Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Mr Dini:] NotYet kiegészítő EPG beállítása Kodi alól
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
K Norbi
addikt
Mivel fújtad? BMW-s haver kérdi.
jó lett.
Neki is le van kopva.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Hat az MX5 igy is matchbox kategóriában marad (144 paci), de azt annak is szánták
Same rules apply!
Magnum_
nagyúr
Bacsitol vettem, aki ezek felujitasaval foglalkozik
Hirdet minden ilyesmit a FB csoportokban. Az enyemet otthagytam neki, ujitsa fel es adja el, ez az uj mar a deluxosabb kiadas, hogy a felso polcon is van rugos fedel.
Ilyen volt:
[link]
I humbly and respectfully decline™
Így már látszik az ilyen volt - ilyen lett helyzet. Kafa az új és sokkal jobban is néz ki!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Kormi tud 350 Nm-t de ettől még matchbox az is. Tegnap előtt vittek egy kört egy 750i-ben, na az már nem matchbox.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Magnum_
nagyúr
Ha mar patent, akkor legyen fúlpatent, nem? A kormanybor fog sokat dobni, alig varom a kedd reggelt.
(Sok cucc atszerelheto lenne egy 325i-be )
De remelem, latod a jo kis ledezest a belterben
Btw mar az astra eladasi aran tul vagyunk a kisautoval mindig sikerul elrugni a pettyest.
Elkezdtem ujra smurtokat nezegetni, de _kint_ vicces aron mennek Nemeto.-ban a 100k km alattiak is. Be sem melegszik szegeny pnv, mire beerunk a ceghez ebben a hidegben
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Doki16
addikt
Csak BMW-vel foglalkozik vagy javítgat más dolgokat is? Tudsz valami elérhetőséget adni hozzá légy szíves?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Magnum_
nagyúr
[link] van ara
I humbly and respectfully decline™
#89309696
törölt tag
Legyen. De vegye figyelembe a teljesítmény-nyomaték-motortérfogat-hengerek száma-turbószívón kívül az autó súlyát és azt is, hogy hol hajt.
K Norbi
addikt
Köszönöm
MunezXBK
nagyúr
Pedig ott fent olcsóbbak az autók, mint itt.
Magnum_
nagyúr
Igen, azt megfigyeltem (haverom Kolnbol majd egy ezressel hozta olcsobban az e90-et, pedig patika), de ezt ugy altalanossagban ertettem, hogy a jo e46 nem olcso.
I humbly and respectfully decline™
További lehetőségek, hogy a Matchbox kategóriát elkerüljük, pl.:
-7 kg / lóerő alatt
- Laptiming 1. köre 50 másodperc alatt
- van rajta JDM style kidörrentő.
Siriusb
veterán
Üdv!
Tud valaki ajánlani bevált ülésmelegítőt? Utólagos beépítés sajnos nem játszik, mert még garanciás az autó.
MunezXBK
nagyúr
A jót nem adják olcsón.
Focis: most akkor a GT-t hova sorolhatjuk?
Magnum_
nagyúr
Nekem van egy szivargyujtos hasznalaton kivul.
I humbly and respectfully decline™
tboldi
nagyúr
A harmadik alapján az én kamu egynégyesem sem lenne Matchbox, ha vennék rá egyet?
4 henger, szopóbenzin, 1339 ccm, 83 ló, 119 Nm
[ Szerkesztve ]
Siriusb
veterán
Köszi, de ha lehetséges olyan 2 darabos kellene, amely mindkét első ülést melegíti. Neten találtam egyet-kettőt, de nem tudom, melyik jó minőségű. Ajándékba lenne.
#89309696
törölt tag
Kéne egy bónuszkérdés a végére, hogy használsz féket? Ha igen akkor akármit ír be, buzi az autód értékelést ad. Ha nemet ír akkor megadja a rendes értékelést.
Látod, látod... 🍻
Munez: 150 ló megvan? Megvan.
Versenypiros / versenykék / versenysárga / versenyzöld szín = +10% lóerő.
FF: Fék kérdés lehet!
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Akkor az 187LE! ☝️
Qru
MODERÁTOR
Hány kiló? Small-block-al 974 kg ha jól rémlik.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Forgalmi szerint 1071, velem együtt ~1200.
Qru
MODERÁTOR
Nem vészes, főleg, hogy a tiéd nem is fapados. Bár már a miénk sem az első, hanem a második felszereltségi szintet képviseli.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Féket nem használok, de ezek alapján kell egy kidörrentő az MX5-re 😀
Same rules apply!
máyköl
veterán
Asszony szereti az ülésfűtést, te meg alaphangon is megsülsz?
Srácok, ha úthibánál rettenetes kopogó hangot hallok, akkor mire gyanakodjak leginkább? Toronycsapágy, vagy alsó gömbfej? A dolog érdekessége, hogy másodszor csinálta csak, mindkétszer esett az eső. Hazafele útközben elállt, vele együtt pedig a kopogó hang is megszűnt...
[ Szerkesztve ]
#89309696
törölt tag
1135Kg, 4.437m
1390ccm, 95 le@6000rpm, 127 Nm@4000rpm, redline@6500rpm.
EQMontoya
veterán
Ezek alapján inkabb alsó gömbfej.
Same rules apply!
Aki szereti a Prelix téli szélvédőmosóját az a Auchan-ba vegyen, mert 5l 999ft csak.
[link]
iPhone 13 Pro Max
Ennyi.
Én időben szóltam 😂 [kép]
Zizmand
aktív tag
Én még nyáron 49 Ft/liter áron vettem téli szélvédőmosót a Tescoban, van is itthon belőle vagy 30 liter.
Ez a renault?
Tipo majdnem ugyanez
1150kg 4,37m
1366ccm 95 le@6000rpm, 127 Nm@4000rpm, redline@6500rpm.
6 sebesség
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Ezért szeretem én jobban a 8 szelepes kis benzineseket. Hiába gyengébb, sokkal jobban autózható.
Miért? Elvileg a 16 szelepes is 8 szelepesként viselkedik alacsonyabb fordulaton, mondjuk kisebbek a szelepek, ha jól tudom
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Sokkal alacsonyabb fordulaton adják le a nyomatékot, nem is forognak úgy, jellemzően 5,5-nél már kezdődik a piros mező, nem szeretnek annyira forogni. Viszont lazán válthatsz 2 ezernél, bőven dinamikus alul. Tökre élvezem a 60 lóerős 1.4-es Seatot is vezetni, 870kg, 116Nm 2600-nál, patentul viszi, pedig tudod, hogy nem ehhez vagyok szokva. Vagy 20 éve volt Omegánk, 116 ló, 170Nm 2600-nál benzines létére. 16 szelepesben sosem érzem magam otthon, küldeni kell neki, ványadtan veszi fel a ritmust alul ... de ugye ma már nem nagyon van 8 szelepes benzines.
[ Szerkesztve ]
A tipo is 100 Nm 2000-es fordulaton
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Nekem csak 1 kocsim van, nem 1 flottám. Télen elég sokat használok, de azért annyit nem hogy több 10 liter elfogyjon.
Sajnos eléggé szívok azzal hogy -5 és -10 között már sokkal kisebb nyomással jön ki a folyadék a spricniből, és a szélvédő egy részére már nem jut, így csak a koszt keni el a lapát. Ezzel még nem tudtam semmit kezdeni, pedig kipróbáltam olcsó meg drága folyadékot is. Yarisom van és a karon van a fúvóka ami a lapát elé nyomja egyből a folyadékot. De még nem adtam fel, keresgélek még a megfelelő folyadék után.
Nem tudom hogy normál autóknál is így van-e hogy ilyen hidegbe kisebb nyomással jön-e ki a lötyi, erről valaki felvilágosíthatna.
iPhone 13 Pro Max
CactuS
Arcképgyáros
Na, a hörcsög alatt is rezeg a léc, 51-et ment a laptimingon. Na nem mintha a 3,6 méteres hosszával ki kéne kérnie magának a Matchbox címkét.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
#89309696
törölt tag
A fiatalabbak igen, illetve szívóoldalon elfokolják a vezérműtengelyt is.
Aztán később leszoktak a 8 szelepezésről, mert inkább elfokolják a szívótengelyt nagyon szélsőségesen és akkor nem kell zárva tartani a második szelepet, egyszerűbb felépítés. A Renault szerintem nem is használt soha zárt szelepes rendszert.
Az enyém a régivágású egyszerű 16 szelepes ami semmit se állít, ebben a korban a többiekre is ez volt jellemző (Astra G 1.4 16V, Golf4 1.4 16V pl.). Viszont az enyém annyiban is rosszabb, hogy egy magas fordulatra tervezett 4-1 leömlő van hozzá gyárilag és alapból rövid löketes, így olyan gyenge alul, hogy mindig fel kell ordíttatni, mint öregnénik a Suzukit a sorban araszolásnál.
Igaz, hogy 4000 fölött történik valami, de csak egyesben, ott olyan mintha vtec lenne, kettesben már lineáris, hármasban már közlekedőedény, hiába pörög 6500-ig.
100-160 között érdekesen "jól" megy (ahol sose használom), torlólevegő be van vezetve gyárilag, gondolom ecu is erre van hangolva és rövid a váltó (100kmh/3000rpm) úgyhogy pörög is hozzá. De normál körülmények között nem szimpatikus a vezetési élménye, legalábbis nekem, kényelmetlen. Egy Hondásnak meg Tesco parkoló királyának lehet tetszene. Pedig ezzel még egy darabig együtt kell élni.
Az 1.6-os motorja is ilyen a Rönónak egyébként, csak a görbék magasabban vannak, így valamivel élhetőbb.
Nekem 2000rpm@105Nm, alatta van egy durva beszakadás ami miatt a megindulásokhoz fel kell bőgetni. A kettes Megane ezért kapott szívótengely hangolást 1500-as fordulaton váltással, illetve az ecu is át lett dolgozva (a blokk ugyanaz).
Ha egyedül vagyok nem probléma, normális benzines üzemben közlekedek ami itt kivánszorgás az útra aztán gyorsul ahogy gyorsul, de mikor mögöttem is vannak, oldalról is jönnek akkor már nem lehet szórakozni. Simán beférek egyébként, de olyankor már muszáj pörgősre venni. Nem lehet még 2500-nál sem elváltani, csak ha totál egyedül vagyok az úton, 2500-ra kell visszaérkezni ami 3500 körüli elváltást jelent. Egy rendes 1.4 8V 75lóval sokkal komfortosabb alul cserébe 90 fölött szarul megy (hétköznapi használatra jobb), vagy egy jól megcsinált 1.4 16V 100 lóval az már mindenhol élhető.
Azt meg nem tudjuk megmondani, hogy a 106 lovas 1.9dci-vel mennyire jártam volna jobban, a benzines annyira egyszerű, hogy gyakorlatilag lehetetlen szart venni belőle, a dízel se túl problémás nekik, de ott már azért könnyebben van esély problémásat venni.
[ Szerkesztve ]
CactuS
Arcképgyáros
Ha az előző tulaj is tempósan ment vele, akkor simán lealázható a gumi ennyi idő alatt, főleg, hogy egy majd 2 tonnás PHEVről beszélünk, ami ráadásul dízel+villany, szóval minden csak nem nyomaték szegény. Ha szeretsz tempósan haladni, kihasználva a rendelkezésre álló nyomatékot, akkor egyik 4S sem lesz neked jó, pilótáknak kell a téli-nyári páros, de ezt is anno leírtuk.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Ha csak normál közlekedek 1800-2500 között lehet vele közlekedni, ha sietek, 3500-4500- ig elforgatom, ha, meg előzök 4000-4500-ról indulok és elforgatom 5500-6000- ig, 6500- ig csak akkor, ha nagyon muszáj
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
#89309696
törölt tag
Nekem 6000-6500 van púpon a 95 lóerő, úgyhogy el lehet forgatni addig ha kell, csak figyelni kell ne tiltson, mert akkor a megtorpanással elvesztünk mindent ami a kipörgetéssel nyerődött.
Gyanítom, hogy ezek a motorok jóval magasabb fordulatra is képesek mert általában szokott lenni egy zuhanó ága is a végén a görbéknek ennek meg nem igazán, csak a mérnökök azt mondták legyen 6500 a limit és kész. Valahol 7000-nél lenne szerintem, ha továbbképzelem a görbe zuhanását. Persze ez semmit nem javít rajta.
Előzésnél engem se zavar, ha pörgetni kell, hanem lazázva közlekedésnél kényelmetlenül lusta.
Integrale
veterán
Aztán később leszoktak a 8 szelepezésről, mert inkább elfokolják a szívótengelyt nagyon szélsőségesen és akkor nem kell zárva tartani a második szelepet, egyszerűbb felépítés. A Renault szerintem nem is használt soha zárt szelepes rendszert.
Mit nem kell zarva tartani?
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
De tiéd az már változó szelepvezérléses, nem? Úgy azért már nem olyan nagy kunszt...
#nincsbennetarcsi
#89309696
törölt tag
A 16 szelepeseknél voltak olyanok amik a vtec-hez, twinair-hez hasonlóan csak fordítottan működve alacsony fordulaton nem nyitották ki a második szívószelepet vagy csak kevésbé. De szerintem ez ritka megoldás lehetett (ma is csak az elfokolás az igazán elterjedt mivel olcsó és egyszerű), én is csak olvastam, kisza sem erre gondolt szerintem én írtam rosszul, hanem csak a motor karakterisztikára értette hogy 8 szelepesként viselkedik és nem fizikailag. De ott vannak a 3 szelepes motorok meg az egy veztengelyes 16 szelepesek is amik nem gyakoriak, de rugalmasabban viselkedtek a jobban elterjedt DOHC 16V-hez képest.
Döntően nem vezéreltek semmit eleinte, a kétezres években ezekből lettek a kényelmetlen kicsi motorok, később kaptak pici szívóoldali elfokolást enyhíteni, még később agresszívabbat (+/- kipu elfokolást) amivel el tudták érni a 8 szelepesek alacsony fordulati rugalmasságát.
[ Szerkesztve ]
Jó csak én arra reagáltam, hogy a 8 szelepes kis motor jobb...
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Az előző tulaj nem tudom, hogy mennyire taposta neki; erre a célra volt egy Mustang V8-a ;azt mondta, járt az autóval tavasszal Korzikán, ill. főleg a felesége használta a szomszéd kerületbe ingázni. ill. a Balatonra.
Keresek egy jó gumist, első körben a Lurdyban próbálok időpontot kérni, az közel van napközben. Remélem ki tudja egyensúlyozni.
Ha nem, akkor veszek egy szett télit, a 4S-t meg eladom. (Örülnék azért ha sikerülne a centrir, tavasszal autócserét tervezek.)
Mi lesz? Fehér golf 7 gti?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Akár, jó áron. Az elsőt azóta 2x is láttam hirdetni, és nem az aki tőlem vette, szóval a 4. vagy 5. tulajdonosnál jár már; októberben volt 4 éves az autó.
De a második volt a legjobb, azt 5 milláért ma megvenném; az első és a harmadik nem kell.
Amúgy meg Laptiming [link] , meglesz-e az 50 másodperc? Vélhetően.
Kisza: 1. manuális, többi DSG-s; 3. fekete bőrös. A másodikon 17" felni volt, az ment legjobban, többin 18".
[ Szerkesztve ]
A második volt a kézi váltós?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!