Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • enginev3.0

    félisten

    válasz DigitXT #33702 üzenetére

    Mint amikor a segwayes több ezer visszahívásos esetnél is "átsiklott" a személyi sérülések résznél

    Eszembe sincs szidni a segwayt, csak épp azt linkeltem be, de írhattam volna xiaomit vagy naveet is, vagy bármi mást, szimplán érzékeltetni akartam hogy amit beirunk googleba vagy Redditre, azt fogják szidni a felhasználók

    Mert olyan nincs hogy egy gyártót ne szidjanak, de ezeknél az eseteknél sincs információ azon kívül amit olvasunk hogy mi is történt valójában, csak azt látjuk hogy xy felhasználó szidja a supportot, de hogy ő maga mit rontott el a kapcsolatfelvétel esetén vagy mi is a komplett sztori azt sosem tudjuk meg

    Ugyanez a véleményem a Kukirin témáról is
    Nyilván sokkal több a hibás, vagy az eltört roller náluk, mivel a célközönség erősen a tizenéves korosztály, vagyis pontosabban ők nagyrészt ezt a gyártót fogják választani a sebesség miatt, ezzel együttjár az hogy ők jobban fogják nyuzni, egykerekezni, ketten - hárman utazni rajta, vízbe belemenni stb ... És így nyilván nagyobb eséllyel tönkremegy

    Ezekről sincs fogalma se, ha meglát egy javított vagy hibás roller hirdetést, de ő rögtön úgy reklámozza itt hogy silány az egész, ezért van ennyi hibás darab

    Kíváncsi lennék ha használt autókat vásárolna, vagy azokat nézné akkor ott mi lenne a véleménye, az összes gyártó gagyi, mert mindegyikből van hibás
    Végülis az nem számít hogy elmaradt pár olajcsere, hidegen csőgázon kihuzatjak az egyest-kettest, Lidl parkolóból négyezres fordulattal tolat kifelé a tulaj
    Egyszerűen csak rossz minden autó , fujj fujj

Új hozzászólás Aktív témák