Hirdetés
- [Linux] Futtassunk bármely disztrót a terminálunkban
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Rap, Hip-hop 90'
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Alfa, inkább omega az...
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
őstag
válasz jjeahh #210549 üzenetére
Ilyenek ezek a csúnya erdei gps hibák. [link]
Látszik, hogy vagy eldobálta neki a jelet, mert máshol megy a térképen az út és máshol megy ő, vagy ha nem, akkor emberünk 80-nal vett be terepen egy visszafordító hajtűkanyart.
Ettől függetlenül szépen veretett, mert látszik, hogy előtte 41-gyel ment, a balos visszafordítónál visszamegy 16-20-ra, majd amikor rendeződik a gps jel ismét 40-50 között repeszt és a végén a kanyarban megy le 20 környékére. Ezek a reális számok, az utat nem ismerem, de ez egy sima erdei sotteren (pl NHH vagy Csóványos lefelé) is olyan sebesség, amit nem sokan vállalnának be a fórumról.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #210551 üzenetére
Crosskovacsi speedmax nevű szegmenesen lehet még ilyen kis bátorság próbát csinálni, nekem ott 53 km/H volt a max eddig, de tele a gatya szóval inkább kicsit lassabban megyek. Országúton viszont volt 65-70 (nem emlékszem pontosan, a Balaton felvidéken asszem Balatoncsicsóról lefelé.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #210543 üzenetére
Igaz ritkán bandázok, de nálam lefelé lassabbal még nem tekertem.
#210549jjeahh...én jobban hiszek egy mágnesesbe, a GPS dob néha olyan számokat melyeknek közük nincs a valósághoz, vagyis terepen a 99km/h olyan mint a Yeti, hiszem ha látom...a kis régi mágneses mencsak benyögött egy 74-et, azt követni lehetett ahogy szépen gyorsul, majd végül rögzítve is marad a maximum. Most pénteken is mentem egy olyant ahol a Strava valami 67,5km/h maxot írt amit ezer százalék nem mentem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
45 felett terepen már én is erősen izzadok, és úgy markolom a kormányt, hogy vizet tudnék facsarni belőle
60 felett egyszer mentem, országútival a németeknél egy csoportos kerékpár tesztelésen, ahol én voltam a leglassabb, és ott konkrétan halálfélelmem volt a virsli gumikon“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
őstag
válasz itouchfan #210552 üzenetére
Az a széles fehér kavicsos út, ugye? Igen, ott el lehet engedni, és az esetleg egy olyan szegmens, hogy ha van áttételed, akkor számít, hogy bele tudsz tekerni (versenyen fontos lehet, hogy leszakítanak vagy sem).
De ja, azt én is élvezem.
AVG MAX
Speed 61.2km/h 69.5km/hMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #210556 üzenetére
Durva, hogy felétek egy népszerű terepes szegmensen vannak 1300-an, felénk meg kb. tizede, 130-an. Ahol rendszeresen versenyeket szerveznek is csak 300 ember van fent . Olyan érzésem van, hogy ha idén eljutok Csákvár környékére, nem sok esélyem lesz kupákat szerezni, túl sok az ellenfél. Az egyetlen reményem, hogy hosszabb, meredekebb emelkedőkhöz vagyok szokva .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #210556 üzenetére
Azaz.
Ott volt egyszer, hogy megpróbáltam menni a Vas papa után, aztán ment, mint az őrült lefelé és elengedtem az egészet a francba.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy előtte lévő kis mászásnál is azért komfort zónán kívül kellett mennem, hogy tartani tudjam vele a lépést.jjeahh: Sztem Bp. környékén a KOM-ok és QOM-ek nagy részét profik tartják.
Giro rajt után lesz felháborodás mert a TT gépekkel, lezárt forgalommal a városi szegmensek egy jelentős részét is el fogják majd vinni a fiuk.
Aztán lehet majd nézni, hogy Budai rakpart szegmensén Egan Bernalé a KOM. -
-
HUNRookie
csendes tag
válasz vans? #210516 üzenetére
Szia,
Gyerekülést nem csak csomagtartóra lehet szerelni, hanem az vázra is.
Mi ilyet használtunk évekig két gyerekkel (egymás után). Két adapterrel két biciklin is egyszerű használni. Mondjuk előbb-utóbb megsérti a fényezést is.Utánfutót a Balatonon használtunk, valami régebbi Thule volt, de nem volt egyszerű vele a kerékpárúton.
-
wolfman
veterán
Sziasztok!
Korábban beszereztem magamnak egy XTR fékszettet, de egy ideje úgy vettem észre, hogy a dugattyúk engedik az olajat, fellevegősödik a rendszer pár hét után. A dugattyúkhoz lehet valahol kapni tömítést vagy dugattyúval együtt tömítést?
Válaszokat köszönöm!
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
addikt
válasz wolfman #210561 üzenetére
a Shimano csak olyan pótalkatrészt gyárt, ami a termék robbantott ábráján szerepel
az si.shimano.com-on kereshető a fék kód alapján (br-m9xxx ha XTR) jobb felül választható a magyar nyelv.
szerintem nem lesz dugattyú
nyilván vannak utángyártott szettek (egyes kerámia dugattyús XT-khez biztos volt utángyártott alu dugattyú) de ez számomra már szürke zóna, mert olyant még nem láttam, akinél ez megbízhatóan működött.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
szkink
aktív tag
válasz f4lcon #210562 üzenetére
Nem neked akartam falcon
Hali.Valaki segítsen Bike-Discount rendelésben,nem tudom mi történt,tegnap kosárba raktam a cuccokat,végig mentem a rendelés menetén,kártya adatokat is megadtam le okéztam,de azóta semmi,nem jött vissza igazolás és a pénzt sem vonták le,a menüben nincs rendelési előzmény,sőt azt látom hogy a kosárban benne van 5termék a 11közül amit tegnap megrendeltem a többi 6 eltűnt .Rendeljem meg újra,vagy várjak még?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Canondale Smartsense. Az ötlet jó, a kivitelezés nem tetszik. Lehetnének a váz különböző pontján valamiféle usb csatlakozók, vagy valamelyik gyártó kitalálhatna erre egy szabványt, amire bármelyik bringagyártó építhet vázat és ami univerzálisan kb. bármit képes tölteni. Az akku is rossz helyen van szerintem, pont a szivárgó kulacs alatt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Jester01
veterán
válasz jjeahh #210564 üzenetére
Hát az elektromos része nem érdekel de .... "we think people will be equally excited about some of the new frame details. Specifically, the move BB30a to a standard BSA threaded bottom bracket!" Na ez már haladás
Persze, egy akku ami ha lemerül akkor legalább semmi se működik. Pláne hogy 2 óra 45 perc működési időt írnak. Nekem van 2 első lámpám meg 3 hátsó, akár másnak is tudok kölcsönadni szükség esetén.
Jester
-
Runner_fxr
Ármester
válasz f4lcon #210554 üzenetére
Nekem eddig a max terepen, 75 vagy 77km/h volt, az eplényi sípálya alján. Utólag néztem vissza videón, hogy mit mutatott a kijelző. És az reális sebesség volt, már amennyiben a Bosch jól mérte. 😀 Imádtam ezt a gépet anno. Iszonyat stabil szerkezet volt.
kép
kép[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #210564 üzenetére
vagy valamelyik gyártó kitalálhatna erre egy szabványt
valamelyik? inkább mindegyik külön-külön "szabványt"Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #210566 üzenetére
Terepen amatőrnek olyan helyen tudom elképzelni az ilyen nagy számokat, jjeahh-iában (gyengébbek kedvéért Erdély) vannak még olyan hosszú, meredek, egyenes, nem túl egyenetlen nyomdékok, hosszan belátható mezőn ahol még viszonylagos biztonságban lehet nagy sebességre gyorsulni terepen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz Runner_fxr #210566 üzenetére
Ezzel a Monster Energy-s Dodge Ram-mal én is mertem volna menni terepen 75-öt, ez nem nagy ügy
Vagy a bringára gondoltál a képről? Mert akkor kudos -
addikt
válasz Runner_fxr #210566 üzenetére
az első kép az DH OB, igaz?
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Nutra
tag
Max seb. Van még kérdés?
(vasúti felsővezeték zavarhatott be, Strava szépen kiigazította valósra )[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #210566 üzenetére
Tényleg síszezonon kívül ott nem megy felvonó, de bringázni önerőből fel lehet menni Eplényi pályára?
Vagy annyira legyakják, hogy csak az OB kedvéért teszik úgy ahogy rendbe? -
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #210579 üzenetére
Végén kicsit hiányérzetem volt, annyi energia, kézimunka és drága anyagot felemésztő váz után a felszereltség, meg a végén az összkép sem lett valami lenyűgöző.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szkink
aktív tag
válasz sebgutkopf #210582 üzenetére
Igen végig ment és igen volt,valami nem tiszta,se paypal,se bankkártya használattal nem tudok fizetni,fedezet van,ma megyek be a bankomhoz hogy nézzék meg mi lehet a gond, vásárlási limitre gondolok, talán az lesz a ludas.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #210583 üzenetére
Én azon agyaltam, hogy nem festettem volna le a titánium komponenseket feketére, így egybeolvad a karbonnal. A Bastion jobban érzi ezt a titánium-karbon vonalat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #210585 üzenetére
Úgy van, ha már muffolt akkor látszódjon rajta, vagyis if you've got it flaunt it, ahogy a székely mondja. ...arról nem is beszélve, hogy egy ilyen vázra prémium felszerelés dukál. 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #210586 üzenetére
A felszereltségben én nem láttam hibát, a Trickstuff fék jelenleg mindent visz, a Kashima Fox is csúcs, a hajtás oké, a kerekek nem tudom. Bár tény, hogy ilyen bringán jobban mutatnának a különleges kézműves alkatrészek, mint a sorozatgyártású cuccok.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #210587 üzenetére
Hajtás, váltás és kerekek lehetnének "méltóbbak" a vázhoz...nem azt mondom nem jó, de az X0 váltás és FSA Gradient hajtás fölött is van még bőven...de annál a narancssárga telónál is keresehettek volna valami találóbb színűt (DT, vag SID) , ha már a minőség rendben van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
Bringaszereléshez milyen fajta zsír ajánlott? Szilikonos, lítiumos vagy milyen? Csapágyak, forgáspontok stb. mindenhez.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #210589 üzenetére
Pedig Enduronal az X0 -nal nem nagyon van feljebb. XX1 -et nem erdemes ratenni, mert torik, mint a ropi. Karbon vs. alloy a kulonbseg. Szerintem ennel fullosabbra egy enduro gepe nem nagyon lehet megepiteni. A hajtas is esszeru, mert az X0 mar karbon, XX1 meg kikonyitett karbon, enduroban jobb az alu hajtokar, mert csoppet utesallobb.
A nagyok azt mondjak, hogy valtobol boven eleg egy GX, foleg ha AXS, mert nem mindegy, mekkora utest bir ki, es ha le is torik, akkor az sem mindegy, mennyi a csere. Enduronal a suly nem szempont, folosleges dragito tenyezo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
TomMusic
őstag
Tegnap megjött a Recon teló. Vadi új. A becsúszókkal kell valami csinálni? Bekenni valamivel vagy bármi ilyesmi? Vagy csak berakom és ready to use?
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
-
-
Friczy
senior tag
válasz MPowerPH #210445 üzenetére
A Wet ceramicot használom mostanában én is, mivel a láncot váltogatni szoktam, így nem probléma, ha áll, amikor eltelik a váltási idő, akkor leveszem a láncot, megy fel a korábban tisztított, olajozott, ilyenkor törlöm le róla a felesleget is, amit levettem, tisztítom, szárítom, olajozom, aztán várja a cserét. Ezek a ciklusok a dry lube-bal is eljátszhatók, legfeljebb ha bármiért elázom, akkor rendkívüli olajozás lesz, akár a wettel.
-
bardi
senior tag
Szerintetek ez a villa mennyire lehet kegyetlen fos?
Ősmontira ezzel fel tudnék rakni tárcsaféket, ha szerzek egy első agyat hozzá. A suntour menetes colos villák már túl komolyak, azok vagy v-fékesek, vagy tárcsa, azért a canti lehetőségét is meghagynám.
Azt amúgy elöl elég jól sikerült beállítanom, két ujjal meglepően jól lassít, bőven előre borulós már.'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Építő/felújító topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest