Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Ne. Ha lehet ugy mosok szelvedot, hogy a lampat lekapcsolom.
#nincsbennetarcsi
Gabesz87
addikt
Neked hogy működik? Én ha jól emlékszem azt olvastam a Passat kezikonyveben hogy minden 10. mosasnal aktiválódik. Április eleje óta én még nem töltöttem után, azt sem tudom mondjuk meddig volt Autópályán pedig használom azért, főleg most ebben a bogarrajos időben.
Nálam, ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor minden ablakmosásnál mossa a lámpát, és valóban jó kis ablakmosó fogyasztó, viszont értelme semmi.
Sőt inkább rontani tud, hogy megnedvesíti a lámpákat és mégtöbb retek tud megtapadni rajta. (renault)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
DeathAdder
veterán
5gen musztángja volt már itt valakinek, vagy volt hozzá szerencséje?
Mennyire számít gagyinak, ha nem mercedes a mérce?
2013-14-es ami tetszik, tudom ez még lovaskocsi futóművel szerelt, de nekem a 6gen túl kerek, nem elég maszkulin, nem igazán jön be..
Haverom főnöke asszonyának 6gen van 2017-es, ingázik vele két város között napi szinten, rá is tudnám beszélni hogy adja el, de sokkal jobban tetszik a régebbi azon belül is a 13-14-es.
Merev híd még nem is annyira, de a beltér rém bazárinak tűnik még a 6genhez képest is.
btw, 6gen nekem japán autók után teljesen vállalható, de az 5gen plasztik beltér már képekről is kicsit félelmetes, bár élőben nem láttam még...
Qru
MODERÁTOR
Meg nem tapasztaltam ki teljesen mert en nem nagyon vagyok ilyen mosos tipus (meg most is teli van benne). Ahogy probalgattam 2 allasu, ha kicsit huzom meg csak a szelvedot mossa ha kicsit hosszabban akkor a lampat is. Nehez eltalalni, hogy ne tul hosszan huzzam meg a kart a mosashoz.
Ha viszont csak drl megy akkor csak az ablakot mossa. Sokszor egyszerubb lekapcsolni es ugy mosni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Gabesz87
addikt
Qru
MODERÁTOR
Aha majd akkor raprobalok a Skodan. Ugyis ki kene a telit hajtani belole.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Havernak van a 3.7 V6-os. Annyira nem gaz de en eleve puritan japo autokhoz vagyok szokva.
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Ma az egyik indulásnál sikerült kicsit gyorsan végizongoráznom a motorindítás - D-be húzás - kézifék kiengedés - gázpedál lenyomás műveletét. Kb. 15-20 métert kellett előregurulnom, majd ott leállítottam a motort. Újraindítás után néhány hibaüzenettel jutalmazott a Golf, de mindegyik csak sárga felkiáltójeles probléma volt (front assist hiba, hajtásrendszer hiba, 48 Voltos rendszer hiba). Az autó ennek ellenére megmozdult és gurult előre, nem volt semmi furcsaság. Gyors motor leállítás-újraindítás után eltűnt az összes hibajelzés.
Szerintetek elképzelhető, hogy csak nem tudta lekövetni a gyors indulási folyamatot?
Mindenesetre kedden megy egy szoftverfrissítésre, mert vannak fantom hibák. Ma egy másik indulásnál bedobta a "parkolássegítő rendszer hiba" üzenetet, majd újraindult a fejegység és eltűnt a hibaüzenet.
Kezdem néha úgy érezni, hogy hosszútávon Qru jobban fog járni Skormival.
[ Szerkesztve ]
stickermajom
addikt
Akciósan 399-ért kapott az autó tegnap Auchan puruttyát. 6,98l az elmúlt két hét mérlege, ebben van egy Érd-Pécs-Érd országúton, illetve kis városozás. Mindenhol klímázva. Továbbra sem egy 1,4 TSI.
nem rossz az. nekem lassan jön egy szép hosszú teszt. két hét múlva lesz egy oda-vissza síelés ausztriában, hazajövetel után egy oda-vissza balaton, aztán pedig egy horvát kiruccanás, ha minden jól megy (és miért ne menne? ) beleszalad majd egy gyors 3000 km, kíváncsi vagyok, hogy a sok pályázást hogy bírja majd, így is 7 alatt marad-e a fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Szada85
aktív tag
A Leon 5F-nél (illetve gyanítom a vele azonos korú/platformú konszerntársaknál) is felkapcsolt fényszórónál mossa, akkor viszont minden indítás utáni elsö ablakmosásnál fixen, utána pedig X szélvédömosásonként mossa újra a lámpát is. (Az intervallumot VCDS-ben, de az OBDEleven-emmel is be lehet állítani.)
DeathAdder
veterán
Nekem sincs 7gen typer civic után magasan a léc ilyen szempontból (és a Voyagerem sem sokkal jobb minőségű beltérre), illetve civic is áttért merev hídra a 8gennél, és csak a 10. gennél jött vissza a dupla keresztlengőkaros, mégis sokan szeretik a 8-9gent.
Nem tudom, hogy ez zavarna-e, nyilván ki kell próbálni, gondolom amit tapasztalnék hogy szar utakon rázósabb és ott rosszabb lehet fordulni is vele, de pályára úgysem viszem, meg a pörgést sem élem.. bár pont ott lehet inkább előny a csatolt lengőkar
brumi1024
veterán
A3-nál 120/160 volt a 30k-s és 60k-s szerviz (kértem ajánlatot több helyről, vidéken is), pedig az sima 1.4 TSI volt. 2 literes TDI Q3 még több. Ezzel szemben a Mini egy elég nagy kereskedőnél megvolt 100 körül (nem is kerestem mást), pedig nagyobb motor, több olaj, és fékfolyadékot is cseréltettem.
X5-nél, illetve az előző 5-ösnél nem tudom az árakat, mert az Service Inclusive-vel jött, azoknak a 120k km alatt a kötelező szervizei néhány ezresből kijöttek.
Mindemellett se az A3-nál, se a Q3-nál nem csináltak meg semmit garanciában (beragadó/nem indító start-stop, Golf származékok gyermekbetegségének számító zörgő B oszlop, érezhető kattanás a kormány tövig kitekerésénél, gyárilag elálló ablaktörlőlapát, foszló váltószoknya anyag, varrások mentén szétmálló ülésszövet), míg a BMW-nél eddig mindent megoldottak harc nélkül (bugos csomagtartó motor vezérlés, zörgő csomagtérajtó és hátsó ülés, ázás hátul összeszerelési probléma miatt).
[ Szerkesztve ]
(#200415) BigBlackDog válasza DeathAdder (#200413) üzenetére
BigBlackDog
veterán
A 8gen hátsó futóműve nem merev tengelyes, hanem csatolt lengőkaros tudomásom szerint. Szerintem manapság merev tengelyes kivetelűek legfeljebb dobozos kisteherek szoktak lenni.
(#200416) DeathAdder válasza BigBlackDog (#200415) üzenetére
DeathAdder
veterán
valóban az a csatolt musztángon van a dobozos kisteher futómű hátul
Snoop-y
veterán
Hat addig kapcsold le a vilagitast olyankor nem mossa
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Na Bömbi saga jelenlegi állomása:
Még szerencse, hogy mennem kellett valahova, és akkumegtartásra tettem, így lefogyasztott 4-5km-t majd kicsit elkezdett visszatölteni. Ezután megálltam egy fél órára legalább, majd mikor elindultam haza, nem volt semmi hibaüzenet, a távolságtartó tempomat is azonnal működött.
Konklúzió: Mégiscsak az a fránya kis akku lehet a hiba forrása, ezek szerint akkumegtartásnál illetve töltésnél abba is pumpál naftát, máskor nem (vagy valami ilyemi?!). Sebaj csütörtökön kiderül, de most örülés van, mert megint rendesen működik minden.
Baromi későn tud felesleges nagyot fékezni, majd utána tök lassan eszmél és indul el újra. De fogom használni, mert amúgy baromi kényelmes.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
e.vid
senior tag
Üzenem a fehér peugeot 3008 (2013, MKL845) tulajának: remélem a legősibb szakmát űző női felmenőd és a lányod elé is 2 centire beugrik majd egy ugyan olyan paraszt a sávba mint te!
Ha nincs a lábam a pedálon akkor a pre sense a belső sávban nyomott volna egy akkora satut hogy tuti belém jön aki hátul van - és mindezt egy foschgerincű baltaarczú geciputtony miatt akinek annyira de annyira sürgős volt a szegedi új híd piros lámpáját elérnie hogy Hans orra előtt kb 2 cmre berántott a határ szarjának a kormányát elém 55 km/h mellett...
Most üvölteni tudnék de leginkább szétverni a pofáját az ilyen zöldszemes ostorosnak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Van otthon akkutöltőd? Tedd fel rá.
A Volvo manuál azt írta, hogy a hibridakksi töltésekor tölti a 12V akkut is. De a valóságban erről nem győzött meg.
Ma VCDS-sel birizgáltam az autót (mindjárt letesztelem, hogy sikerült-e); és találtam 2 hibakódot, egyik konkrétan alacsony akkufesz (12,2), és a másik is gyanúsan arra utal a CAN-buson - írja is hogy a hiba alkalmával 12,1 V volt a feszültség. (5,5 éves gyári akku.)
Snoop-y
veterán
Ha mar fogyi en 15.7-nel jarok.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
6030D
Ármester
Menj 90 tempomattal [kép]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
stickermajom
addikt
Lett kalibrálva a BC? Az én K-m 8-9 decivel lazán többet eszik, mint amit ír.
[ Szerkesztve ]
e.vid
senior tag
Nem kellett.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
Mr X
veterán
Meglepő, hogy néha nálad is "el tud gurulni a gyógyszer".
Eddig nem gyakran mentem benzinről úgy hogy akkut is töltöttem, szóval jahh én erre tippelek. Lehet hogy van töltőm de én ezzel most nem fogok szórakozni. Majd a Szerviz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
4-ből 3 sikerült:
1. nem bimmbammolt a biztonsági öv hiányára - most már OK,
2. át lett állítva a szervizintervallum fix 15 K-ra, visszaállítottam flexibilisre (ettől még cserélhetem sűrűbben, most pl. ledobom majd 15 K után),
3. sport módban visszaállítottam a belső (mű-)hangot - így gyári, van individuál mód, ott úgy állítom be ahogy akarom,
4. a tükörbillentést tolatáskor nem sikerült beállítani - lehet, hogy 2 lépésben kell (?), majd rápróbálok valamikor újra.
MunezXBK
nagyúr
4. másképp is lehet állítani, elvileg.
Más márkánál: Váltó R-be, tükör tetszőleges pozícióba beállít, P/üres. Próbáld ki, hátha.
[ Szerkesztve ]
Ez BMW-nél is így van, vagy a Mercinél csak?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Szégyenlem is, nem kicsit h leírtam - de őszintén mondom h remegtem az ijedtségtől. Az egy dolog hogy a párommal ülünk az autóban és történik valami de azért egy garzon lakás árát beletettük és hát nagyon nagyot taszajtana ha most elbuknám egy negyedév után.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Szerintem igen, E39-nél is működött, ha nem csal az emlékezetem.
sutszi
veterán
Oltás miatt ma lenyomtunk egy BP - Gyöngyös oda-visszát... Hát bakker M3-on felpofoztam volna minden 2. butát... 120-al vonatozunk a belsőben... külső meg 115-el araszol mellettünk... aztán nem értik ha valaki sietne...
De amúgy index nélkül össze-vissza tökön paszulyon mindenki...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
stickermajom
addikt
Egy igazi Audis ott helyben leszorította volna.
[ Szerkesztve ]
Igen, emlékeim szerint így működött a DSG + parkradaros G7-ben is. Most újfent próbáltam így, de nem megy (manuális + tolatókamera).
Úgy gondolom, hogy elő kell varázsolni a menüben az opciót mint pl. ebben a YouTube-ban [link].
Legközelebb így próbálom: [kép] forrás: [link]
Munez: Mit javasolsz?
[ Szerkesztve ]
Meglesem este!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
:/
Cascot kalkuláltál?
brumi1024
veterán
A3-on be tudtam kapcsolni, visszakereshetem a konyvjelzok kozott hogy. Viszont gyanus hogy nem memorias (nem remlik mivel volt osszekapcsolva, talan a kulso sotetedo tukorcsomag, vagy memorias ules?), igy hidegben elegge el tud maszni (vagy ha mozgas kozben barhogy hozzanyulsz a tukorallitohoz).
Tsebacsi: Igen, a vezetooldali allasban kell allnia az allitopocoknek (amivel valtod, hogy melyiket allitod).
Megpróbálom majd valamikor a 2. leírás alapján. Ha nem sikerül, akkor nem kizárt, hogy megkérlek szépen.
(Golfokban csak a belső tükör sötétedik. Eddig egyik sem volt ülés memóriás.) Csak a kényes felni miatt foglalkozom a kérdéssel, nem létszükséglet.
[ Szerkesztve ]
kátú
őstag
Sziasztok, át vészelve egy munkahely váltást, egy temetést, újra jelen vagyok.
És volna is egy kérdésem, hogyan működik a duda? Logikusan kell egy + és egy - , de a Lexusnak csak + van... Mi a fene a megoldás? a kasztni lenne a test?
a 23xx hszt pedig be kell pótolnom, szép kis olvasás lesz
It still works!
BigBlackDog
veterán
Ha jól rémlik, a kasztnin szokott lenni a test.
[ Szerkesztve ]
Az 5 mikit se erő Volvóra is ilyen számok () jöttek ki, beszéltem a biztosítós rokonnal, megkötötte volna 200 körül, de annyira nem érdekelt.
Union magasabb fix önrésszel?* Majd utána keresd fel az Uniont, hogy mennyibe tudják kihozni.
* pl. 10% / 200 ezer forint.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
A kasztni a –, Honda is ilyen.
Neeeem játszunk önerőt - ha kifizetek 1000 v több ojrót akkor állják a teljes költséget. Pont.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mr X
veterán
Nem szégyellném a helyedben, jogos felháborodás volt. Nem szoktam népszerű lenni vele, de pont az ilyeneknél mondom, hogy kellene nekik egy-két oktató jellegű pofon, abból talán értenek.
Jaaa, hogy elvi kérdés! Az más, azon nem nyitunk vitát.
Olyan mint nekem a fizetős pisilés vagy a táltosüzemanyag.
brumi1024
veterán