Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Linux kezdőknek (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Linux kezdőknek - érdemes beleolvasni, mielőtt kérdezel

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#151) dr_strange válasza ptiboy (#146) üzenetére


dr_strange
senior tag

''Mo-on sajna alap h. mindenki inkább tölt, és ez főleg ugye nem a mi görénységünk oka hanem a hatalmas életszinvonalé, no meg az áraké
1000ft lenne egy zene CD és mondjuk 2-3e egy játék akkor negyedennyi töltögetés lenne, de így.....
tisztelet a kivétel!

:)''

Ha belegondolsz, ma már magazinmellékleteken 1-2 éves játékokat lehet megvenni 1500-2000 forintért. Nem mindig kell a legújabbat a megjelenés napja előtt 2 héttel már akarni...

JRR Tolkien nyelvei - aglardh.middangeard.org.uk

(#152) Zimezoom válasza Sanya (#150) üzenetére


Zimezoom
tag

És milyen legyen szerinted? (abszolút kezdő vagyok Linuxban...)

Pay attention, or pay the price!

(#153) eddie303 válasza Zimezoom (#152) üzenetére


eddie303
őstag

Nem lesz könnyũ dolgod, ha kezdõ vagy. Slackware-t vagy DeLi-t ajánlanék olyan gépre, elvileg mivel van 128MB RAM menni kéne Mandrake/Fedora stb szép és könnyũ disztróknak is, de több lesz a baj vele, mint az élvezet a lassúság miatt.

Linux.... The choice of a GNU generation.

(#154) Beck18


Beck18
tag

Sziasztok!
Én is szeretnék megbarátkozni a linuxszal, és az UHU 1.1-re esett a választásom. Viszont a telepítés legelején kiakad.
2 HDD van, egyik SATA ezen XP van, a másik PATA ide jönne a linux
PQ Magickel megcsináltam a particiokat, bejön a pingvin, majd az UHU sárga háttere, menüből kiválasztom a telepítést, majd fekete képernyő bal sarokban vm. szöveg (linux és vm. számsor) majd alatt mennek fehér pontok, mintha töltene, de kis idő után megfagy itt...