Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#204051) Tsebacsi válasza Qru (#204047) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

A Focus potens volt, a BMW is meg tud indulni, de ugye ott az adaptív módot használom, az meg sokmindent vesz alapul.
1 "hibája" van: Én már látom előre, hogy piros a lámpa előttem 2-300 méterrel, ő nem. Megy mint a hülye és akkor kezd fékezni mikor észreveszi az előtte álló autót. Nem vészvékez meg ilyesmi, de én ilyenkor már ugye "kigurulnék" és visszatöltenék.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#204052) rbalint88 válasza Tsebacsi (#204051) üzenetére


rbalint88
addikt

Ha rapoccintesz a fekre, akkor onnantol kigurul o is, nem?
Nekem meg a savtartot kell szokni, meg nem elfelejteni kikapcsolni (kell vele birkozni rendesen), ha olyan toredezett padkaju utra megy az ember.

Mas: csutortokon akkor lesz topiktali? Jelezze, aki reszt venne! Nyari rezidencia, f6-tol

(#204053) BigBlackDog válasza rbalint88 (#204052) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Én mennék, ha addig lesz autó (wellnesezik a drága reggel óta ;] ).

(#204054) stickermajom válasza Qru (#204047) üzenetére


stickermajom
addikt

Úgy tűnik amúgy, hogy az Astrára is érvényes focvis elmélete: tempomat nélkül 4-5 decivel kevesebbet fogyasztott nyugodt 130-140-es tempóban a hétvégén.

(#204055) Tsebacsi válasza rbalint88 (#204052) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

De, persze akkor kikapcsol.
A sávtartó nekem külön bekapcsolós, alapból nem megy, és a sávelhagyás figyelmeztető is csak 60-70km/h fölött kapcsol be szerencsére.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#204056) Qru válasza Tsebacsi (#204051) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Skoda eleg csiga modon gyorsitott de aztan megtalaltam a tempomatnal a sport modot ugy mar egesz normalisan gyorsit.

Az ACC-t kvazi nem hasznalom a varosban (max ha a rakparton megyek vegig) pont ezek miatt. Pedig a Skorde vissza sem tolt.

#nincsbennetarcsi

(#204057) Qru válasza rbalint88 (#204052) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szerencsere a Skordeban ezek alapbol nem aktivak, egyedul a S/S ami az. Ha kell kormanyrol kb 3 sec aktivalni oket.

#nincsbennetarcsi

(#204058) Szada85 válasza rbalint88 (#204052) üzenetére


Szada85
aktív tag

"Mas: csutortokon akkor lesz topiktali? Jelezze, aki reszt venne! Nyari rezidencia, f6-tol"

Én is kinézek szerintem. :K

(#204059) Snoop-y válasza focvis (#204050) üzenetére


Snoop-y
veterán

En a vamzeres kerdesedre irtam valaszt :P

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#204060) focvis válasza Snoop-y (#204059) üzenetére


focvis
veterán

Bocs, így jogos a "Wut". :D

(#204061) Paxker315 válasza Qru (#204048) üzenetére


Paxker315
addikt

& #204046 BigBlackDog és #204049 Zizmand

Köszi szépen a visszajelzést. Majd kiderül, ahogy látom, NYH-Bodrogkereszttúr viszonylatban a 38-as lesz a fő csapató, de csak nem lehet katasztrofális az sem : ) (amihez viszonyítani fogok, az pl. Aranyosapáti-Zsurk közti útvonal, az nem mindenhol hibátlan : ) ) :R

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#204062) brumi1024 válasza focvis (#204042) üzenetére


brumi1024
veterán

Ez amugy melyik mi?

(#204063) RAiN91


RAiN91
őstag

Sziasztok
Elektromágneses parkolóradarral (fúrás nélküli verzió) van valakinek konkrét tapasztalata?

[ Szerkesztve ]

(#204064) rasotamas válasza rasotamas (#204024) üzenetére


rasotamas
veterán

Erre esetleg valaki? Hogy divat mostanában félmillió alatti autókat eladni? Katalizátorral vagy anélkül járok-e jobban?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#204065) Tsebacsi válasza Szada85 (#204058) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Meg kell kérdezzem ráérek-e :DDD (Tényleg).

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#204066) Qru válasza rasotamas (#204064) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem rizikoznam be, mert ha muszakin kiderul akkor visszaviszik neked mint a huzat. Kiveve ha elore tajekoztatod rola es ugyis megveszi (adas-veteliben rogzitve).

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#204067) focvis válasza brumi1024 (#204062) üzenetére


focvis
veterán

Speed-buster CTRs

(#204068) Qtya123


Qtya123
őstag

Üdv!

Klímával kapcsolatban lenne kérdésem. Az a jelenség van, hogy beállítom a hőmérsékletet mondjuk 24 fokra, szépen elkezd dolgozni a klíma, jön a hűs levegő, majd egyszer csak gondol egyet és lekapcsol a kompresszor. Amivel nem is lenne baj, tudom, hogy a klímakompresszor nem megy folyamatosan, néha kapcsolgatja magát.

Na de ez lekapcsol és igencsak sokáig nem hajlandó visszakapcsolni. Így 1-2 perc múlva elkezd a meleg, klímával le nem hűtött levegő áramlani a szellőzőből és meleg lesz bent. Majd gondol egyet és egy ideig újra bekapcsol a klíma, hűteni kezd, de addigra már be van fűtve az utastér... Ha ilyenkor azt teszem, hogy kikapcsolom a klímát és vissza, akkor sem jó, nem kezd el azonnal hűteni, csak amikor úgy gondolja.

Gáz van, ventilátorok mennek, nyomás klímásnál megnézve és rendben, klíma kuplungja rendben, relét is tettem bele egy másikat, de ugyanez van. Amikor kikapcsol a kompresszor és meleget fúj, a klíma visszajelző fénye nem alszik ki, tehát folyamatosan üzemel. Klímás nem tudja mi a baj. Ha megy a kompresszor 10 fokos levegő jön a szellőzőkből a leghidegebbre állítva.

Olyat is mondtak nekem, hogy lejegesedhet a rendszer és azért kapcsol le. Járt már így valaki? Kiderül mi a gond?

Még annyi, hogy érdekes módon, amikor reggel van és nincs dögmeleg, akkor jól működik. Amikor kint már 30+ fok van, na akkor csinálja ezt a kapcsolgatást.

[ Szerkesztve ]

(#204069) bitpork válasza Qtya123 (#204068) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Szia!
Jegesedés okozhatja, de erre van egy érzékelő aminek meg kellene akadályozza ezt. Ugyanakkor valószínűleg segítene ha tudnánk hogy egy zsák krumplin, egy trabanton vagy esetleg a spaceX-n jelentkezik a probléma.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#204070) tboldi válasza Qtya123 (#204068) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én a hőmérséklet vagy a napsütés érzékelőjére tippelnék a műszerfalban, de tényleg csak tipp.

bitpork: IS200 emlékeim szerint. :)

[ Szerkesztve ]

(#204071) Qtya123 válasza bitpork (#204069) üzenetére


Qtya123
őstag

A SpaceX-en is nagy gond lehet a jegesedés, de nálam ahogy a kolléga is írja IS200 az alany. Nagyon nem tetszik, hogy nem tudok merre indulni. A klímás is csak matekolt. A relére gyanakodott, de másikkal is ugyanez volt. Egyszerűen túl sokára kapcsol újra be a cucc.
Hőmérséklet érzékelőre annyit mondott, hogy ha az rossz lenne, akkor szerinte random csinálná, úgy, hogy néha már a bekapcsoláskor sem akarna hűteni.

A jegesedés összefügghet azzal, hogy minél magasabb a kinti hőmérséklet, annál nagyobb erővel próbál hűteni a klíma és lejegesedik? Mivel a reggeli órákban jól működik, amikor még nem 35+ fokos a kinti levegő.
A klímahűtő is ki van tisztítva, azzal sem lehet gond.

[ Szerkesztve ]

(#204072) bitpork válasza Qtya123 (#204071) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Tudom rosszmájú vagyok, de a klímásod cseréld le mert találgat. Ha nem tudja megfelelően diagnosztizálni akkor veled fogja kifizettetni a mindent is. Ezek a rendszerek már ennél bonyolultabbak, szerintem egy Lexus diagnosztát kellene meglátogatnod.
Mivel a klíma egy adott hőmérsékletű gázt keringet ami fixen hűt, a csövek folyamatosan dermednek. A lefagyásgátlónak pont az lenne a szerepe hogy amikor elkezd vastagon deresedni a cső akkor visszavesz a teljesítményből meggátolva a teljes keresztmetszetű lefagyást. A klímáddal volt már valaha nagyobb gond? Pl megszorult kompi , vagy töréskár utáni összepakolás? Kizárható hogy kosz került bele vagy hogy a kompresszor van elöregedve? A gázt mikor cserélték utoljára?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#204073) Reggie0 válasza rasotamas (#204064) üzenetére


Reggie0
félisten

Valtogombot is szedd le, az is 100 forint lehet! Negy kerek is mehet le, rarakod teglara, bar az uj tegla darabja egy ezres, szoval lehet valami bontason erdemes keresned.

(#204074) Qtya123 válasza bitpork (#204072) üzenetére


Qtya123
őstag

A klímámmal a megvétel óta nem volt gond. Mondjuk én elég ritkán használom. Annyi, hogy télen is be-be kapcsolom, hogy járjon.

DE idén volt gond. Mivel már benne van a korban az autó (18 éves lesz idén), így elöl a zárhíd előtti résztől a klímahűtő felé menő alumínium cső porózussá vált, megette az idő és a só. Idén május elején vettem ezt észre egyik motortér matatásnál. Láttam, hogy zöldes kicsapódás van ott, meg hogy a cső is elég viseltes.

Ekkor vittem ide az autót, a vélemények elég jók voltak a szervizről: [link]

Mondta a klímás, hogy akkora részen el van már pusztulva a cső, hogy egy elég nagy, kb 30 cm-es darabot kellett javítani. Mivel az adott részen több irányba is meg volt hajlítva gyárilag a cső a zárhíd és minden útban lévő dolog miatt, így gumiból készült klímacsővel pótolta a kivágott részt. Gázzal feltöltve, lenyomáspróbázva 47e Ft volt a dolog és egy fél napos munka.

Szerelés után kipróbáltam a klímát, hideget fújt, kb 10 perc után kikapcsoltam, mert nem volt még olyan az időjárás, hogy kell. Most, hogy itt vannak a melegek, ekkor tapasztaltam a fentieket hosszabb (értsd kb 20 perctől felfelé) időtartam után.
Ezt észlelve voltam ugyanennél a klímásnál. hogy ő szerelte, nézzen rá. Nyomás/gáz van, legalacsonyabb fokozaton mint írtam ~10 fokot mutatott a szellőzőbe dugott hőmérő.

Töréskár, megszorult kompresszor nem volt, de múlt évben még nem csinálta ezt. Nem tudom, hogy a javítás során lett-e bármi, ami ezt a hibát hozta elő, vagy véletlen egybeesés.

A gumicsövet néztem, normálisan el van vezetve, nem kisebb az átmérő sem (nem is lehetne, hiszen az alu csőre kellett ráhúzni) és nincs megtörve.

[ Szerkesztve ]

(#204075) MasterMark válasza Qtya123 (#204074) üzenetére


MasterMark
titán

Szerintem kizárt, hogy véletlen egybeesés, hogy a javítás után romlott el, úgy hogy előtte nem csinált ilyet. :U

Switch Tax

(#204076) bitpork válasza Qtya123 (#204074) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Szóval a klímás az alu csövet lecserélte gumira? Jól értem ha ezt értem?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#204077) Reggie0 válasza Qtya123 (#204074) üzenetére


Reggie0
félisten

En inkabb szennyezodesre vagy a lamellak serulesere tippelnek az utasteri hocsereloben. Ha nem tud lefolyni a viz a lamellakrol, akkor rafagy es utana olyan, mintha nem is lenne klima. Minel melegebb van ez annal valoszinubb. Szerintem vidd el valahova, ahol endoszkopos kamerakkal meg tudjak nezni az allapotat, hogy ne kelljen random tisztitani/szetszerelni.
Akkor is lehet ilyen gond, ha eltomodik a kondenzviz elvezetes, teszteld le, hogy rendesen pisil-e az auto, amikor jar a klima.

[ Szerkesztve ]

(#204078) Qtya123 válasza bitpork (#204076) üzenetére


Qtya123
őstag

Igen, a képen jelölt részt cserélte gumira, a zárhíd után a tűzfal felé végig ez az alu cső megy, a lámpa melletti résznél vágta el és a klímahűtő előtt kb addig a részig, ameddig jelöltem: [kép]

Így lényegében ilyen rároppantós gumicsöves szakasz lett a rendszerben: [kép]

Reggie0: A vízelvezető cső nem csúszott le, elvileg nincs is eltömődve, mert jön ki belőle víz. Bár nem tudom, hogy mekkora tócsának kellene lennie, néhány autó csak úgy tolja maga alá a vizet, ez minden elég kicsi tócsát hagyott maga alatt régen is. Ha mondjuk álltam 5 percet klímával és odébb álltam, akkor alatta mondjuk egy 5 cm-es tócsa volt és ritkán csöpög belőle a víz, nem hugyozza. De ez régen is így volt.

(#204079) Qru válasza Qtya123 (#204071) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jegesedes a gond vagy tul keves a gaz benne. Keress egy rendes klimast aki nem a te loveddal totozik hanem megkeresi a hibat es megcsinalja.

#nincsbennetarcsi

(#204080) MasterMark válasza Qtya123 (#204078) üzenetére


MasterMark
titán

Mondjuk azt nem hiszem, hogy emiatt a cserélt cső miatt lenne gond.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#204081) Qtya123 válasza Qru (#204079) üzenetére


Qtya123
őstag

Még nem totózott a pénzemmel, mert amikor ezzel a gonddal mentem hozzá, akkor nem kért pénzt. Mondjuk meg sem lett javítva, még jóhogy. :DDD (azt nem tudom, hogy az előző javítás árban mennyire számított drágának)

Azt én sem igazán gondolom, hogy ennek a szakasznak a cseréje miatt lenne a gond.

Keresek egy klímást, aki rá tud nézni endoszkóppal a párologtatóra, hogy mi a helyzet ott, van-e jegesedés.

Tudtok esetleg valami jó klímást, akinek van apparátusa hozzá?

[ Szerkesztve ]

(#204082) bitpork válasza MasterMark (#204080) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Simán lehet h egy teljesítmény felett a guminak az átmérője csökken. Szerintem ilyet nem szokás csinálni. Értem hogy a cső drága meg macerás cserélni de anno Maxnál is kipengettem a 130k-t a gyárira és nem is volt belőle gond.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#204083) Reggie0 válasza bitpork (#204082) üzenetére


Reggie0
félisten

Kerdes, hogy a szivo vagy a nyomo oldalon lett cserelve.

(#204084) Qtya123 válasza bitpork (#204082) üzenetére


Qtya123
őstag

De ha a működés közben a cső átmérője csökkenne, akkor a nyomásváltozáson ez megmutatkozna. Mikor visszamentem nézte a nyomást, végig rá volt kötve a műszer, amíg ment a klíma, de nem volt gond elvileg. De csak agyalok, nem értek hozzá.

Reggie0: A nagynyomású ágon volt cserélve.

[ Szerkesztve ]

(#204085) bitpork válasza Qtya123 (#204084) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

A nyomáspróba egy vákuum teszt. Ott nincs hűtőközeg ami miatt a gumi lederesedhet...

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#204086) Qtya123 válasza bitpork (#204085) üzenetére


Qtya123
őstag

Nekem feltöltött rendszer mellett méregetett valamit azzal a két kijelzős analóg órával mikor visszavittem. De fogalmam sincs mit.

Köszi az ötleteket, keresek valami klímást, remélem nem lesz az egészből Canossa-járás, alacsony már ilyen téren az ingerküszöböm. Már most is azon agyalok, hogy adni elfele, mikor meg lesz javítva, aztán venni valami újat.
Nem akarok belépni abba a klubba, hogy x havonta elöregszik rajta valami, aztán azzal szórakozzak majd, hogy mindenre valami szakit kergetni. Szép volt, jó volt nagyon, de ne alattam öregedjen el.

[ Szerkesztve ]

(#204087) rbalint88 válasza Qtya123 (#204086) üzenetére


rbalint88
addikt

Az a baj ezzel az autocserevel, hogy a fiatalabbak sokszor pont annyival szarabbak es bonyolultabbak konstrukciosan, hogy nem vagy elorebb vele…

(#204088) BigBlackDog válasza rbalint88 (#204087) üzenetére


BigBlackDog
veterán

+1, a tizenéves vackaimmal összesen nem volt annyi bajom szerintem, mint az új Golffal az elmúlt 5 hónapban. ;] Esetleg valami régebbi generációnak utolsó éveiből kell választani egy megkímélt példányt.

[ Szerkesztve ]

(#204089) Qtya123 válasza rbalint88 (#204087) üzenetére


Qtya123
őstag

Tudom, csak mérges lettem, meg valószínű megszoktam, hogy nem volt igazán baja a kopó dolgokon kívül 7 évig és most furcsa ez. :)

Mikor minden időszakos ki van cserélve, karban van tartva, le van alvázvédőzve stb... akkor jó ránézni, hogy na készen van, minden jó, minden cserélve, minden új, aminek újnak kell lennie.
És akkor jön a troll és a pofádba vigyorog, hogy foglalkozz még velem NAA! :D

(mondjuk a klímás is mondta, hogy 2017-es autóknak néz ki sokszor így az alu csöve, szóval még hallgathatok)

Új autóval 5 hónap alatt sok gond :F
Mi volt vele?

[ Szerkesztve ]

(#204090) focvis válasza Qtya123 (#204089) üzenetére


focvis
veterán

Új autóval 5 hónap alatt sok gond :F
Mi volt vele?

Kütyüt vett, nem autót. ;]

(#204091) BigBlackDog válasza focvis (#204090) üzenetére


BigBlackDog
veterán

:DDD Igazad lehet, pl. a motorral, a futóművel még nem volt probléma, szóval az a része jó. ;]

(#204092) BigBlackDog válasza Qtya123 (#204089) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Áááá, semmi különös. Megállni nem állt meg, de változatos hibaüzenetek jöttek.
Volt "Hiba a 12 Voltos rendszerben" (hangos sípolással, piros felkiáltójellel, de fél másodpercnél nem tovább megjelenítve ;]) , "Hiba a 48 Voltos rendszerben", "Hajtáslánc hiba", "'Váltó hiba", "Parkolássegítő rendszer hiba" üzenet teljesen véletlenszerűen. Újraindítás után eltűntek és szoftverfrissítés óta nem tértek vissza.
Viszont, ha nem megfelelő ütemben engeded fel a fékpedált kézifék behúzáskor, akkor jön a "rögzítőfék hiba" üzenet, piros felkiáltójellel. sípolással. Illetve szeret a fejegység is random újraindulni menet közben. Héten nem működött a holttérfigyelő, konstans figyelmeztetésként dobta be a hátsó forgalomfigyelő, meg a proaktív védelmi rendszer nem működését. Ezen kívül egy fél napra elfelejtette az adaptív futómű létezését, eltűnt ez az opció a kijelzőről. Most valamit szoftvereztek, de holnap kell visszavinni, mert ?diagnosztikai modult? cserélnek.

Egyébként autóként sztem kva jó. :K

(#204093) kisza25 válasza BigBlackDog (#204092) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ilyenkor örülök, hogy ennek a felét az enyém nem is tudja :DDD az FL amúgy már igen

2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,

(#204094) BigBlackDog válasza kisza25 (#204093) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ennyi kacatot kütyüt én sem kértem volna bele, de készleten lévő darabok közül néhány kívánt extra csak ebben volt. :B

Mondjuk előny, hogy egyelőre az olaj és a víz sem akar fogyni. ;]

[ Szerkesztve ]

(#204095) Magnum_ válasza BigBlackDog (#204094) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Utolso mondatom.... ;]
[link]

I humbly and respectfully decline™

(#204096) Ellia


Ellia
addikt

Sziasztok!

Tavaly húgom parkolásnál megtört egy 2005-ös Swiftet egy Kia Ceed ED-el. Természetesen a Swiften az elemek sérültek, az Én Kia-on két karc keletkezet. Írtak papírt, biztosítót bevonták a "buliba", viszont az biztosítási díj rendezve is lett a biztosító felé.

Most biztosító váltásnál futottam bele, hogy megduplázták károkozói pótdíj címszó alatt az éves díjat. Ezt a díjat eddig nem ismertem (őszintén nem is tudtam a létezéséről), ami tökre az én hibám, mert nem néztem utána rendesen a dolgoknak.

Viszont a kétszeres díjat abszolút nem érzem indokoltnak (meg amúgy is ezt a károkozói pótdíj is csak egy lehúzásnak tűnik...) az eset után, főleg, hogy senki nem sérült, nem lett gtk...stb. Főleg, hogy 5 évig fenntartható a dolog...

Valakinek van tapasztalata ilyennel? Szerintetek lehet mérséklést elérni? Gondolom nem, a biztosítók is egy külön állatfajhoz tartozni... De egy próbát mindenképpen megérne.

Ja a kedves biztosító a Genertel volt.

(#204097) molnarpeter válasza Ellia (#204096) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mindenhol így van, ez egy ilyen bicikli.

(#204098) szabonagyur válasza Paxker315 (#204045) üzenetére


szabonagyur
félisten

Csak Miskolc felol a 37-en. Ugyan egy reszet epp felturjak, de meg mindig jobb, mint lejonni Nyiregyig es vissza Tokajon at vagy lenni Polgar korul es ott a hatso utakon vissza a 37-re.

Kamionos van sok az biztos.

En szeretem amugy :)

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#204099) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Na kaptam kimenőt, csütörtökön igyekszem tiszteletem tenni a nyári rezidencián. :R
Lehet jönni szarnémetet köpködni. :DDD

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#204100) Reggie0 válasza Ellia (#204096) üzenetére


Reggie0
félisten

Uzembentartot kell valtani es akkor mas neven lesz a bizti, aztan amikor letelt az 5 ev mehet vissza. Mas megoldas nincs, GVH vizsgalja, hogy tisztesseges-e de ki tudja mikor lesz eredmeny.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.