Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
trialboj
őstag
Ma itt is remek idő volt, ki is próbáltam a kamerámat a helyi pályákon, pontosabban azokon ahol a srácok takarítgattak, sajnos ma csak dh arcok voltak, akikkel nem nagy móka a lejtőzés, mert elmennek már az elején, de így is közepesen érdekes videó lett, főleg azoknak akik még nem próbálták ezt a fajta kontentet. A 360 vr videót itt lehet megnézni, /telefonon jobb fent 3 pötty, majd 1080p-t beállítani/ de ez nem túl jó minőségű, (még levelezésben állunk pár emberrel, hogy miért ekkora fos a felbontás), aki viszont rendes minőséget szeretne az ezen a linken találja a tömörítetlen verziót, 1gb, és ezt is telefonon ajánlott megnézni, különben nem újdonság, vagy természetesen bármilyen vr szemüvegen. /4k monitoron, teljes képernyőn, kimondottan tilos /
Két hétvégén volt nálam a kamera, ebből 3 nap volt jó idő, ebből 2 nap, mikor rajtam volt a kamera, sikerült elesni/elcsúszni, ezelőtt több mint 1 évig még csak nevvesebb helyzetem sem volt, de ma rendesen odavertem a térdem. Az első kerék akkor csúszott meg mikor teljesen egyenesen mentem ez nem az én hónapom.
u.i
Én nem azt mondtam hogy a berga egy szar, de engem valahogy nem kedvelnek az istenei, mindent igyekszem időben cserélni, lehetőleg jobbra, mégis rosszul sül el majdnem az összes "fejlesztés", az új váltót is ledobta magáról a paripa.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
ZolkoW
őstag
van átfedés
[link]
Ja, és 191-es max pulzusom volt - utána pár percet lihegtem álló helyzetben. (a számolt max 183 lenne)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
6030D
Ármester
Bringakirály
Dehogy hordom havonta, csak ha gond van vele + a téli/tavaszi nagy szerviz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
6030D
Ármester
Ha csak az a lényeg, mennyit mész, akkor elég egy sebesség szenzor, amit a km órádhoz csatlakoztatsz (ha nincs, akkor Bryton 10-től felfelé), meg egy random görgő. Onnantól látod. Ha egyéb adat is kell, akkor lehet finomítani.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Hasaggymeg
Topikgazda
Tudtommal ebben is az van,csak nem tudom hogyan kell belőle kiszedni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
a zene jó!
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
SOAD19
addikt
Ezt sikerült összelegózni:
Agy: [link] vagy [link] Mennyire gond, hogy a Deore 2010-es modell, még így is jobb választás lenne az Alivionál?
Féktárcsa: [link]
Küllő: [link] (nem túl olcsó, de nincs olcsóbb fekete alternatíva)
Küllőanya: [link]
Felni: [link] vagy [link]
25k szereléssel
Mod: ja és még kihagytam a felniszalagot, ill. a gyorszárat is.
(#152486) ZolkoW
Nem igazán szeretnék használtat, nem lehet tudni az előéletét. Inkább a biztosra mennék. Erre gondoltál amúgy? Nem túl jó kép, de nem tűnik nagyon leharcoltnak.
[ Szerkesztve ]
Ironizer
tag
Az az út kirázza az ember lelkét is, borzasztó.
Az szép pulzus. Én is szoktam ilyet, de mostanában egyre jobban megy, hogy tudatosan visszaveszek, ha érzem hogy megy fel, mielőtt még elszállna.
ZolkoW
őstag
nekem tetszett, már az út, a pulzus meg úgy jött össze, hogy igazán sok választásom ott nem volt, ha lassabbra veszem, eldőlök . Van egy viszonylag meredek kaptató, a múltkori esőben és a Racing Ralph-fal hátul nem is sikerült feltekernem, de ma jobbak voltak a feltételek. csak hát addigra eléggé kivoltam, kár, hogy nem emlékeztem, hogy egy rövidke rész volt csak a szegmens végéig, azt már kibírtam volna nyeregben, de épp az is egy vízszintes rész volt, hát ott álltam meg túlélni.
szerk: a Mór felőli köves-murvás "műútra" gondolsz, hogy rázós, vagy a Csákberényhez közeli vége, ami nekem lejtő volt? Utóbbit most egészen élveztem, kerestem az ugratókat talán századmásodpercekre is elhagyták a kerekeim a talajt!
(#152507) SOAD19 : erre gondoltam, ha szépen forog a tengely, és nincs benn nyolcas/felütés, már venném is. Főleg, mivel olyasmit írtál, hogy eladás is szóba jön, namost akkor főleg nem fűzetnék 25-ért, ha ebben az árban (~15) gondolkodsz. De ennél biztos találsz mégjobb ajánlatot, ami akár csak első kereket, vagy lehet hogy külön is eladja, és akkor nem kell bajlódnod eladással/kerülgetni. Sokan új bringából egyből hajítják apróra az alapszintű kerékszettet, abban sok lutri sincs..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
SOAD19
addikt
Köszi! Nem biztos, hogy eladom, csak sokat kellene rákölteni: hajtás + teleszkóp, lenne vagy 70k. És anno 6 éve 180k-ért vettem használtan, gyakorlatilag új állapotban, még a féktárcsa se volt bekoptatva. Jelenleg munkanélküli vagyok önszántamból tanulás végett, és lehet jövő év elején felmegyek Pestre dolgozni, és ott már nem biztos, hogy napi szinten fogok bicajozni, bicajjal közlekedni. Lassan 9 éve cseréltem le a tömegközlekedést bicajra, azóta csak cangával közlekedek, ami itt Debrecenben sokkal jobb alternatíva a tömegközlekedésnél (fél óra alatt el lehet jutni bármelyik szegletébe a városnak)
Ha jól rémlik, Pesten van a kerék, így nem tudom személyesen lecheckolni, de lehet ráírok, hátha csinálna egy videót. Ahogy írtam, bicajjal közlekedek, így nem nagyon tudom kivárni míg felbukkan egy új szett. Kicsit olyan vagyok, mint sok autós, hogy még a wc-re is ezzel járok. Pár száz méternél nem vagyok hajlandó többet sétálni.
[ Szerkesztve ]
cellpeti
veterán
Értem. Stravara mindenkepp fel akarnám tolteni
[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
6030D
Ármester
Milyen órád van?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
jjeahh
nagyúr
Egész jól stabilizál ez a kamera. Nekem jobban tetszik amúgy a másik, a Bihor videó, a táj is szimpibb és a minősége is sokkal élvezhetőbb, szerintem az, hogy 360 fokban forgatható a videó, nem akkora előny, sőt, inkább zavaró én inkább kreatívkodásra használnám fel ezt az extrát, ahogy a Bihor videóban tetted.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
6030D
Ármester
Szombaton együtt tekertem egy sráccal, aki Garmin Varia hátsólámpát használt. Ez valami brutál jó cucc. Tudtam, hogy van ilyen, de csak a gyakorlatban tudatosult, hogy ez mekkora királyság, és mennyire jól működik.
Röviden: egy hátsó lámpa radarral, meg több leddel. Alapból a középső kettő világít, és ahogy közeledik az autó hátulról, egyre több led gyullad ki, hogy az autósnak jobban feltűnő legyen.
Elindultunk, nézem, oké, ilyen lámpája van, biztos nem fog normálisan működni, hiszen mögötte megyek mindig. Aztán rájöttem, hogy meg tudja különböztetni a bringást és az autót, amit valószínűleg a sebességkülönbségből számol. Ha csak mentem mögötte, akkor két led világított, viszont ugyanúgy kapcsolgatta a ledeket, ha jött valami. Ez nekem is jó volt, mert láttam, mi várható (szélzajban, sapival nem mindig hallani az autót).
Ehhez jön az, hogy neki még az órára is kijelzi (nem tudom melyik volt, valami 8xx vagy 10xx Garmin). Egyrész mutatja kis gombócok formájában, hogy mi hogyan közeledik (akár többet is), másrészt csipog is, sőt színekkel jelzi, hogy mennyire gyorsan jön. Tulaj szerint szintén nagy királyság akár szélzajban, akár lekanyarodás előtt, hogy tudja mennyi autó jön mögötte, hátrafordulás nélkül(/előtt természetesen).
Arra is jó volt, hogy ha egymás mellett tekertünk dumálva, akkor csippant, és én is tudtam, hogy vissza kell húzódnom, mert jön autó. Annyival előbb csippan, hogy ezt meg lehet tenni úgy, hogy az autót sem zavarom, meg én sem féket rángatva oldom meg a visszasorolást.
A tapasztalatai alapján egy valamit nem tud lekezelni, ha mondjuk 30-cal halad, és jobbról bekanyarodik mögé egy autó szintén 30-cal. Itt jön be, hogy csak sebességkülönbséget néz, tehát az autót is bringás bolynak nézi.
Szóval ez egy nagyon jó cucc, sajnos az ára olyan, amilyen, viszont ha csak országútiznék, lehet, hogy beruháznék egyre, mert ez még verőfényes napsütésben is nagy segítség.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
bringasisti
őstag
Polar is csinál ilyent 30 ért. Ha fékezel mint féklámpa működik.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
jjeahh
nagyúr
Már csak jó Garmin navit kéne csinálni hozzá . Haverinám 820-asa egyre többször vacakol és ahogy elnézem a 830 sem lett egy kiforrott eszköz . Fura, mert a régi 810/Touring Plus egész jól működik, max 2 havonta elfelejti a beállításokat és félévente lefagy, de Garminhoz képest stabil .
Kíváncsi lennék más bringás naviknak van-e valami nyűgje, pl a Mio-k mennyire jók, a Garmin mellett azt szokták felhozni pozitívumként, hogy lehet alternatív térképet rakni rá, de nekem ez nem tűnik akkora truvájnak, kipróbáltam, oké, de visszatértem a gyári felületre, mert azzal legalább minden műkszik. Fura amúgy a garmin féle navi, az enyém és a haverinámé is folyton le akar vezetni a tervezett útvonalról rossz irányba, vagy azt írja, hogy forduljunk meg (és menjünk haza ), ezért én ki is kapcsoltam a turn by turn ficsőrt, meg az újratervezést is, nem ér egy kalap... elég ha mutatja lila csiganyállal a térképen az utat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
samujózsi
tag
Kb száz darab ezres itthon.
Biztos, hogy ér annyit?
Az elsődleges funkciója, hogy a biciklisnek jelezze a közeledő járművet, de ennyiért...
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
Hasaggymeg
Topikgazda
Idő kellene amíg annyira megbíznék benne,hogy hátranézés nélkül soroljak,irányt váltsak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
TayRol
veterán
annyira soha semmiben nem bíznék meg.
kocsiban is hátranézel, csak azt legtöbbször tükör segítségével. bringán meg puhatestű vagy.
[ Szerkesztve ]
6030D
Ármester
Ez teljesen mást csinál, mint amit te írsz.
Hasaggymeg: ezért írtam kiegészítésnek a zárójelet: nem sorolsz be hátranézés nélkül, hanem amikor tudod, hogy majd 100 m múlva be kell fordulnod, nem kell folyamatosan hátranézegetni. Jó példa erre, ha visszaérsz a Börzsöny felől Vácra (szerintem veled is így jöttünk), akkor a vasút alatt be tudsz kanyarodni Deákvár felé. Na pl ott előtte már messziről elkezdem nézni, hogy mikor nem jön autó, és ha van lyuk, akkor bemegyek. Itt nem kellene forogni. Vagy Verőce két végén, amikor a forgalom feltartása nélkül akarsz átmenni keresztben a másik oldalra, ott sem kell forgolódni, mert látod, hogy jön, jön, jön, jön, most nem jön, hátra nézek, oké, mehetek.
samujózsi: ahogy nézem, ez pont kifutó termék lesz, már az új verziót árulja pl a Zerge is, néhol elérhető csak a lámpa. Drága, de más egyelőre nem csinál ilyet (sajnos).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
bringasisti
őstag
Félre értettél mert én csak azt mondtam hogy az általad felsorolt tudáson kívül még a féklámpa is opció. Az is mutatja hogy kamion jön mögötted.
BENEFON DELTA--------N8
6030D
Ármester
Akkor én nem értem. A féklámpások úgy működnek, hogy egy gyorsulásszenzor méri, mikor fékezel, és akkor felvillan/-erősödik a fény. Ezt hol befolyásolja a hátulról érkező kamion?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
csak én nem találom ezt a terméket a polar weblapján? valamit biztos nem jól keresek, de ott szerintem semmi nincs.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
jjeahh
nagyúr
Hm, ma lemértem a láncot kíváncsiságból, mert túlléptem vele a 2000km-t, terepen, sártól sem kímélve. Legolcsóbb 9 sebességes KMC és még 0.75-ön sem esik bele a láncnyúlásmérő, sőt, még nagyon távol áll attól, hogy beleessen, szerintem a telet kibírja és valszeg akkor sem azért fogom cserélni, mert megnyúlt, hanem azért, mert a sok hó meg latyak miatt szénné rozsdázik
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
TayRol
veterán
lehet, hogy nem tapostad eléggé.
cellpeti
veterán
kar, karóra! Semmim nincs ilyen dolgokra.
Tigris, tigris, csóvafény...
Hasaggymeg
Topikgazda
Ja,jön,jön,jön,na leszakadt,most kell megnyomni hulljon a férgese.
(#152524) jjeahh...gyenge vagy. ("Rumor has it actually that Dan Lloyd has to change his chain after every ride.What a boss!")
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Somatom
veterán
Már én is gondoltam rá, hogy kéne vmi megoldás a mögöttes forgalom figyelésére. Azt hiszem, hogy veszek egy tükröt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
bringasisti
őstag
Mert van radar ami kijelzi hogy mekkora kocsi jön hátulról és van gyorsulás mérés egy készülékben
BENEFON DELTA--------N8
jjeahh
nagyúr
& Hasaggymeg: az nem titok, hogy gyenge vagyok . Egy ideje mondjuk próbálok rászokni a pörgetésre és rendszeresen kenem Squirt-al, olajjal nem húzták ilyen sokáig.
szerk: kiaza Dan Lloyd? . Lehet shimano láncot használ
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
bringasisti
őstag
Már én is néztem szerintem akkora volt a termékre a kereslet hogy elengedték. 30 volt az ára és a kijelzőn mutatta hogy mekkora kocsi akar elgázolni.
BENEFON DELTA--------N8
Ironizer
tag
Erre az útra gondoltam, ami Pusztavám felől jön, aminek egy része közös volt a tekerésünkben. Sztem ez halál, olyan, mint egy macskaköves út szorozva 1000-el. Persze nem most jártam ott először, szóval tudtam, hogy ilyen.
Fall-N
veterán
Én is így vagyok vele. Sajnos ahogy tapasztalom átlag ember egyáltalán nem szervizelteti karbantartás céljából a biciklijét csak ha komoly baj van és menthetetlenül tönkremegy valami. Ezek után kinek kell más levedlett szara? Persze ki lehet fogni hozzáértő vagy bringás sportembert is aki normálisan foglakozik a géppel, így nem zsákbamacska csak ez a a kisebb arány. Meg aki nem ért hozzá annak lehet, hogy mást jelent a jó állapot egy alkatrésznél (általában ameddig gurul, addig nekik jó), így lehet nem akarna átverni csak dilettáns. De attól még nem jár jobban az ember.
A másik nagy halmaz, aki még arra is rohadt hogy a láncot időnként kenje és messziről hallani ahogy darálja a lánckerekeket.
[ Szerkesztve ]
Fall-N
veterán
Valószínűleg nem a sebességet nézi, mert az drágább és energiaigényesebb hanem a radar a szélesség alapján be tudja lőni hogy milyen jármű. Egy autó azért szélesebb, mint ahogy te mész mögötte. Meg ott a magassága is, amit "lát" a szenzor.
dreizwanzig
tag
sziasztok!
Gumi vasarlas elott allok, de most kicsit elbizonytalanodtam. A biciklimen gyarilga conti citycontact 26x2,10 meteru gumik voltak. Vettem ra ugyanolyan meretu Schwalbe black jacket es nem ertem, hogy hogyan, de ez a gumi sokkal szelesebb, mint a Conti. Annyira, hogy hatul a villaba majdnem beleer ez a Schwalbe. A Schwalbe elkopott, most ujra gumit akarok venni, de nem tudom merjek-e 26x2,10-et venni. A gyari gumival tok jo volt, de a Schwalbe tul szeles volt. hogy lehet ez, hogy ket ugyanolyn meretu gumi es megis mas szelessegu? 19-559 meretu a felnim amugy.
ZolkoW
őstag
Én felfelé mentem rajta, szóval lassan . Így nem volt vészes, de amúgy ja, van egy macskakő jellege. Talán az enyhe sár, meg a falevelek is tompított
(#152535) dreizwanzig : Contiból nekem is volt, ami nagyon alulról súrolta a ráírt méretet, meg olyan is, ami pont annyi. Schwalbéből a bütykökkel együtt annyi volt talán mind, mint ami rá volt írva. Van még Michelinem, azt meg úgy méretezik, hogy bütykök nélkül annyi, tehát a 2,10-es Michelin épp akkora, mint a 2,25-ös schwalbe
Szerintem itt is ez lehetett, hogy a Conti valójában keskenyebb volt, a helyedben én vennék mondjuk 2,0-ás Schwalbét... érthető mindegyik méretezés, mondjuk azt nem szeretem, ha füllentenek, hogy jobban mutasson az adat.. mindenesetre ha vázban elférés a kérdés, akkor a SCH méretezése a mérvadó a saját merítésemből.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
6030D
Ármester
Biztos, hogy sebességkülönbséget néz, mert ha 10-en bolyoznak, az pont olyan széles, mint egy autó. És a gyors motort is észreveszi, de a lassú robogót 30-35-tel nem.
cellpeti: akkor kell egy olyan óra, ami tud kezelni sebesség szenzort és fel is lehet tölteni Stravára. Mivel gondolom kint is tekersz, ezért én már olyat vennék, ami GPS-es, így a kinti tekeréseidhez majd nem kell a szenzor sem. (kivéve ha sokat jársz alagutakban, vagy orvosi pontossággal szeretnéd meghatározni a megtett utadat...) Szerintem a legolcsóbb megoldás erre a célra a Bryton 10. Ehhez kell egy sebesség jeladó, amiből a legolcsóbb megoldás a Magene az aliról, csak az idő, mire ideér. Ha most kell, akkor nézni kell valami bluetooth-os szenzort, ami árban megfelel, az is jó lehet, amit elsőnek linkeltél. Haveromnak most raktuk össze a fenti órát egy Polar pedálfordulat szenzorral, tökéletesen működik, tehát sebességszenzorral is működne. Nekem a Garminra Polar pf- és sebesség szenzorról küldi a jelet. [kép]
Görgőből szintén a legegyszerűbb elég lesz, mert a mérés csak a kerék forgását méri, nem a görgőt.
Kb ez az alja, ettől lefelé a használt cuccok vannak, felfelé pedig a csillagos ég.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
samujózsi
tag
Amennyire tudom, a Conti hajlamos alulméretezni a gumikat. Amit én vettem az eredeti, fogalmam sincs milyen gyártmányú, de tán épp Schwalbe helyett anno (azt hiszem, conti race king volt), az méretre pont akkora volt, mint az eredeti, de látványosan keskenyebb.
A boltban rákérdeztem, hogy ez biztosan O.K.-e, ők azt mondták, hogy a Continental a montis gumikat némileg keskenyebbre csinálja, mint a többiek.
Aztán hogy ebből mi igaz, mi nem, azt nem tudom.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
Fall-N
veterán
Akkor tényleg nézi a sebességet is.
A Bryton 10-et nem tudom, hogy még mennyi ideig kapni, mert amikor én vettem nyár elején komputert, akkor már készletről volt csak, kifutó modell, helyette vettem a 15-öt. Amúgy is egy kicsivel jobb a 15 így ajánlom. Ha jól emlékszem a GPS lett pontosabb, meg több műholdat támogat. Bár lehet Pesten és a nagyobb városokban van még sok.
[ Szerkesztve ]
dreizwanzig
tag
koszi az infot mindenkienk!
Nekem nem jott be amugy a Schwalbe, eleg hamar szetkopott, de ami meg erdekesebb, hogy fel ev utan kirepedezett az oldala. Ugyhogy Conti lesz a kovetkezo. Melyik mintat tudjatok ajanlani? Foleg aszfalton es murvan megyek, de azert nagy ritkan elmegyek vele lightos terepre is. Mit ajanlotok erre?
TayRol
veterán
Bryton 10-eshez mindenképpen kell sebesség jeladó? Én a 410-eshez semmi sem használok, és azt hittem hogy az úgy jól mér.
samujózsi
tag
Speed King? (ha még létezik)
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
Fall-N
veterán
Nem fontos, de a szenzor mindig pontosabb, ha jól van beállítva a kerék mérete. Főleg ha netán elveszti a GPS jelet. Például alagút, zavaró rádióhullámok. Én a belvárosban lakom és valami mindig zavarja az utcában a GPS-t. A Rider 15 és az Amazfit Bip sem talál itt jelet csak ha elhagyom az utcát. Viszont ha hazafelé tekerek az utcámba akkor tartja a jelet.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
Értem, akkor jelenleg még elvagyok így. Alagútba ritkán megyek, rádióhullámokkal meg most nem foglalkozom.
(#152545): Zalaegerszeg szélén lakom, dombokkal körülvéve, egy darabig még kibírom.
[ Szerkesztve ]
Fall-N
veterán
Szerkesztettem közben, nálam az utcában valami zavarja. De ki lehet bírni hogy 100-200 méterrel kevesebbet tudok trackelni.
6030D
Ármester
Görgőhöz keres megoldást, ott meg egy helyben állsz, ezért erősen ajánlott a szenzor.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
trialboj
őstag
"Én épp elgondolkoztam, hogy ha lett volna térdvédőm, akár valami minimál, akkor most nem ragtapasszal léteznék itt, bár a tekerésben nem tudom, mennyire zavarna."
Az elmúlt 2 hétvégén felváltva mind a két térdemet odavertem, kva nagy szerencsém volt, mert csak a bőrt kentem oda, és földet kapott nem kavicsot v sziklát, illetve hosszúnadrágban voltam, de talán érdemes lenne kipróbálni egy nagyon lightos térdvédőt, főleg ilyenkor mikor már amúgy is hosszúnadrágban kell bringázni, és még a térdmelegítő szerepét is betöltheti.
A ragtapasszal létezést nem tudom mire érted, jelenleg nekem is be van kötve a térdem, de ez csak addig amíg beforr a seb, gondolom, nekem valami komolyabb gondod van sajnos.
Szóval aki használ bármi lightos térdvédőt, megoszthatná.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
TayRol
veterán
ok, ez a vonal eddig nem volt meg, jogos a pont.
samujózsi
tag
Volt szó a meteorológia megbízhatatlanságáról. Hát hogyismondjam. A met.hu radar szerint Budapest és környéke száraz. Ehhez képest itt nemrég még esett valami. És ha jól vagyok informálva, valahol a déli végeken még most is esik.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
dreizwanzig
tag
sajna mar nincs
ZolkoW
őstag
rákerestem a Deca oldalán, mik vannak, és élőben lehet, hogy el is tudnám dönteni, hogy valamelyik másik sporthoz gyártott is jó-e , pl. röplabdához.. görkoris volt nekem, de pár hete elajándékoztam Mondjuk olyan kemény héjat nem is akarok, a két legutóbbi zakózásom nyomai is enyhébbek lettek volna, ha csak egy sima térdmelegítő van a hosszúnadrágomon. A ragtapaszt csak erre vonatkozott, két kisebb seb volt, ami azért kapott valami fertőtlenítőt (Betadine, vagy mi is az), és igazából csak nem akartam, hogy összekenjek vele valamit. Szóval szerintem a legvékonyabb létező térdvédő elég lenne, főleg, hogy én csak túrázgatok, de ha bármi van, a térdem kap először.
Meteorológia: épp olvastam egyik nap, hogy nagyobb felbontású műholdképeket fognak használni. Mondjuk nem tudom, ez jelent-e nagyobb pontosságot nekünk, vagy ezentúl full-HD-ben tévednek
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
6030D
Ármester
Egy perces néma csend a Szilvásvárad maratonért.
[link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-=RelakS=-
veterán
Szeritem röplabdás tértvédőm van. Valami kemény szivacs, a térdnél kicsit nagyobb.
Mondjuk én azért vettem, mert ami szél azt már átfújja, az engem is elfúj, bringástól
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
samujózsi
tag
Mi történt? (Mondjuk ötletem volna )
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
Csokicsibesz
tag
Miért pont Szilvásvárad esik ki? Szerintem ott többen voltak, mint Crosskovácsin vagy Bükk Maratonon.
4 TOP Maraton Futam nem túl izmos...
itouchfan
senior tag
De megjelent a konkurencia, a múltkor általam linkelt superior maratonok, igen hasonló rendszerben, tehát lesz verseny bőven (szerintem).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
6030D
Ármester
+samujózsi: remélem majd lesz valami hivatalos tájékoztatás a részükről. Egyelőre a MTB Hungary csoportos hozzászólások (egy hete kb) alapján talán kiszállt mellőlük a Speci és így nem éri meg. De bármi lehet.
Nem is a létszám, inkább a helyszín, meg a hangulat (korlátlan ingyen sör!) volt jó. A pálya olyan, amilyen, terepkerékpár versenyre tényleg fura a 40 p aszfaltos emelkedő az elején, de a többi jó.
itouchfan: remélem, hogy nem konkurenciák lesznek (elvileg ezt is kommunikálják), mert akkor még több fog megszűnni. Csináljanak sokat, sok helyen, és találják ki, hogy lehet ezt megoldani megfizethető módon. Ha csak tized annyi bringás verseny lesz, mint amennyi futóverseny van most (hiszen bonyolultabb a pályabiztosítás), akkor már elégedettek lehetünk.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
vannak már egészen modern térd (és könyök) védők, a Pearl Izumi nemrég szállt be a buliba, 2020 tavasz-nyár kollekciótól elérhető a viszkoelasztikus D3O-t tartalmazó protektorjaik (a komolyak mind D3O-t használnak, vagy olyat, ami ennek a másolata, mint a Bliss)
mondjuk nem tudom itthon elérhető lesz-e, meg a magyar árazása is kérdőjeles, de a Pearl Izuminak legalább van fogalma arról, hogy milyen egy kényelmes térdmelegítő, és ez ha azt nézzük csak egy térdmelegítő némi szilikon protektorral, szóval tuti kényelmes lesz
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Hasaggymeg
Topikgazda
40 p aszfaltos emelkedő...nem ismerem annyira jól a helyet,de szinte biztos kijelölhettek volna ott más útvonalat is felfele,terepen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
cellpeti
veterán
Hülye kérdés, de óra helyett, nem elég az okostelefon?
Tigris, tigris, csóvafény...
bringasisti
őstag
A telefon híve vagyok én is, DE terepen egy 100-200 ezres telefon a kormányon az kicsit kemény, és sok alkalmazás nincs meg amit az óra tud.
BENEFON DELTA--------N8
Somatom
veterán
Miért kell ehhez 100-200 ezres teló? Tartaléknak 50 -ért vettem (bótban, garival) egy Xiaomi Mi A2 Lite -ot. Pont alkalmas ilyesmire.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
6030D
Ármester
Ha találsz olyan programot, ami tudja kezelni a szenzort, majd átszinkronizálni Stravára, akkor elég. Nemrég linkelte valaki, hogy most már nem tud (az ingyenes?) Strava telefonon szenzort kezelni.
bringasisti: még mindig a görgőnél tartunk...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
bringasisti
őstag
Öregszem és nem tudok egyszerre több felé figyelni. Nem csak görgőről írtál az csak két sor volt
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
itouchfan
senior tag
Igen, ez jogos. Azért használtam a konkurencia szót mert a versenyrendszer igen hasonló lett (pont 4-4 futam, pontszerzős rendszer, de lehet külön-külön is nevezni stb). De nyilván ennek a tömegesítés, tömegsportrendezvények szervezése lenne az elsődleges célja, hogy minél több embert bevonzzanak.
Egyébként az időpontok sem ütik egymást, sőt.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Runner_fxr
Ármester
Szerintem nem. Már csak az üzemideje miatt se, folyamatosan bekapcsolt képernyővel, pár óra alatt lemerül. Jobb a céleszköz, méretre is kompaktabb. Én egy Garmint-t ajánlanék, bár ez sem tökéletes, de még mindig messze ez a legjobb gps-es kerékpár computer.
Hínár929
tag
Szia!
Ha még aktuális.
Szerintem jól összeválogattad az alkatrészeket, ár-érték arányban teljesen ok lenne a kerék. Az agyból jobb a Deore, köszörült kónuszok és jobb a tömítettség. Rozsdamentesek a küllők, a felnit annyira nem ismerem, de nem tűnik rossznak vagy plusz 2500-ért már lehet DT545D vagy SUN Inferno. A Shimano agyakhoz szerintem jár a gyorszár.
Szakbarbár
aktív tag
Wahoo app tud rögzíteni különféle szenzorokat is, ráadásul sokkal jobb a felülete mint a Strava-nak. Nem kell regisztrálni, hanem csak engedélyezni kell a feltöltést Strava-ra. Én ezt az appot használom Spinningen a HR és pedálfordulat szenzorral.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.