Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) based_Márk


based_Márk
friss újonc

sziasztok , mit tudnék tenni?

hátha van valakinek ötlete , szóval memóriabővítés, teljesen új garanciális laptop, elvittem , leszedte gyári matricát nyilván, megcsinálták 1 óra alatt, ez új memória amit lerendeltem , gondoltam ránézek CPUID programmal ,és ott a sorozatszámok marhára nem passzolnak , csak az hogy DDR4 és az órajel és a gyártó, már harmadjára néztem kb.

eléggé felhúzott, nyilván nem egy oriási összeg, de érted ha használtat tesznek az új helyett és meglopnak.

(#2) Undoroid válasza based_Márk (#1) üzenetére


Undoroid
őstag

Üdvözöllek!

Feltételezzük, hogy biztosan nem néztél el semmit:

1. Nyilván megvan az eredeti (új) géped számlája, amin a teljes géped összetevőinek a listája megtalálható?! (memóriamodulod pontos gyártmánya, gyári száma, mérete, órajele, időzítése, stb)

2. Visszamész oda, ahol bővítettek a gépedet és összehasonlítjátok azzal, amit a bővítés utáni számlán / munkalapon felírtak..

- ha egyezik, akkor nincs gond...

- ha viszont különböznek, akkor máris lehet magyarázatot kérni a változtatások okára / miértjére és az erre vonatkozó visszajelzés kimaradásának okaira! Ha nem nagyon "akarnak segíteni" megoldani ezt a dolgot, akkor kérheted a Vásárlók könyvét, amiben leírhatod a problémádat! Erre a beírásra már kötelező lesz reagálnia a cégnek, különben nagyon megütheti a bokáját! Esetleg a Fogyasztóvédelemnél is jelezheted a problémádat. " Mit tegyünk és mit ne:
Ha vásárláskor úgy érzi, megkárosították, higgadtan próbáljon az eladókkal vagy ügyfélszolgálatosokkal egyeztetni. A szép szó sokszor csodát tesz! Ha ez nem segít, írjon be a Vásárlók könyvébe, az jegyzőkönyvnek minősül. Panaszát mindig írásban is küldje meg a cégeknek, az később nem letagadható. Ne higgyen a rögzített telefonbeszélgetés bizonyító erejében, elvétve találkoztunk olyan esettel, amikor egy cég azt maga ellen felhasználta volna. Panaszközvetítéshez szükségünk van a vásárlás adataira (számlaszám, vásárlás helye, ideje, ügyfélszám stb.). Egyes cégek (pl. mobilszolgáltatók, internet-szolgáltatók, pénzintézetek) általában elvárják, hogy a panaszos írásbeli meghatalmazást adjon alapítványunknak a közreműködéshez. Ha levélben megkeresi panaszával a céget, nem érdemes hosszú, lekezelő, vagdalkozó levelet írnia. Csak a tárgyra, a konkrét problémára szorítkozzon. A levelét olvasó ügyfélszolgálatos úgysem bántódik meg, a vitriolos stílusát nem fogja értékelni. Legfeljebb hozzáállása lesz elutasító. Napi munkája során sok panaszt kezel, már immunis, biztos gyakorlottabb ügykezelő, mint Ön. A civil szervezetek nem felettes szervei a gazdasági szereplőknek, eljárási jogkörük nincs. A panaszkezelésben tudnak segíteni; jogi és szakmai tanáccsal és közreműködésükkel. Az állami fogyasztóvédelmi szervezetek törvényi felhatalmazás hiányában egyedi ügyfélpanaszokkal érdemben nem foglalkoznak. A Vásárlónak alapjában mindig igaza van! Ő viszi a pénzét a vásárra, ha becsapják, joggal van felháborodva. Szerencsére a cégek egyre nagyobb hányada érti meg, az ügyfélbarát ill. vásárlóbarát politika hosszú távon jobban megéri, mint a valótlan képpel csalogató, milliókba kerülő reklámok finanszírozása. "

3. Ha nem kaptál számlát / munkalapot, akkor nagyon nehéz lesz bizonyítani, hogy ott jártál-e valaha...NAV-al sem nagyon érdemes fenyegetőzni, mert lehet, hogy sokkal később mennek csak ki próbavásárlással ellenőrizni a számlaadási kötelezettséget és -függetlenül attól, hogy mi lett a próba végeredménye- már nem leszel a pénzednél!

https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.