Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BigBlackDog
veterán
Focvis jól írta, leállítja az már indítás után is simán. Hazafelé a mélygarázs feljáró tetején leállította (kb. 2-3 perce járhatott a motor). Olajhőmérséklet "- - °C" volt. Szóval nem kell félteni...
De akkor néhány negatívumot, pozitívumot is írnék az első néhány száz km alapján;
- Ebben a nagy esőben és 0-2 °C hidegben többször is elkezdett párásodni a szélvédő. 5-10 másodperc alatt leszáradt, ha benomytam a páramentesítést, de azért furcsa volt. Egy-két szakaszon intenzívebb volt, de előtte-utánna semmi.
- Szokatlanul nagy volt a holttere az A oszlopnak. Poloban nem "Y" alakú a kialakítása, gondolom ez Golf sajátosság.
- Fékpedált szokni kell. Nem németes, inkább hibrides. Az elején sokat mozdul, alig fékez (rekuperáció), aztán megjön a normál fék is.
- Keyless nyitás (és néha a zárás is) kissé megbízhatatlan, kb. minden második nyitásra érzékel. Mondjuk mióta bekapcsoltam a "nyitás közeledéskor" funkciót, azóta nincs nagy gond.
- Sebességkorlátozás előrejelzést ki kellett kapcsolnom. Autópályán haladva szeret találni 30-60-as táblákat a navi adatbázisa és a táblafelismerő segítségével és ezt be is állítja a tartandó sebességnek. Persze el is kezd fékezni. Nem túl szerencsés funkció.
- HUDot szintén kilőttem, engem zavar. Számomra túl magasra vetít, a szemem nem tudja eldönteni, hogy a szélvédőre vetített szövegre, vagy az útra fókuszáljon (egy magasságba esik).
+ Polo után nagyon kellemes a futómű. Nem üt, leglágyabb állásban már szinte franciásan lágy. Ezen mondjuk a puhább tömésű ülések is sokat segítenek.
+ Zajszigetelés is rendben van. Motort alig hallani/érezni, futómű is sokkal jobban le van szigetelve, mint a Poloban, vagy a korábbi Leonban.
+ Összeszerelés is jobban sikerült, mint a Polo esetén. Rossz úton, villamossíneken átmenve sincs zörgés, recsegés.
+ Progresszív kormányzás prioritás lesz ezek után.
+ Start-stop nagyon szépen működik, nem olyan buta, mint a Poloban. Szerintem a villanymotor kisegíti indulásnál, emiatt nem érezni a rántást.
+ Touchy-touchy nem is annyira szörnyű, azt hittem jobban fog zavarni.
+ Belső hangulatvilágítás egész kellemes ezzel a világos belsővel.