Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél!
- Yézi: Blekk Frájdéj
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Sanya: Jellyfin kliens telepítése samsung tizen rendszerű tévére
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
bigdady
#27979
üzenetére
Pár hónapja kikerestem az OKAI szerviz elérhetőségét.
Régebben a rossz hírű TMX szervizelte őket, de egy ideje már a Tanfield Technika a garanciális és azon túli márkaszerviz. Bp., 1092 Ráday u.https://tanfield.hu/szolgaltatasok/okai/
"Szervizszolgáltatásaink árai:
Gumicsere munkadíj 8,5″ kerékméret felett / kerék 10.000,- Ft"Teljesen vállalható összeg, főleg amiatt, mert az OKAI Neon Lite-nak amúgy nagyon jó gumiabroncsa van. Ha nem tudod megúszni a cserét, akkor ragaszkodj az eredetihez, ne érd be mással.
Keresd fel őket, ők meg tudják mondani mi ilyenkor a tennivaló (esetleg meg lehet oldani máshogy a szelep javítást).
-
DigitXT
félisten
válasz
bigdady
#27979
üzenetére
Ha kijött a szelep, akkor az bizony elszakadt belül. Nem a nyomás tartja a helyén, hanem a szelep tartja a nyomást.
Ha veszel bele másikat, belülről kell bele húzni (szelepbehúzó szerszám javasolt), a méretre meg különösen ügyelni kell, hogy beleférjen az adott lyukba, ráadásul ne legyen túl hosszú sem a szára. Vannak 45 fokos, meg 90 fokos megoldások is. Legegyszerűbb, ha elviszed a kereket magában egy gumishoz, a maradék szeleppel együtt (mintának, hogy milyen volt), és kicseréli neked.
(A jövőre való tekintettel meg érdemes egy Xiaomi kompresszort beszerezni, egyrészt mert hordozható, másrészt mert a csavaros megoldással nem lehet kitépni a szelepet a helyéből, harmadrészt meg mert tényleg annyi lesz a nyomás, amit bele fújtál. Hagyományos kompresszoros csatlakozók lehúzása közben szökhet annyi levegő, ami egy autó gumi esetén nem számít, de egy roller gumi esetén már mérhető probléma.)Szerk: arra nem gondoltam, hogy esetleg a szeleptű jött csak ki. Azt hogy? Külön ki lehet tekerni, igen, sőt kell is, amikor külső gumit cserélsz, és úgy tudod a helyére "robbantani", de normál üzemben az nem kijövős, hiszen menetes cucc. Esetleg egy fotót lőhetnél a jelenlegi helyzetről.

-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
bigdady
#27979
üzenetére
Ilyet szoktak használni gyakorlatilag mindenhol, hogy a kerékpáros Presta és a klasszikus csőröst ne is említsük:
https://en.wikipedia.org/wiki/Schrader_valve

Kapható ilyen szelepsapka, amivel kezelhető, vagy célszerszámmal is, vagy egyik videóban műszerészcsipesszel kínozta valaki, de megoldotta.

Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP ProBook 440 G8 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3938
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Ha veszel bele másikat, belülről kell bele húzni (szelepbehúzó szerszám javasolt), a méretre meg különösen ügyelni kell, hogy beleférjen az adott lyukba, ráadásul ne legyen túl hosszú sem a szára. Vannak 45 fokos, meg 90 fokos megoldások is. Legegyszerűbb, ha elviszed a kereket magában egy gumishoz, a maradék szeleppel együtt (mintának, hogy milyen volt), és kicseréli neked.
(A jövőre való tekintettel meg érdemes egy Xiaomi kompresszort beszerezni, egyrészt mert hordozható, másrészt mert a csavaros megoldással nem lehet kitépni a szelepet a helyéből, harmadrészt meg mert tényleg annyi lesz a nyomás, amit bele fújtál. Hagyományos kompresszoros csatlakozók lehúzása közben szökhet annyi levegő, ami egy autó gumi esetén nem számít, de egy roller gumi esetén már mérhető probléma.)


