Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabis

    őstag

    válasz realmadrid #10654 üzenetére

    Próbáltam már én is, de sokkal többet nekem nem nyújtott egy Lime-hoz képest. Van rajta vezetéknélküli töltést támogató telefontartó, meg elvileg kellene lenni egy összecsukható bukót tartalmazó doboznak a kormányon, de itt nálunk ilyen nincs. Ahogyan előttem is írták, ez is ráz rendesen a gumik miatt. A Lime-nál nem tapasztaltam még, de lehet ott is van ez a jelenség, hogy zónahatárnál be tud lassulni, elhagyva azt pedig talán meg is áll. Mondjuk most bővítették a zónákat is már.

  • DigitXT

    félisten

    válasz realmadrid #10654 üzenetére

    Mentem már vele, legutóbb pont tegnap... Ekkor tűnt fel, amikor térköves
    bicikliúton csapattam (ki az, aki ezt kitalálta, rejtély!), hogy tömör gumis:
    kirázta a lelkem, mivel rugózása ennek sincs. A Bird jóval kényelmesebb
    (mivel annak felfújhatós kereke van). Hátul hajt. A teljesítménye passz.:D
    Viszonylag értelmesen megy, de messze nem húz akkorát, mint a Bird...
    Utóbbi érzésre biztosan 1000W fölött van csúcsban, úgy megindul.:))

    Azért ha nagyon cibálod, talán fel lehet húzni kerékre (nem szándékosan
    is, ha megdobja valami), de ennyi. Közlekedésre alkalmas. De mivel meg
    kell lökni a a hajtáshoz, emelkedőn indulni vele kifejezetten kényelmetlen.

    Végsebessége szoftveresen korlátozott 25 km/h környékén. (Azért egyet
    így is előztem vele azon a térköves bicikliúton, csak kicsit sokáig tartott.)
    Autók közé nem szívesen mennék vele, nem elég dinamikus, nem gyors,
    ezekkel a limitekkel ugye az EU és a leendő magyar szabályozás szerint
    még nem SMKP, hanem "csak" motoros roller, ami jogsi, és egyéb nélkül
    használható bicikliúton is: oda való, ha lezavarják az útra, akkor minimum
    fel kell oldani a 25 km/h korlátot rajta, és akkor más sisak is kellene... de
    persze sisak nincs egy gyalogosnál, tehát pont a felpattanok rá 1-2 km-re
    felhasználás veszne el. (Blinkee ugye ad sisakot, de rollernél nem megy.)

    Ui: fingom nincs, minek van rajta index, teljesen értelmetlen. Szerintem...

    Reggie: hát igen, az első kerék hajtás az ilyen, főleg agresszív vezérlővel.
    Most gondolj bele, hogy felhúzod másfélszeresére... Füstöl, de nem megy.
    Ellenberger, a hátsó kereket elforgatni sokkal nehezebb. (Azt hittem, hogy
    az FLJ-n sok lesz a 3600W hátra, de valójában így is az eleje könnyül el.)
    Szerk: konkrétan rá kell terhelni előre, és akkor lehet legjobban gyorsulni,
    még úgy is, hogy elöl csak egy alig tuningolt Kugoo vezérlő van. (Ja, csak
    volt, mert legutóbb a hegyen leégett, szóval most egy régi gyári van, LOL.)

Új hozzászólás Aktív témák