Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20801) _ATi_1 válasza Qru (#20800) üzenetére


_ATi_1
senior tag

Akkor kuka...Legalább megtanultam használni...Elég jól mutatott a társasház előtti parkolóban, ahogy spriccelt a cucc össze-vissza. :D
Közben a Conrad-ban találtam is csere flakont hozzá.
Köszi a segítséget. :R

(#20802) raczger


raczger
őstag

Mi értelme van azoknak a lámpás kereszteződéseknek, ahol a kanyarodó és a szembe, egyenesen menők is egyszerre zöldet kapnak (főút). Két konkrét hely, ami eszembe jut: [link], [link]

Legtöbb helyen ilyen kereszteződésben ugye úgy van, hogyha a kanyarodó zöldet kap, akkor a szembe forgalom áll. Megtévesztő lehet, pl ha kanyarodnál, zöldet kapsz, de a szembejövő későn reagál, későn indul el, akkor azt gondolod addig, hogy akkor neki pirost mutat a lámpa. Ilyen helyeken minimum valami figyelmeztető táblát kellene kitenni szerintem...
Tudom, több hasonló kereszteződés van, de ez a kettő konkrétan olyan, amit egy nem környékbeli simán benézhet.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#20803) Qru válasza raczger (#20802) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jelölik külön az ilyen kereszteződést. Ha tele zöld van akkor jöhetnek szemből ha nyíl van a lámpában akkor meg mehetsz nem jöhet senki szemből.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#20804) raczger válasza Qru (#20803) üzenetére


raczger
őstag

Kösz, na ezt nem tudtam, pedig elég jól ismerem a kreszt.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#20805) bozont


bozont
veterán

Üdv

Eljött az olajcsere ideje. Eddig Total Quartz 9000 5w40-es olajat használtam a 2.0 HDi motorhoz (Citroen Berlingo) elégedetten. De azért a kisördög itt motoszkál, lenne értelme valami 0w40-es, mondjuk Mobil1 New Life olajat beletenni? Ha csak kicsit lenne drágább nem gondolkoznék, de dupla annyi mint az 5w40-es.

(#20806) Qru válasza bozont (#20805) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha sokat jársz hideg motorral akkor igen, ha nem akkor nem éri meg sztem.

#nincsbennetarcsi

(#20807) Gergőke88 válasza raczger (#20802) üzenetére


Gergőke88
addikt

Az első helyen minden nap reggel dugó van.. Elbaszott egy dolog az biztos.

(#20808) bozont válasza Qru (#20806) üzenetére


bozont
veterán

Nem is tudom, végül is elég sokszor van az, hogy max a szomszéd városba megyünk, akkor épphogy meleg a motor. Nagyobb távra talán ritkábban. Még végig gondolom, lehet aztán teszek vele egy próbát és a következő cserénél majd meglátjuk marad-e vagy visszatérek az olcsóbbikhoz.

(#20809) TaaT

Az előírás szerint A3/B3(vagy B4) kell, csak olyat teszek bele ami tudja ezt. Nézegettem egy-két videót én is YT-n, ott elég jól szerepelt ez a Mobil1. Persze nem tudom mennyire megbízhatóak ezek a "tesztek". Na meg remélem nem lesz itt -30-40C°-os tél. :D

[ Szerkesztve ]

(#20809) TaaT válasza bozont (#20805) üzenetére


TaaT
veterán

Először is, teljesíti az a 0W40 olaj a motorod által támasztott előírást?

Amúgy régebben én is nézegettem pont azt a Mobil olajat, és kiderült hogy papíron a 0-ás hideg oldala sűrűbb az 5W30 ESP Formulánál. :Y

Give them hell Ukraine!

(#20810) tomcsi23 válasza TaaT (#20809) üzenetére


tomcsi23
veterán

Mármint 40, meg 100 fokon? Az inkább a 30 vs 40 miatt van. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#20811) TaaT válasza tomcsi23 (#20810) üzenetére


TaaT
veterán

Azt nem tudom mi miatt van de azt gondolná az ember (vagy csak én) hogy a 0-ás olaj mindig hígabb hidegen mint egy 5-ös, hát nem. :B

Mobil 1 0W-40
Viscosity, cSt (ASTM D445)
@ 40º C 75

Mobil 1 5W-30
Viscosity, cSt (ASTM D445)
@ 40ºC 72.8

Give them hell Ukraine!

(#20812) EQMontoya válasza TaaT (#20811) üzenetére


EQMontoya
veterán

Osztán itt hol a hideg? :)

A 40 fok egy langyos állapot, közel félúton egy téli hideg és az üzemhőmérséklet között.
A W jelölés azt jelöli, hogy egy olaj milyen hőmérsékleten szivattyúzható még.
Ha jól tévedek, a 0W -40 fokig, az 5W -35-ig.

Same rules apply!

(#20813) TaaT válasza EQMontoya (#20812) üzenetére


TaaT
veterán

A hideg a hideg oldalra vonatkozott :)

Nem tudom miért 40 és 100 fokon adják meg az értékeket, szerintem is jobb lenne mondjuk egy 0 és 100fok.

bozont: "Na meg remélem nem lesz itt -30-40C°-os tél. :D"

Hát igen, nem ebbe az irányba változik az időjárás idehaza :)

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#20814) tomcsi23 válasza TaaT (#20811) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ejj, de ráértem. :DDD

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#20815) Skillet válasza TaaT (#20811) üzenetére


Skillet
addikt

az első a hideg oldal. a második a meleg. a két összehasonlított olaj eléggé más, a meleg és a hideg oldal is eltér.
hidegen a nullás olaj pedig tutira hígabb (mint az 5-ös). üzem melegen pedig a 30-as olajnál kisebb lesz az olajnyomás, vékonyabb az olaj. a 40-esnél fordítva.

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#20816) TaaT válasza tomcsi23 (#20814) üzenetére


TaaT
veterán

Ezt a képet lementem ;]

ESP 0W30-on agyaltam legutóbb, de maradt az ESP 5W30.

A Mobil 1 racsingról nem is hallottam még. :) A 15W50 biztos fincsi lehet, mondjuk fater BMW mocijába valami elmebeteg sűrű olajat ír elő a gyártó (majd előkotrom később). :)

Give them hell Ukraine!

(#20817) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

http://index.hu/gazdasag/2015/11/12/mindenkit_berantananak_a_dizelbotranyba/

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#20818) tomcsi23 válasza TaaT (#20816) üzenetére


tomcsi23
veterán

Innen szedtem össze. ;]
Bár ez amcsi oldal, és lehet emiatt nem kaphatóak nálunk bizonyos típusú listában szereplő olajok. Itt is van rengeteg fajta, aztán még csak egy márkáról van szó. :DDD

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#20819) EQMontoya válasza bitpork (#20817) üzenetére


EQMontoya
veterán

Sejthető volt. Főleg, hogy a Bosch azért egy elég nagy gyár, nem csak a VW-nek szállít nyilván.

Same rules apply!

(#20820) Qru


Qru
MODERÁTOR

Van vkinek tapasztalata a jakoparts illetve a mahle szűrőkkel?

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#20821) roberto211 válasza Qru (#20820) üzenetére


roberto211
őstag

Jakoparts egész korrekt, meg autóalkatrészboltokban is mondják h jó minőségű eléggé..

Nekem légszűrőm, egyik lengőkarom, gömbfejem jakoparts és teljesen jó.. Mahle cuccokkal nincs tapasztalat..

Olajszűrőnek azért meghagytam a mannfiltert. :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#20822) szőröscica válasza Qru (#20820) üzenetére


szőröscica
addikt

Dzsekót nem tudom, de a Mahle jó cucc, egy szinten van simán a Mann szűrőivel, ők is gyári beszállítók sok cégnek.

(#20823) Qru válasza roberto211 (#20821) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Egyiket sem ismerem így végül mindenből Mann-t rendeltem a gyári olaj mellé. Az a tuti. :K

#nincsbennetarcsi

(#20824) mdani01 válasza Qru (#20820) üzenetére


mdani01
aktív tag

Olajszuronk Mahle volt nem volt vele baj, most GM van.

iPhone 6S SpaceGray

(#20825) Qru válasza mdani01 (#20824) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezt kaptam árajánlatként:

olajszűrő:
mann 1.800,-
bosch 1.800,-
jakoparts 1400,-
mahle 2.800,-

levegőszűrő:
mann 5.700,-
jakoparts 2.900,-
mahle 4.000,-
purflux 3.800,-

pollenszűrő:
mann 5.500,-
mahle 6.500,-
jakoparts 3.600,-

Ezekből választhattam... Végül mann lett mindenből, arról tudom hogy jó.
Meg még mellé az 5 liter 5W30 Motul eco-nergy: 13.500.-

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#20826) tomcsi23 válasza Qru (#20820) üzenetére


tomcsi23
veterán

Legutóbb mahle ment bele, állítólag olajszűrőben hangyányival jobb is, mint a mann.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#20827) bozont válasza tomcsi23 (#20826) üzenetére


bozont
veterán

Ha már itt tartunk, a Filtron szűrőkről mi a vélemény?

(#20828) tboy93 válasza bozont (#20827) üzenetére


tboy93
nagyúr

Teljesen jo, mehet nyugodtan.

Bar en olajszurobol es legszurobol gyari parti vagyok.

(#20829) mdani01 válasza Qru (#20825) üzenetére


mdani01
aktív tag

Benzinszűrő nekünk is Mann elozo is az volt benne. Árba is egész jók. Olajból 5W40 Edge kerult bele.

iPhone 6S SpaceGray

(#20830) Qru válasza mdani01 (#20829) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A Hondámba én is azt vettem legutóbb (Castrol Edge 5W40). Abba jó de ez kényes az olajra jobban.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#20831) Skillet válasza Qru (#20825) üzenetére


Skillet
addikt

ahogy írták is, a knecht/mahle mann szintű, nagyon jó minőségű. de persze, így a mann-nal sem lőttél mellé :)
szerintem a hengst cuccai is nagyon jók.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#20832) Qru válasza Skillet (#20831) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az árak mennyire húzósak? A tiédbe mennyiért vesztegetik a szűrőket?

#nincsbennetarcsi

(#20833) Gergőke88 válasza tboy93 (#20828) üzenetére


Gergőke88
addikt

Én is úgy vagyok vele, hogy olajszűrő. légszűrő, benzin/gázolajszűrő legyen gyári.

(#20834) focvis válasza Qru (#20825) üzenetére


focvis
veterán

Melyik gépbe mentek?

A Mahle az igazi nazi cucc.

@ #20835 Qru: Egyáltalán nem vészes :N Gondolom amit csak Subarunál tudsz megvenni, az már más eset.
Én a pollenszűrőből középkategóriát szoktam kérni, ott egye meg a fene az allergiámat. ;] a többiből a Mannt.

[ Szerkesztve ]

(#20835) Qru válasza focvis (#20834) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bubu. Drága akkor bele az alkatrész vagy sem? :F

mod:

Akkor legközelebb azt veszek. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#20836) Skillet válasza Qru (#20832) üzenetére


Skillet
addikt

olaj 1300ft.
levegő 5000ft
az üzemanyagszűrőt én sokallom, 7-8000ft körül mozog. bár nem kell hetente cserélni, szóval nem akkora probléma.
jövő tavasszal viszont csinos lesz az olajcserém. váltóolaj, difi olaj, ayc olaj :) baba dolog ez az awd :D

[ Szerkesztve ]

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#20837) Qru válasza Skillet (#20836) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Difi olaj az nekem is aktuális lesz lassan-lassan. Az első difit a váltó olaja keni tehát a váltó-első difi olaja az egyben van, a hátsóba meg csak 7 vagy 8 dl lötyi kell ha jól rémlik (az STi-be 1 liter kell hátra az tudom).
A középsőről dunsztom sincs de elektro-hidraulikus azokban nem tudom kell-e külön cserélni... A gépkönyvben nem találtam róla semmit.

mod:

focvis: Gyáriból nem tudom mi mennyi így fejből. Arra emlékszem, hogy a gyári pollen az 7,2k volt azt kicsit drágának tartottam. Viszont oda a japánság, német feszítőgörgőim vannak már (Ruville), most német szűrőket kap és az olaj meg a gumim francia... Ehh, nesze neked echte japó verda. :DDD

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#20838) stickermajom


stickermajom
addikt

Letiltották a KÖBE-biztosítások árusítását

ASTRA után a következő lesz?

[ Szerkesztve ]

(#20839) gaborbol válasza DonLaca@ (#20796) üzenetére


gaborbol
őstag

Az esetek nagyreszeben "Csak olajat kellene cserélni benne" -bol szokott a gond lenni.

Ketfele keppen lehet megcsinalni az olajcseret:

1) Kicserelni a szurot ami az automata hazaban szokott lenni, szoktak melle tenni egy magnest ami a vasreszeleket szedi ossze, azt kipucolni, ha mar ennyire szet van kapva akkor tomitesek, csatlakozok is cseresek szoktak lenni.

2) Leengedjuk-kiszivjuk a regi olajat, feltotljuk ujjal aztan ennyi. Ezzel az a gond ,hogy nem szoktak tudni csak leengedni a teljes olajat csak a felet vagy haromnegyedet, mivel se a szuro nincs cserelve se a magnes nincs kipucolva, ilyenkor van hogy kimossa a femreszeleket onnan ahol eddig uplepedett es kart nem okozott, aztan jon a csodalkozas, hogy beszart a valto pedig csereltek benne olajat is.

Itt az en regi volvom tortenete, nezd meg a linkelt videot is benne:

[link]

Nem tudom biztosra milyen kocsid van, valahol forenzat irtal, ha jol remlik, otodik hsz, egy szuzuki szerelotol:

[link]

Nagyvonalakban azt irja, hogy a szuro bent van a hazban, vagy le kell szedni a komplett valtot a cserehez, vagy legalabb szet kell kapni reszlegesen. Lehetetlen ? Nem, de nem egyszeru.
Amit o csinal ilyenkor, leszivja amit lehet, feltolti lassan , majd kap egy kulso szurot, hogy a belsovel ne kelljen gebegni tobbet.

Miutan en csereltem belso szurot, meg toltogettem bele olajat a 8 liter teljes csere vegul 12-14 literrel lett megoldva mivel nem volt szivo berendezesem , szoval a sajat pumpajat haszanalva ki lehet a teljes 8 litert is csalni belole csak ido es olaj igenyes.
Jopar orat el lehet vele tolteni, ha valahol sokat kernek erte,mert a szurot cserelni kell a hazban meg a magnes, meg az olaj is draga, mert nagyreszben a gyari olaj b*szaott draga tud lenni( a teszunk bele valami hasonlot felejtsuk el) akkor jo esetben jo helyen van a kocsi a muvelethez.

Az esetleges speci szerszamokrol ne is beszeljuk, mert valami speci kulcs- lofutty mindig kell. Meg lehet csinalni nelkule is, csak vagy tovabb tart, vagy rossz esetleg beszakad valami vagy nem jon ki akkor meg nagyobb szarban talaja magat az ember.

Az itteni szakik azt szoktak mondani, hogy ha 10 eves a kocsi vagy elment 150K Km-t akkor nem erdemes mar cserelni az olajat az automataban, mert sokszor ott lesz a vege a masodik pontban leirtak miatt.

Ha meg elmondjak, hogy a rendes melo mennyibe kerul akkor mindenki dob egy hatast, hogy azt azert kossz de nem.

[ Szerkesztve ]

(#20840) jegenye77


jegenye77
addikt

Újrafutózott gumikról mi a véleményetek?
Itt Németországban nagyon nyomják.Valami szigorú előírásnak kell megfelelniük.Szinte a teljesen újjal egyenértékűvel.
Sok vélemény az,hogy teljesen jók de egy kettő azt mondja életveszélyes.
Lehet ezek már valami jobb eljárással készülnek és azért jók vagy kamu az egész?

Sok ember azt hiszi, hogy az anyukája méhéből csúszott ki, mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják, hogy az apjuk t?kéből jöttek!

(#20841) EQMontoya válasza jegenye77 (#20840) üzenetére


EQMontoya
veterán

Alapvetően a technológiával nincs baj, csak egyszerűen magában hordozza azt a kockázatot, hogy így egy futózott gumi életének a végére a szerkezet/merevítés már 2x annyit futott.

Az lehet velük a gond, hogy ha elfárad a szerkezet, akkor a futófelület elkopásától függetlenül belefuthatsz egy defektbe.

Same rules apply!

(#20842) jegenye77 válasza EQMontoya (#20841) üzenetére


jegenye77
addikt

Na igen.Ki tudja előtte mennyit futott az a gumi.
Teherautóknál látni,hogy az egész újrafutózott rész leválik.Ez a nagy súly miatt lehet?Mert ott nagy sebesség nincs igazából csak a súly.

Sok ember azt hiszi, hogy az anyukája méhéből csúszott ki, mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják, hogy az apjuk t?kéből jöttek!

(#20843) tresh válasza jegenye77 (#20842) üzenetére


tresh
addikt

ujra futozott gumikat en hanyagolnam..foleg mert arban nem sokkal leszel beljebb plusz ott motoszkal majd mindig a fejedbe hogy mi van ha nem sikerult 100%-an a muvelet...akkor mar inkabb annyiert egy par eves hasznalt premium gumi...

(#20844) do3om válasza jegenye77 (#20840) üzenetére


do3om
addikt

Én egyszer használtam.
Azt mondják nem mindegy hol készítik.
Ami nekem volt azt ki sem lehetett rendesen centrírozni, csak hátul tudtam használni. Aztán fogta magát és egy nagy pukkanással széthasadt az oldala. Szerencsém volt mert falun belül, beláthatatlan kanyarban 30-as tábla szóval tényleg annyival is kel ott menni, és nem is mentem én sem többel. Bőven volt még rajta futófelület, még sokáig elment volna, de mégis elkezdett már szétrepedni a mintázat alatt mintha 20 éves lett volna. Amikor vettem mint az új gumi olyan volt.

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#20845) gaborbol válasza jegenye77 (#20842) üzenetére


gaborbol
őstag

Ez is csak az elvegzett munka minosgetol fugg. Nalunk van jopar kamion/teherauto es az igazan jo minosegu ujrafotzott gumi birja.

A vaz szerkezetet pl rongennel nezik, hogy ne legyen serult/ deformalt, ha szar dobjak is felre mert hasznalt/levetettbol vagonszam van. Viszont le kell oket csiszolni-javitani olyan szintre hogy tokeletes legyen, jo minosegu anyag kell az ujrafutozashoz, a vegen egybesutik az egesszet kemenceben olyan szinten, hogy gyaroklatilag valoban egy uj kereket kapsz.

Valamint a normalis mintant is licenszelik valahonnan, es ez sem olcso. Mire kesz addigra olyan draga, hogy csak 20%-kal olcsobb mint az uj gumi. Sok teherauto eseten ez sok penz eves szinten. Sima kocsi eseten ez nem szokta megerni a tulajoknak, inkabb veszik az ujjat ami fix hogy sokaig kitart.

Kerdes mennyire csinaljak meg rendesen, te mennyit tekersz bele a kocsiba, es hogy az esetleges tudat/riziko megeri ez neked-e vagy sem. Ha sokat mesz az 1-2+ millas kocsival akkor ez nem neked valo. Ha van egy parszazezres kisautod amibe belemegy par ezer egy evben akkor talan.

(#20846) DonLaca@ válasza gaborbol (#20839) üzenetére


DonLaca@
senior tag

Részben igaz amit írtál. Hetek óta bújom a netet már nem tudom melyik fórumon olvastam amit írni fogok (valami US szerviz volt).
Ott azt írták hogy a Forenzában lévő váltó egy nagyon elterjedt váltó. Sok autógyártó használja pl Toyota, Chevrolet, General Motors, Ford, Mitsubishi, Nissan, Porsche, Saab, Audi, VW, Volvo, Hyundai, MINI a teljesség igénye nélkül. A szűrőről azt írták hogy 150 000 mérföldre van tervezve ami olyan 240 00km és csak az után kell cserélni. Váltóolajat viszont minden 60 000 mérföldenként. Usában nem ritka a 200 000 mérfölddel árult bontott váltó amire adnak egy év garanciát. Idehaza meg 150e km-nél halnak meg sorban. És ez nem véletlen.
Inkább hiszek egy amerikai szerviz hálózatnak ahol a gépkocsik 99% automata mint a hazai szakiknak. Több autószerelővel beszéltem és mindenki mást mondott. Sok városi legendát hallottam. Haverom S80 Volvójában akart váltóolajat cseréltetni és a szakszervizes 20 éves gyerek azt mondta hogy abba soha sem kell. :U 240e km van az autójában.

(#20847) jegenye77 válasza gaborbol (#20845) üzenetére


jegenye77
addikt

Mondjuk egymilla fölötti és évi 20 ezer km.
do3om Elvileg Német előírásoknak kell megfelelnie de persze pont az olyan esetek miatt rizikós,hogy mivan ha pont én fogok ki egy silányabb minőséget.Persze defektet lehet kapni egy "normális " gumival is.
Az az érdekes,hogy néztem egy itteni nagyobb áruházat és a téli gumik mind újrafutózottak voltak!Keresetem de nem találtam ami nem az.Nyáriban persze volt.Most ezzel nem azt akartam mondani,hogy nem találok csak újrafutózottat de ott csak az volt.

[ Szerkesztve ]

Sok ember azt hiszi, hogy az anyukája méhéből csúszott ki, mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják, hogy az apjuk t?kéből jöttek!

(#20848) TaaT válasza tomcsi23 (#20818) üzenetére


TaaT
veterán

Én is innen nézem az adatokat, bár néha átkeveredek az UK oldalukra is. :)

Jah és megvan milyen olajat vett fater a mocijába ;] [link] Nem akartam először elhinni, mondom ez tuti valami tévedés lesz. :))

(#20815) Skillet: Ez mind világos, csak én arra gondoltam eddig mindig hogy egy 0-ás olaj mindig hígabb mint egy 5-ös, aztán mégse. :B

(#20825) Qru:

"Végül mann lett mindenből"

K Norbert felboncolt 3 olaj szűrőt, egy gyári VW-t, egy mann-t, és egy nóném szart. A mann gyak megegyezett a gyári VW-vel, masszív jól megépített darab volt, a nóném vacak viszont botrányos minőségű volt. [link]

Újrafutózott gumi: Csak annyit tudok róla mint amennyit a Roulettkerék No.01-ben olvastam, vagy amennyita hogyan készült-ben (How it's Made) láttam, ez alapján kisebb teljesítményű autóra simán felraknám (pl a melós kettesgolfunkra ami sosem megy 110-nél gyorsabban)

Give them hell Ukraine!

(#20849) trassher válasza jegenye77 (#20840) üzenetére


trassher
addikt

Dióhéjban: nem. Én mikor autót vettem azt mondta az eladó hogy van 4 nagyon jó, 1 szezonos téli gumija. Mikor mentem megvenni már a téli kerekek voltak fenn. Utána értettem hogy nála az 1 szezon azt jelentette hogy 1 szezont mentek futózás óta. 90-nél olyan érzésem volt mintha egy sugárhajtómű lenne az autóban. Egyszerűen elviselhetetlenül búgtak a kerekek.
Maga a futózás jó dolog de nem személyautóra van kitalálva hanem kamionra. Például ausztráliában elmennek a keleti partról a nyugatira majd vissza, az összes gumi kuka. Sokkal költséghatékonyabb futózni mint venni 18 új gumit.

Redmi Note 7

(#20850) jegenye77


jegenye77
addikt

Köszönöm megértettem.
Igazából gondoltam, hogy nem ajánlott darabok főleg, hogy autópályán megyek viszonylag sokat és sokszor ha lehet 160-al.
Abban bíztam kicsit,hogy valami újabb technológia van és ezek már teljes nyugalommal használhatóak.
És valóban nem sok különbség van árban.

Sok ember azt hiszi, hogy az anyukája méhéből csúszott ki, mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják, hogy az apjuk t?kéből jöttek!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.