Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brumi1024
veterán
Voltak rajtad kivul? Jovo heten kinezek a zolddel, ram lett hagyva. Egy alapos mosast mar kapott.
"Az autós programjaimat egy teletank MOL táltossal koronáztam."
[ Szerkesztve ]
stickermajom
addikt
Én maradtam a karanténfutárnál a pollenszűrők miatt. Lassan minden is futárral jön. (Bár belegondolva lehet nagyobb kockázat )
brumi1024
veterán
Ja a gumisra vonatkozott a kerdesem, kivancsi vagyok, hogy csak szerencsem volt tegnap, vagy nincs forgalom (utobbi a gyanus). A futar nalam is mindennapi vendeg, de vigyazunk, o kesztyuben, maszkban, alairas nincs.
Doki16
addikt
Még nem tudni, hogy jó-e pumpa. Félek tőle, hogy nem lesz az. Bontott bevizsgált jó lenne, ha lenne valahol Egyébként jó lenne valami típus szerviz. Kösz a tippet ránézek.
(#162097) dj79: Nekem is ez a bajom vele. Nagyon lehúzás szaga van.
(#162099) Qru: Köszönöm a linket, továbbítottam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
Esetleg még egy kicsit olcsóbb, elvileg 12 hó gari [link]
Amúgy bontott cuccal javítás, aztán pedig kell helyette egy jó kis SDI 🤷♂️🤠 Adagolós TDI, 1 millió km után okozott gondot hibás porlasztó, mondjuk 1.9-hez egy bontott garnitúra összesen 15k, adagoló 20k. [link] Nekünk egyelőre 300-at lépte át, sárvédő és küszöb igényel némi törődést.
[ Szerkesztve ]
Akkor tolatott ki valaki mikor érkeztem, és mikor távoztam jött másvalaki. Illetve a középső emelőn "parkolt" egy fehér szakadt Ford Transit (?), de lehet, hogy ő már tegnap is ott parkolt, mert nem foglalkoztak vele.
Stickermajom: a Kauffernél voltak előttem 4-en a sorban, utánam 2-3-an, kb. 10 percet vártam, ráértem, tartottuk a 1,5 métert.
Szeretek veszélyesen élni!!! (A lidibe azért én is maszkot húzok.)
(#162100) máyköl: Leginkább egy versenykék R-re csorog(na) a nyálam. Ez a Volvo túl észszerű.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
vegyél a Volvo mellé valamit, befektetési céllal
Én meg úgy döntöttem, felhigítom a 95/e10-et "táltos" makszmósün 100/e5-tel. 333Ft per liter áron.
Remélem jó keveréket alkot.
A fogyikácska meg 8.1
Penny martket, este 7 óra, parkolóban 5 autó. Pangás, akciók, heti nagycsaládos vásárlás. Gyorsan végeztem.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Egy jó tipp?
(Nem sikerül egyelőre túllépnem a Golfokon. )
Engem nagyon rá akart beszélni emberke ma az evo 95-re. Nem sikerült neki
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Naháááát!
Biztos durván nem hagytad magad.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
molnarpeter
nagyúr
Golf 1 hát még GTI...
Szerintem mostani gazdasági helyzetben egy darabig csökkenni fog még az ár, kérdés, hogy hány év alatt tér majd észhez hamarosan érdemes lesz venni, ha tovább gyengül a forint és csökkennek a luxuscikkek árai.
[ Szerkesztve ]
nandow
aktív tag
S2000
Az se rossz. A nálam golfbetegebb* cimborám erre akar megdumálni. Nem rossz, de inkább használtban gondolkodom.
* Volt néki G1,2,3,4,5,7; a G6 kimaradt.
@nandow Az se kutya.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
valami olyat kellene találni, ami mostanában kezdett el emelkedni, épphogy OT vagy még YT.
vagy egy ilyet és bevételi profilt váltasz
Qru
MODERÁTOR
YT? Punto mk1...
#nincsbennetarcsi
freeknight
őstag
Én most várnék 1-2 hónapot autóvásárlással. Tömegesen fognak majd kocsit eladni az emberek, tippre szép kis áreső várható a használtpiacon euró ide vagy oda. Sokat lehet majd spórolni (vagyis inkább reálisabb árakon vásárolni)
Magnum_
nagyúr
Ezert nem fogom eladni a bmw-t (pedig itt lenne az ideje, mert bar en is ezt gondolom, hogy zarcsokkentes lesz, de en viszont nem vagyok hajlando bukni akkorat az enyemen, hogy mas tul jol jarjon vele.)
I humbly and respectfully decline™
máyköl
veterán
EQMontoya
veterán
Az jo aron eleg jo befektetés lehet
máyköl: ez nagyon kene, de ennyit nem fog érte kapni. Mar csak azert sem, mert a ritkasága okán ember nem ért hozza, ami egy 30 éves autónál nem előny
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
"Ebbe a szarba minek az..."
Focvis: Nekem az a fekete GTI jöhet 1-1 cserében a Fókára
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
A tömeges eladás most is megy, viszont nem tudnak behozni autókat olcsón, így az árak is csak picit indultak meg lefele. Legalábbis abban az ársávban amit én követek.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Végre normális tanácsok olajra és kézifékre
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Ez tökre tetszik különben, a Geminivel együtt, utóbbit 2-300 ezerért kínálták tizenéve.
@ freeknight: Vélhetően úgy lesz. A hahus parkolóm alapján, egyelőre még kitartják az árakat.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Ezek amit linkeltél nem csak a fém végek, a csúcsok? Vagy vajon elég ezeket csak cserélni? Ez a 25k/db elég jó lenne
Felmerült az SDI és a PD is. De annyira idősek már, hogy ott meg félnék a rozsdától, sok van belőle a piacon és nehéz lenne egy normális példányt venni.
Másik téma: Szerezzen nekem valaki egy jobb oldali tükröt, mert már hülyét kapok. Mindenhol hiány az egész országban. Azóta nem tudok szerezni amióta leesett. FB csoportokban senki sem válaszol, hogy lenne.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
barnam_
nagyúr
Ez nagyon szép, de az életben nem fogja eladni. Vagyis de, ha 10000-ből talál 1-et, aki hajlandó érte 5m Ft-ot adni.
rbalint88
addikt
Szerinem ezt mobilera/autoscoutra kell felrakni, kint meg fogjak adni erte ezt a penzt, itthon nem. Am tavaly nyaron a Marczibanyi ternel lehetett latni par napig a kocsit.
szimi57
őstag
Én egyáltalán nem nevezném normális tanácsoknak, főleg, ami a 0w-s olajokra vonatkozik. Sok videó kering a neten, ahol az látszik, hogy a kémcsövekből szabadjára engedett higabb olaj hamarabb érkezik célba. A motoroknál más a történet. Nincs szabadesés, hanem egy fogaskerék szivattyu dolgozik. Ezek a szivattyúk térfogat kiszoritás elvén működnek és az egy fordulatra eső továbbitott mennyiség ugyan az pl. viz vagy 15w olaj esetén is! A cikkben foglaltakkal szemben a valóság az, hogy a sűrűbb olaj hamarabb célba ér. Miért? Az illesztési hézagok miatt jelentkezik a résolaj veszteség és ez már igaz a szivattyúnál is. Ez kopott motoroknál több. Tehát a továbbitott mennyiség egy része útközben elszökik. A kémcsöves videóknál látható, hogy erre a higabb olaj az alkalmasabb. Határesetre tervezett olajszivattyúk és kopott motor esetén még egy perc is kellhet, hogy az olaj célba érjen alapjáraton. Sajátomban 10w60-as versenyolajat használok, nemsokára kapja a következő adagot. -20 fokig a full szintetikus minőségi olajokkal nincs gond. 0w vagy 5w olajat max. a garanciális időben engedném azt is felezett, harmadolt csereperiódussal.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
stickermajom
addikt
Próbáltál már a folyékony szappanadagolóba vizet rakni?
Egyből látod a különbség. Aminek a jelentőség itt látod.
Ha vastag az olaj, akkor nem fogja a dugattyú alatti hengerfalat szórni, amíg az olaj viszkozitása (sűrűsége) a megfelelő értékig le nem csökken.
A magas viszkozitású (vastag) olajat a szűrő fogja meg nagyon, amivel szemben nagyon nehezen dolgozik a szivattyú.
10w-60-at akkor használnék, ha autópályán, 35°C felett, a motort 5000RPM felett pörgetném órákig. Vagy akkor sem.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Qru
MODERÁTOR
Dehogy ugyanaz, az alacsonyabb viszkozitású olaj könnyebben pumpálható mindig, nagyobb az áramlási sebessége.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Porschekba gyárilag 10W-60 megy.
nem 1500-as RPM-en használják
Nem jellemző az ovi, munkahely, boltba járás, dugóban ácsorgás.
Inkább a pályanapok, és forszírozott üzem, a jellemző használat.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Integrale
veterán
Ea az olajkor is 100 fokos olaj melletti 23 mm2/s koruli ertekre van tervezve.
Aki 40 (14mm2/s) helyett 60-at rak a motorba, es ha nem hajtja, akkor szepen tonkre is vagja.
"Bad reklám is reklám too"
MunezXBK
nagyúr
Ó, dehogynem. Csak itt pályán küldhetik neki.
anorche1
őstag
Koszonom a valaszokat!
Szerintem ennel a verzional maradok, most is jo minosegu olajat kap, de par ezer km utan ledobom.
Lenne meg egy kerdesem:
A motor benne van a Totalcar Húsz motor: ezeket kerülje listajaban.
Foleg az autopalyas resz aggaszt.
Ti mit javasolnatok? Jelenleg egy 94-es papir swiftet hajtok kb. 1.5 eve, azota 30 ezer km belement, es a "tempos" (gps szerinti 150) palyazassal sem volt gondja (attol tekintsunk el, hogy ez mekkora felelotlenseg. Eladhatnam mind2 -t es vehetnek az arukbol valamit. Csak a virus miatt nem hiszem hogy az emberek most nagyon autot vennenek.
Vagy adjam el a swiftet, es hasznaljam a skodat? Csak abban az allapotan kivul semmi nem vonz. Nehez kasztni, gyenge motor, ronda kinezet (sedan verzio, hatchback es a combi is millioszor jobban nez ki szvsz). Meg elony meg a nagyobb biztonsag. De swiftet nem kellett sajnalni, es diakfizubol is konnyen fenttarthato (skodanal egy 100ezres vezerles csere nem esne jol). Plusz a papir jellege miatt mar alacsonyabb tempo is izgalmas vele
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Qru
MODERÁTOR
Skoda biztonságosabb ezért átnyergelnék rá. Pályán nem szabad hajtani de legalább türelemre tanít. Meg arra, hogy hogyan előzz lendületből.
Swift elmegy most viszonylag könnyen, mert egy tökéletes válság autó.
#nincsbennetarcsi
Kickass
őstag
Szinten zenesz, annyi kulonbseggel, ha elindulnak az arak lefele akkor veszek, a Merci meg elfer majd eladom, ha ujra elindulnak az arak felfele.
Csak a karanten elvette az eszem, E92-t meg OPC Insigniakat nezegetek (utobbi mint 'csaladi' vedheto az asszony elott).
stickermajom
addikt
Ha nem rohad a jellegzetes pontokon, akkor a Swiftet én tuti nem adnám el. Pénzt gyakorlatilag nem kapsz érte, de a világ legjobb szaladgálos autója.
Magnum_
nagyúr
Nekem is megment az agyam 2 hete, most mar egy hete ra sem nezek mobile-re direkt.
Most E90 lehetne, ha nem lenne korona, de jovore varok kis penzecsket, gazdasagosabb, ha most marad az E46 (plane ilyen muszaki es esztetikai allapotban), es majd kesobb nezek mast (a.k.a. dragabbat, bmw vonalon maradva, lehet, hogy suv)
I humbly and respectfully decline™
máyköl
veterán
En sajnos mobiléztam tegnap. [link]
brumi1024
veterán
Ennek jó a hangja
EQMontoya
veterán
En tuti nem vennék E46-nal újabb Bimmert. Ami Neked van, az szep és fasza, az ujabbakkal meg roller lesz. Akkor mar inkabb Merci, az egy fokkal fenntarthatóbb. W204 pl.
Same rules apply!
Magnum_
nagyúr
W204 egyebkent nagyon kalapban van
I humbly and respectfully decline™
molnarpeter
nagyúr
Általában a papás, kímélt darabok hullanak el. Ha taposod, később romlik el a Skoda, nyergelj át arra Stift árából meg ha kell, tudsz rá költeni.
Ultimate verzió: add el mindkettőt, és vegyél SDI Fabia-t nem gyorsvonat az sem, de akármit csinálsz, elmegy kb 5 literrel, és nincs minek elromlani rajta félmillió km-en innen.
molnarpeter
nagyúr
E90 pre-LCI volt még M47 20d, abban volt anyag, vezérműlánc is elmegy sok százezer km-t, első példányokból ki lehet fogni DPF menteset. Mondjuk M57 30d is volt, ott előbb kell lánc csere, de az sem rossz cucc. Benzin vonalat nem nézem, akkor E36?
SUV vonalon X3 még E46 technika
szimi57
őstag
Igen, a kedvező mellékhatását nem említettem. Az olajfogyasztásom 7-ről lement 3 decire 1000-ren.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
szimi57
őstag
Attól nem kell tartani, hogy a hengerfal alulról nem kap olajat. A BMW felülről is kap. Az olaj is összenyomhatatlan, mint a legtöbb folyadék, még a szűrő sem lehet akadály. Max. a szivattyú hajtás mehet szét, de ahhoz még a lekvár is kevés
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
szimi57
őstag
Könnyebben pumpálható, de még nem halottam, hogy a szivattyú sikított volna. Az áramlási sebessége pedig ugyan az, csak a szivattyú fordulatszámától függ. Itt nincs szabadfolyás!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Intel I7 13700K 16mag/24szál - Új, Tesztelt - Eladó! 128.000.-
- Intel I5 13600KF 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 89.900.-
- 100db 4WORLD - 08529 - SATA3 KÁBEL 45CM - RED Új
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol csomag
- SK Hynix Platinum P41 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7000-6500 MBs - Eladó!