Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#122551) kisza25 válasza Doki16 (#122548) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

igazából szerintem ott már csak a külső dönt, mert 50eFt a különbség, igen 10cm-el nagyobb is
V: középen kellene egy króm csíkot feketére festeni, vagy megvastagítani és akkor így nézne ki:D

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122552) Snoop-y válasza kisza25 (#122547) üzenetére


Snoop-y
veterán

Azokat foglalkoztatja akik kenyszerbol autoznak de igazabol nem engedhetik meg maguknak.

Ha egy egyeni "vallalkozast" az visz elore ,hogy sporolsz 100K-t egy evben ott valami baj van.

Nyilvan teherfuvarozokent egy flottanal szamithat de az uzemanyag nem feltetlenul a legfontosabb szempont hacsak ket azonos tudasu jarmunel az egyiknek nem szignifikansan kisebb a fogyasztasa.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#122553) kisza25 válasza Snoop-y (#122552) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

ne nekem mond, engem nem érdekel mennyi a fogy, ha érdekelne nem mennék 5-10 km-t kerülve mikor viszem a gyereket a bölcsibe, hogy bemelegedjen rendesen az autó:D Nem is a bölcsi felé indulok, hanem a másik irányba:P

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122554) barnam_


barnam_
nagyúr

Vannak azért érdekességek ebben az új lekérdezőben... :D (nem az én autóm)

1. ESEMÉNY
Időtartam :1994.06.08. - 1998.11.12.
Jelleg: A jármű forgalomban van

2. ESEMÉNY
Időtartam: 1998.11.12. - 2001.02.28.
Jelleg: Hivatalból ideiglenesen kivonva régi szabályozás szerint
Kivonási okok: 88. Par. (1) k) a közlekedési hatóság a járművet a forgalomban való részvételre véglegesen alkalmatlannak minősíti...

3. ESEMÉNY
Időtartam: 2001.02.28. - 2008.05.26.
Jelleg: A jármű forgalomban van

(#122555) Doki16 válasza Magnum_ (#122550) üzenetére


Doki16
addikt

Mire gondolsz?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#122556) BigBlackDog válasza rbalint88 (#122549) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Egyébként szerintem egy fóliázással sokat lehetne dobni rajta.

(#122550) Saint_: Csak a kinézetére gondolsz?

[ Szerkesztve ]

(#122557) kisza25 válasza Doki16 (#122555) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Kornélka leírta milyen utólagos zajszigeteléseket csinált meg, hogy rendben legyen, meg hát semmivel sem minőségibb a beltere, mint a tipo-nak

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122558) gzbotii válasza Magnum_ (#122550) üzenetére


gzbotii
veterán

Mint például? Mit sikerült még elkni a kinézeten kívül (Vitarához képest)?

(#122548) Doki16: szóval akkor inkább S-Cross? Mert az a nagyobb :F

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#122559) BigBlackDog válasza kisza25 (#122557) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Azért utólagos zajszigetelés nélkül sem annyira szörnyű a zajszint a beltérben szvsz. Mondjuk a gyári ecocontactokat lecserélve jelentős előrelépést lehet elkönyvelni kapásból. Mondjuk Konrélnál érezhetően másképp csukódtak még az első ajtók is, szalonból kihozva olyan japános volt ez a művelet is. :DDD

(#122560) -v- válasza szőröscica (#122513) üzenetére


-v-
addikt

Nem arról volt szó ez a nagyobb akksis rendes hűtést kap?

(#122561) Doki16 válasza gzbotii (#122558) üzenetére


Doki16
addikt

Kinézete nekem is jobban tetszik a Vitarának. A S-Cross eleje olyan kis csúnyácska. GL+ szinten jobb felszereltség jár egy kicsit a S-Crosshoz és nagyobb is belül. Az árkülönbség meg elenyésző.
De ez csak saját vélemény. Ha én nekem most a két autó közül kellene választanom akkor a Hannibal orrú lenne a döntésem :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#122562) focvis válasza gzbotii (#122558) üzenetére


focvis
veterán

A Vitrarahoz mérten nagyobb és jobban felszerelt az optimumot jelentő GL+ felszereltségi szinten. Szvsz oldalról és hátulról OK a forma, az eleje viszont "erős". Új Suzukit belülről csak apám Ignisét láttam; vállalható az anyagminőség, a formavilág kimondottan happy.

(#122563) zoo8800 válasza Doki16 (#122561) üzenetére


zoo8800
veterán

A fényszóró a baj, a többi elmegy. A fl jót tett neki.

rip and tear, until it is done

(#122564) rbalint88 válasza Magnum_ (#122550) üzenetére


rbalint88
addikt

Kis penz kis foci :) 5,2M a GL+ 1.4T 2WD automata, ennyiert az egy nagyon jo csomag. Nyilvan valahol kell sporolni, hogy kijojjon ez az ar, de 10ev/200e km garival motorra-turbora-valtora ez egy olyan ajanlat, amikor par teruleten lehet kompromisszumot kotni es pl a fenyezes minosege az elso tulajdonost nem fogja hatranyosan erinteni, amellett, hogy szerintem is gaz, hogy csak kivul van rendesen lakkozva.

BBD: ez a kromtalanitas sokat javit rajta, de objektive igy se szep, csak mar elviselheto :)

[ Szerkesztve ]

(#122565) kisza25 válasza Doki16 (#122561) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Az FL vitara is Hannibal lett, nem olyan durván, de abba az irányba változott:D
rbalint88: mondjuk azt inkább 3+7 évnek, mert a +7év egy biztosíó adja, ami lehet 2 év múlva megy a levesbe, igaz akkor valószínűleg a suzukinak kellene megoldanija a dolgot
Mondjuk az sokat elmond, hogy vállalta egy biztosító a dolgot

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122566) Doki16 válasza kisza25 (#122565) üzenetére


Doki16
addikt

Hát igen, nem lett minden szempontból a legjobb. A hátsó lámpája maradhatott volna a régi csak LED-be. Ez a karosszériából kiálló lámpatest fúra.

Nekem mindig ez a Vitara S tetszett. [link]

1.4T 4WD elég jó benne azért ebben az árkategóriában.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#122567) Integrale válasza rbalint88 (#122564) üzenetére


Integrale
veterán

Sok Honda is csak kivulrol van lakkozva. Az inkabb gaz, mint egy Suzuki eseteben.

"Bad reklám is reklám too"

(#122568) gzbotii válasza focvis (#122562) üzenetére


gzbotii
veterán

Nekem a bajom leginkább oldalnézetből van...SUV forma amit valaki tetőre rakott így most 15cm alacsonyabb érzést kelt bennem.
Az eleje meg kapibara, de az új Vitarát is elqurták, szóval nekem az már nem lenne hátrány :DDD

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#122569) footy válasza kisza25 (#122557) üzenetére


footy
addikt

Hol lehet ezt megtalalni? Marhogy milyen utolagos zajszigeteleseket csinalt.

[ Szerkesztve ]

(#122570) kisza25 válasza Doki16 (#122566) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Igen, csak gondold el ez feláras volt és csak ehhez volt az 1,4t
Most meg bármelyiket kérheted 1,4 t-vel és olcsóbban jössz ki hasonló tudással, meg még megkapta volna ezt a frontot...

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122571) Magnum_ válasza gzbotii (#122558) üzenetére


Magnum_
nagyúr

már többször kibeszéltük, de rbálint88 szépen összeszedte az emlékeztetőt.

I humbly and respectfully decline™

(#122572) kisza25 válasza footy (#122569) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Azt hiszem itt írta le, nem olvastam most el

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122573) BigBlackDog válasza footy (#122569) üzenetére


BigBlackDog
veterán

És itt vannak a képek hozzá.

(#122574) Doki16 válasza kisza25 (#122570) üzenetére


Doki16
addikt

Igen most már leszivárgott és megkapta a Vitara is az automata 4wd 1,4t motort. Nagyon tetszett amikor kijött FL belső térrel és Vitara S külsővel kellene egy Vitarát csinálni :D
Szerencsére a cockpit előnyére változott a műszeregységgel együtt. Amíg Vitarám volt nem tudtam megbarátkozni a kormány mögötti kijelző kezelésével. És, hogy ezt az FL által sem oldották meg nagyon szomorú. Simán kellett volna bele az új Swift kormánya.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#122575) máyköl


máyköl
veterán

Hyundai Kona sem rossz hasonló árfekvésben.

(#122576) kisza25 válasza Doki16 (#122574) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Mert abban hol is vezéled, bajuszkapcsolón van?

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122577) sutszi


sutszi
veterán

Valakit szeretnék megkérni egy lekérdezésre. Rendszámot nem írnék ki public-ba ezért nem dobom be csak úgy. Kinek dobhatok privátot? :R

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#122578) -v- válasza sutszi (#122577) üzenetére


-v-
addikt

Nyomasd.

(#122579) Doki16 válasza kisza25 (#122576) üzenetére


Doki16
addikt

Rosszabb. KÉP Azokat a nagy kiálló pöcköket kell nyomogatni és tekergetni a óracsoport mellett. Vezetés közben elég macerás.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#122580) kisza25 válasza máyköl (#122575) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Az 1.0t fapad kerül annyiba a kona-ból, mint az 1.4 t a suzukikból és azokból is van 1.0 t olcsóbban.
A konából a következő meg az 1.6 t, de az 176 ló és még az is csak comfort 6,2M

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122581) rbalint88 válasza máyköl (#122575) üzenetére


rbalint88
addikt

Csak fel merettel kisebb a vitaranal, eggyel az scrossnal es dragabb mindkettonel sokkal azonos ellatmannyal. Meg a dct automata nem az a dolog, amit a gari lejarata utan birtokon belul szeretnek tudni...

(#122582) kisza25 válasza rbalint88 (#122581) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

A méretekben tévedsz, a vitara kisebb, a többi igaz:
Kona
Teljes hossz 4165 mm
Teljes szélesség 1800 mm
Teljes magasság 1550 mm
Tengelytáv 2600 mm
Vitara:
Hosszússág mm 4165
Szélesség mm 1775
Magasság mm 1610
Tengelytávolság mm 2500
Scross:
Hosszúság (mm) 4300
Szélesség (mm) 1785
Magasság (mm) 1,580(1,585 tető sínnel)
Tengelytávolság (mm) 2600

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122583) Magnum_ válasza kisza25 (#122582) üzenetére


Magnum_
nagyúr

:DDD

I humbly and respectfully decline™

(#122584) aero. válasza Magnum_ (#122541) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Igen, azt hiszem igy mar kielegito a valasz. Tudom, beszeltuk is hogy maganszemely, 6 honapon belul se sok az esely, de utana plane egyeni problemava avanzsal az olajfogyasztas.

(#122585) kisza25 válasza Magnum_ (#122583) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Mit nevetsz? :DDD amúgy azért csalóka, mert a vitara hasmagassága 18 cm, nagyobbnak hat, mint az én autóm, aztán a tipo:
Hosszúság: 4368 mm
Szélesség: 1792 mm
Magasság: 1495 mm (ez sem alacsony)
Tengelytávolság: 2638 mm
A kona 15, vagy 16 cm hasmagasságú és lekerekített

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122586) szőröscica válasza kisza25 (#122580) üzenetére


szőröscica
addikt

Konabol elektromost kell venni.

(#122587) kisza25 válasza szőröscica (#122586) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Amúgy a stonic ugyanakkora, ott kicsit lejjebbről indulnak az árak, de az csak, 1,25 mpi 84ló és 1,4 mpi szívó 100 ló, 1.0 t-gdi 120 ló és dieselben az 1,6 crdi 115 és 136ló
Mindkettőből hiányzik az 1,4 t-gdi (szerintem)

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122588) rbalint88 válasza kisza25 (#122582) üzenetére


rbalint88
addikt

Belterre ertettem :) kona 292/ vitara 375/ scross 430literes csomagter pl. Mondjuk a konst “premiumnak”, stilusautonak szanja a hyundai, ez a reklamokbol is lejon (KONA by hyundai), a suzukik (foleg az scross) meg az ar-ertekkel akarnak vasarlokat szerezni.

(#122589) kisza25 válasza rbalint88 (#122588) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Én ültem vitaraban, vezetem is, meg stonikban, vezettem is, kona-ban csak ültem. Magamhoz állított vezető ülés mögött ugyanakkora hely van mindháromban a hátsó sorban, vitara-ban kicsit kisebb, de magasabban ülsz.
A csomagtartó adatod az nem tudom honnan van, de a kona műszaki adatoknál én ezt látom:
Csomagtér (liter) SAE 544/1296 / VDA 361/1143 :F
Fura is lenne a 292 liter, mert az i20- ban van 326 liter és a kona 10 cm hosszabb, amit a csomagtartó kapott (ugyanaz a padlólemez)

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122590) Elektrosokk válasza kisza25 (#122589) üzenetére


Elektrosokk
addikt

azta... vágod a témát! :K

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#122591) szőröscica válasza Elektrosokk (#122590) üzenetére


szőröscica
addikt

[link] ;]

[ Szerkesztve ]

(#122592) kisza25 válasza Elektrosokk (#122590) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Nagyon sok autón átrágtam magam, amíg a tipó mellett döntöttem :B
Nálam ez úgy néz ki, hogy minden fellelhető dolgot megnézek és elolvasok a neten az adott típúsról, beleértve fb csoportokat is, aztán elmegyek megnézem élőben és, ha tehetem kipróbálom.
Amíg kerestem a megfelelőt ezeket vezettem/próbáltam:
Kia rio-t, kia stonic-ot, kia ceed-et (utóbiból csak 2011-es, 2015-ös-t, de elöbbit 70ekm-et:P) a legújabb ceed-et, csak fenék próbáztam, mert akkor már csökkentettem a büdzsét. Kia carensben is ültem már keveset, mert édesapám azt vett 2018 februárban.
Hyundai I20, i30, ezeket ugye meg is vettem 10-10ekm-t használtam, elöbbit benzinnel, utóbbit diesellel. Az új i20- ban ültem, de mivel csak FL nem próbáltam, az új i30- ban szintén csak ültem, meg a kona-ban is.
Suzuki vitarából még az 1,6 -ot vezettem, a balenót is vezettem, a hirhedt 1,2- vel, meg az új ignis 4*4-hez is volt szerencsém (ez utóbbit nem is akartam kipróbálni, de felajánlották balenó helyett, mondom akkor miért ne:P)
Dacia-ra nagyon rá voltam pörögve, de az nagy csalódás volt mikor beleültem a legújabb dusterbe, valóban fejlődött az I-hez képest, de végül ki se próbáltam. Az MCV stepway meg még lejjebb van minőségben, mint a duster.
Aztán peugeot 301, ciroen elysee is képbe került, meg a tipo sedan, skoda rapid, ezek közül egyértelműen a tipo a legjobb, de volt már sedanom ezért ez pihentetve volt. Rapidból ugyan van 5ajtós, de 1700 mm széles, az szűk lett nekem.
Megnéztem a renault clio grandtour-t, de az keskenyebb és szűkösebb az i20- nál is, pedig tetszett és a csomagtarója is elég nagy, cserébe a hátsó lábtér kicsi.
Mazda 2 nincs hátsó lábtér, cx3 ugyanaz megemelve.
Ford fiesta nincs normális motorral 4M alatt, fabia kicsi, még nem kapta meg az új padlólemezt (volt egy kombim)
Vw polo drága, seat ibiza valamiért nem tetszik annyira, pedig az már az új padlólemezes, szóval elég tágas a kategóriában,
Corsa gyalázat ahogy kinéz (bocsi, az új már tetszik)
Seat arona, opel mokka, cx3, stonic, ford ecosport, kona, kia soul, i20 active.... tutira pár kimaradt:P
Aztán jött a tipó 5 ajtós akciója és el is dölt a dolog:P

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122593) rbalint88 válasza kisza25 (#122589) üzenetére


rbalint88
addikt

Hmm, akkor valamivel keverem, de egyik ilyen aszfaltpattanas kissuvnak 292l, a kona remlett. Villanyosban adna amugy.

(#122594) kisza25 válasza rbalint88 (#122593) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Hyundai I20 active ami kisebb, de annak is 326 liter
Aminek ilyen 280 az a mazda 2, de a cx3- már 350
Ez a 292 nekem is rémlik, talán ford fiesta

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122595) Elektrosokk válasza szőröscica (#122591) üzenetére


Elektrosokk
addikt

Köszi az élményt! :DDD

(#122592) kisza25 meg tudlak érteni! Csak az olasz! Avanti! :K

Ma lemostam és megpróbáltam meghajtani az egyik alfát, hát akkora dugó volt mindenhol hogy nagy hajtás nem lett belőle. Viszont az emberek nagyon frusztráltak, félre álltam mert hívtak és kitettem az elakadásjelzőt. Erre valaki jön mellettem és átanyázik... majdnem utána mentem hogy megkérdezzem nem fért e el... vagy ? :N Még a vipera is fagyos volt az alfában ;]

[ Szerkesztve ]

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#122596) Peter.70 válasza Elektrosokk (#122595) üzenetére


Peter.70
őstag

Kell egy kesztyű is és akkor meg lehet fogni a viperát ;] :D

(#122597) kisza25 válasza Elektrosokk (#122595) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Fura dolog ez, régóta nézegettem több olasz autót is, főleg fiatokat, egy alfa 156 1,6 120lovast vezettem egyszer Ausztriából hazafele, mert haverom fáradt volt, de a 3F meg hasonlók mindig elriasztottak.
Most nagy az öröm, remélem így is marad:)
Ma elkerültem a 800 km-t, ennek örömére kicsit tovább forgattam, párszor elengedtem 5000- ig, nehogy a nagy féltésben meg ellustuljon, természetesen vagy 25-30 km-t már megtettem elötte:P
Elég szép hangja van 1,4- 4 hengerhez képest:)

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 31,5 eFt, posta van

(#122598) Gézengúz


Gézengúz
addikt

Valaki magyarázza már el nekem, hogy lett ebben 450e km, miközben.

Óracsere?

[link]

[ Szerkesztve ]

(#122599) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Nemrég egy x4 (látszólag új, de nem néztem h 2014 v idei) mellettem indult el az utcán. Egy 50+-s nő ült bele, és rittyentett neki. Mellette állva olyat hallottam mit nem igen tapasztaltam még egy prémium autó esetében. Talán még az én szarom sem csinál ilyet amikor -20 van és izzítás meg olaj nélkül indul. Szóval olyan hangja volt hogy csuda. És nem hiszem h a nő nem hallotta benn ülve. Nyugodalommal elindult minden ideg nélkül azt a csörömpölést hallatva.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#122600) Qru válasza Elektrosokk (#122595) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

M3 jól járható volt, DPF is kiregenerálta magát. :D Viszont olyan koszos lett mint a malac, hiába mostam le tnap este.

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.