Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [CPT.Pirk:] "Fényhűtés" ciksorozat (tuningnet.hu)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
stickermajom
addikt
A Volvora én is bejelentkezem! Sokat gondolkodtam rajta az Astra előtt, az én felhasználásomra pont jó lenne: hétköznap pont elég lenne a hatótáv melóba járni, a hétvégi 500 km-ekhez meg ott lenne a dízel.
Körmérkőzés lesz, igazi Mortal Kombat
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
És csak egyre többen leszünk rá...
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Én nem használom a szivargyújtót, utálom ha lógnak kábelek, meg nyitva vannak fiókok az autóban.
Ez a bajom a Yatour-ral és Loudlinkkel is, hogy vezetékek lesznek mindenhol, vagy elrejtem a kesztyűtartóba, de akkor meg szét kell fúrni a belsejét, de akkor lehetne kormányról vezérleni a hívásokat is, viszont nem írja ki, hogy AUX, hanem CD-t fog írni, ami elég ratyi, tekintve, hogy nem CD-ről megy.
Minden bajom van ezzel.
"Bad reklám is reklám too"
Nem gáz, tudom mi Focvis gyengéje! Mikor még csak körvonalazódik benne az eladás ötlete, már tárcsázza is a számom, hogy hol és mikor lesz az üzlet
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
tboldi
nagyúr
EQMontoya
veterán
Meglepodel, hogy normal CD minoseg hogyan szol egy tisztesseges hifin. Kocsiban egy jo mp3 is tobbet tud, mint az autod hangrendszere, ha nincs valami extra komoly cucc benne.
Same rules apply!
rbalint88
addikt
Inkabb irjon ki cd-t es lehessen a fejegysegrol/kormanyrol vezerelni, mint auxot, de a telefonon kelljen matatni eddig ahany autoba raktuk, nem kellett furkalni (splash, focus2, a4b6) ahhoz, hogy a kesztyutartoban legyen. Popecul viszi telefonrol bt-n a zenet, ugyhogy adathordozot se kell cserelgetni
footy
addikt
A densiont lehet teljesen integralni, legalabbis VW-be tuti. Ott rendesen kiirja a hivo nevet stb.
stickermajom
addikt
E46-ban sem kellett fúrkálni, simán be tudtam rakni. Egy darabig elégedetlen voltam, mert dobálta a hívásokat, de egy FW frissítés megoldotta.
Facebook VOLVO PHEV, lécci nézze meg valaki: NLE224
Köszönöm szépen!
Köszönöm a gratulációkat; a hirdetett áron adtam el + adtam mellé a téli kereket. Pénz a számlámon.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
MX5-ben es Lexusban is be tudtam kotni furas nelkul.
Same rules apply!
Doki16
addikt
Hogy lehet N-es rendszáma ha 2018 decemberében helyezték forgalomba?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Integrale
veterán
Nekem teljesen zárt a kesztyűtartó, azt mindenképpen meg kell fúrni belülről.
Adathordozó cserebere engem nem érint.
footy: Ez nem integrálódik, annyira nem okos. [link]
A telefontól jobbra lent látható 3 vezetéket kell bevezetnem a kesztyűtartóba.
"Bad reklám is reklám too"
Köszönöm szépen, ez megvan. A Facebookon írnak róla valamit?
Passz, miért NLE.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Gratula. A következő GTI automata lesz?
A Volvora: 2018 december és N-es rendszám fura.
[ Szerkesztve ]
Ha délután kiviszel Szentendrére, akkor lehetséges.
A szentendrei HÉV-en ülök, de a Volvot megyek kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
stickermajom
addikt
Gondolom valahol vidéken maradt raktáron NLE zöldrendszám. Nincs ezzel gond.
SzlobiG
félisten
Grat viszonylag gyorsan sikerült túl adni rajta.
Most akkor az a terv, hogy veszel vmi normális járgányt, vagy először vmi játszóst?
2 hét szvsz kimondottan gyors volt.
Nem tudom még.
Holnap szeretnék megnézni egy konkrét Audi A7-et; ott azért tartok a szerviz számláktól.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Stickermajom otletet lehetseges opcionak latom en is. Molnarpeter tag a csoportban, o biztos tud segiteni
Elektrosokk
addikt
és milyen a hév, hogy érzed magad? mintás a kárpit? tolhatnál pár képet!
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Qru
MODERÁTOR
Így szokja a villanyos közlekedést a tisztán belsőégésű után.
#nincsbennetarcsi
K Norbi
addikt
VW Arteon
Passat B8
CC
Qru
MODERÁTOR
A mosás árát máris alkudd bele.
#nincsbennetarcsi
Ez a 3 biztosan nem játszik.
tboldi
nagyúr
Úgy értem, a régi, AAC nélküli BT-s cuccommal (olyan, amilyet Integrale is linkelt) elég gyatra volt a CD-hez képest a minőség, kb. mint az FM-rádió, úgy szólt. A Firefly-jal meg nem veszek észre különbséget a CD és a BT stream között, és pont ez volt a célom.
Tudom, hogy egy otthoni hifi sokkal jobb (itthon is van egy velem egyidős - '95-ös - Technics rendszer, csak hangfal kellene hozzá, a régiek szétmállottak), de az összehasonltást csak a Jazz sajátján megszólaltatva értettem.
(#133458) rbalint88: Ez a Tunai is automatice csatlakozik a forráshoz, Apple Watchról meg 2 érintéssel indul a zene, valamint léptetni is lehet.
[ Szerkesztve ]
Megtaláltam a kedvenc honlapján, képeken szép, élőben milyen volt?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
hülyegyerek
addikt
Eltelt újabb másfél hónap, tehát muszáj egy kis helyzetjelentést adnom: az asszony Kiájára tavaly vásárolt Conti szokás szerint szöget kapott, hál'istennek kötöttünk rá garit, úgyhogy anyagi csőd nélkül úsztuk meg a dolgot.
A Civiccel túlvagyunk a 40k-s kötelező szervizen, az enyémmel egyidőben volt egy szintén 1.0 x.gen 240 ezres szervizen (1 év alatt ment bele), szóval ennyit a tartósságról.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Elektrosokk
addikt
na és hogy tetszett? megvolt a "jó hogy itt vagy " érzés ?
(#133473) Qru
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
2-3 héttel ezelőtt már 1x megnéztem. El lehet költeni rá 300 ezret, plusz lehet vele molyolni.
(szélvédő csere, 2 gumi, bőrjavítás, hátsó szélvédő polir; kormánybőr, ajtokarpit véleményes)
A GTI után nem versenyautó, inkább egy hajó.
[ Szerkesztve ]
(#133483) stickermajom válasza hülyegyerek (#133480) üzenetére
stickermajom
addikt
Na mondjuk ilyen futásra sok értelme volt a kis benzinest vennie a tulajnak.
(#133484) hülyegyerek válasza stickermajom (#133483) üzenetére
hülyegyerek
addikt
Ha benzinpárti, mint én, akkor tökmindegy mennyit megy.
Amúgy céges autó volt (Cardo), szvsz benzines van náluk a policyben.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
(#133485) stickermajom válasza hülyegyerek (#133484) üzenetére
stickermajom
addikt
Ja, 2 literes fogyasztáskülönbséggel és 400-as benzinnel számolva úgy 2 millió forintnyira tök mindegy.
gzbotii
veterán
Ennyi a benzinhűség ára.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
(#133487) hülyegyerek válasza stickermajom (#133485) üzenetére
hülyegyerek
addikt
Az 1.6d és az 1.0 benzin között kb. 1 liter a különbség, a dízel pedig drágább.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
(#133488) stickermajom válasza hülyegyerek (#133487) üzenetére
stickermajom
addikt
Spritmonitoron 6,63-as nagy átlagot látok a benzinesre, 5,03-at a dízelre. Az elmúlt 12 hónap üzemanyagáraival számolva így csak ~1,2 millió a különbség a dízel javára. Hasraütésszerűen fél milliót levonva a dízel felárára még mindig marad 700k különbség. Bár nincs cégem, de ennyiért lehet már lehajolnék.
(#133489) hülyegyerek válasza stickermajom (#133488) üzenetére
hülyegyerek
addikt
Ezek szerint nekik belefér, hogy ennyit feláldozzanak a zöldebb imidzsért cserébe, vagy járnak német nagyvárosokba is.
Azt is vedd azért számításba, hogy a benzinesnek 20k a szervizperiódusa, a dízelnek viszont csak 10, plusz kettőstömegű, plusz dpf.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
sutszi
veterán
Ezt 240 ezerre számoltad ha jól látom. 240 ezernél akkor nézzük meg a kettőstömegűt, meg a vezérlés cserét (többször is) stb... és még ki tudja mit lehet még eldobni ennyi km alatt.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
gzbotii
veterán
Ha egy év alatt ment bele 240.000Km, akkor gondolom nem a Jászai - Könyves Kálmán - Orczy tér háromszögben került bele. Ha pályán megy 110-150 között, kétlem, hogy 1400rpm járna a motor.
Benzines láncos, vagy ott miért nem kell vezérlést cserélni?
(#133489) hülyegyerek: amit írtam a kettőstömegűről, az igaz a DPF-re is.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
stickermajom
addikt
A konkrét példányt nem ismerem, de az új benzinesek nagy részében van kettőstömegű már, vezérlés ugyanúgy cserés, ha nem láncos, illetve szeptembertől ott a GPF. Ez már nem a régi szívóbenzin vs. turbódízel megbízhatósági kérdés, főleg nem a szétfújt 1.0-k, 1.2-k, 1.4-k korában. Egy modern közvetlen befecskendezéses turbó benzines szvsz van annyira bonyolult, mint a modern dízelek.
(#133493) hülyegyerek válasza stickermajom (#133492) üzenetére
hülyegyerek
addikt
A Civicben kettőstömegű, gpf nincs, vezérléscsere meg 120 ezrenként esedékes.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
SzlobiG
félisten
Ha PHEV, akkor ezeknek a klíma a fájó pont arra is lehet locsolni százezreket is akár köszönhetően a volvo barom megoldásának.
[ Szerkesztve ]
bajnokpityu
félisten
Ugyanmar, nem kell fosni dpftol kettomegutol. Es nem valami csirke hajtja a kocsit.. Simán vettem megint dieselt. Jobb vezetni is szerintem. Arra kell használni, amire való. A modern motoroknal meg inkább diesel.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Qru
MODERÁTOR
260k km-nél még gyári DPF volt a TDI-nkben és gyári kettőstömegű. Szvsz túl van tolva ez a dolog sztem is.
#nincsbennetarcsi
bajnokpityu
félisten
Havernak van egy 530e és egy 560e kmes ford ja. Bontatlan..
Az újabbak meg még bolondbiztosabbak. A mostani adblues motorok meg nem 630, hanem 2xx fokon regeneralnak, és eleve kevesebb kormot engednek.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Ok, de azzal nem álltak meg, a turbó a hidegen hajtást és a melegen leállítást nem szereti. Azzal meg mentek napi 660 km-t, ha az év minden napján mentek vele
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Márciusban cserélték garanciában, itthon. Most azt gondolom, hogy holnap vélhetően megveszem. Megálmodom.
Qru
MODERÁTOR
EGR tönkrement ami teletolta kormmal a DPF-t, így az már cserés volt de a DMF köszöni jól van (280k km).
mod:
focvis: Támogatom. Megtaláltam a hirdetést, benne is van, hogy cserélve lett márkaszervizben a kompi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care