Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11013) SzDaavee


SzDaavee
csendes tag

Sziasztok!

Még sok hónappal ezelőtt kérdeztelek titeket bizonyos hibákkal kapcsolatban hogy mi lehet az ok (Nem érzékelte a gép a CD/DVD olvasó/író-t), valamint arról, hogy mennyire megbízható az új lenovo szerviz ami Magyarországon történik a TMX-en keresztül. Arra kértetek, ha elküldöm javításra utána írjam meg mi a véleményem, hogy zajlott stb. Tehát:

Mint kiderült küldeni kell nekik egy e-mailt amire kap az ember egy automatikus rendszer üzenetet, hogy a következő e-mailben milyen adatokat adjak meg képpel mellékelve, hogy ezek ténylegesen a valós adatok. Később felhív az ügyfélszolgálatról valaki (engem többnyire akkor amikor nem tudtam felvenni...) ha nem veszi fel az ember akkor visszahívni őket reménytelen, mert soha senki nem veszi fel a telefont (kb. 10-ből 1-szer vették fel). Ha nem hívnak vissza érdemes újabb e-mail-el bombázni őket. Miután sikeresen kapcsolatot teremtettek meg lesz beszélve egy nap amikor kijönnek szépen házhoz elviszik a laptopodat és minden tök jó. DE! Nem kapsz értesítést arról, hogy megérkezik, elkezdik szervizelni, működik vagy sem, stb... nagyjából 1-másfél hét után aggódtam egy kicsit, hogy azért mégsem kéne megszabadítani úgy 150-200 ezer forinttól, mert nem állok úgy anyagilag, ezért küldtem egy e-mailt (mert a telefont nem vették fel ahogy feljebb már többször említettem). Az e-mailre válaszul azt kaptam lassan elkészül és nem soká keres a kolléga. Tényleg kerestek persze rossz időpontban (hétköznap dél magasságában normális ember szerintem nem ér rá, de lehet én vagyok ennyire elfoglalt...). Szóval sikerült ismét valahogy elérni őket 1-2 e-mail és nem fogadott hívás után és másnap már ki is hozták a gépem (ma). Szépen volt csomagolva fel is bontottam meg is néztem mit is módosítottak rajta, a papíron szerepeltek a hibák melyeket jeleztem illetve az, hogy ki van javítva. Bekapcsoltam, hogy ellenőrizzem és nem most nem az a vége a sztorinak, hogy nem csinálták meg mert profi munka egyenlőre minden fut úgy ahogy én azt szerettem volna!

Mindent összevetve: a hiba kijavítva 2-3-4 hét alatt a kapcsolat tartási problémák miatt ami kicsit kellemetlen, de egyéb gondot személy szerint nem tapasztaltam :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.