az olajat. ).
Ettöl persze még a BMW nem lesz rossz autó, ahogy az Opel sem egy foskazal, erre próbáltam kilyukadni az elöbb is.
#94529552
törölt tag
A sebességmániás? De rémlik. Nagyon hiányzik ide, hogy írja, hogy mikor, és mennyivel veszélyezteti mások és saját életét és eszközeit.
seadrone
őstag
sziasztok!
reggel 9re viszem a kocsit első fékbetét+tárcsacserére
az időmbe csak ugy fér bele, hogy fél órával előtte lemosatom a kocsit egy imo mosóban.
szerintetek nem baj, ha még "vizesen", frissen mosás után viszem oda a kocsit? nem baj ha ugy teszik fel az új fékeket, nem rozsdál alá majd valami valaminek?
ennél jobban nem tudom megkérdezni
köszi
[ Szerkesztve ]
Szada85
aktív tag
Értettem, mindig tanul valami újat az ember, lassan gyülnek a post-it-ek, az autós bölcsességek sárgára, az ilyen Overall dolgok meg kékre.
rbalint88
addikt
inkább vidd koszosan. mosás után 30 perccel már nem csepeg, mert lehúzóval és mikroszálas ronggyal leszárazolod.
btw bevonatolt féktárcsát kell venni, az nem rozsdásodik. mosás után se.
EQMontoya
veterán
Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja
Pont az a bajom a G Astraval, hogy ezt nagyon sok autó tudja jobban. Akár egy Fóka1, akár egy E12 Corolla, elég sok lehetőség van, ami ugyanolyan unalmas autó, A-ból B-be közlekedésre való, de sokkal minőségibb benyomást kelt.
Ezért nem is kevertem ide a gsit, mert azt nem erre vesz az ember, hanem mert élvezni akarja, és arra viszont tök jó.
Same rules apply!
barnam_
nagyúr
Tudtam jobb képet készíteni, így könnyebben összehasonlítható.
Tehát előtte, s utána.
Hátul nincs különbség, ha magasabb is volt az új gátló miatt, leült már. De elöl most magasabb mint hátul, zavar
Végül is, picivel nagyobb átmérőjű rugó került bele, ami elvileg erősebb, vagyis nehezebb összenyomni.
Nem a tuning a cél, amennyire egy dízel szedánnal kanyarodni lehet, szerintem így is jó futómű van alatta.
(#72961) bitpork: csak esztétika, komfort tekintetében meg vagyok elégedve.
(#72966) tboy93: Neked milyen gátlók vannak mellette? Elvileg ahogy olvasom, ez a progresszív rugó normál terhelés mellett úgy viselkedik, mint egy normál rugó, s nagyobb berugózás esetén keményedik be. Nagyon alacsonyabb nem lehet, mert a 30-35 mm ültetést a normál magassághoz számítják, a Sportline alapból alacsonyabb vagy 2 centivel. Azt viszont nem teljesen értem, hogy az egyes készletek között mi a különbség. Mármint persze más a rugó, de nem mondja meg melyik mekkora.
Ezt a vonalat nem akarom nagyon erőltetni, csak lehetne picit alacsonyabb is.
Sima monroe gatlokkal van az auto alatt. 35mm-t ultet tenylegesen, de pont eleg ahhoz, hogy neha problemat okozzon. Suliban orral mar nem is allok be a parkoloba, mert multkor is fennakadt a padkan a lokos es tolatasnal leteptem a picsaba Szerencsere nem tort semmi, siman vissza tudtam "akasztani". Baratnomek szabvany pinceleallojaba se tudok leallni, mert leer az alja. Nehany fekvorendoron is leer.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Megszokta a szemed, hogy V alakban áll a gép. Nem kell ezt piszkálni, jó ez így.
De ha nagyon zavar akkor vágd meg az első rugókat és kész.
#nincsbennetarcsi
+1 mostanában ezt csinálja
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
rbalint88
addikt
ez így jó, így kell állnia (utána). le lehet rakni, csak akkor kerék is kell, meg gátló meg stb. szóval így jó
illetve, nekem ilyen eibach pro kit volt a passat alatt, szerintem többet ültetett 35mm-nél, másrészt a gyári sportfutómű gátlójával nagyon sokszor ért le. a mostani gyári rugó-sportgátló páros sokkal jobb, élesebbet lehet fordulni vele és nem verem oda sehova.
BigBlackDog
veterán
Ha jól látom 2 db UFO Type R is van a képen!
Akkor maradjunk a személyes vélemények síkján.
Én személy szerint sírnék és nagyon szerencsétlennek érezném magam, ha egy bármilyen Corollával/Avensisszel kellene járnom. Az E12 tippre a békaszemű szépség; brrrrrrr...
Béke!
-v-
addikt
És akkor mégis miért ennyire népszerű, ha semmi előnye nincs?
Gabesz87
addikt
Sziasztok. Tudnátok Pesten ajánlani korrekt, szakszerű, hozzáértő, és nem aranyárban dolgozó céget, ahol fóliáznak? Szeretném a hátsó ablakokat, és a hátsó szélvédőt fóliáztatni. Nem "gengszterfeketére" hanem csak annyira, hogy a babát védje majd a fénytől, hőtől. Mennyibe kerül kb. egy ilyen fóliázás amúgy? Egy 5 ajtós (ferdehátú) Megane IV az alany amúgy.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Casco (Allianz) fizet vadkárra? ÁSZF-ben nem látok egyértelműen erről szóló, de ezt kizáró részt sem.
[ Szerkesztve ]
Szada85
aktív tag
Szerintem a Fóka1 is kellöen népszerü Volt a maga idejében a G Astra mellett, abból is elég sokat lehetett látni. ( Illetve Fókából is a mai napig ugyanúgy. )
Azt el tudom képzelni, hogy az F Astra népszerüsége ágyazott meg a G-nek is egyébként, egyszerüen elterjedt az F korából, hogy a hétköznapi közlekedésre jó autó, abból láttak az emberek tonnaszámra, és kész. Elmentek megnézni, hozta azt a szintet, amit kerestek, és megvették.
Természetesen ez csak feltételezés, sosem végeztem semmiféle kutatómunkát ezügyben.
Qru
MODERÁTOR
Zámbófólia pl.
Kérj árajánlatott de fóliától függően olyan 35-45k között lesz várhatóan.
#nincsbennetarcsi
barnam_
nagyúr
Dehogy vágom el a rugókat, 30 ezret adtam érte (a név miatt kellett) Ezért is gondolkoztam el az Eibach-on, ha az 50-ből kijönne.
Viszont azt megfontolom, hogy a gyári rugót elvágatom, vagyis szintre hozni a töröttel.
(#73063) tboy93: nekem néha eddig is súrolta egy-egy magasabb padka a lökhárítót. Köszi a tapasztalatokat, hasznos. Nem akarom keményíteni, csak nézzen ki jól.
Jól mondja rbalint88, a következő lépcső meg a nagyobb kerék lenne, amit már biztos nem akarok, mert na.
(#73066): Ez a Passat az ültetéssel + kerékkel nagyon barón néz ki!
Ezt az Eibach témát elengedem, gondolkozok majd rajta, hogyan lehetne az elejét 1-2 centivel lejjebb rakni. Szintbe akarom mindenképpen hozni a hátsókkal.
AMD Power
titán
Örülünk neki ,hogy ilyen "okos" és tapasztalt vagy. De ez a hsz kicsit erős volt szerintem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Snoop-y
veterán
Hat a rovert is veszik pedig szar. Van az a csoport a hogyishijjakek a mazo pistak vagy mik
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Qru
MODERÁTOR
Vicc volt, nehogy megvágasd! Az ilyen kókány sufnituningnak sosincs jó vége...
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
A J astra-ról szól a hsz? Hol láttál J astrat rohadni? Ültél az 1.4 Turbo-ban?
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
A J astra-ról szól a hsz?
Oda vannak irva mindenfele nagybetuk kettosponttal, azok erosen arulkodnak, az adott resz melyik modellrol szol
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
F astra már nincs is, elporladt mind, nem értem a vitát.
molnarpeter
nagyúr
Rugókovács?
EQMontoya
veterán
Az E12 az egyel későbbi, ami kicsit a gombóc stiftre hasonlít.
Ha A-ból B-be kell autó, akkor sokkal inkább azt választanám, mint a G Astrat.
Same rules apply!
gooool
őstag
Sziasztok!
Feldobok egy jó labdát, remélem megmozgat Titeket.
Kollégám felajánlotta, hogy nem-e cserélném le a Laguna 2 kombim nyár végén, ő átvenné tőlem.
Persze itt az egyetlen szokás szerint felmerült dolog, hogy az autóm épp összeáll, minden ami problémás volt ki lett cserélve és működik, pöcc-röff (na jó, vannak apróságok...).
Amiért viszont eladnám, hogy oké, remek autó, egészen jól megy, szinte termeli az üzemanyagot, ami nem mellékes a havi 2500-as futásnál, viszont nincs meg benne az az igazi KELL érzés, hogy visszanézek rá a parkolóban és hasonlók, Ti pontosan tudjátok miről beszélek (és vannak bosszantó dolgok, pl. a beltér nyöszörgése, amivel ki tud kergetni a világból).
Nos ha már cserélnék, akkor viszont csak olyanra, ami e gép megvételekor is kellett volna vennem, hogy ne fájjon a szívem, azok pedig ezek jelenleg:
Volvo S60 2,4 D5 (manuál és geartronic is kosárban van, ez az álmom amióta jogsim van, de félek sokba lenne a fenntartás, bár ez a listán a legmegbízhatóbb kb.), de a sima 2,4 benya is akár, ha nem eszik túl sokat
Alfa 156 SW utolsó generációból 1,9 vagy 2,4 JTD
Esetleg maradni a Renaultnál és valami 2,0 dCi-be beleülni.
Első körön ezek...de persze ha van más, ami jó lehet meghallgatom, azt nem igérem, hogy meg is veszem, de hátha csak nekem szűkült már be a tudatom.
Köszönöm a segítségetek!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-v-
addikt
Szerintem ez egyertelmuen egy 330i, szokas szerint.
MunezXBK
nagyúr
Volvo, nem kérdés.
Szerintem is Volvo
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
BigBlackDog
veterán
Volvo!
mdani01
aktív tag
bimmer kell
iPhone 6S SpaceGray
szőröscica
addikt
Volvo, de 2.5T-vel. Vagy egy jo 330i.
#94529552
törölt tag
Végre egy Megane-os. Volt szó nemrég a típusról, majd leírhatnád a véleményedet és a tapasztalataidat vele. Előtte is az volt, vagy másról váltottál?
(#73075) AMD Power Nemcsak ez a hsz.
raczger
őstag
+1 Volvo
Mikor bátyámmal néztünk egy 156SW-t, kiábrándultam belőle, a beltérben a felhasznált anyagok minősége katasztrófa volt (csak képen néz ki jól).
Ha ennyit mész szerintem simán vállalható a 2.4 D5. Én a sima 2.4-es benzinest próbáltam egyszer, két dolog nem tetszett benne:
- ahhoz képest milyen nagy kívülről, belülről nem olyan tágas
- vezetésre nem túl sportos, inkább olyan, mintha egy hajót vezetnél
Ha nem kell nagy autó, megnéznék a helyedben egy Corolla 1.8 TS-t is.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Qru
MODERÁTOR
Volvo.
De az 5 gangos geartronicot kerüld! Vagy manuálissal vedd vagy a 6 gangossal.
A D5 jól megy (havernak az volt), nem eszik sokat és megbízható/tartós a motor, brutál kényelmes bár belül kicsit szűkösebb mint azt a külső alapján gondolná az ember.
A 2.4i-ből két variáns van a gyárilag gyengébb csak szoftveresen butított szóval lazán az is felhúzható a gyárilag 170 lovas szintre (vagy tovább is ha akarod). A benyós már kajálgat jobban szóval ha sokat mész akkor inkább a dízelt venném. Az 5 henger miatt hangja se olyan borzasztó mint pl a 4 hengeres TDI-nek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
S60! De nem is egy kategória a kettő, sem térkínálatban, sem sehogy.
raczger: pár helyen kemény műanyag, kb a műszerfal közepe, és az ajtón a kapcsolók panelja, többi habosított, puha műanyag. Faceliftes belső viszont jobb, 2001 végétől.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Gabesz87
addikt
Nem jársz a Renault-s topicban? Csak mert ott azért néha néha írogatok. Bár főleg akkor ha kérdésem van valami kapcsán.
#94529552
törölt tag
Nem, mivel nincs Renault-m, igaz régebb megnéztem több Megane1 Facelift-est, de elég korrodáltak voltak(német import) és ezért nem tetszettek meg. Inkább azért kérdeztem, hogy az itteni jó vagy esetleg rossz vélemények mennyire helytállóak? Most éppen új autó vásárlás miatt jött szóba a típus.
[ Szerkesztve ]
Gabesz87
addikt
Ja, értem. Most küldtem privit. Azt hittem Megane-os vagy. Nem tudom mik a rossz vélemények, annyira nem követem ezt az autós topicot. Sokan lenézik a francia kocsit, van egy berögzött előítélet. Nekem semmi problémám nincs. Jó, mondjuk az enyém új autó. De előtte a Clio-val sem volt semmi gáz. Minden törődést megadtam neki, cseréltem amit kellett. Szerintem baromság a sok negatív vélemény. Egy BMW, Audi nem romlik el?
[ Szerkesztve ]
Azért az E12 sem hibátlan autó, az 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevősek voltak, hajlamos elkokszosodni az olajvisszavezető furat. A benzineseknél még a szívósor szokott elrepedni és a C150-es váltóval szerelt autókban a hátsó csapágy szokott tönkremenni, ami elég húzós tétel. Dizlinél a porlasztók csak 100-150k-t bírnak kb., az se sok.
A japán az amitől még az idő vasfoga is sikítva menekül
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Keretet nem írtál. Szerintem V70.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)