Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Szilikát

    őstag

    válasz NOKA32 #33350 üzenetére

    Hintőporral védekeztem a kidörzsölődés ellen, így kb. 1 év és 1500 km után keletkezett egy tűszúrásnyi lyuk, pedig relatív alacsony nyomással is jártam, 2 bar körül, kényelmi okból. Érdekes módon 2 hét különbséggel a két keréken, és mindkét esetben a szelep közelében, oldalt, ahol a felni és gumi találkozik. Alaposan megvizsgáltam a köpeny belsejét is, de semmi hibaforrás, minőségi CST gumi egyébként.

    Nem találtam semmi más magyarázatot, ezen a részen volt minimális gumiporos dörzsölődés. Foltragasztással menthető volt, nem ereszti a nyomást. (Cseréltem volna, de nem rendeltem tartalékot, így hirtelen nem volt mire.)

    Eredetileg tömör / kamrás gumit vágtam le róla vasfűrésszel, mivel annyira kemény volt, hogy nem bírtam már elviselni, teleszkóp és hátsó rugózás ellenére sem.

    Sima aszfalton nem lett volna vészes, de amúgy minden rezgést / ütést átvisz sajnos. Egyébként tudtam volna vele élni, 30 km/h sebességig, noha bennem volt a tudat, hogy ennek nem olyan jó a tapadása, de azért kezelhető volt, ilyen szempontból. Gyorsabb rolleren nem merném alkalmazni.

    Mióta átalakítottam tömlősre, a 8,5 collos köpeny helyett 10 collost is fel tudok tenni, amivel 34 km/h a végsebesség. Noha utóbbi nem CST, de a defekt után most erre váltottam, a "száguldás" érdekében, meg a menetkomfort is másabb, a nagyobb kerékkel.

  • DigitXT

    félisten

    válasz NOKA32 #33350 üzenetére

    Mivel szétszedhető a felnije (így láttam egy videóban, javíts ki ha tévedek), nem igazán fog menni, mert maga a felni nem zárt légmentesen. Elméletileg lehetséges valami szigetelést gyártani a két alkatrész közé, de gyakorlatban nem triviális a dolog. Aztán ott van a szelep kérdése, nem biztos, hogy találsz olyat, amit bele tudsz húzni, el is fér, és még pumpálni is lehet utána, azaz hozzáférsz.:R Szerk: tömör gumit nem akarsz egy ilyen rollerre. :N Azt hagyjuk meg a lassabb, könnyebb modelleknek... Nem csak azért, mert "kényelmetlenebb" lesz vele, hanem mert a tapadása is rémes tud lenni, nagyobb tempónál balesetveszélyes.

Új hozzászólás Aktív témák