Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Jennifer


Jennifer
csendes tag

Ne vegyetek Samsung 160Gb-os SATA Winchestert!Nekem 30eFt-om ráment és indításkor lefüstölt az adatcsatinál.Mechanikai sérülésnek tekintették!Kár,hogy nem a szervíz csinálta.Először az adatkábelt tettem rá,majd a betápot és startoltam a gépet.Lila füst,kicsi láng,förtelmes szagot produkált.24 órán belül visszavittem és mechanikai hibának tekintették.Nagykeresek szemrevételezéssel vizsgálták be.Most se pénz,se Winchester.Mit tehetek ilyenkor??Javítható?Fogyasztóvédelem?

B.I.

(#2) Trak válasza Jennifer (#1) üzenetére


Trak
addikt

Mi az hogy mechanikai hiba???
Amúgy milyen tápod van?

''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''

(#3) KoGa


KoGa
tag

OOooo nekem 3 megy, semmi bajuk :) Szerintem valamit nagyon elb@sztal vagy egyedi hibas volt... Esetleg a tapodat kene lecserelni :)

(#4) Jennifer


Jennifer
csendes tag

400W túlfeszvédelemmel.

B.I.

(#5) al_age


al_age
senior tag

nekem is van egy tökugyanilyen (bár az enyém 8 mega kesses, nemtudom a Tied milyen volt) de tökéletesen megy már majd fél éve kop-kop-kop, pedig a tápot is csak egy átalakító után kapja, ergo a 3,3 voltos kábel sincs rajta. a konfigomat meg egy 420as codegen hajtja. de már nem sokáig

[Szerkesztve]

A fekete lyukak olyan helyek, ahol Isten nullával osztott. 8 hobbit = 1 hobbyte?

(#6) Jennifer


Jennifer
csendes tag

képtelenség rosszul csatlakoztatni.Az esetleges polaritáscseréket kimértem utána a kábeleken és minden OK!

B.I.

(#7) Jennifer


Jennifer
csendes tag

SATA,tehát 8 mega cash.

B.I.

(#8) al_age válasza Jennifer (#7) üzenetére


al_age
senior tag

hát ez szomorú:(, nem tudok mást mondani, részvétem

A fekete lyukak olyan helyek, ahol Isten nullával osztott. 8 hobbit = 1 hobbyte?

(#9) VladimirR válasza Jennifer (#1) üzenetére


VladimirR
nagyúr

mi az, hogy mechanikai hiba? es erre hoivatkozva miert nem cserelik?
csak azert kerdem, mert az ilyen esetekben azert nincs gar, mert szemmel lathato serules (eges) van a hardveren

(#10) gLes


gLes
őstag

Az úniós előírások szerint a gyártónak/szervíznek kell bizonyítania, hogy nem rendeltetésszerűen használtad a vinyót és azért lett kampec. Ha te azt mondod, hogy te mindent előírásszerűen csináltál, akkor azt kötelesek elhinni. Fordulj bátran a fogyasztóvédelemhez...

(#11) CyberJedi válasza gLes (#10) üzenetére


CyberJedi
tag

gles, jó hogy itt vagy, kell ügyvéd a PH-ra.- különben szivatják a népet. elképzelem mi lenne ha Jennifer besétálna egy ügyvéd úrral aki ott fejből idézné az idevágó paragrafusokat - egyből ki lenne cserélve a HD-je... @#&@^˘°^!!

szóval 30ért Jennifer röhögve meg tudsz kérni egy jogi képviselőt. én láttam ilyet, nyűszítő kiskutyává mennek össze a nagypofájú ügyfélszolgálatosok is, amikor elkezdik nekik idézni nekik, hogy mit sértettek meg, milyen büntetés szabható ki, halál nyugodt hangon, akármilyen negatív reakcióra csak további büntetések kilátásba helyezése, esetleg egy kopasz izomagy havert is magaddal lehet vinni, csak hogy mutasd, komolyan gondolod hogy nem lehet csak úgy elnyomni Téged.

NEM VICCELEK, NE LEGYETEK ÁLDOZATOK!!!

mai esett meg velem (! nem vicc !): besétáltam egy budapesti pláza görög éttermébe ebédelni (pár havonta járok ott, eddig nem volt gond). a gyümölcsleves romlott volt, szerintem megbuggyant. 3 kanál után nem kísérleteztem tovább, megkértem az egyik segédet aki kiszolgált, hogy kóstolja meg. Ilyet szól: ''-Túl sok benne a fahéj és a szegfűszeg!''. Nézek rá a ''Na ne röhögtess haver, hülyének nézel?'' arccal és mondom neki: ''-NA NE...''. Megyek tovább az egyik főcsákóhoz, aki belekóstol, majd bólint és azonnal elviteti kiöntetni a levest (ebben a pillanatban a feszültség elszáll), hozat egy új tálat, leültet és kihoz nekem személyesen 2 (kettő) gyümölcslevest, az egyiket ajándékba az atrocitásért.

Én vígan kieszem a gyümölcsöt mindkettőből, stb. Ebéd után intek, nekik, hogy jó volt a kaja, köszönöm, mosolygunk (nem erőltetetten) és a jó kapcsolatot megőrizvén távozok (tele hassal).

3 dolog a lényeg: A) nyugodt maradni nem vérvörös fejjel rájuk rontani, B) kiállni az igazad mellett, mindvégig, C) ha elismerik normálisan, és adnak vmi extrát is az okozott kellemetlenségért (ILLIK!), lenyugtázni őket, hogy jól végzik a dolgukat, és csatabárdot azonnal elásni, nem fenthagyni a ''NEMMEGMONDTAM?'' sértődött pofát, hiszen elértük amit akartunk, ami járt.

Tudnék még sztorizgatni.... hosszan. LOL.

Jennifer, rajtad a sor.

[Szerkesztve]

(Vajon mi ez?) ''Gaff had been there... and let her live. '4 years' - he figured. He was wrong. Tyrell had told me Rachael was special. No termination date. I didn't know how long we'd have together. Who does?...''

(#12) Trak válasza CyberJedi (#11) üzenetére


Trak
addikt

Ezért tartok saját jogászt:DDD

''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''

(#13) amegt


amegt
aktív tag

nekem is az a véleményem, hogy a hatályos jogszabályok szerint garanciális időn belül a forgalmazónak, gyártónak kell bizonyítani, hogy termék nem hibás.

(#14) reddragon


reddragon
aktív tag

Azért felhívnám a samsung ügyfélszolgálatot először,hátha ők normálisabbak és +oldják.Sokkal korrektebbek mint a köcsög boltosok,ez tapasztalat.Próbáld +.

[Szerkesztve]

(#15) Flashy


Flashy
veterán

gondolom nem mechanikai hibát hanem mechanikai sérülést akart írni. mechanikai hiba az teljesen garanciális eset, de a sérülés (leejtés, etc) az nem.

(#16) Amigo78 válasza gLes (#10) üzenetére


Amigo78
senior tag

igy van ha meg van a számla hogy ott vetted és bizonyithatan nem követtél el hibát a garancia él elviszik a kermibe stb ha viszont te basztál el valamit és ez be si bizonyosodik te fizeted még a vizsgálás költségeit is

(#17) nbk


nbk
aktív tag

És 3 napon belül minden bolt minden áruját, akár számtech akár kabát, akár autó köteles visszavenni akármilyen indoklás nélkül is!!!
van 1-2 kivétel, nem tom pontosan mik, de szerintem alsógatyát nem kötelesek :D

''Egy aprócska kalapocska, benne csacska macska mocska...''

(#18) hunluigi


hunluigi
senior tag

Én az ilyen ügyeket MINDIG MINDEN ESETBEN kizárólag szakszervízen keresztül intézem! (Pontosan azért mert már én is futottam bele hasonló szituba!)

A szakszervíz meg szó nélkül javít vagy adja a csere igazolást amivel a bolt nem tud mit csinálni azon kívül hogy azonnal ad egy újat vagy levásárlod a tételt.

Ez 1000% -osan járható út! Ne hagyd hogy egyesetlegesen 8 ált-al rendelkező (természetesen tisztelet a kivételnek!!!) kukra hozzá nem értő ügyfélszolgálatos mondja meg ránézésre hogy mi is a baj és hogy is történhetett!

A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...

(#19) Club válasza Jennifer (#1) üzenetére


Club
őstag

A boltok előszeretettel csinálnak ilyet(mármint a taplóbbak).
Hívd fel a boltot és mond meg, ha nem foglalkoznak a problémáddal, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulsz.
Garantálom kapsz egy új vinyót;)
A boltnak nem ér meg ennyit egy vinyó, de ha valaki nem áll oda, akkor nekik ez így kényelmesebb, stb stb.
Amennyiben aztmondják, hogy akkorsme cserélik, menj be a boltba, kérd el a vásárlók könyvét(nemtudom így hívják-e még?) és írd le benne a gondod.
Majd hívd fel a fogyasztóvédelmet, és mond el nekik a story-t.
Kiszállnak a bolthoz, és többet az a bolt nem ver át senkit;];];]
Ezt tuti.
De amikor megemlíted nekik a fogyasztóvédelmet, cserélik a vinyódat.
van egy ilyen érzéserm;]

(#20) amegt válasza hunluigi (#18) üzenetére


amegt
aktív tag

azért én, mint ügyfélszolgálatos engedelmeddel felháborodnék az utolsó mondatodon...ez kicsit sérti az önérzetemet...:(((
hidd el, komolyabb cégek elég nagy figyelmet fordítanak ügyfélszolgálati munkatársak alkalmasságának vizsgálatára, ellenőrzésére...

(#21) amegt válasza Club (#19) üzenetére


amegt
aktív tag

sajnos a hatályos jogszabályok szerint a vásárlók könyvébe való írásra csak a bolt vezetőjének kell választ adnia, ami tegyük fel nem egyezik a tiéddel...tehát érdemes (gyorsabb) inkább csak fogy. védelemmel fenyegetőzni, vagy el is menni hozzájuk.

(#22) hunluigi válasza amegt (#21) üzenetére


hunluigi
senior tag

''(természetesen tisztelet a kivételnek!!!)''

:U

Sajna nekem ez a tapasztalatom de természetesen nem állítom azt hogy ez teljesen általános... Megkövetem magamat mert természetesen nem szerettem volna senki önérzetébe beletaposni, viszont én sajnos sokszor találkozok hozzá nem értő dilettáns ügyfélszolgálatosokkal (nagy cégeknél is).

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...

(#23) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Nekem is voltak nagyon jó tapasztalataim

tesco:

vettem egy nyomtatót 4k ért (akciós volt)

hazavittem be volt száradva a patron és ráadasúl a gépben volt....vörös fej ,,no ne má

telefon vevőszolgálat.......semmi ilyen terméket nem veszünk vissza.
másnap bementünk beír panszkönyv....pár nap küldönek levelet hogy be kellne menni........ok.......társalgás.......kaptam 4000ft utalványt és maradt a nyomtató.
De se garancia levél semmi nam volt a nyomtatóhoz..
nem ahgytam ennyiben (ki tudja hanyan jártak így)
email fogyasztóvédelem....leírtam mindent

jön emil fogy véd-től kint jártak beszéltek emberekkel a tescoban akivel kellett.
végeredmény (gondolom jól megbüntették őket) és azt írták hogy vásároljak egy patront a nyomtatóba és a számlát vigyem be a tescoba, és kifizetik az uj patron áraá én vettem is 9600 ft-ert egyet (no mást vettem csak ezt irattam rá.)
és adtak 10k-t a vevőszolgálaton

tehát 14k-t kaptam és egy nyomtatót ingyen.
hajrá teszkóóóóó

Mero esete

Vettem egy amilo laptopot
kérdezgettem nekem megfelelt
egy kérdésre azt mondta az osztályvezető hogy igen
a kérés az volt , hogy a dvd író +- os e
válasz igen

de sajan csak +os volt mint otthon kiderült.

bemegyek nem hagyom annyiban
beismerte hogy tévedett.
meglátjuk mit teheteünk

visszavszi 5nap után teljes áron...ok
de monstam hogy ennyiért nem kapok ilyen teljesítményű masinát (no meg a hitel)
de adott egy pendrivot ajándékba
nem sok de olyan 10k ezis

tehát ez van..

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#24) amegt válasza Vangelis (#23) üzenetére


amegt
aktív tag

nagyon profi, így kell csinálni...
:C

(#25) TitiRii válasza Vangelis (#23) üzenetére


TitiRii
senior tag

azért szvsz ha átlendülsz a lo másik oldalára, és vissza is élsz a dologgal az már nem szép

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#26) Vangelis válasza TitiRii (#25) üzenetére


Vangelis
nagyúr

tehát

vettem előtte már uj patront

csak nem volt számlám valahogy meg kellett oldani

meg megérdemelték.........
először ők vertek át.....

[Szerkesztve]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#27) Vangelis


Vangelis
nagyúr

már ah így belekezdtem

nekem nem is nagyon volt garis problémám

megoldás:
mindig egy helyen vásárolj
megismenek tudják hogy nem mész máshová
megbíznak benned egy idő után


legalábbis nekem így van

ahová járok a boltvezető srác már előre jön kezelni miben segíthet...stb
mindig hozzájuk járok ha hardvert veszek , szoft-nál más a helyzet. ahol olcsóbb.
de hardvert mindig
kapok kedvezményt 10°% ot
garinál nem tesztelgetik , nem húzzák az időt.
a héten szerdán elvittema alpomat, hogy gagyizik a pci buszokkal(de ezt már valahol írtam)
atvették és mondták hogy sajna nincs ilyen lapjuk de holnap mennek pestre és válaszak mit hozzonak, mondtam ugyanilyet.
pénteken reggel nyitáskor átvehettem az uj lapot.
azt mondták használjam amíg a másikkal nincs valmi de úgyis kicseréltetik.
Megoldják.

szerintem a bizalom mindenk előtt

ez csak jótanács

nem mindig éri meg 500 ft ért átmenni a másik boltba

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#28) Jennifer


Jennifer
csendes tag

Egyáltalán miért mondhatják mechanikai sérülésnek az égett felületszerelt alkatrészt? Bútorlapon volt a vincsi,szerszám,gémkapocs...stb nem volt a közelében sem.És még nemis öngyújtóval világítottam!

B.I.

(#29) Grifid válasza Jennifer (#28) üzenetére


Grifid
aktív tag

Mert palira akartak venni.
A vásárlók könyve dolog is bejöhet egyébbként , ha a tulaj háklis tipus a boltvezető és a slepje integethet a prémiuma és a fizetésemelése után. Miután a fogyasztóvédelmisek kiszorták az ejnye-bejnyét ( na meg a csekket ) a tulajnak.

(#30) Karex válasza Vangelis (#27) üzenetére


Karex
senior tag

''megoldás:
mindig egy helyen vásárolj
megismenek tudják hogy nem mész máshová
megbíznak benned egy idő után''


Hát ez nekem nem jött be. 3 év tartós ott-vásárlás (ezalatt 4 teljes konfig megvételezése is saját, illetve ismerősök részére) után is lekezelően és teljesen ismeretlenül bánnak az emberrel. Garis szemétkedésekről pedig sokat mesélhetnék.

legalábbis nekem így van
Karex, Nyíregyháza

(#31) pilóta válasza Karex (#30) üzenetére


pilóta
nagyúr

Már bocs, de én az első alkalommal, mikor lekezelően bántak volna velem, elmondtam volna szépen a tagnak (lehetőleg a tulajnak), hogy bocsi, de ha továbbra is ilyen lekezelően bántok velem, én ide többé a büdös életbe a lábam be nem teszem, és ezt fogom javasolni minden ismerősömnek is. Lehet, hogy kicsit készségesebbek lettek volna veled...

Aki él és nem boldog, az téved!

(#32) vtechun válasza Karex (#30) üzenetére


vtechun
veterán

melyik bolt ez nyíregyen? én is ott lakom.........

(#33) Karex válasza vtechun (#32) üzenetére


Karex
senior tag

Hát, ezt itt nem szeretném komolyabban hangoztatni, ezért nem is írtam ki. :)

pilóta: néha már majdnem rászántam magam, de tudtak egész normálisak is lenni. mostanra pedig már leszoktam róluk, inkább nem idegesítem magam.

(#34) vtechun válasza Karex (#33) üzenetére


vtechun
veterán

írd meg ICQ-n.. :)

(#35) gLes válasza Jennifer (#1) üzenetére


gLes
őstag

Holnap első dolgod, hogy rájukborítod az asztalt, persze teljesen higgadt fejjel, aztán ha nem enyhülnének, ott az orruk előtt fölhívod a fogyasztóvédelmet aztán majd megnézhetik magukat :DDD

(#36) Vangelis válasza gLes (#35) üzenetére


Vangelis
nagyúr

ja így kell csinálni


nekem eddig mindig bejött.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#37) Jennifer


Jennifer
csendes tag

Örülök,hogy egy nyíregyházi is hozzászólt a témához.Mi ott nőtünk fel,de most egy Szolnok nevü szemét helyen lakunk.

B.I.

(#38) Jennifer


Jennifer
csendes tag

A Fogyasztóvédelmi Felügyeletnek már írtam is egy mailt a panaszbejelentő oldalán! :)) Ha megelőznek az-sem -baj.

B.I.

(#39) Amigo78 válasza Vangelis (#27) üzenetére


Amigo78
senior tag

ez hülyeség.... teljesen felesleges ha valahol drágább valami miért ott vegyem? Vásárlo vagyok akárhol vásárlok.vannak jogaim akárhol vásárlok és én tudom hogy mik a jogaim akárhol vásárlok.....ha Jeni nem követett el hibát márpedig állitja hogy nem, ugy kellett volna kezdeni hogy hol a boltvezetö és vele tárgyalni....

(#40) Amigo78 válasza hunluigi (#18) üzenetére


Amigo78
senior tag

igen ez se rossz dolog de! nem minden városban van szakszerviz ha meg utazgatc stb megint ottvagy hogy megéri ez?
egyébként többször probáltak már átbaszni igy minket is
hivtuk már ki a fogyivédelmet közvetlenül nagykerre is... secpecalatt cserélték a terméket

(#41) hunluigi válasza Amigo78 (#40) üzenetére


hunluigi
senior tag

Igen ez igaz, hogy nem mindenhol megoldható, viszont nekem megér egy kis utánjárást, várakozást (mert bizony a bevizsgálás miatt esetenkén vártam már 2 hetet is) hogy korrekten be legyen vizsgálva a cucc. Viszont ha kezedben a csere kuopon nincs tovább vita...

A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...

(#42) mr_ricsi válasza Jennifer (#38) üzenetére


mr_ricsi
veterán

Ha ügyvédi segítség kell esetleg, akkor javaslom, hogy az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesületet keresd meg.
www.ofe.hu

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#43) TheVeryGuest


TheVeryGuest
senior tag

Eddig 3 Samsung Pumát vettem két SATA-t és egy PATA-t. Mindháromhoz adtak Samsung márkaszervízbe szóló 3 év garanciát igazoló eredeti samsung garjegyet. Miért nem mész a Samsung Mo-hoz reklamálni.

“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry

(#44) TudorVigyor válasza TheVeryGuest (#43) üzenetére


TudorVigyor
aktív tag

Na látod ez az. A szupertiszta-nemszürkegazdaságos sulinetexpress samsung vinyóhoz sem adtak ilyet. Gondolom, ha nem a hivatalos importőrtől veszi a nagyker, akkor nincs ilyen papir, es nem lehet a szervizhalozathoz sem fordulni. Ha tevedek, javitsatok ki.

(#45) net84


net84
őstag

Hellosztok!
Nem fogsz nyerni semmit (hacsak a nagyker nem változtat a mechanikai sérülés ''döntésen), azzal, hogy bejelented a fogy. véd.-nél. Nem tudod bizonyítani, hogy milyen eszközzel ''vágtad gajjra''. Tehát a hibát neked könyvelik el.... :( Ez van...

Read only...

(#46) reddragon válasza net84 (#45) üzenetére


reddragon
aktív tag

Üsd ki őket!Sokkal jobban fogod magad érezni,+lesz vinyód is.

(#47) gLes


gLes
őstag

Télleg...ha nem adtak korrekt garanciajegyet, akkor biztos csempészték, fenyegetőzhecc a vámosokkal is :DDD

(#48) reddragon válasza Jennifer (#28) üzenetére


reddragon
aktív tag

Azért ezt ne hangoztasd,hogy bútorlapon volt.jobban jársz.Azonnal belekötnek a nem +felelő disszipációba.Igaz is.

[Szerkesztve]

(#49) Amigo78 válasza net84 (#45) üzenetére


Amigo78
senior tag

1 nem neki kell bizonyotinai
2 kér kermi minöségvizsgálatot oszt csokolom

(#50) BOOSTER


BOOSTER
aktív tag

Az én Samsungomhoz mikor megvettem adtak egy 3 év gariról szóló Garijegyet amit nem a bolt hanem a Samsung MO. állított ki és tartalmazza a cserekuponokat...
A boltban mondták hogy gariügyintézés a Samsung MO.-nál...(Ha erre sor kerülne)...Persze átvetten még: számla; bolti garijegy; Samsung garjegy...

Akkor ezekszerint nem minden Samsung vincsihez adnak a gyártótól származó garijegyet??? Illetve bolt válogatja???

Mindenki hülye aki nem normális?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.