Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Időben cseréled így nem költenék Motulra, mehet a Mannol simán.
mod:
Tsebacsi: Pofás!
A CC-ről írhatnál majd milyen. Kíváncsi vagyok, hogy egy ilyen buta hajtásláncon hogy viselkedik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Richard!
addikt
Ezt már azzal megtetted, hogy japán autót vettél
Ma kezdődik életed hátralevő része!
K Norbi
addikt
Csak a Motul! Meg a Mobil.
Megvan a lepottyant csavar, visszakerült az autóba.
BigBlackDog
veterán
Oké, most már kipróbáltad, add vissza szépen, ne légy picsa és vegyél egy normális bimmert!
Nincs elérhető áron a piacon. És akkor városban eljárok 12 literrel?
(#65355) BigBlackDog: Naaaa
Qru: Nem rossz, a civic érezhetően sportosabb, sprődebb. Ez kényelmes, de picit nyúlós is, nem érzem olyan atom stabilnak az autót komolyabb kanyarban. A kormánya is puha, sokat fordulós. Ez nyugiautó.
Amúgy aki nem akar téli-nyárit vegyesben, annak biztos jó lehet a CC.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Na megöltem a bulit, vagy mindenki elrohant Astrát venni?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Jaffa75
őstag
már volt köszi, többet nem veszek...
Richard!
addikt
Nyilván az előbbi
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Lehet gonosz vagyok, de őszinte: én ezért nem adnék 8 milliót, de 6,5-öt se.
rbalint88
addikt
+1.
Uj autot 15M kategoria alatt nem nagyon vennek.
A használt prémiumokon meg pont 150k körül kezdenek dögleni a dolgok: futómű, motor, váltó, elektronikai cuccok. És akkor 6misi meg még 1-2 misi a javításokra az eljövő 2 évben? khmm...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Skillet
addikt
igen. Gyerkőcöt vittük az sztk-ba, aztán anyóshoz jöttünk be, mert asszony meg bement a városba.
Nem akartam anyós előtti (hamzsabégi) parkolásért kiadni egy ezrest... inkább megálltunk kint, aztán besétáltunk... jó idő van
De nem is értem. Mindenki észreveszi a vasat... ennyire feltűnő?
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
lenko
aktív tag
Új autót 3.5-4M felett nem nagyon vennék... Majd ha kifizeti valaki a több milliós amortizációt az első pár évben majd akkor.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Gergőke88
addikt
Már van egy hasonló
Ez az új autot ne dolog ott sántít, hogy itt 4evig a kötelező szervizen kívül nincs más tétel...
Több milliós amortizáció nem egy 6m Ft-os autónál lesz 1-2 éven belül.
Arról ne is beszéljünk, hogy egy első tulajos autó ami mondjuk privát mindig többet fog érni mint egy céges, flottás autó. Elég ránézni arra mennyi benzines jól felszerelt j kombi Astrat látsz neten.
[ Szerkesztve ]
Most csak az Astraról beszélek. Szemmel látható összeget - származzon az hosszabb megtakarításból, vagy hitelből - kiadni egy "nyuggerautóért"... nekem fájna. Pár év alatt bukod a felét, és (én) nem látom, hogy milyen pluszt adna a gondtalanság mellett.
Én speciel imádom, hogy a szakadt, 9 éves wannabeprémium Saabon mókolhatok.
BTW, tegnap voltam a bőrösnél, beljebb varrta a kilyukadt kédert; feltöltötte az oldalsó, kiült szivacsot; megjavította a nyikorgó deréktámaszt (10 k Ft). Már csak festeni kell majd:
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
4évesen mondjuk 80e km-el, szólj ha el lehet adni 3.5M-nál többért.
+4 évig fizetted a minimum dupla összeget a kötelezőkre márkaszervízben...
Csak a vételár elbukott összegéből, én 4 évig fenntartom a golfom, mindennel együtt kivéve az üzemanyagot...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Mágus2
Közösségépítő
Én egy 4 évset vennék 80 000km-vel. Azon nár nem fog sokat bukni és még fiatal, jó autója lesz.
Gergőke88
addikt
A BMW-hét képest a dupla összeget?
Ugye csak viccelsz? Ha komolyan gondolod azért az már régen rossz.
Mágus: nem kap 80e km-t futott K Astrat itthon meg legalább 1 évig
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Egy használt autóhoz képest. Nekem az olajcsere 14e Ft, 5l olajjal+szűrővel munkadíjjal pl.
Az embereknek fáj az igazság!
BigBlackDog
veterán
Nem kell márkaszervizbe vinned feltétlen tudomásom szerint (meg aztán nem feltétlen kétszerese a márkaszerviz ára egy márkafüggetlen szerviz árához képest). Ugyan nem sok, de van néhány 4 év körüli Astra 3.5M Huf felett. Persze kérdés, hogy mennyiért mennek el.
(#65366) focvis: Mindenképpen újautót akarsz csinálni belőle? Ápold és szeresd, az állapota úgysem fog azért sokat romlani.
[ Szerkesztve ]
Alig van, konkrétan Octávból nem találtam eddig. Lehet kicsit még türelemmel kell lennem. Meg persze olyan felszereltet szeretnék, ami kicsit ritkább. Nagyon jól mondod amúgy.
Csak itt nyerek legalább másfél-2 milliót, ha minden jól megy, ami nem kevés. 8 misiért én sem újat vennék.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
rii
nagyúr
jájjjjj .....
..... köszönöm a választ!
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
lenko
aktív tag
Én ezt a 3.5-et úgy mondtam, hogy nem néztem az eladókat, minden autó leejti ezt az összeget nagyjábl az első 4 évben ha tetszik ha nem....A drágábbak meg még többet.
Továbbra sem látom értelmét új autónak, ha az elbukott összegből van egy autóm, ami megfelel, és jó állapotú, és le is van szervizelve a 4 évre....A kor másodlagos, az állapot a lényeg.
Az embereknek fáj az igazság!
Bögre
aktív tag
+1
Hitelt sem vennék fel új autóért, annyit nem ér, hogy én pukizzak bele elsőként. Ki kell várni, míg lesz eladó 3-4 éves, annyira nem szar a civic, hogy menekülni kelljen mindenáron.
Skillet
addikt
Új autó?
Akkor mit szóljak én a 20 éves vackommal?
De ha beletolok egy gurigát, akkor nálam minimum 10 évig megint autó (és nem mellesleg sacc 100 pacival több is lenne utána, mert ebben már kis tuning is akad) Igaz, nem 4 litert fogyaszt
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
BigBlackDog
veterán
Az állapot a lényeg, ebben egyet értünk. Viszont, legalábbis szerintem, egy 13-15 év feletti autónál egyre több olyan dolog elkezd elöregedni, cserére szorulni, ami azért nem feltétlen az egyszerű kopó-fogyó alkatrész (pl. gumitömítések, gumicsövek). Na de ez csak a saját véleményem, láttam már szép állapotú 20-30 éves jószágot is, csak mondjuk szerintem egy olyan több időt tölt szervizelés alatt, mint egy 3-4 éves, vagy új autó.
(#65376) Skillet: Ha 20 éves, akkor már közveszélyes vagy vele!
[ Szerkesztve ]
#03969024
törölt tag
Most konkrétan ehhez mérve a civic abban jobb, hogy:
- kicsit kényelmesebb az ülése
- kicsit jobban fogja az utat
- a kormánya sportosabb, érzetre jobb
Magyarán aki sportos sprőd autót keres és nem zavarja:
- kemény rugózás
- lassan akadni kezdő váltó
- magasabb fogyasztás
- stb. ami már egyéni preferencia kérdése
Nekem konkrétan a sajátommal van a bajom, nem a civiccel általánosan. Meguntam, kényelmesebbre vágyom, olyanra, amin 4 évig tényleg csak a kötelezőket kell csinálnom, és nem produkál semmit.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
tomcsi23
veterán
Kiszúrtam a matizt, vagy nem azzal voltál?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
BigBlackDog
veterán
"...lassan akadni kezdő váltó..."
Mennyire komoly ez a jelenség? Nálam eléggé pöpec a váltó szerintem.
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
Sport üléses Astrat kaptál?
Michelin CC után ne lepodj meg ha nem fogja úgy az utat...
[ Szerkesztve ]
Bögre
aktív tag
Ezt értem és el is tudom fogadni. Ettől függetlenül én akkor sem vennék fel hitelt egy alapvetően napról-napra kevesebbet érő dologra (autóra). De mindenkinek a saját döntése, ez csak a saját preferenciám.
Skillet
addikt
Matyiz már nincs nálam. Nagynénémhez került. Nagybátyám X5-öse mellett cukin mutat. Mivel nagynéném nem használja, nagybátyám hetente egyszer megjáratja. Jól mutat benne. Két méter magas, vagy 130kg
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Speeedfire
nagyúr
Ez mikori civic?
Haver accordja, ami 2005-ös és van benne 300k óra szerint nagyon pontos a váltója és nem akad. Tudom ez accord, az meg civic.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Nekem a 2001-es civicben lassan 180k km-nel tokeletes a valtom, imadom
Jaffa75
őstag
tényleg ótomata kell Neked! az enyémben 100-zal több van, de halál pöpec a váltó! Olyanokat kattan amikor sebességet váltok és betolom a következő fokozatba, mint egy új autónál!
és még egy + a Civichez: akitől vettem a felniket, annak a srácnak 2n Civicje van, egy 7-es Type-R, meg egy 6 gen sedan... a sedan-ban majdnem 1 millió (!!!!) km van , eredeti a moci benne, amikor benéztem, még a harmadát sem tippeltem volna . De nyilván ez a Te döntésed, remélem a legjobbat hozod meg, és elégedett leszel!!
Skillet
addikt
Jó, hogy ott van az én vasam is a listában, épp csak olajat egyet sem dob ki rá
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
2009.02 1-2 szokott akadni, vagy nem veszi be az egyest. Kuplung is ropog továbbra is. Kérdeztem a fiúkat, azt mondták nem éri meg még lecserélni a váltóolajat.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
BigBlackDog
veterán
Kuplung nyikorgást/ropogást holnap nekiállok orvosolni. Az eszközök már megvannak...
Nálam is nagy ritkán -eddig összesen kb. 3-4 alkalommal- megakadt egy picit a 2-es, de váltóolaj csere óta (2-3 hónapja) nem jött elő.
[ Szerkesztve ]
boogie84
veterán
Udv urak!
Matricakell.hu
Dolgoztatott mar veluk valaki?
Sarvedore es bukocsore szeretnek jdm matricabombat tetetni.
Szabad naluk/veluk vagy jobb ha keresek mast?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Nemrég linkelte egy fórumtárs a renault topikba, a renault márkaszerviz ajánlatát.
grandscenic 3 (2011) 1.6dci:
Alátét: 160
Olajszűrő: 4 848
Pollenszűrő: 8 342
Olaj 5W30: 44 361 (5.5l)
Levegőszűrő: 6 788
Gázolajszűrő: 15 610
Revízió olajcsere 1,2óra: 17 920
Pollen csere 0,4óra: 5 973
Levegőszűrő csere 0,4óra: 5 973
Gázolajszűrő csere 0,6óra: 8 960
Nekem meg így adta a nem márkaszerviz:
laguna 3 (2012) 2.0dci:
Olajsz.: 2.725
Pollensz.: 4.900
Olaj 8l 5w30 elf full tech - 15.000
Levegősz.: 3.937
Go.sz.: 11.888
+gyári diagolás
munkadíj: 5.000
Gyári minőségű alkatrészek.
Szerintem a a márkaszerviz PICIT drágább.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Qru
MODERÁTOR
Csak kíváncsiságból: hány km-t mentél CC gumikon?
#nincsbennetarcsi
Skillet
addikt
Nekem a felnire csinált a srác matricát és a felniközépre műgyantás matricát. Szerintem normális forma, megbízható, rugalmas. Én elégedett vagyok a munkájával is.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
EQMontoya
veterán
IS váltót próbálgatták a talin páran, lassan 220 van ebben is, de szerintem a nem nagyon van olyan új fwd autó, aminek a váltója felveszi a versenyt vele.
Jó, mondjuk az Aisin AZ6 egy legenda, ez tény.
Same rules apply!
Magnum_
nagyúr
En meg kalkulalnek egy arat ugy, hogy te veszed meg az alkatreszeket jo aron :-)
Munkadij ar az okes! (5k)
Egyebkent a grandscenicre adott ar az felelmetes. Olajcsere 118k
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
brumi1024
veterán
Az összeset.
Téli/nyári vs allseason vitát kezdek szagolni a levegőben. Ilyen időben pedig pont, hogy a négyévszakos az igazi, a középre tolt ideális hőmérséklettartomány miatt. Reggel még hűvös van (2-3 fok), nappal viszont felmegy 20 környékére.
(#65396) Saint_: Az nagyon meredek. Random Audi márkaszerviz olcsóbban csinálja az olajcserét, még mobilitásgarancia meghosszabbítással is.
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Több hsz . volt , hogy használt vagy új autó ...
Mindkettőnek megvan a maga előnye .
Én újat vettem .
De itt egy is történet .:Van egy kollégám ,3-4 évente cseréli az autóit . Volt neki egy 2012-es , 9.gen 1,8l zöld Civic .1-2 éve szóltam neki ,h ha eladja a Civicet , szóljon ,megveszem .Szólt januárban , hogy van akció a Hondánál , elhoz egy újat . övét 10000 euróban beszámítják , ha kell az autó , annyiért lehet az enyém is .
Szép állapotú , 60-70000 km volt benne , balesetmentes autó volt , sofőr tulajjal .
Ám , azt is elmondta , milyen feltételekkel lehet elhozni egy újat . Az ő autójához is kellet volna hitel , ha lett volna annyi kp-m , megvettem volna azt az autót . De ,mivel kellet hitel ezért kezdtem én is új autók terén körbenézni , és kötöttem ki az Aurisnál ...
Annyi ,hogy Németországban sokkal jobbak a hitelfeltételek . Kb annyi kamatot fizetek ki ,mint otthon tized ennyi pénzre fizettem 4 év alatt a Mégane-ra !
A Toyota jó értéktartó , ha lejár a hitel még sokat fog érni . Fizetem a részleteket legfeljebb és nem rakom félre a pénzt 4 évig, hanem addig is új autóval járok .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
pècsimunkás
addikt
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!