- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
evoken
csendes tag
válasz
Synthwave #24 üzenetére
Akkor félreértés van, nem a cgi-ról beszéltem, hanem az ingame átvezetökröl. Mondjuk a SR introja ma is rohadt király, de abbol már akkoriban is sokan csináltak nagyon jót, ebben nincs vita.
A gameplay megint más kérdés, erröl nem is akarnék meggyözni senkit, mert szubjektiv. De hozzuk fel mellette, hogy guide nélkül durván felfedezös, hogy az ujabb és ujabb skillekkel hova tudsz eljutni, fejleszteni a karaktert, stb. Komplex pályatervezés, pipa. Egy az egyben metroid élmény, csak más köntösben, mondhatnám hogy a God of War hasonlo az ujkori cuccok közül. Ott vannak a fejtörök, a két világ közti váltogatással (nem csak az elhalálozás miatt érdekes) a mai napig páratlan és izgalmas megoldás. A hangulat nekem telitalálat, de ez már egyéni izlés dolga. A harc egyedül ami tényleg fapados, de pl a régi FF-ekben én meg azt a rahedli irott szöveget a totál statikus környezetben tartom fárasztónak pár tiz óra után, cserébe ugyanannyira szeretek azokkal is nyomulni. Én ezek fölött könnyen szemethunyok, a régi gamek nem minden pontjukban voltak végletekig csiszoltak. Kivéve Heroes 3, te született tökéletesség.
-
Akkor nem tudom, hogy mik lehetnek azok a kor szemével nézve durva CG átvezetők.
Mondjuk ez inkább a VIII. Már az intróval megvett kilóra.
Játszottam a Soul Reaverrel (tán valahol még most is megvan), és nem igazán jött át, pedig akkoriban nagyon sok játékkal játszottam nagyon sokat. Fless volt, persze, elég egyedi főhős, plusz ott van az elhalálozás újszerű tálalása, de a játékmenet (amiért egy játékot alapból nyúz az ember) nagyon hamar ellaposodott. Not aged gracefully. Szerintem.
A listából ezzel szemben a háromnegyedét ma is elővenném, sőt, van, hogy elő is veszem.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
evoken
csendes tag
válasz
Synthwave #20 üzenetére
Ne vicceljünk már, a 7?
Imádom, szeretem, de a teljesen statikus átvezetök a chibi karakterdesignal aztán minden volt csak kiemelkedö nem. Maximum odaképzelte az ember. A 8 ugyanez, statikus háttér elött forgolódó karakterek szövegbuborékokkal...
Silent Hill és a Shenmue már jogos lehet, de ezekkel is minimum egy szinten volt, és akkoriban ez volt a csúcs.
Ugy érzem, hogy a kritizáló emberek nem játszottak (eleget) a Soul Reaverrel. Én most tolom ujra több mint 20 év után, és még mindig ultrafaszák ezek a moralizáló, grandiozus párbeszédek, a filmszerü, dinamikus operatöri munkával, szuper zenékkel a háttérben. És az a csucsminöségü szinkronmunka! Az ilyenek baromira nem voltak általánosak akkoriban, az emlitett SH vagy a Shenmue (bár ezt nem ismerem behatóbban, de megadom neki) volt képes ilyet hozni, hellyel-közzel. A SH voice actingben azért nem volt annyira erös... És nem vagyok elvakult fan! Egyszerüen ma is teljesen jol müködnek (nyilván a kor grafikai korlátaival), messzmenöen szórakoztatóan, mindenféle cringe/béna megoldások nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Ha úgy nézem, akkor sem emelkedik ki, hiszen ott a Shenmue és a Silent Hill.
"Az átvezetök rendezése például nem tudom miben volt akkoriban ennyire jo."
Final Fantasy VII-VIII.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
evoken
csendes tag
válasz
Synthwave #18 üzenetére
Ebben a listában aztán van minden.
Történet orientált, narratív, metroidvania szerü akcio/kalandjátékként kell nézni a Soul Reavert, ugy meg simán kiemelkedik ebböl a mezönyböl. Az átvezetök rendezése például nem tudom miben volt akkoriban ennyire jo. Megjelent már a Last of Us vagy Unchartedekre jellemzö filmszerü megközelités és minöség, szemben pl a teljesen röhejes RE3 párbeszédekkel, amikor két karakter mindenféle dinamika nélkül álldogál egymással szemben és löki a sódert.
Szeretem azt a játékot, de nem ezért a részéért...
[ Szerkesztve ]
-
"1999-ben előremutató, korának átlagát messze meghaladóan érdekes"
Azért ne túlozzunk!
1999:
Quake III Arena (oh, yes)
Unreal Tournament
Descent 3
Battlezone II
Heroes of Might & Magic III
Age of Wonders
Age of Empires II
Sid Meier's Alpha Centauri
Jagged Alliance 2
Homeworld
Rollercoaster Tycoon
Baldur's Gate
Planescape Torment
Shenmue
Final Fantasy VIII
Everquest
System Shock 2
Resident Evil 3: Nemesis
Silent Hill
Syphon Filter
Grand Theft Auto 2
Driver
Tony Hawk's Pro SkaterDe a megelőző pár év sem volt gyenge.
tl;dr: Legendás év volt, talán az utolsó. Nem rossz játék a Soul Reaver, elpötyögtem vele (annyira azért már nem, hogy végig is vigyem), de ebben a felhozatalban eléggé elveszik.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Chapel
addikt
válasz
Fitzgerald #9 üzenetére
Gondoltam egyértelmű. Erőviszonyok.
4 Milliárd vs. 134 =33,5X-ös fölény.MInt írtam, sima JPÉ, az egyik megendheti magának az időt és pénzt kis kockázattal, a másiknak jóvval óvatosabban kell terveznie. Ennyi és semmit több.
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
juvegamer
tag
Kitűnő játék volt akkoriban. Kár, hogy nem tervezik a sorozat ujjáélesztését.
-
evoken
csendes tag
Köszi a remek tesztet Grath, kiváloan leirtad a lényegét ennek a megjelenésnek. De ahogy látom nemhogy a fiatalabbaknál, de azoknál a véneknél is kiveri a biztositékot a játék, akik anno nem játszottak vele.
Pedig fantasztikus hangulata van, nekem meghatározo volt az elsö rész. Mivel kimaradt a folytatás igy legalább most ezt is potlom. Akartam várni egy 50%os leárazást, de mivel látom hogy gyengén megy szegény (sajnos számitottam rá
), inkább le fogok csapni rá teljes áron.
-
Polllen
nagyúr
Anno imádtam őket, de ma már nem venném elő őket.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
PTM
aktív tag
Ezek nekem a maguk idejében kimaradtak, de lehet, hogy majd egy nagyobb akcióban megveszem őket retrózni. Ilyen 10 óra körüli játékokat szívesen pótolok, még akkor is ha pakliban van a csalódás.
-
Chapel
addikt
válasz
Fitzgerald #9 üzenetére
Hogy 4 milliárd vs 135. Az egyinek van 15 remaster buktára pénze a másiknak nincs.
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Crus
őstag
Pont ez a gondom, hogy kristálytisztán emlékszem, amikor kijött a Soul Reaver (már felnőtt voltam vastagon), meg emlékszem az összes többi nagy névre is azokból az időkből (kb. végig is játszottam mind). Bár drasztikusan több időm volt játszani akkoriban, mint mostanság, de rémlik, hogy nagy elánnal vetettem magam bele a játékba. És NAGYON akartam szeretni, mert hát darkos volt, meg véres is... becsületemre legyen mondva 3/4-ig elszenvedtem vele, de aztán annyira, de annyira eluntam már, hogy soha nem vittem végig. Kizártnak tartom, hogy pont azt negyedet hagytam ki, ahol beindult volna a játék és lett volna cult classic.
(Második részben kb. 40%-nál nyomtam ki ásítva a vasat...)
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - "Magánéleti célokra használhatta a szervezet forrásait..."
-
Silenzio
addikt
Ezek sem rossz példák, bár a zöme kézzel rajzolt. A vektoros szereplők ellenére az AitD hátterei is festettek. A Project Nomads mondjuk elég jó példa, mert egyidős a Soul Reaver 2-vel, bár sosem toltam, az Ecstatica meg egy technológiai műremek. 3D grafika a poligonok teljes mellőzésével? Nem csak, hogy megelőzte a korát, de követőre sem nagyon talált. Úgy 20 évvel később, tehát kb. 10 éve jöttek be azok a játékok, ahol ekkora interakció volt a környezettel - és ennyire fasza animáció.
Én nem szeretem az FMV cuccokat, mondjuk a Phantasmagoria legalább tartalmaz játékot is, de vannak ezek az interaktív filmek, amik a multimédia lázt lovagolták meg anno. Voltak köztük egészen unalmasak, mint a Cyberwar (Fűnyíró ember 2), közepesek, mint a Star Wars Rebel Assault, és egész korrektek is, mint a Cyberia. Sose volt a zsánerem. Egészen extrém megvalósulásai is voltak, pl. a Megarace 2, ahol prerenderelt volt a pálya, csak az autók voltak poligonokból.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Crus
őstag
Csak random példát hoztam a klasszikusok közül, hozhattam volna a Heroes of Might & Magic I-II-III-at vagy éppen az Eye of the Beholdert is. De ha már 3D, akkor ott a Project Nomad, Ecstatica, Aitd, hosszú a sor...
Phantasmagoria remek példa, imádom a FMV cuccokat is, rengetegszer letoltam, lehet újrázni kéne.
Silent Hill is jó példa, a kezdetleges 3D graf ellenére is brutál hangulata van, de ahogy fentebb írtam ezt még az Aitd is tudja.
Ellenben a cikk tárgya nincs egy ligában ezekkel a játékokkal és úgy tűnik nem csak nálam, mert, hogy ez a remaster bukta lett azt a számok durván mutatják.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - "Magánéleti célokra használhatta a szervezet forrásait..."
-
GodGamer5
addikt
Régen nagyon szerettem a LoK játékokat meg a ShadowMant is, de sosem játszottam végig. Most nekiugrottam mindkét Soul Reaver-nek, de annyira elavult gagyi játékok lettek, hogy csak a bő negyedéig jutottam, aztán ment az uninstall.
A szereplők szépen át lettek dolgozva, de a pályák egyszerűen ocsmányak és nagyon olcsó trükknek tartom, hogy a régi verziónak nem a szebb pc-set vették alapul, hanem a sokkal csúnyább ps-est.
Remélem a Blood Omenek remastereit is csinálják már, mert az fullra kimaradt és pótolnám."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Silenzio
addikt
Annak idején csak belekukkantottam, de nem biztos, hogy osztom a véleményed, mert a legtöbb teszt azért a Gamepodosnál jóval pozitívabb, és dícséri az időtállóságot. P 'n' c kalandjátékokkal fölösleges összevetni, az egy végtelenül stilizált játékmenet, kézzel rajzolt grafikával (általában). Nézd meg, mennyire időtállók azok a kalandjátékok, amiket másfajta prezentációval készítettek, pl. a realisztikusnak szánt Phantasmagoria vagy a belső nézetes Under a Killing Moon. Semennyire.
Ám mégis azt mondom, valószínű számomra is tényleg avítt lenne a cucc, én a The Thinggel voltam úgy, hogy anno félbehagytam, gondoltam, na majd most, de baromira nem köt le. Túl setesuta, összeférceltnek tűnik - pedig hatalmas túlélő horror fan vagyok. Szerintem egy Silent Hill 2-3 a mai napig lekötne, a Resident Evilöket meg rendszeresen játszom újra, a PS1 érában készülteket is, az agyonmoddolt verziókban még mindig hatalmas a potenciál, pl. a Lord of Necropolis, ami egy szarrá pimpelt Resident Evil 3, és bizony odaver rendesen, annyira más, mint az alapjáték.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Crus
őstag
Szerk: Bocs, új hsz akart lenni.
Anno megjelenéskor játszottam velük, középszarok voltak. Soha nem értettem körülötte ezt a nosztalgikus izét... egy Monkey Island vagy egy Full Throttle az jelenleg is üt, de ez? Akkor unalmas és repetitív volt, most meg egyenesen vállalhatatlan. Mondjuk ennek a remasternek a sikerét jól mutatja, hogy kb. 2200-an vették meg Steam-re, melyből az aktív játékosok száma 250 körül-re be is zuhant. (Előre megmondtam, hogy kár ebbe bármit is ölni.)
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - "Magánéleti célokra használhatta a szervezet forrásait..."
-
Chapel
addikt
válasz
Fitzgerald #2 üzenetére
Ne felejsd el:
Soul River, fejlesztő Crystal Dynamics - Networth ~90 millió USD
The Last of Us, fejlesztő Naughty Dog, ami a Sony tulajdonában van - Networth 131 Milliárd USD...
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Fitzgerald
veterán
Ez a sorozat simán megérdemelt volna egy The Last of Us: Part 1 szintű remake-et...
-
SwitcX69
junior tag
Párhuzamosan játszom a the thing remasteredel, az első SR-t már kimaxoltam. Amennyire szerettem ezeket gyerekként, ma már épp annyira gagyi az egész
remake fel se merülne bennem, ahhoz komplett játékot kéne felépíteni kb.. Talán 4 acsi maradt ki amikor végigmentem az elsőn, Ariel dumálása miatt kb újra el kellett vinnem az utolsó előtti bossig. 2,5 óra volt másodjára, annyira easy az egész. Harcolni nagyjából nem is kell, ha úgy érzed. Gyerekként a kettőt jobban szerettem, remek zenéje volt és sokkal jobban nézett ki az elsőnél. Most annyira nem nyerte el a tetszésem, végigjátszok pár játékot és folytatom.
Új hozzászólás Aktív témák
gp 1999-ben előremutató, korának átlagát messze meghaladóan érdekes játék volt a Soul Reaver, és folytatása sem vallott szégyent. Most újra elérhetővé vált Raziel két kalandja.
- Hivatalos videón is karcsú a Find N5
- TP-LINK routerek
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Bestbuy játékok
- Melyik tápegységet vegyem?
- UHD filmek lejátszása
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Harisnyázott tápkábel hosszabbító / moduláris kábel / vezeték - egyedi - modding - cablemod
- ASUS TUF Gaming 1200W Moduláris Tápegység PCIE 5 ATX 3 2x 12VHPWR
- Asus Rog Thor 850W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- PNY Quadro RTX A5000 24GB GDDR6 384bit
- Ezüst MacBook Pro 16" M4 Pro 14C 20G 24GB, 512GB BRU-TÁ-LIS! Garancia, stb.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest