Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) Muton válasza Lenovo (#349) üzenetére


Muton
addikt

pü ment

Muton#2316 - $z@r a drop >_<

(#352) Lenovo válasza Petibaba (#350) üzenetére


Lenovo
tag

''De ha jóltudom(nembiztos) 3 napon belül kötelesek cserélni az általam visszavitt árut. Főleg ha technikai, és főleg ha látható meghibásodás van rajta. Nem javítás, nem ellenőrzés, CSERE. Az meg milyen h nem nézhetek bele a dobozba? ...''

1. A három napos csere nem kötelező.

2.Egyetértek. Ahol nem lehet megnézni az árut, ott nem vásárolok ...

(#353) Blaise válasza Petibaba (#350) üzenetére


Blaise
veterán

Valamelyik topicban emlegette valaki, hogy az usanotebook-nál nem szívesen nyitják ki a gép dobozát, mivel hogyha kiderülne, hogy pixelhibás, akkor a kereskedőnek lenne ''gondja'' lecserélni.

Mindenesetre ne vásárolj úgy, hogy nem látod a gépet,

(#354) Immmi


Immmi
csendes tag

Sziasztok! Nekem lenne egy pár kérdésem a lenovo n100 as notebookhoz!
Nekem a celeronos változat van és nem a core duos! Lehet benne procit cserélni?Tehát az alaplap támogatja a core duo-t? Mi van akkor ha én voltam olyan ügyes és ledúrtam a rejtet partició tartalmát és így nem tudok rendszert vissza állítani! Én birok ilyen rendszer vissza állítós particiót csinálni?
Ja és egy nagyon fontos kérdés még! Hogy kell a bios-t előhozni? Mert hogy állítólag a celeron procinak is támogatni kéne azt hogy ha nincs használatban akkor 1600MHz helyet csak monjuk 900MHZ-n üzemel! Na és az enyém minig 1600MHZ-n megy a ultimate everest szerint! És gondolom hogy ezt a biosban lehet állítani! Vagy nem?

(#355) Blaise válasza Immmi (#354) üzenetére


Blaise
veterán

A celeron procikban nincs benn a speedstep technológia, ami a proci órajelét magától állítja

(#356) Trianrta válasza Immmi (#354) üzenetére


Trianrta
aktív tag

Esetleg ez használ valamit: [link]

(#357) Grega404 válasza Lenovo (#352) üzenetére


Grega404
csendes tag

''1. A három napos csere nem kötelező.''

De igen, kötelező törvényi előírás, bizonyos esetekben. Idézek a FVF oldaláról (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet):

''Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt annak megvásárlásától számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó köteles a fogyasztási cikket kicserélni.''

(#358) Lenovo válasza Immmi (#354) üzenetére


Lenovo
tag

''Nekem a celeronos változat van és nem a core duos! Lehet benne procit cserélni?Tehát az alaplap támogatja a core duo-t?''

Elvileg igen. Azért van különbség, a Cerkásban 945GM a Duosban 945PM chipset van. Sok értelme nincsen a cserének, mert drágább a leves, mint a hús.

''Mi van akkor ha én voltam olyan ügyes és ledúrtam a rejtet partició tartalmát és így nem tudok rendszert vissza állítani! Én birok ilyen rendszer vissza állítós particiót csinálni?''

Szerviz, de ha a ''Te hibádból'' szünt meg a partíció, akkor esetleg pénzbe kerül.

''állítólag a celeron procinak is támogatni kéne azt hogy ha nincs használatban akkor 1600MHz helyet csak monjuk 900MHZ-n üzemel! ''

Nem kellene. A Celeron nem támogatja a SpeedStep technológiát. A Setup-ba bejutáshoz bekapcsolás után azonnal nyomogasd az ''F1'' gombot!

(#359) Lenovo válasza Grega404 (#357) üzenetére


Lenovo
tag

''Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt annak megvásárlásától számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó köteles a fogyasztási cikket kicserélni.''

Gyerekek, ne kavarjatok. Félinformációkkal vezetitek egymást félre. Ez a dolog akkor igaz, HA A TERMÉK MEGHIBÁSODOTT! Jelen esetben nem erről van szó, hanem arról, hogy vannak cégek, akik lehetővé teszik, hogy 3 napon belül akkor is visszavidd az árut, ha csak rájöttél, hogy nem tetszik. Ez nem kötelező!
A pixel hibákról már volt értekezés ezen a fórumon is, nem nyitnék újra vitát.

(#360) Lenovo válasza Trianrta (#356) üzenetére


Lenovo
tag

''Esetleg ez használ valamit: [link]''

Ez nem ugyanaz ...

(#361) Grega404 válasza Lenovo (#359) üzenetére


Grega404
csendes tag

Én sem azokról az értékesítőkről beszélek, de Te egyértelműen azt írtad, hogy nem kötelező, holott ez is csak féligazság.

(#362) Lenovo válasza Grega404 (#361) üzenetére


Lenovo
tag

''Én sem azokról az értékesítőkről beszélek, de Te egyértelműen azt írtad, hogy nem kötelező, holott ez is csak féligazság.''

Igazad van. Pontosan kel fogalmaznom nekem is. Mentségemre legyen modva, hogy a szövegelés egy ''hibátlan'' eszköz cseréjéről szólt.

(#363) Blaise válasza Lenovo (#362) üzenetére


Blaise
veterán

Egy nagyon jövőbe tekintő kérdés:

Elképzelhető, hogy a Lenovo notebookokat jövőre forgalmazzák majd Windows Vistával ?

(#364) Grega404


Grega404
csendes tag

Mindenkinek aki pixelhibával ''küszködik'', itt egy jó kis tájékoztató a ISO 13406-2 nemzetközi szabványról:

[link]

Meg kell nézni, hogy a Lenovo N100 a fenti szabvány melyik osztályát vállalja a jótállásában. Ha a II. vagy annál rosszabbat akkor a néhány pixelhibával sajna együtt kell élnünk.

Remélem segíthettem.

(#365) Petibaba


Petibaba
csendes tag

A ''szövegelés'' NEM egy hibátlan eszköz cseréjéről szólt, hanem a gagyi kínai esetlegesen subpixelhibás gofri-laptopok -jogszerű- cseréjéről...
Az esetlegesen a kritikán aluli minőséget nyújtó gyár, és a szarrágó 100bőrt lehúzó kereskedő díszes kompániája VS. jóhiszemű vásárló lehetetlen harcáról szólt...

Ki az aki esetleg hónapokon keresztül figyeli, elemzi a laptopokat, mert szeretne egyet venni, utána elhatározza magát, bemegy kipengeti a negyedmilliót, aztán a hibátlan terméket visszaviszi mert meggondolta magát, vagy mert nem csillog annyira a lenovo logo mint gondolta előtte? Az esetek 99,9%-ban nem erről van szó, de ezt mindenki tudja.

Nagyon kiváncsi vagyok. Nehogy már ügyvéddel kelljen menni vásárolni. Azért nem egy csomag ropiról beszélünk...


(#366) Blaise válasza Petibaba (#365) üzenetére


Blaise
veterán

Itt nem a gyárról van szó, ennyit nyújt a technológia...becsúszik néhány szállítási hibás darab, a gyárban leellenőriznek mindent :U

A vásárlásnak csak annyi a titka, hogy megnézed tüzetesen mielőtt kifizeted....ha nem hajlandóak megmutatni, akkor mész egy házzal arrébb...ennyi ;)

(#367) Grega404 válasza Petibaba (#365) üzenetére


Grega404
csendes tag

Lentebb ''belinkeltem'' egy kis leírást a nemzetközileg elfogadott ISO szabványról. Ha a gyártó leírja, hogy az adott terméke milyen szabványnak felel meg azért kell(!) szavatosságot vállalnia. Sajnos az LCD monitorokra (és ez ugye része egy laptopnak) vonatkozó ISO szabvány négy minőségi osztályt engedélyez így a gyártók ezen belül dönthetik el, hogy a termékük mennyire ''minőségi'', de nyilván ez árban is megkülönbözteti őket. (pl. asszem a Samsung az LCD monitoraira 0 pixelhiba toleranciát vállal azonban ennek megfelelően jelenleg ezek a monitorok a legdrágábbak a piacon). Tudomásul kell venned, hogy a LENOVO jelenleg a piacon egy olcsóbb, de jó ár/értékarányú laptopot kínál így az elvárások is ennek megfelelően kell, hogy alakuljanak. (Autóvásárlásnál sem hasonlítgatod a Dacia Logen anyagminőségét egy Audi A6-éval, mégis mindkettő autó ugyebár.) Ha magasabb minőséget és ezzel nagyobb elvárást akarsz akkor választhatsz egy másik gyártótól terméket másfél kétszer ennyi pénzért. Egyébként csak kis hazánkban tűnik soknak az a ''negyedmillió''. A notebook-ok általában üzleti jellegű számítógépek, így azok használata többnyire részese a profittermelésnek ergo használatuk megtérül és ugye tudjuk, hogy az üzleti életben befektetés nélkül nincs profit. Ha otthoni célra akarsz PC-t ennyi pénzből sokkal jobb asztalit veszel.

(#368) Petibaba


Petibaba
csendes tag

Tehát ebben az országban az teljesen normális ha véletlenül egy 9mm-es golyónyom van a DACIA-m oldalán, kutyát nem érdekli, mert ugyebár nem A6-ot vettem. Értem...

(#369) Petibaba


Petibaba
csendes tag

Bocsánat elfelejtettem hozzátenni, hogy a megrendelt, frissen leszállított daciamrol van szó. AMIT MEG SE NÉZHETEK ADDIG MÍG KI NEM FIZETTEM.
Na ne legyünk viccesek ezzel a propagandaszöveggel h mit tűr mit nem tűr.
Hibátlan termékre vonatkozik egy ár. A nem hibátlan termére nem az az ár vonatkozik ennyi. Mindegy hogy milyen árkategória. Ebben vita nem lehet.

(#370) Blaise válasza Petibaba (#369) üzenetére


Blaise
veterán

Ha volt már nyűgösebb garanciális ügyintézésed valamelyik bolttal, akkor tudnod kell hogy nem lehet racionálisan gondolkodni.

(#371) Petibaba


Petibaba
csendes tag

Egyébként pont most bosszantott fel a gyerek a pc boltban. 1 héttel ezelőtt bemegyek, kérem a sulinetes árlistát komplett gépekről. Mondom h mik az elképzeléseim, megjeöl 2 gépet, 15perc beszélgetés után egyértelműen minden kérdésben határozottan megegyeztünk 'A' gép javára. Nyomtat egy elismervényt amin a megrendelt gép kódneve, meg egy monitor szerepel, valamint egy 5000ezres előleg. 1 hét múlva, azaz ma, lemegyünk, keresgéli a dobozt, mert ugye hívtak h megjött. Töltögeti ott a papírokat 10perce mire közli h sajnos amit 1 hete fixáltunk monitor az nincs, kemény napuk volt elfelejtett szólni(Kérdem én ki a F@SZT érdekel h milyen napod volt), de van helyette itt rögtön egy 5000ezressel drágább, mondom üsse kavics, úgyis jobb.
Még 10perc kaparás, aztán odanyújtja a számlát, elkéri a pénzt. Már majdnem elköszönt volna mire realizálta h se monitor se gép nincs az ölemben. Odamegy egy dobozhoz elkezdi kivágni. Mondom ugye ez a cimke nem azt mutatja ami benne van. De. Mondom az baj. Mert ez 'B', én meg 'A'-t kértem, fixáltuk. Na kezdődik. Miért is mehetne minden zökkenő mentesen... Azt mondja az baj mert neki a rendelőlapon(amiből 1 példányt én is kaptam) is ez a konstrukció szerepel, nem pedig az általam mondott 'A'. Megnéztem a lapot és tényleg. Már a legelején elírta. Elég kellemetlen volt. Nem akadékoskodott, mondta hogy nem kell elvinnünk a gépet(na itt picit elmosolyodtam) jövőhétre jön a jó gép, de ahogy rámnéztek ott a többiek, meg amilyen fejet vágott a gyerek, meg amilyen szavak elhangozhattak mikor kiléptem az ajtón mikor egyértelműen ő volt a hibás, hát nemmondom...
Mert hogy miért nem vettem észre hamarabb h elírta a lapot, hát azt hittem kirúgom a bolt ajtaját és kivetem magam a csuklósbusz elé. 1: álmomban sem gondoltam volna hogy miután 20percen keresztül mindenben az 'A' gép seggét nyaltuk és hurrogtunk 'B'-re, ő mégis elírja. 2: Nem vagyok titkárnő hogy ellenőrizgessem h miket írkál a lapra, és egyébként is egyértelmű volt. 3: Bocsánat h néztem annyiba azt a gyereket hogy feltételeztem róla h nem hibázik ilyenekben. Mert ha 220 ezer forintokban hibázgatunk akkor mit keresek abban a boltban??? 4: Miért kellene h mondjon nekem valamit az a kód hogy IRIS307 v. IRIS309.

Na ez valójában teljesen Offtopic volt, csak gondoltam a garancia, kereskedő, vásárló, huzavona kapcsán elmesélem.
Maradjunk továbbra is a LENOVO és N100 tapasztalatoknál, arról szól a topic.
:W

(#372) Grega404 válasza Petibaba (#369) üzenetére


Grega404
csendes tag

Nem propagandaszövegnek szántam, ha visszaolvasol jópár oldalt láthatod, hogy pont én vitáztam LENOVO kartársal (többek közt) szoftver ügyileg, amiben még azóta sem értünk egyet :)))
Ecccerűen létezik a nemzetközi (és nem Magyarországról beszélünk!) szabvány és bárhogy vered a segged a földhöz (már bocs a kifejezésért) úgysem neked lesz igezad. Magyarán, ha 0 pixelhibás garanciát akarsz, akkor először kérdezd meg vásárlás előtt az eladót, vagy nézzétek meg az adott gép vagy monitor jótállási felteteleit. Ha nem garantálják az ISO 13406-2/ class I szabvány szerinti garanciát, egyszerűen nem veszed meg és kész. Keresel egy másik terméket. Ha pedíg nem lehet egy adott boltban megnézni, kibontani a gépet/monitort akkor ahogy azt többen is írták, mész másik boltba. Szerintem ha nem is kapcsolják be, a garanciapapírokat kiveszik és megmutatják a legtöbb helyen.

(#373) Lenovo válasza Blaise (#363) üzenetére


Lenovo
tag

''Elképzelhető, hogy a Lenovo notebookokat jövőre forgalmazzák majd Windows Vistával ?''

Természetesen. (Egyébként a Microsoft nem is hagy sok választást ...)

(#374) Lenovo


Lenovo
tag

Két információ:

Az egyik azoknak, akiket a Lenovo 3000-es notik S-Video csatlakozójának bekötése érdekel:

[link]

A másik pedig a Lenovo pixel szabályzata:

[link]

Ebben a 3000-es sorozat még nem látható, de értelemszerűen a méret és a felbontás alapján besorolható.

[Szerkesztve]

(#375) Paklee


Paklee
csendes tag

Hali!

Elkezdtem nézelődni a neten és érdekes információ foszlányokat lehet találni az intel core duo procikkal kapcsolatban. Lehetséges, hogy 64 bites technológiával készült ez a processzor? Igazából néhány rövidke cikken kívül nem lehet több infot találni. Az intel meg nem írja oda a processzor leírásához, hogy rendelkezik-e ezzel a technológiával. Tud esetleg többet valaki?

Ja és még mindig érdekel, hogy lehet-e szabályozni az N100-asban a hűtést?

(#376) Blaise válasza Paklee (#375) üzenetére


Blaise
veterán

hello !

Ez a proci még nem 64 bites, nem támogatja ezt az utasításkészletet.
A hűtést a gép maga szabályozza.

(#377) Blaise válasza Blaise (#376) üzenetére


Blaise
veterán

lemaradt: a hűtést te is tudod szabályozni progival

(#378) Paklee


Paklee
csendes tag

Köszi! De melyikkel? Mert még nem találtam olyat ami egyáltalán a lehetőségét felkínálná a hűtésszabályozásnak. Javaslat, vagy egy link esetleg?

(#379) Blaise válasza Paklee (#378) üzenetére


Blaise
veterán

Hát ezzel órajelet tudsz szabályozni [link]
De miért nem jó a gép szabályozása ? :U

[Szerkesztve]

(#380) Petibaba


Petibaba
csendes tag

Sziasztok, megvettem, szuperfóka. Nem akarta kibontani a gyerek, de miután egy másikon megmutatta mekkora dolog már nem is érdekelt. Ami viszont felettébb dühítő, most vettem észre, az az hogy a videoja nem az usanotebook által a honlapjukon említett 950, hanem intel 945. És ez viszont a kis pixelkével ellentétben félrevezetés. Mi a különbség?? Gondolom lényegesen gyengébb...
:W

(#381) Blaise válasza Petibaba (#380) üzenetére


Blaise
veterán

Nincs különbség

(#382) zsolti04 válasza Petibaba (#380) üzenetére


zsolti04
csendes tag

Szia!

Nem vezettek félre!
A chipset neve 945 és az integrált video 950-es!

(#383) Paklee


Paklee
csendes tag

Azért lenne jó szabályozni a hűtést, mert ha mondjuk betenném táskába és esetleg nem szeretném hibernálni, akkor ne szívja feleslegesen a szöszöket, mert szerintem nem emelkedne drasztikusan a proci hőmérséklete hűtés nélkül... IBM gépeken tuti működik a dolog, haveromnak semmi gondja nem akadt ezzel.

(#384) Blaise válasza Paklee (#383) üzenetére


Blaise
veterán

Szerintem nem célszerű táskban cipelni bekapcsolt gépet. Nem tesz jót a kényes alkatrészeknek (wincsi) stb...

(#385) Paklee


Paklee
csendes tag

Hali!

Próbálkozott már valaki az NFS Carbonnal az intel gma 950-en? És esetleg ért el sikert is, mert nekem nem jött össze...

(#386) Blaise válasza Paklee (#385) üzenetére


Blaise
veterán

Hát nem is fog....ez a kártya nem Carbonozásra termett. :)

(#387) Jetbrowse


Jetbrowse
csendes tag

Sziasztok! Na ma én is vettem egy ilyet a USA-nál. A kiszolgálással és a géppel is elégedett vagyok. A billzet valami nagyon profi. Nagyon tetszik, munkára tökéletesen megfelel. Még nem tudom, hogy lehet recovery DVD-t készíteni, tud valaki segíteni? Kell hozzá Omnipass jelszót csinálni?

Jet

Mi az a pixelhiba? Én ilyet nem látok. :)

[Szerkesztve]

(#388) Gallapapa


Gallapapa
csendes tag

Az S-vdeio problémára. A lényeg, hogy 4 tűs s-vdeo káblet használj. Ebben az esetben műkődik s-vdeo-RCA átalakítóval is. Jó minőségű képhez nekem egy kicsit állítgatni kellett a színeket, kontrasztot, de jó lett.
Remélem néhány embernek segít megoldani a problémát.

(#389) Blaise válasza Jetbrowse (#387) üzenetére


Blaise
veterán

Addig jó ímg nem látsz :DDD
Az a pixelhiba, amikor a képernyőn egy állandóan fehéren világító pont lesz.

(#390) BFeco válasza Jetbrowse (#387) üzenetére


BFeco
aktív tag

Kérdések és válaszok [link]

MRX33MG/A, 20XW0056UK, MQ1F3YC/A, SM-S908B/DS

(#391) Thom!


Thom!
veterán

digitális audio kimenet van rajta? fejhallgatót spdif-re belehet-e állítani?

(#392) Lenovo válasza Jetbrowse (#387) üzenetére


Lenovo
tag

''Még nem tudom, hogy lehet recovery DVD-t készíteni, tud valaki segíteni? ''

Az a jó ezekben a fórumokban, hogy egy dolgot ezerszer is leírhat az ember ...
Ez is megjelent már ezen a fórumon legalább ötször!

Recovery (helyreállító lemezt csinálni így lehet:

[link]

Nem kell hozzá Omnipass jelszó.

(#393) Lenovo válasza Gallapapa (#388) üzenetére


Lenovo
tag

''Az S-vdeio problémára. A lényeg, hogy 4 tűs s-vdeo káblet használj. Ebben az esetben műkődik s-vdeo-RCA átalakítóval is. Jó minőségű képhez nekem egy kicsit állítgatni kellett a színeket, kontrasztot, de jó lett.
Remélem néhány embernek segít megoldani a problémát.''


Ez, így, ebben a formában nem egészen igaz. Ha megnézitek ezen a linken
[link]
a csati bekötését, akkor láthatjátok, hogy ez nem egy szimpla S-Video csatlakozó, hanem a kompozit jelet is kivezették. Pontosan azért, mert viszonylag kevés a ''valódi'' S-Video csatlakozóval rendelkező TV. (A ThinkPad-eken pl. nincs kompozit kimenet ... :(( )
Az S_Video-RCA átalakító akkor működik, ha nem egy szimpla átkötésről van szó, hanem a szín és világosság jeleket megfelelően összeillesztik. Ez szimpla forrasztással nem megy, ilyenkor van az, hogy a kép fekete-fehér. (Neked valszeg egy sikeres darabod van.)
A lényeg: A 6-os, 7-es lábat kell kivezetni egy RCA vagy EuroScart csatlakozó megfelelő pontjaira és akkor szines képet kapunk. (A 6-os 7-es pont az alsó, 4 tüskés sor két középső tűje.)

[Szerkesztve]

(#394) Lenovo válasza Thom! (#391) üzenetére


Lenovo
tag

''digitális audio kimenet van rajta? fejhallgatót spdif-re belehet-e állítani?''

Nincs és nem.

(#395) Lenovo válasza Jetbrowse (#387) üzenetére


Lenovo
tag

''Az a pixelhiba, amikor a képernyőn egy állandóan fehéren világító pont lesz.''

Nem csak fehér, hanem kék, zöld vagy piros is lehet, attól függően, hogy melyik subpxel a hibás. (Akkor fehér, ha mind a három subpixel folyamatosan világít.)

Egyébként ennek az ellenkezője is igaz lehet, ha valamelyik subpixel nem világít. Ezt nehezebb észrevenni. Ha mind a három subpixel ''vak'', akkor a pont állandóan sötét, egyébként pedig a megjelenítendő színtől függően színhibás lehet.

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

(#396) Petibaba


Petibaba
csendes tag

Hi!
Tudom h 945 a chipset neve és a video 950es, de én a videokártya beállításainál és az eszközkezelő-videokártyánál is 945 ös számot látok, 950est sehol. Hol tudom leellenőrizni h biztos az van e benne aminek lennie kell?

Mire jó ez a discovery recovery blabla? Minek ez a sok szemét program rá? kb 20dolog indul a steril laptopomon kérdés nélkül... Mivan ha fogok egy xptelepítő lemezd és hulláraformázom az egészet? nekem se recovery, se lenovo care, semmi nem kell. Be tudom úgy állítani h ne legyen baja. Pc-n se használtam soha rendszervisszaállítást. Viszont ha formatálom akkor minden elvész, tehát milyen driverekre lesz szükségem és honnan szerezhetném meg ezeket? Jó lenne ha a kamera, meg az ujjlenyomatolvasó(amihez nincs szoftver sehol ugye csak a gépen) meg ilyenek megmaradnának. Mit csináljak?:(

(#397) Blaise válasza Petibaba (#396) üzenetére


Blaise
veterán

Szerintem hagyd meg a rejtett perticíót, mert pár perc alatt újra rakja a windowst, hogyha valami hiba lenne vele.

(#398) BFeco válasza Petibaba (#396) üzenetére


BFeco
aktív tag

Nyugi :) X60-as notimnál is 945 GM Express Chipset Family szerepel.
A többi kérdésedre [link] :(
Meg lehet oldani, hogy ne kerüljön fel az a sok progi:
How to Fresh Install Win XP (Step-by-Step Guide) [link]
How to Fresh Install Windows XP Pro without a Recovery CD [link]
Lenovo noti + OEM Windows kérdések, furcsaságok [link]
Recovery CD (DVD)-t írj, mert így vissza tudod állítani a recovery partíciót. A jogtiszta aktíválást nem kérő XP-t én nem dobnám ki az ablakon. Driver, program letöltéshez, frissítéshez használd a ThinkVantage System Update progit[link]

A visszaolvasással Te is rosszul állsz. :((

MRX33MG/A, 20XW0056UK, MQ1F3YC/A, SM-S908B/DS

(#399) BFeco válasza Blaise (#397) üzenetére


BFeco
aktív tag

A ''pár perc alatt újra rakja a windowst'' egy barokkos túlzás. :)

MRX33MG/A, 20XW0056UK, MQ1F3YC/A, SM-S908B/DS

(#400) Blaise válasza BFeco (#399) üzenetére


Blaise
veterán

na jó, de azért nem kell vele annyi szenvedni, mint egy sima telepítéssel :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.