Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CactuS
Arcképgyáros
Hála a jó égnek, hogy eléggé oltva vagyok a prémium beltér ellen. A bőrt szeretem, a sorjás, kopogós műanyagot annyira nem, de azért megélek egy vasaló swiftben is (vagy az utóbbiakban, mert igazából a swift, sx4 s-cross, vitara ugyanazt a hányásbiztos "ajtókárpitot" kapta). A kéne a prémium beltér, akkor azt hiszem nagy gondban lennék - főleg, hogy a twingo is kiesne, hacsak nem varratnám bőrbe az egészet belül -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Ha élményre mész és nem köridőre
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Magnum_
nagyúr
Szerintem nem a borkarpitra gondolt. Az a4-emben sem volt bor, megis fasza minoseget kepviselt. Az amperamban borkarpit volt, jo minosegu volt egyebkent a belter, de a muszaerfal anyagai megsem olyanok voltak.
Az astra meg astra volt, de a twintopban jofele ulesek voltak (mondjuk a bmw ulesei is jok)
I humbly and respectfully decline™
batai15
félisten
Azért valóban ebben igazad van nagyon is. Nálam is addig jó egy olcsó autó amíg nem ülök egy akár régebbi ,de minőségibb autóban.
Speeedfire
nagyúr
Így van.
Legközelebb én is kipakolom a hátulját, az legalább 50kg minusz. Meg szerzek valami kopott ballonos, 16-os slick-et.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
stickermajom
addikt
Reméljük a legjobbakat.
Qru Euro 4. De legalább nincs DPF.
Qru
MODERÁTOR
A bőrt én sem szeretem (max a félbőrt), hanem egyszerűen a műanyagok, a rugózás, a kormány, a váltó, a hifi... Teljesen másról szól a két autó nem is versenyeztetném őket, hogy melyik miben jobb, felesleges is... Csak egyszerűen jó az a BMW na.
mod:
stickermajom: Nem tudom ez mennyire befolyásolja az eladhatóságát de sztem azért kezd ez a dízelüldözés lecsengeni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Magnum_
nagyúr
Az a baj, hogy a dizel orulet miatt nagyon sokat hoznak be Nemeto-bol.
I humbly and respectfully decline™
CactuS
Arcképgyáros
Műanyagból kevés gyártó van, aki jót készít - manapság az egyik legjobbat a Kia adja, minden generációval puhább és puhább a habos műanyagjuk, az új Ceedben is elég pöpec lett és nem felületi kezelés, anyagában puha -. Rugózás most passz, ha egy prémium olyan pacskerokon és ültetésen menne, mint a twingo RS, szerintem kb. ugyanazt kapnám. De értem mire gondolsz.
Saint_: A bőrt függetlenül mondtam, de alapvetően kisebb autókban az is ritka. Gyerek mellett viszont előny (ezért is néztem a Gordini Twingo RSt, de ami itthon van, azt anno elég szépen megtekerték, nem mertem beleugrani). A prius teljesen bőrös volt, imádtam. A műanyagon túl nekem pl. az nem okozna álmatlan éjszakát, hogy egy Ford vignale-ban a bőr varrása nem mm pontosan követi egymást, élvezném a masszírozós ülést és az üléshűtést. Van akinek meg igen.
__
Más, most átfutva a kínálatot, hogy miről maradtam le, azért ma sem sok van ezekből, egy jó kis német behozatal (téli felnivel, de lerúgott nyáriakkal). Na meg egy faceliftes, "sérülésmentes" Gordini, de ez valami baromi ronda hátulról.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Qru
MODERÁTOR
Nem csak a műanyagok, azt amúgy sem tapizom. Jó a kormány mérete (bár a villanyszervó miatt nem olyan jó a visszajelzése). Szerencsére a start-stop ki lett iktatva már belőle (attól agyf@szt kapok). A sportosabb rugózás nekem jobban bejön, az enyém eléggé nagypapás. Az ülés jó oldaltartású, a felfújható deréktámasz meg az állítható combtámasz nagyon baba. Jól szól a hifi, a navija is gyors. A váltási érzet, meg maga a váltó is jó (mondjuk az 1-es elég rövid a 6 gang miatt). Igazából azon kívül, hogy mechanikailag nem olyan megbízható mint az enyém minden a BMW mellett szól.
mod:
Saint_: Jah behozzák az onnan kiszuperált Euro4-5-ös dízel autókat aztán visszatekerik és a hülye vásárló meg rárepül mint gyöngytyúk...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
CactuS
Arcképgyáros
Start-stop sajnos egy idióta dolog, egy rossz, amit a hülye szabályzás hozott el, ellenzem én is, mert nyírja az akkut, nyírja a motort és egyébként minimálisan spórol üzemanyagot. Cserébe idegesítő és a legrosszabb helyzetekben is le tudja lőni a motort - mondjuk a Toyota HSDje ezt jól megoldotta, de ugye ott még hagyományos önindító sincsen, azért sem zavaró -.
Bubu-ban nem jó a váltó? Nekem az kimaradt az életemből, de azt feltételeztem, hogy elég precíz váltót tesznek azokba a járgányokba. BMWből nekem egy maradt meg, hogy az F31-esünk, az 0 km-es korától rázta a váltókarját, érezted rajta a "fordulatot". Sose tudták kijavítani és azért is volt furcsa, mert ebből a korból se az kisebb, se a nagyobb BMWkre nem volt amúgy jellemző.
A hifit megértem, az sajna a magasabb kategória kiváltsága, vagy házilag pimpeled. Twingoba is szörnyű, de az Aurisban sem mondanám valami nagy durranásnak (gyerekdalok azért elmennek rajta és az első 500 bőrünk csokival van bevonva után már úgyse figyel az ember. ). Nálam szerintem az is eszméletlen javulást hozna, ha kukáznám a semmire nem jó BT nélküli CDs fejegységet.
Egy első combtámaszért elég sokat megadnék a twingoba is, mert elég rövid az ülőlap nekem. Cserélni meg necces lenne, mert egyébként is előre sikló ülés kéne, márkán belül meg fene tudja melyik férne bele. A kormányom meg nagy és vastag, de a medve mancsaimhoz elfogadható méretű.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Qru
MODERÁTOR
Amikor először mentem vele az első lámpánál lelőtte magát a motor... Én meg ott fogtam a fejem, hogy nem hiszem el, hogy pont alattam döglik meg ez a sz@r... Aztán kinyomtam a kuplungot és beindult.
Végülis nem rossz, olyan korrekt iparos munka, de a jótól messze van. Mondjuk olyan Suzuki Swift szint. A Jazz-ünk váltója kb 2x jobb. Nem rég cseréltem benne váltóolajat (a gyárit cserélem Motul Gear300-re) attól sokat javult a kapcsolhatósága, főleg hidegen (bár leginkább azért mert gyárilag 80W90 van benne ez meg 75W90-es). Váltót ez is rázza picit, a 650-es alapjáraton azért a 4 hengeres boxer nem jár olyan finoman de inkább ez mint egy DMF (a modernebbekben már van pl).
A hifi az konkrétan fos, komolyan nagymuter Sokolja jobban szól. A BT-os gyári fejegység az feláras volt, ebben nincs.
Az ülés viszont nem rossz, olyan fotelszerű, 0 az oldaltartás de cserébe epedás, kényelmes. Nyomtam le vele Bp-Bázel túrát és a végén sem volt semmi bajom az üléssel.
A kormány kicsit vékony volt nekem de így bőrözés után pont jó a vastagsága.
#nincsbennetarcsi
CactuS
Arcképgyáros
Én a Renaultnál nagyon f*stam a váltótól, hogy mennyire lesz franciás, de a twingoban elég jó lett. Nem mondanám, hogy óramű pontosságú, de alapvetően jól használható, nem túl hosszú és egész jól lehet tenni a fokozatokat is. A sima Renault váltók ennél klasszisokkal rosszabbak.
Start-Stopról az egyik kedvenc félpercesem: [link]. Bár nem járok ilyen autóval - bárcsak -, de a sima autóknál is ez van, csak ott simán nyekereg 10 másodpercenként. Priusnál azért viseltem el, mert eleve nem rázott a beindításkor és eleve nincs önindító sem, ami tekerjen.
A videóról eszembe jutott megint, hogy de jó lenne a twingora is valami nyitható rendszer, hogy legyen combosabb hangja, ha épp olyan a hangulat.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Qru
MODERÁTOR
Franciák közül Renault Clio III-at meg Citroen C3-at vezettem (mk1-et és mk2-t is) azokban sem volt bántóan rossz a váltó. Sajnos az enyémnél a rüki nincs szinkronizálva rendesen azért sokszor nehezen kapcsolható a hátramenet.
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Mondjuk Renaultnál (konkrétan a Thaliánál) a kikopott, műanyag, ~100 Hufos váltórudazat persely cseréje sokat dobott a váltókar pontosságán.
CactuS
Arcképgyáros
Twingo RSben passz, hogy mi van, elég szűken jár, nem lötyög, egy picit pattogós, darabos, de élhető. Ha majd nagyon zavar és nem lesz más, max rénézetek a srácokkal. Az a fajta nyúlós érzés, mint ami megvan pl: egy új clioban is viszont nincsen és ez jó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
"Én a Renaultnál nagyon f*stam a váltótól, hogy mennyire lesz franciás, de a twingoban elég jó lett. "
Tegyük hozzá, nem azért lett jó aváltó, mert Twingo; hanem mert RS, azaz a Renault Sportnál tervezték az RS specifikus részeket és ott rakták össze a vasat.
(1x volt francia autóm, egy 2006-os R. Clio 2011-ben; a feleségemnek vettem, sose* használta, én mentem vele szumma 1500 km-t 11 hónap alatt. *Összesen vezette 50 km-t úgy hogy mellette ültem; ezalatt az 50 km alatt egyszer csak megszorult váltó -> kuka; bontott váltó kellett bele.)
CactuS
Arcképgyáros
Igen, mondjuk ez is igaz, néha lemarad az RS tag.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
gzbotii
veterán
Most ment el mellettem egy rendőrségi A4, leengedett alblokkokkal, bömbölt belőle a mulatós...azt hittem, hogy valami nem idén barnultak.
Nem vagyok teljes mértékben biztos, hogy ez nem ütközik valamilyen szabályba...már a zenéért járna fél év letöltendő
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Magnum_
nagyúr
Amugy a kresz, meg a rendortv. tele van gumiszabalyokkal (direkt) de en tudnek ugy ertelmezni, hogy nem szabalyos.
Egyebkent kiabalt mar ram rendor tini koromban, hogy halkitsam lejjebb a zenet.
I humbly and respectfully decline™
Én renault 105- el mentem, szívó diesellel. A váltó minden váltás után felvette a közép állást és konkrétan csak padlógázzal volt érdemi gyorsulása
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Qru
MODERÁTOR
De nem hallottad a hangos zenétől azért tovább mentél remélem.
#nincsbennetarcsi
Konnektoros hibrid hajtásláncot kapott a Kia XCeed és a Ceed kombi
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Qru
MODERÁTOR
Az M6 nincs a listán. Olyan alacsony forgalmú, hogy nem is mérhető?!
#nincsbennetarcsi
Akula
őstag
az az Xceed nem néz ki rosszul. asszonynak jó lenne gyereket vinni oviba-suliba
"Akula Sub, ready for the deep!"
Arra a stonic való, az 4,15 méteres, 1,25 szívó, nagyon rövid 5-ös váltóval,
Az xceed 4,4 méter
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Gsx-rr
veterán
Nem talalok szupermarketekben meg teli szelvedomosofolyadekot.
Ha a -42 ig jo ablakmoso folyadekot 1:1 ben higitom az jo legalabb -10 ig?
molnarpeter
nagyúr
Tesztek alapján random, némelyik már korábban kásásodik. Ha nagyjából biztosra mennél, akkor tömény, vagy keress rá neten, hátha találsz valami jobbfélét a kínálatban Prelix -19 valamelyik teszten jó volt, cégnél Unix A.Z. volt használva az illata miatt (nagy fagy hiányában sokat nem próbáltam, de azzal sem volt gond).
[ Szerkesztve ]
Nem talalok szupermarketekben meg teli szelvedomosofolyadekot
azt még egy darabig nem is fogsz, tavaly szerintem októbernél előbb nem vót sehol
vettem is egy 20 litert gyorsiba
Qru
MODERÁTOR
Haha az enyémben most is téli van, egyszerűen nem fogyott ki a nyáron.
#nincsbennetarcsi
Gsx-rr
veterán
Talaltam 2 litert itthon azt betoltom, csak arra kell, hogy mikor majd megy fenyzohoz a kocsi ne fagyjon be. En Telen nem fogom hasznalni.
Tboy93: az nekem keso,2 heten belul kell megoldanom
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Járasd is át vele a rendszert, hogy a csövezésben is téli legyen.
#nincsbennetarcsi
Gsx-rr
veterán
Persze kepben vagyok ,koszi atnyomom.
Tegnap szerintem 2-3 liter ment el, 3 helyen 9 sugarban nyomja es bogarinvazio volt
gzbotii
veterán
Nekem 1L/100km nyáron. Télen, ha esik/havazik, még több.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Qru
MODERÁTOR
Jah Kormiból nálunk is gyorsan fogy a lámpamosó miatt. Sokszor inkább lekapcsolom arra a kis időre amíg mosok.
gzbotii: Nekem csak dísznek van az autó, szóval nem csoda ha nem fogy nálam.
#nincsbennetarcsi
Gsx-rr
veterán
Nem csoda,hogy uj nagy kocsikba 7-10 literes tartyalyok se ritkak.
#89309696
törölt tag
Nekem másfél év alatt ment el a fél tartály.
~2 liter 4000Km-re. Hát aki 30-40Km-es szakaszokat autózik, az lemossa otthon.
tboldi
nagyúr
Nálam ~2,5 év alatt alig fogyott pár deci a Castrol Biofixből.
CactuS
Arcképgyáros
Ahhoz azt hiszem nincs még PHEV hajtáslánc. Az meg bölcsijárathoz ideális lenne, mert azon a távon be sem indul a benzinmotor. Nyilván a villany még jobb, csak hát a legtöbb nem is rendelhető vagy 1 éves átfutással.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
brumi1024
veterán
Két bajom van a gyárival: runflat és ez a harmadik P7 Cinturatom, nem rossz gumi, de nem a kedvencem, így kipróbálnék valami mást, valami jobbat.
oszy
veterán
20 litert? Nekem még a 2 liter sem fogyott el egy tél alatt.
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
MunezXBK
nagyúr
Kb. -21-ig lesz jó.
oszy: nincs xenonod?
[ Szerkesztve ]
Értem, a Michelinből normál kivitelt vennél, nem RFT-t... úgy több benne a ráció.
Jut eszembe a legfontosabb kérdés a budapestiekhez: Milyen volt a forgalom így az első iskolai napon?
Megelőzendő az agyfrászt, én inkább hajnalban keltem és elindultam 6:45-kor (alapesetben 8 és 9 között szoktam); ill. hazaindultam 15:55-kor, így semmi problémával nem találkoztam.
[ Szerkesztve ]
grizlisandor
addikt
Pár hét múlva meglátjuk mit mondasz, most még sok szülő otthon maradt szabadságon, hogy be tudja fedni a füzeteket/könyveket.
Bezzeg az én időmben nem volt ilyen...
MunezXBK
nagyúr
Mondom nincs is még 15:55, oszt rájöttem, hogy vezettem 600+ km-t és rég elmúlt 16:55 is.
brumi1024
veterán
Csak nem RFT-t vennék, az szinte biztos. Nincs is ebben a méretben RFT másból.
Nagyon sokat frocskolok, nem birom ha picit is poros/mocskos a szélvédő.
SzlobiG
félisten
Még Pesti régióba sincs sose 100%-os az M6.
Qru
MODERÁTOR
Olyan alacsony a kiahsználtsága, hogy nem merték felvenni a listára.
#nincsbennetarcsi
CactuS
Arcképgyáros
Gyorsabban beértem, mint máskor. Azt hittem baleset volt az M0n mögöttem, mert összesen 2 kamionnal találkoztam Szigetszentmiklós - Budafok távon.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin