Hirdetés

2020. január 28., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6698) baro32


baro32
(aktív tag)

Tisztelt Ügyfelünk!

A jegyzőkönyvben foglalt álláspontunkat továbbra is fenn tartjuk.

Amennyiben nem ért egyet vele, kérjük jelezze a gyártónál vagy a megfelelő fogyasztóvédelmi hatóságoknál.

A Lenovo nem üzemeltet Magyarországon telefonos ügyfélszolgálatot.

Kérdése esetén a gyártóhoz fordulhat az elérhetőségeik valamelyikén.

Üdvözlettel,

TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

Ügyfélszolgálat:

2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.

Telefon: +3623/880-319

Nyitva tartás:

H-P: 8:00-17:30, SZ: 9:00-13:00

Web: www.tmx.hu

From: Balló Tamás [mailto:baro32@freemail.hu]
Sent: Monday, June 23, 2014 2:59 PM
To: Lenovo
Subject: RE: eggyeztetés 2

Lenovo <lenovo@tmx.hu> írta:

Tisztelt Ügyfelünk!

A TMX, mint több gyártó szerződött márkaszervize mindig a gyártó elvárásai szerint, és annak utasításai betartásával kell, hogy mindennapi munkáját végezze. A szerződések értelmében a garancia időtartama alá eső készülékeket, a szerviz az ügyfél számára díjmentesen kezeli, annak javítási költségét a gyártó téríti meg a szerviz számára. A szerviz érdeke az ügyfél készülékének egyszeri javítása, és nem annak elutasítása, azonban a gyártói utasítások betartása kötelező a márkaszervizek számára.

A gyártó csak a gyári töltő használatával garantálja a készülék hibamentes működését. Ahogy Ön is említette korábban, nem gyári töltőt használ a készülékhez. Azt javasoljuk, hogy szerezzen be, egy a készülékhez való gyári töltőt.

A Lenovo nem üzemeltet Magyarországon telefonos ügyfélszolgálatot, technikai kérdésekben nem tudunk segíteni.

Kérdése esetén a gyártóhoz fordulhat az elérhetőségeik valamelyikén.

Üdvözlettel,

TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

Ügyfélszolgálat:

2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.

Telefon: +3623/880-319

Nyitva tartás:

H-P: 8:00-17:30, SZ: 9:00-13:00

Web: www.tmx.hu

From: Balló Tamás [mailto:baro32@freemail.hu]
Sent: Friday, June 20, 2014 8:07 PM
To: lenovo@tmx.hu
Subject: eggyeztetés

Tisztelt TMX

A mai napon jártam önöknél személyesen le ellenőrizni hogy az önök által csatlakoztatott adapterrel tényleg működik az önök által megjavított laptop jelen esetben Lenovo y580 ami önöket igazolta működött de kérem szépen a gyári paramétere ami a laptopon is fel van tüntetve az a 120w 19,5v 6,13A értéket képviseli amivel meg önök nézték az meg 170w 20v 8,5A-os töltő ami az y500 és az y510p SLI gép töltője.

Tehát én nem tudom milyen alkatrészt építettek bele ami nem hajlandó együtt működni a gyári töltöjével amire mindíg azt mondják hogy rossz mivel én nem evvel a hibával küldtem be a gépet ezt önök is jól tudják jegyzőkönyvbe is vették ezért utána jártam annak hogy ilyen esetben önöknek kell a MODOSÍTOTT alkatrésszel eggyütt a hálózati adapter pótlását is megoldani én arrol nem tehetek hogy valamiért nem a megfelelő paraméterű alkatrész került beszerelésre amivel úgy látszik sem önök se a szervizes ember nincs tisztában.

Felvilágosítom önöket :

120w 19,5v 6,13A -ez az y580-as laptop hivatalos értéke a laptop alján is fel van tüntetve!

170w 20v 8,5A -az pedig az y500 és az 510p tipusú laptop hivatalos értéke!

Mivel a hibát amiért a mégiscsak jól működő töltőt nem tudom a géphez használni ezért használhatatlan a laptop tehát a végeredmény ez így nem jó.

Kérem önöket még egyszer ne határolódjanak el az esettől mert így kb.30-35ezer forint-al megkárosítanak mert annyiba kerül egy ilyen töltő magyarországon amit elég nehéz így magánemberként megszerezni.

Remélem megértik panaszomat és nézzenek már utánna az esetemnek.

Köszönettel: BALLÓ TAMÁS

TEL: +36304504616

................................................................................................................................................................................................

Igen én a gyári tartózékát szeretném használni de nem megy vele mivel önök javítás közben valahogyan megváltoztatták a gyári paramétereket hát még mindíg nem értik meg?!!!

Mint minden készülékre erre is a készülékre az alsó burkolaton fel van tüntetve a gyári paraméter még egyszer a gyengébbek kedvéért 120w 19,5v 6,13A ez a gép gyári input bemeneti értéke amivel nem hajlandó a laptop elindulni nekem mint tulajdonosnak kell önöket kioktassam? hát ott voltam láttam mekkora szakértelemmel rendelkeznek ehhez most nem fűzök hozzá többet.

Nézzenek csak nyugodtan utánna az y580-as típus paramétereinek mielőtt alaptalan dolgokat állítanak mivel én nem evvel a hibával küldtem be a gépet javításra és javítás után keletkezett ez a hiba ezért önöket illeti a megváltozott paraméterekkel bíró gép adapter modosítása ha már nem tudták a megfelelő alkatrészt biztosítani.

A gép működése megfelelő gyári paramétereknek ezt írták le a jegyzőkönyvbe hát ezzel is kezembe adták a bizonyítékot a 170w 20v 8,5A az y580-as laptop paramétereitől eltérő érték de nagyon de csak azzal képes elindulni nem furcsa ez egy kicsit?

Milyen alkatrészt szereltek be ami 50w-al megváltoztatta a gyári paramétereket kérdem én?

Most már utoljár a kérem önöket a mulasztás pótlására mert bizonyítékok birtokában így el tudom indítani a megfelelő eljárást önök ellen megéri ez maguknak mert tudják vártam már 3,5hónapot most már mindeggy végigviszem nehogymár plussz 30-35ezer forint költségbe verjenek már az önök nem hozzá értésének hiánya miatt kapjanak már a fejükhöz.

Maguknak nem kerül ez semmibe a lenovo álja a költségeket hiszen garanciális javítás alatt volt a laptop.

Ha még mindíg kételkednek a dolog igazában nyugodtan befáradhatok ismét de garantálom hogy az összes felmerülő költségemet kamatostul fogják kifizetni mit képzelnek már én nyugodt udvarias hozzáálással indítottam ezt az egésszet nem tehetek rolla hogy idáig fajult az ügy.

Várom a választ.

................................................................................................................................

OKÉ megteszem a panaszt nem fognak velem packázni majd meglátják ennyire nincsenek képben csak időt húznak viszlát ......................................................

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.