Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brumi1024
veterán
Akkor automata fényszóró kell neked. Átvilágít refivel az autók között-mellett, így nincs gondod az éles határral.
Más: Visszatérve a pár nappal ezelőtti V6(/V8) hang vs villanymotoros csend témára. A mai ~80 km SQ7 és Q7 etron tesztvezetés után az esetek 85%-ában az előbbi kellene. Szép a hangja az SQ7-nek, eléggé nagyon kényelmesen viszi a kasztnit az a 900 darab nyúlmókus, már nagyjából 1300-as fordulattól, de amikor erre a 80 km városi autókázásra 1.9-es átlagot mutatott a BC és 100-nál annyira nincs semmilyen hangja, hogy a hátul ülő telefonjának zsebben való rezgése hangos, akkor azért el lehet tekinteni a V8 hangtól és 200 nyúlmókustól.