Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Ázsia Expressz 4 - Felfedezzük Amerikát
- [Re:] [Lalikiraly:] Vodafone 5G probléma
- [Re:] [Evil Snowman:] Egér bemutató - Keychron M1 Wireless
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Tamás88:] 2025 a PC-s szemétdombok éve lesz?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CactuS
Arcképgyáros
Nem kell ahhoz két autóból lennie. Itt az eredeti ncap teszt, ez akkoriban talán kb. 30 km/h-s sebességgel történő ütközés volt és a leírás szerint vegyes volt az oldalvédelem (The door-mounted side airbag and head airbag tube worked efficiently but protection was mixed: the driver’s head and pelvis fared better than his chest and abdomen.).
A nagy sebesség és egy oszlop bármit szétvág, még a supersportkocsik ketrecét is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin