Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brumi1024
veterán
R line inkább.
Qru
MODERÁTOR
"nem tömegautókat kell venni és amikor eladod, akkor jobb árat tudsz érte kérni."
Már ha találsz rá vevőt, próbálj meg itthon eladni egy Subarut vagy Lexust.
Jaffa: 100k felett?
3 évet vártam mire találtam az enyémhez gyárit használtan. Újként 250k-t nem volt "kedvem" kiadni érte...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
lenko
aktív tag
B5 passatom alatt is 35/35 ráadásul FK rugó volt gyári gátlóval.
Nem volt problémám vele. (nem billegett kanyarba, mint egy hajó, ahogy előtte)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
EQMontoya
veterán
Nem olyan lehetetlen szerintem.
Múltkor rendeltem kaját otthonra, futár kérdezi, hogy enyém-e az IS.
Aztán mondta, hogy akart venni Ő is ilyet, de nem talált normálisat, kérdezgetett róla, stb, stb.
Parkoló parádén is odajöttek többen, hogy akarnak ilyet, mit kell róla tudni....
Nyilván nem holnaputánra adod el, mint egy F Astrát, de simán keresik.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
"Megvan a rugó, halleluja, már tolnánk is rá a széria gátlóra – amikor kezünkre csap a jó futóműves. A legritkább esetben végződik jól ez a kísérlet, nem érdemes próbálkozni." - [link]
mod:
Montoya: Jó mert a tiéd már az ifijú boyracerek által elérhető árba süllyedt. Kérdezd meg nyugodtan Bögrét mióta árulja az IS250-ét...
Nem egy lefingott darab és nem árulja drágán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
K Norbi
addikt
Ennyi meg egy csatos bambi
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Menjünk ma egy kört.
Aztán majd mondasz véleményt.
Mennyibe adja most Bögre az IS-t?
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
mod:
Nyilván nem minden esetben lesz szar a végtermék, nálad működik mert eleve sportos gátlót kapott a G8 (plusz nincs is lefingva). De egy limbóhintóba ha beteszel egy rövidebb rugót ott tuti nem lesz jó a végeredmény.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
(#60559) pècsimunkás válasza Evil Snowman (#60453) üzenetére
pècsimunkás
addikt
Köszönöm !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
pècsimunkás
addikt
Eisenach .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
lenko
aktív tag
"Hogy tovább feszegessük a témát, ne menjünk el a divatos progresszív rugók mellett sem. Ezeket gyakran használják széria autókban is, lényegük, hogy minél jobban összenyomjuk őket, annál keményebbek lesznek. Ezt egyszerű elérni megfelelő tekercseléssel, úgy, hogy néhány menet összeüljön és ne vegyen részt a rugózásban – a gyakorlati eredmény pedig az, hogy alapvetően viszonylag lágy, kényelmes rugókat használhatunk, amelyek viszont terhelésre nem lapulnak teljesen össze, vagyis éles kanyarban kevésbé dől a kasztni, homokzsákkal telepakolva pedig nem húzza a seggét."
Bocs, de ez volt a cél. Mert úgy megült a segge gyári rugóval, 1-2 ben nagy gázra, hogy el is vesztette jobban a tapadást elől.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Mágus2
Közösségépítő
Nem, CSERÉLD KI.
Qru nem kellene sejtelmesen lesötétített hátsó szobában üveggömbbol guruzsmáló vajákos motyogó szavaira hallgatni.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Ok, akkor azon leszek.
Magnum_
nagyúr
-25mm. és a gyári rugó tök kemény.
az Eibach felül enged valamit, azaz rugózik.
szerintem nem fog az szétbaszni semmit, hacsak nem rongyolsz bele naponta 10x direkt a kátyuba.
de betoljuk a gumifütyköst 1 óra alatt
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-v-
addikt
Mondjuk ilyet meg azert en nem is lattam meg nem is hallottam soha, hogy valaki lenyegesen ujabbra es lenyegesen dragabbra cserelte az autojat azert, mert az kevesebbet fog fogyasztani es visszajon a csere ara ... nemtom milyen ismeroseid vannak neked
Amugy epp azt mondom, nem altatni meg illuziokba ringatni kell magad, hanem ehelyett: "ezen nincs mit számolni" ki kell szamolni, es akkor kiderul mennyit baszol ki az ablakon, vagy mennyit sporolsz, vagy mennyit fizetsz a kenyelemert.
Na meguntam ezt a temat
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Jaja, de a 250-nel ilyen szempontból több baj van.
Az már 2.5 liter (úúúúmennyitfogyaszt!), automata (jajj, meneküljünk, mindjártbeszarik), és még nem is lett egy olyan játszós autó, mint az IS200, vagy az E46, amit a vezetési élménye miatt keresnek. Szóval igen, így jóval nehezebb eladni.
Vilike: a téma részemről is lezárva, de mondjuk Kornél korábbi ötletei (kis Suzuki, mert keveset fogyaszt) megvannak? Nem kell messzire menni a példáért.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Mágus2
Közösségépítő
Van itt olyan fórumtag, aki ért az lcd kijelzőkhöz?
Kornel
veterán
És mi ezzel a baj?
Szerinted mennyit spóroltam 60k km alatt a splash-el 5,3 literes nagyatlaggal? Nulla műszaki hibával.
De hát biztos hülyeség volt...
brumi1024
veterán
Jelen, attól függően mi a kérdés.
-v-
addikt
Nem, azok szerencsere kimaradtak
Mágus2
Közösségépítő
brumi1024
veterán
Nem egy példáról tudok, ahol azért lett 30d/3.0 tdi az 1,2 millióval olcsóbb de erősebb 40i(ez az első sorhat ma már a BMW-knél)/3.0 tfsi helyett, mert adott használattal 9-et mutat a fedkomp a 12 helyett. De a várható vevőnél töltött élettartam alatt nem hozza vissza az árkülönbséget.
Mágus2: A kép sokat segítene. Magasságában-szélességében a keret erős (de ésszerű, csak próbálj hatni rá) nyomkodására változik? Érte valami hatás (hideg/meleg, ütés, stb)?
[ Szerkesztve ]
tomiii.
aktív tag
Éjszakás voltam, kicsit lemaradtam. Félmondatokból nekem az jött le, hogy betettétek a rugókat és most veszitek ki?
rbalint88
addikt
B5.5 gyari sportgatlo cikkszam szerint megegyezik a C5 A6 s-line gatlojaval.
Brumi: akkoriban az r-line meg csak pajkos gondolat volt.
Mágus2
Közösségépítő
Hideg mindig éri, mert sokszor hagyom a kocsiban, de nem kapcsolom be, míg át nem melegszik. Ez a diagos gépem, mindenhová ezt hurcolászom. Nyomás nem érte. Nyomkodásra nem változik.
brumi1024
veterán
Az lehet, de az S line Audi trim, nem VW.
Qru
MODERÁTOR
10-11 körül városban. Focvis is meg én is a megetetek ennyit a dízlivel gond nélkül (nézd meg nyugodtan a spriten) cserébe az IS-ben se DMF, se DPF se CR rendszer nincs. Aki sokat megy az kitermeli ezeknek az árát de aki nem annak nem éri meg. Kivéve ha szereti a traktor hangot nyomatékot.
Arról nem is beszélve, hogy akinek van 3M-ja az már inkább Audi/BMW vonalon mozog itthon, mert azzal felvághat a dizsi/szomszéd előtt.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Kijelző előre-hátra döntögetése sem okoz változást?
A szalagkábelek szakadása/törése tud vicces dolgokat okozni.
Qru: nyilván irónia volt a nagy fogyasztás, szerintem abszolút vállalható, de hát az átlag Benőnek ez már rengeteg.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Nem, a felütésgátló kimarad a beszereléskor azért most ki kell kapni a rugót és betenni a gyári helyére a tuning változatot.
mod:
Montoya: Jó, ez most nem jött át. De amúgy valid. 3 év 1.8 TSI meg 3 év 2.0 CR TDI használat után/mellett az sem véletlen, hogy 2,5 szívóbenyót vettem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
tomiii.
aktív tag
Van ott vas, majd megfogja.
Mágus2
Közösségépítő
Ezt teljesen hátra lehet hajtani mert érintő kijelző(simogatós). Mindene működik, az érintést is érzékeli az adott területen.
Qru
MODERÁTOR
Végülis, ha a toronycsapágyat már a motorháztető tartja... úgy nyer még pár centi extra ültetést.
#nincsbennetarcsi
brumi1024
veterán
Bekapcsolás után azonnal megjelenik a folt? UEFI-ben/biosban is? Mert ha igen, akkor legalább a GPU hibát ki lehet zárni. Ha erőltetett hajtogatásra és masszírozásra sem nagyon reagál, akkor én egy szalagkábelre tippelnék. Az érintésre reagálás csak annyit jelent, hogy az érintőpanel okés, de az kvázi független a monitortól.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Rögtön az üdvözlő képernyővel látni. Megnézem majd azt a kábelt, volt már kint, mikor a billentyűzetet cseréltem.
[ Szerkesztve ]
Most pillanatra elgondolkoztam hogy megveszem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
brumi1024
veterán
Első körben a kiszedhető részt ültetném újra (billzet alatt), de ha van rajta törés akkor meglesz a ludas. Cserélhető amúgy, de ez már lvl2 forrasztással.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Nem, az is bent van, csak a gyári.
Nem cseréltem arra, amit kaptam.
lenko
aktív tag
Vedd meg ezt: lexus_ls_460_president_3_automata
Egy haver árulja(egy ideje) Ez szedi is a lábát. Átlag 16l-el elvan.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Az öregem imádná, én kevésbé.
Azt néztem, hogy rugalmasságban rosszabb lenne a lexus mint a civic??? Mégse csak az egyik oldal sztem téved: [link]
_montoya: nem, az is250... de szerintem ott valami tévedés van. Az Ls az lelépi mint a szartot
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
EQMontoya
veterán
Ez az LS?
Nagyon meglepne, szerintem 1800-tól van benne 400 nyúlmókus kb.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Vágom, azért írtam azt, hogy "ki kell kapni a rugót és betenni a gyári helyére a tuning változatot."
#nincsbennetarcsi
Kornel
veterán
Majd meglátom.
Ma csekkoljuk le azért.
Lesz valakinel emelő?
Bögre jön a talira?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
És az IS-el jön? Ha tetszik bazzeg leteszem a foglalót rá Elegem van a kuvikból és legalább benne 100%-ig megbízom, hogy nem egy szart ad el egy ilyen hülyének, mint én
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Kornel
veterán
Emelőt kérek
Tsebacsi: ha elferek benne lehet megelőzlek
[ Szerkesztve ]
Te a kuvikra költs ne ilyen huncutságokra. Amúgy asszonynak nem tetszik... Nem ért az autókhoz
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Azzal jön nyugi. Szóval csak készítsd ki szépen rá a zsét.
#nincsbennetarcsi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
ingyenes kategóriában
- GPU / Videokártya Hűtés Szerviz - AMD & NVIDIA Videókártya Pasztázás és Takarítás
- Hibátlan, nem használt iPhone SE 3. gen. 128GB Fekete 100% akkumulátor
- Gigabyte GA-Z77M-D3H (rev. 1.0) Intel Core i5-3570K
- Új és használt Ps4 Playstation 4 játékok Part 2
- Új és használt Ps4 Playstation 4 játékok Part 1