Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23) Comic válasza Lacass (#22) üzenetére


Comic
aktív tag

A helyzet az, hogy állítólag "kijavították" a hibát, amiről ők nem is tehettek.
Ennek ellenére még ugyan úgy random restartokat nyom a modem.
A vicces az, hogy mi is inkább az online játék, mint a böngészés miatt köttettük, de kezdem belátni, hogy ez a szolgáltató megy a levesbe, mert rendszeres 3-400-as pinggel nem lehet játszani... :S
Ami viszont szánalmas elsőre is, az a műszaki helpdesk-jük. Fentebb írtam, hogy az egyik hibabejelentésre milyen választ kaptunk.
Mára addig fajult ez a dolog, hogy csak éppen azt nem mondták, hogy használjam a telefonomon a mobilnetem, ha netezni akarok...nevetséges.
"Csak akkor látok hibát, amikor kapcsolat van" XD Ezen sírtam... Ezerszer megbántam, hogy szóba álltam velük... Rájuk is igaz, ami minden másra... Olcsó húsnak híg a leve...
Már várom, hogy lejárjon a szerződésem és kidobhassam a kábelüket is a lakásból...
Inkább fizetek az invitel 5Mbps adsl-ért 7e-t, de legalább az működik...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.