Érdeklődtem emailben, ezt a választ kaptam:
Tisztelt Ügyfelünk!
Elnézését kérjük az elhúzódó javítási folyamat miatt.
A készülék jelenleg alkatrészre vár, így sajnos a várható elkészülési időponttal kapcsolatban nem tudunk pontos információt megadni. Természetesen törekszünk a gyors javításra és ügyintézésre, de ilyen esetekben nem tudunk felelősséget vállalni az elkészülési időért, ugyanis az alkatrészeket minden esetben a gyártó biztosítja számunkra, azok érkezésére szervizünknek ráhatása nincsen.
A javítás befejezéséig további türelmét szeretnénk kérni, amint megkapjuk az alkatrészt, gondoskodni fogunk a javításról, és jelentkezni fogunk.
A www.tmx.hu oldalon a munkalapszám és a sorozatszám megadásával követhető a folyamat.
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.
Utána megkérdeztem hogy mégis milyen alkatrész hibásodott meg amikor most volt szervízben, arra még nem válaszoltak.
Csak az nem hibázik aki nem csinál semmit.-- Bf3/4: hu_DieselX, SC: JayWalkeR_hu