Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    Kis aliexpress-es refund - escalate info adalék...
    (nekem új volt szerintem nektek is az lesz)

    Adott egy aliexpress-es refund igény...
    a szokásos "türelem" és 0$-os refund igényre állítás, melyet én módosítuk full refund-ra újra és újra!
    VISZONT! A negyedik "modify" után automata átváltott a modify-olás eszkalálásra...

    Egyszóval én nem eszkaláltam most az utolsót, hanem csak megint modify - módosítottam fullrefundra!
    (ez vásárló szempontból jó dolog, mert a figyelmetlen vásárló nem figyel a "határidőkre", így pl. ahogy a PayPal védelem esetén van az, hogy a case indítása után 2heted van, hogy megbeszéld a dolgokat és ha nem juttok dűlőre vagy elfelejted eszkalálni akkor elúszott a pénzed, itt viszont a 4. levelezés - módosítás után a rendszer automata eszkalálta... nagyon helyes is! 1,5hónapja sehol az áru)

    [ Szerkesztve ]

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés