Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Mr Dini:] NotYet kiegészítő EPG beállítása Kodi alól
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89309696
törölt tag
Frontera előfeszített sperres hátsó híd tapasztalatok röviden: szar.
Hosszabban: én tudtam, hogy a sperres difinek vannak előnyei és hátrányai, de élőben megtapasztalva igen soványak az előnyei, a hátrányai pedig erősebbek, mint vártam.
Konkrétan: ahol kellett 4x4 ott most is kell, tehát nem váltotta ki semennyire, én ezt vártam volna, hogy majd kevesebbet kell 4x4-et használni miatta.
Felfele eddig is felment, most is felmegy egy fokkal határozottabban, ez előny. Picit dobálja a valagát közben mivel csúsznak az összezárt kerekek, de ez még elmegy.
Feltolatni régen nehezen tudott, most sem tud könnyebben, súllyal is próbáltuk, ez sem segített. Ellenben egyből megindul a lejtő vagy a lendület irányába tolatás közben mivel nincs álló kerék ami tartaná a kocsit. Eddig lendületből lehetett vele tolatni valamennyire, legfeljebb megállt forgó kerékkel és új lendületet kellett venni, most egyből beszáll a bokrosba ahogy zár. Ez a része konkrétan szarabb lett.
Minden szűkebb fordulóban ahol kell egy kis gázt adni eddig elment valamennyire legfeljebb kipusztította a füvet a belső íven lévő kerék, most vagy nyomod neki és driftelve veszed be a kanyart és amit elér azt elér, vagy elveszed mint a buzik és beáll derékszögbe a bokorba.
Földúton, nyálkáson, murván 2-es, 3-as 40-50-es tempónál megy mindenfele, rakja a valagát ami eddig szintén nem volt.
Meg lehet szokni, meg lehet tanulni, ki lehet ismerni, de most már biztos nem kéne. Amit kézzel lehet kapcsolni az oké, akkor használom amikor akarom, de ez az állandóan összezáró kikapcsolhatatlan sperres cucc ez így szar. Amíg száraz a talaj addig nem lehetett észrevenni, de oda nem is nagyon kell, most a sárban kegyetlenül kiadta a hátrányait, nem unalmukban dolgoztak annyit a mérnökök a differenciálmű megalkotásán.
Aszfalton nem venni észre semmi hibát mivel tapad jól így zárni se fog, vizesen se, ha csak nem nyomja az ember direkt, akkor nyilván kilincsezni fog. Egy váratlan csúszós felületen azért kellemetlen lehet mikor megindul kifele. Ez addig vicces személyautókban is amíg driftelni kell a körforgalomban meg kiugrani a lámpánál, de azon kívül csak hátránya van.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!