Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
wxppro
aktív tag
válasz razzorr #18896 üzenetére
Én is éltem Münchenben, és tényleg tök jó ott kerózni. Nagyon komoly, hogy még 50 méterre vagy a mellékutca torkolatától, de már akkor sem tolják ki eléd a kocsi orrát. És ami még félelmetes, hogy ezzel nem élnek vissza a bringások, nem mennek ész nélkül, mint itt, tök jó az egész, nekem is nagyon bejött.
-
sssent
senior tag
válasz Gyufaaa #18881 üzenetére
Ezt leginkább csak te tudod eldönteni. Szerintem a Deore felára még megéri, ha megengedheted magadnak, mert érezhető a különbség. Viszont ha az Acera-val is elégedett vagy, és a fejlesztés kimerítené a bringás keretedet, akkor én inkább hagynám, és a különbözetet elkölteném kirándulásra, túrázásra, mert összességében szerintem sokkal több élményt ad, mint az, hogy pöpecebb a váltás és merevebb a hajtómű.
wxppro #18889:
Ajánlom figyelmedbe ugyanezen paragrafus 11-es bekezdésétTehát írjuk ide, hogy a kresz szerint a gyalog- és kerékpárút használata is kötelező, még ha deicide és sokan mások sokkal jobb helyen is vannak az úton. Pláne olyan helyeken, mint egy Velencei-tó-karika, ahol szerintem baromira nem zavarják(/juk) azt a kis forgalmat.
A lámpás előrecsorgás elég jól szabályozott. Csak álló sor mellett szabályos, bringával csak az út jobb szélén (sávok között nem), de egyrészt jobbra jelző autó mellé nem szabad beállni, másrészt a STOP-vonal ugyanúgy vonatkozik a bringásra is. Ha az autó annál áll, akkor nem állhatna be elé. Most már lehet ilyen bringás STOP vonal, az autós elé felfestve, na ott beállhat, ha van olyan. Az első autó mellé beállni viszont nem egy életbiztosítás, mert sokan nem jeleznek, hogy jobbra mennének, csak rádhúzzák az autót, mert nem feltétlenül vesznek észre. A megoldás persze nem túl bonyolult: közvetlenül az első autó mögé állok, és szépen kivárom, hogy az menjen, amerre akar. A második már lát, így általában nem akar eltaposni - hacsak nem bosszantja, hogy én gyorsabban haladok.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Gizmo94 #18891 üzenetére
Mekkora tévhitek voltak ebből 1-2 éve.
Mindenki arról beszélt, hogy most vagy minden egyirányúba be lehet menni biciklivel szemből és kieg. tábla csak a kivételeknél van, vagy hagyományosan csak ott, ahol tábla jelzi.Amúgy a "Gyalog- és kerékpárutat" kötelező használni úgy általában, éppen úgy, mint a "Kerékpárutat".
A kiskapu szvsz meg Kresz szerinti értelmezésben értendő, vagyis akadályozás az, amikor sebesség és irányváltoztatásra kényszerít a gyalog, ha meg mindez hirtelen történik, az meg már egyenesen veszélyeztetés. Én speciel nem zavartatom magam, hogy a párhuzamos úton tekerjek, ha csak egy párt is látok sétálni rajta úgy, hogy ne férjek el mellettük fékezés nélkül. Évek óta tekerek, autós konfliktusom talán egy maréknyi alkalommal lehetett csak, apró dudálgatások, illetve egy beszólós. Alapvetően elégedett vagyok az autósokkal. A teherautósok viszont külön kategória.Bár egyre inkább csábít a Hornit, azzal észrevetethetem magam gyaloggal már messziről, mielőtt még akadályozhatna, illetve talán meghökken tőle a BWM-s is ha rám akarná húzni a kocsit.
(#18903) sssent
Akárki akármit mond - meg akármi legyen is erről a Kresz-ben - ha igenis előrébb mész, mint az első autós, jellemzően bele az első szélvédő nyújtotta látóterébe, nincs az az Isten, hogy ne vegyen észre.
Én ha tehetem mindig beállok a lámpa alá - nem maradok kipufogó mögött, még szép -, a járdaszigeten kényelmesen letámasztok, majd jellemzően fürgébben indulok, mint az autósok átlaga. Soha nem fordult elő, hogy a jobbra kanyarodó rám húzta volna a kormányt figyelmetlenségből.[ Szerkesztve ]
-
wxppro
aktív tag
válasz sssent #18903 üzenetére
Az a baj, hogy a Kresz tele van olyan rendelkezésekkel, amikre csak egy-két valós példa van, vagy csak azért került bele a szabályozásba, mert maga a gyakorlati megvalósítás már régebben megvolt. A kerékpáros szabályok majdnem mind ilyenek. Amúgy szar az egész, 40 éve foltozgatják össze-vissza.
-
razzorr
őstag
válasz wxppro #18901 üzenetére
Jah és ott ha csengetsz,azt jelenti,hogy "figyelj,mert jövök", még itt egyből pofáznak,hogy "mi a fas.t kell csengetni?" Ezt kellene megérteni,hogy nem azért csengetünk,mert annyira szeretjük a csengő hangját,hanem mert a nemtörődöm,vakegér gyalogosoknak akarunk jelezni,hogy "szeretnénk elmenni mi is, mert létezünk,köszönjük".
-
razzorr
őstag
válasz wxppro #18907 üzenetére
Arra külön figyelek,hogy ha sok helyen kényszerűségből a járdán kell araszolni,akkor figyeljek,hogy ha nyílik egy bolt ajtaja,akkor ki ugrik e valaki elém. 100-ból 98 gyalogos nem néz szét,csak ugrik. Valamelyik nap is egy pékségből jön ki egy szép csajszi,meg egy srác, vakon voltak, biztos a szerelemtől
(gondoltam), esély nem volt rá hogy elférjek,meg oszlop is volt. Messziről pittyentettem egy csengést,hogy legyen idejük arra,hogy 32cm-t nekem is hagyjanak, erre mikor már elmentem mellettük, hozzáteszem baromi lassan, a srác elkezdett arcoskodni a csaj előtt, és ugatott valamit nekem. Mint valami hős lovag,aki megmentette a hercegnőt. Visszafordultam,hogy "tessék?" akkor már nyuszibb volt, de még forrt benne az ideg (biztos nem elégült ki aznap), én meg azt mondtam neki,hogy "sajnálatos hogy egy ilyen szép csajnak ilyen tuskó barátja van" erre ő közölte velem,hogy nem a csaja. Én csak annyit tudtam erre mondani,hogy "akkor már megvan,hogy miért nem a csajod" Szerintem azóta is sír a fiúka a kis cuki vasalt hajával meg a trendi boy kinézetével[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
MrCsiT
addikt
Sziasztok!
3 kerékpár szállítására keresek vonóhorogra szerelhető kerékpártartót.
szerk: azért ilyet, mert nyitnám a csomagtartót talán, és tetőre szerelhetőt pedig nem szeretnék, mert arról azt olvastam, hogy a személyautó légellenállását jelentősen rontja, ezzel a fogyasztás is nő.Gondolom, ez igaz?Van reális alternatívája a Thule RideOn 9503 típusnak?
Úgy értem, olyat keresek, amivel nem büntet meg a rendőr - tehát világítás és rendszámtáblahely legyen rajta - és ne legyen nehezen szerelhető (mondjuk a fenti Thule-hoz képest.. )Azt tudja valaki, hogy ha nem látszik a rendszám - mert hogy vagy 50 féle rendszámeltakarós kerékpártartót lehet venni ( - ezt tényleg nem értem, hogy minek, ha szabálytalan?! ) - akkor milyen összegű büntetési tétel várható?
..de azt sem bánnám, ha nem 67k lenne, amit fizenem kell érte. Van esélye valahol pl. használtan egy ilyennek? Ha találnék: mi lehetne hiba rajta, mire kellene figyelnem?
Összefoglaló nem említ egy szót sem a szállításról - legalábbis én nem találtam meg - pedig, ez is fontos szerintem, manapság..
[ Szerkesztve ]
"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
-
gyuszaa
őstag
válasz gyuszaa #18118 üzenetére
Pénteken megjöttek a cuccok.
Újrazsíroztam délután, az első, hátsó agyat, utóbbinál volt egy kis probléma...
Kazettatest felőli részen a tömítőgyűrű nem volt a helyén (konkrétan külön, nem volt beletéve a fém gyűrűbe) , ott be is jutott a gané. Másik oldalt nem volt probléma.
Kónuszon vannak apró bemarások, ha jobban megfigyelitek a képet (nem a legjobb minőség, tudom). Csapágyon is látszódik, szerencsére a csapágyfészek hibátlan.
Előre 14 + 17-es kulcs kell, hátulra meg 15 + 17.
Sajnos a telóra nem jutott idő, héten azt is elvégzem, most rendeltem egy brunox deo-t is, meglátjuk.
Apropó, hátsó váltónál (RD-M760), az alsó váltógörgő már kerámiabetétes (felső ipari csapágyas, de nagyon finoman ki lehet pattintani a porvédőt sniccerrel), az milyen kenést igényel? Oda nem túl sűrű már a motorex zöld cucca? Van szilikonzsír is, esetleg sűrű olaj.
Amúgy lánc témára hibátlan ez a brigéciol, csillog-villog. Na meg minden zsíros/mocskos alkatrésznél.
[ Szerkesztve ]
-
gyuszaa
őstag
válasz ---Lasali--- #18913 üzenetére
Egy fél szezont mehetek még ezzel a kónusz/csapágy kombóval, vagy szerinted semennyit se lenne szabad használni már ilyen állapotban?
Képen látszódó bemaródások jobb felől körülbelül végig vannak, illetve a csapágyakon hasonló, pár pontban. Illetve a kikopott futófelület is szerintem elég széles, többihez képest.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz gyuszaa #18914 üzenetére
Nem látom tökéletesen a kopást, nem elég jó a kép. Ez az agy rohadt szorosra lehetett állítva hogy így tönkre ment.. de egyébként ezzel lehet még 5 ezer km -t is gond nélkül elmész. Ezek anyagból vannak nem mese csapágyak. Viszont a golyókat lehet érdemes lett volna kicserélni. Mert ami ilyen károkat okozott a csapágy felszínen, az már nem megbízható golyóbis.
Ha a csészén nincs egyenletlen kopás, akkor lehetne hozzá venni kónuszt, mondjuk lehet olyan árat mondanak rá hogy elmegy tőle a kedved.
Egyébként ezeknek a jobb oldala imád beázni, szóval amiatt ne mérgelődj annyira, hétköznapi jelenség.[ Szerkesztve ]
-
gyuszaa
őstag
válasz ---Lasali--- #18915 üzenetére
Köszi.
Nem volt megfelelő a kenés, illetve majdnem fekete volt konkrétan, mint az olajsár, csak ezen az oldalt. Biztos halmozottan közrejátszott a tömítőgyűrű nem megfelelő elhelyezése, szerintem az apró szemcsék is kikezdték, minden összejött. Érzetem is, hogy nem volt a lendület olyan jó, télen is kapott.
Most tettem róla, szépen elszöszmötöltem a megfelelő kónusz feszesség beállításával. Sokáig és simán gördül (helyére téve természetesen, gyors zárral együtt), illetve az inga effektus is működik, beáll a helyére végül a kerék, miután megáll elől/hátul is.
[ Szerkesztve ]
-
gyuszaa
őstag
Hirtelen összenéztem, kintről meglenne kétezer körül postával együtt. De rákérdezek majd itt is, ez itthoni. Gondolom sok helyen elvetemült árak lennének, ha besétálnék.
Eredeti shimano golyó garnitúra : 1/4", előre 3/16", ugyanez többszöröse az ebike-on. Ezért sem rendeltem egyúttal onnan, pedig gondoltam rá.
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz deicide #18921 üzenetére
A csomagtartót meg még tele kéne pakolni nitróval.
Jó dolgok a plusz lóerők, de vigyázz, mert a motornak ettől csökken az élettartama. Igaz akkor ha állandóan nyélen mész vele.
18 - 20 éve volt a szervizben egy olyan 1.4 -es turbo -s UNO ,amibe plusz lóerők miatt a bolygóműkerék tengelye kiütötte a váltó oldalát. -
deicide
veterán
válasz fi:zi'k #18922 üzenetére
Saját, a régi F astra mellé vettem, a vezetési élmény kedvéért.
Kb mint az MTB és az outi, mindkettő elvisz A-ból B-be, de azért outival megvan a száguldás érzése.
Toomy: Egyelőre még csak ízlelgetem, mert egyrészt elég sok így is, másrészt tényleg csökken az alkatrészek élettartama a többlet terheléstől.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
pomk
őstag
Sziasztok!
Vásárlási tanácsot szeretnék kérni. Nem igazán tudom, mit kellene leírnom nekte ahhoz, hogy tudjatok valamit ajánlani, de remélem elég lesz amit gondolok.
Szeretnék venni egy kerékpárt 60 - 40% városi/túra használatra. Városban ide-oda szaladgálnék vele aszfalton, kerékpár úton. Túra alatt 70 - 30%-ban kerékpár/földúton úton használnám. Földúton, erdőben, Duna és Balaton parton kerékpároznék vele. De semmi extra bukfencezés térdig érő sárban, csak hétvégi unaloműző tekerés a vízparton kutyasétáltatással egybekötve. Árban nagyon max. 100e-t áldoznék rá.
Ezek alapján tudtok ajánlani valamit? -
Because
őstag
válasz deicide #18918 üzenetére
az ehhez hasonló hozzáállást sose értettem... milyen víg lenne ha valaki a piroson is át menne miközben te a kereszteződésben vagy a családoddal azt mondva áh csupán megbüntetnek és meghal valaki rántva egyet a vállán... a szabályok nem hiába vannak, még ha hülyeségnek is tűnnek
-
deicide
veterán
válasz Because #18926 üzenetére
Azért ne hasonlítsuk már össze a piroson áthajtást a kerékpárút helyett az út szélén kerékpározással...
Piroson sosem megyek át, sem bringával, sem autóval.ludsimon: ehhez olyan erős lobbi kellene, ami nem hiszem, hogy megvalósulna itthon.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Because
őstag
válasz deicide #18930 üzenetére
nagyon rosszul gondolkodsz, remélem sose lesz bajod ebből! pont a minap beszélték itt, hogy egy-két autós lenyomja a bringásokat, ezek után ne is csodálkozzon senki!
na de inkább építsük a topikot, segítsetek! sima zománcfesték jó lesz vázra, ráadásul ecsettel festve?
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz Because #18931 üzenetére
el se kezd, már félúton szidni fogod magad az ötletért.
megfelelő alapozás nélkül ledobja mint ..art rövid időn belül, gyáriakat is lakkréteg védi
ecsettel meg végképpMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz pengemetal #18933 üzenetére
módosítok: sport célú kerékpározásra a magyar közutak 99%-a alkalmatlan
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Solad
addikt
válasz Because #18931 üzenetére
Valaszolj nekem valamire kerlek! Ulsz az autodban, es olyan utszakaszhoz ersz ahol 20 centi mely katyuk vannak amiket csak ugy tudsz kikerulni ha atleped a zarovonalat. Keresztulhajtasz a katyun veszelyeztetve az autodat?
Meselek egy tortenetet. Ket eve szegeden rendeztuk a gorkori europa-bajnoksagot. Masodik nap a francia csapat, miutan elozo este kitalaltak hogy korival gurulnak el a szallasig ertetlenkedve kerdeztek, hogy mierr dudaltak rajuk az autosok folyamatosan es huztak rajuk a kormanyt... Mas orszagokban nemhogy az uttesten kerekezokkel sincs baja senkinek, hanem meg az annal joval szelesebb nyomvnalat igenylo gorkorisok is gond nelkul mennek a kozutakon, orszagutakon. Az auton is van kormany, ki lehet kerulni, neadj'isten lelassitani es varni ot masodpercet hogy ne kelljen centizni...
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
deicide
veterán
válasz Because #18931 üzenetére
Rosszul vagy nem rosszul, ez van. Ha maszatolni akarnék, nem edzeni, akkor mennék a bringaúton, 38-as átlagot nem lehet bringaúton menni. Tehát vállalom a rizikót, hogy egy elégedetlen autós megpróbál leszorítani, bár ilyenre még nem volt példa. Dudálni szoktak, olyankor intek, hogy bocsi, de a kultúráltabbak, ha látják a mezt, érzékelik a tempót, nyugodtan kikerülnek. Csak az idióta autósoknak nehéz ezt lereagálni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Because
őstag
jogosítványom sincs nem hogy autóm nem szeretném folytatni csak felhívtam a forumtárs figyelmét, hogy inkább ezeket jobb magunkban tartani mint büszkélkedni vele mennyire tökös bicósok vagyunk árkon vízen át az edzésért (ha persze gyalogos téved a kerékpáros útra, huhuuuu megy a szentségelés), de tényleg tessék másról beszélgetni
[ Szerkesztve ]
-
sssent
senior tag
válasz Because #18931 üzenetére
Gondolom nem ismered a környéket. Ez egy olyan út, ahol kb. az idők kezdetete óta járnak bringások, futók, strandolók (igen, úszógumis gyerekek is) az úttesten, mivel járda nincs, ugyanakkor egy csomó nyaraló csak innen megközelíthető. Az autóforgalom nagyon enyhe (nyaralószezonon kívül kvázi nincs), mert inkább csak célforgalom van, az átmenőforgalom inkább a vasút túloldalán párhuzamosan futó 7-esen zajlik. Namármost emellé az eddig tökéletesen biztonságosan bringázható út mellé tettek egy szép új kerékpárutat, ami helytől függően össze-vissza cikázik az út és a vízpart között, van ahol a strandon keresztül, ilyen kiváló nyomvonalon: [link]. Most mondd azt, hogy ezen biztonságosabb bringázni, mint belehajtani egy pirosba át a zebrán. És ez ugye szabályszerint kötelező.
-
deicide
veterán
válasz imyourfriend #18941 üzenetére
A 38-as átlag nem cél, ennyit most is tudok velencei-tó körön, túl vagyok már a hobbi szinten, most majd az amatőr versenyző szint jön
Csak lehet, hogy nézek valami full karbon bringát, hátha azzal tudok még gyorsulni.
De igazából a 90kg-os súly limitál, ami egy 60-70kg-s versenyzővel szemben elég nagy hendikep, amit láberővel próbálok kompenzálni.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
nauro
aktív tag
válasz imyourfriend #18941 üzenetére
41es átlagot és benne 2-3000m szint
-
Zola007
veterán
válasz Because #18935 üzenetére
Egyiket se
Amennyi cuccot megvennél hozzá, annyiért maradék autófestékkel és lakkal lefesti neked egy fényező.
Keress meg valami maszekot, hogy ha valamelyik tetsző színben fényez autót a közeljövőben, akkor szóljon és vegyen 1 decivel több festéket hozzá, majd ha végzett az autóval, akkor a végén húzza le a bringát is.
Úgyis ki kellene fújassa a pisztolyt, meg mindig 2 deci ráhagyással számolnak, szerintem pár ezerért megcsinálja minőségbenMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz deicide #18942 üzenetére
Annyit nem számít a súly, Cancellara is 80 kiló fölött van rendszerint
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Packersbay
tag
Hétvégén fölszereltem az 520-as pedált és a Lidl-es cipővel kipróbáltam. Nagyon jó érzés spd-vel tekerni! Viszont 4-5 km után a jobb talpam elkezd fájni, megpróbálom majd állítani a stoplit meg valaki említette még,hogy talpbetétet cserélt. Ha nem javul az akkor még megpróbálom ezt. Jelentkeztem még ortopédiára,hátha lúdtalpam van,de csak 1 hónap múlva kaptam időpontot.
Olvastam erről a body geometry beállításról ami a bringaland-ban van,nem tudja valaki,hogy ez mennyibe kerülhet??
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
tekeyagd
aktív tag
válasz Packersbay #18948 üzenetére
Nem a lábaddal lesz a baj, hanem a cipő szokatlan a talpadnak SPD-vel. Főleg, ha keménytalpú az a LIDL-s csuka.
Persze ez csak akkor állja meg a helyét,ha a patent megfelelően van beállítva a tapladhoz, nem egyszerű ez a móka...[ Szerkesztve ]
-
csababarca
őstag
így ránézésre ez jónak tűnik?
fixi /ss flip flop aggyal van a bicó!
Úgy rakják össze,centírozzák a kerekeket,stb, garanciát is vállalnak.
Valami ilyesmiben gondolkodom most.iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest