Hirdetés

2019. október 22., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-10-11 13:40:13

LOGOUT.hu

elsődlegesen a Hardverapró "Jelentés" gombját használd, ide akkor írj, ha azt nem tudod
CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz zászló ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22801) hsrasus válasza #57689088 (#22800) üzenetére


hsrasus
(tag)

Voltam bent a Vodafone-nál, h érdeklődjek mi a feloldás menete. Azt a választ kaptam, h ha a tartozás rendezésre került, akkor be kell menni hozzájuk és kérni, h oldják fel a telefont. A meghatalmazott is eljárhat, viszont ha nem került rendezésre a tartozás, akkor nem fogják feloldani. Egyébként 15 napon belül feloldják, de ez a maximum idő, jellemzően 7 nap alatt elvégzik.

7végén kaptam kölcsön egy telefont apósomtól, ezért az utazással rendben leszek, de ettől még a probléma nem oldódik meg. Én azzal lennék a legboldogabb, ha a szolgáltató feloldaná, akkor én elvégezném a kijelzőcserét és minden rendben lenne.

Ezért arra kérlek, h a meghatalmazottadnak jelezd, (vagy írásban a vodának), h legyen szíves feloldani a készüléket, mert rendezted a végszámlát.

(#22802) Madycsa


Madycsa
(tag)

Sziasztok, üdvözlök mindenkit!

Egy adásvétellel kapcsolatos probléma miatt fordulnék a topichoz.
Vásároltam nemrég itt (Hardverapró) egy Xbox One X gépet. A hirdetésben 2021-es garanciaidő és hozzá Forza H.4 játék is szerepelt. [link]
Az eladónak(solidsnake) csak pozitív értékelései vannak, ezért egyeztetés után úgy döntöttem, hogy megvásárolom tőle.
Utaltam is az összeget.(Valamivel többet is mint amiben megegyeztünk, hogy biztosan beleférjen az általam kért szállítási mód).
Pár napon belül meg is érkezett a gép. A kisebb-nagyobb meglepetések pedig ezután következtek.
Első körben rögtön észrevettem, hogy az eladó nem az általam kért és vele egyeztetett módon adta fel az eszközt.(egy olcsóbb megoldást választott) Ok, efelett még el lehet siklani, jeleztem neki, hogy nem igazán tetszik a dolog, ő csodálkozott, hogy ez miért probléma és ennyiben maradtunk kb.
A kellemetlenebb dolgok ezután derültek ki. A garanciaidőre az elején rákérdeztem, hogy pontosan meddig is van...2021 volt kiírva a hirdetésben. A válasz 2020 december lett. Majd, miután leellenőriztem itthon az MS oldalán, kiderült, hogy egyik sem hanem pontosan 2020.11.24. az időpont. Kisstílű csúsztatás annak érdekében, hogy jobb eséllyel eladhassa a cuccot. (velem szemben pedig becsapás)
A másik, a csúnyább dolog a hirdetés szerint a géphez járó Forza 4 játékkal kapcsolatban derült ki.
Kibontva a dobozt, sehol semmit nem találtam a játékkal kapcsolatban. Ezért hívtam az eladót, hogy merre lesz a Forza H4. A válasz.....A játék a gépen van, ahhoz az accounthoz jár, amit ő a géppel együtt adott el nekem, azzal, amit ő regisztrált.
Úgy vélem, hogy a "helytelenül" megadott garancia idő is értékcsökkentő, akkor is, ha egy nappal és akkor is ha több hónappal ír többet az eladó, mint ami a valós.A súlyosabb értékcsökkentő dolog pedig az eladott accountal jött játékprogram. Ez nyilván sehol nem volt feltüntetve a hirdetésben.
Az eladó az értékeléseit és a hirdetéseit nézve ezzel foglalkozik. Konzolok, játékgépek árusításával, tehát a garancia időt pontosan meg tudta volna adni, az accountal kapcsolatos dolgot pedig még inkább tudnia kell. (Én sajnos csak most tanulom ezeket a dolgokat)
Külön szépséges a történetben, hogy amint kiderültek az első problémák, a hirdetés gyorsan törölve lett, úgyhogy még csak értékelni sem tudom.
Mit lehet, mit érdemes ebben az esetben tenni? (Nem azt kaptam, amit az eladó meghirdetett és amiért fizettem.) Legalább a Forza 4 piaci árát illő lenne visszautalnia.

Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22804) joker7m


joker7m
(újonc)

"kimug t" nevü felhasználó,utánvéttel küldött el nekem "https://hardverapro.hu/apro/palit_rtx_2060_gaming_pro_oc_2/hsz_1-50.html"videokártyát,a csomagban egy nadrág volt és egy régi proci hütő! Természetesen a csomagot nem nézhettem meg ameddig át nem veszem,így nem tudtam mi van benne.Kérdés hogy ilyenkor mit lehet tenni,a címe és a neve gondolom kamu ami a csomag számláján van,telefont meg nem veszi fel amiröl csörgetett.

Ha feljelentem például hogy bizonyítom hogy tényleg nem volt a csomagban a videokártya...

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22811) Iginotus


Iginotus
(őstag)

kazolika81
Utánvétel kérte postáztam nem vette át -3000 Pénz... hát köszönöm.
Ezt vett volna tőlem. Ha átveszi.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Plug and Pray... :)

(#22812) Madycsa válasza Madycsa (#22802) üzenetére


Madycsa
(tag)

Sziasztok!

Az én ügyemhez sajnos hozzáadódik még két dolog.

A egyik a garanciához kapcsolódik. Mivel az eladó semmit nem adott (számla stb.) a géppel, a kontrollerre így egyáltalán nincs garancia. A Microsoft a kontrollert csak úgy garanciáztatja, ha van hozzá számla, valami hivatalos származási papírja az eszköznek.

A másik, az általa és a tudtomon kívül nekem eladott account-al kapcsolatos.(ami tartalmazza a géppel meghirdetett Forza 4-et) Ezzel az a gond, hogy kénytelen vagyok (ha akarom használni a Forzát) az ő általa megadott acc nevet meghagyni..... VAGY... meg is változtathatom ...további 10 dollárért. Mivel a további acc név változtatás már pénzbe kerül.(Ez is mutatja, hogy mennyire használhatatlan az acchoz adott játék)

Ennyi hazugsággal és csalással ami utólag kiderült a hirdetésével kapcsolatban, már nem csak visszatérítést, hanem akár az egész pack visszavételét is jogosan kérhetné az ember. Az eladó gyakorlatilag természetesnek veszi az acc eladását és a többi (az előző írásomban felsorolt) "csúsztatását"(csalását).

Kérem szépen a moderátorok segítségét ezzel az ügyel kapcsolatban!

Köszönettel: M.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

Rendezve [link]

[ Módosította: MurdR ]

(#22814) RootRulez válasza RootRulez (#22674) üzenetére


RootRulez
(nagyúr)

Sziasztok!

Újra köztünk robo1987 néven és árulja az általam már kifizetett SSD-t a gépben, amit hirdet. :DDD :W

Kitiltva.

[ Módosította: Kalandor ]

═══════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════

(#22815) Conte8


Conte8
(újonc)

Sziasztok!<br/>Sajnálatomra szeretnék egy csaló felhasználót jelenteni. <br/>Barta89 az illető. <br/>A héten vásároltam tőle egy iPhone 3GS telefont. <br/>Nagyon örültem neki, pedig megkérte az árát, 30 ezer Ft. <br/>A hírdetés szerint nagyon jó állapotú a telefon, kártyafüggetlen, a fülesen kívül minden tartozékkal rendelkezik a készülék. <br/>Jeleztem, hogy megveszem, ( alku nélkül) és elutalom az árát, ő ígérte, hogy Foxpostal elküldi. <br/>Másnap nézem a hirdetést, látom, hogy törölte azt. Írok neki, hogy mi a helyzet, miért törölte a hirdetést, mire azt válaszolta, hogy ő úgy tudta így is lehet értékelni. Ráadásul azt sem tudta melyik telefont küldte el nekem. <br/>Tegnap (06.13) megérkezett a készülék. <br/>Jól néz ki, egy komolyabb karc van a kereten de gondoltam ez belefér. Este elkezdtem nézegetni, beüzemelni, mire kiderült, hogy nem a saját dobozában jött, és a hozzá adott töltő kábel és töltő fej hitvány másolat, használhatatlan. A telefon működött ekkor még, de mivel az úriember adatai még benne voltak, gondoltam egy gyári visszaállítást csinálok. Na ezt már nem lehetett. Jailbreak volt a telefonon, így rátettem az iTunes ra, megcsináltam a visszaállítást. Szépen lement. Szerettem volna aktiválni, de ezt már nem lehet, mert nem kártyafüggetlen a telefon, így kellene hozzá egy olyan SIM kártya amilyen függő. Próbáltam a hazai kártyákkal, nem működik. Folyamatosan mindent jeleztem az eladónak, aki szerint én nem értek hozzá, vigyem hozzáértőhöz, meg egyéb idióta kifogásokat ír. Hívtam telefonon, hogy normálisan megbeszéljem vele a helyzetet, de csak SMS ben mer velem kommunikàlni. Kértem a végén, hogy utalja vissza a pénzem, én pedig visszaküldöm a telefont. Ezt megtagadta, mondván küldjem én vissza a telefont, és majd utánna visszakapom a pénzem. Itt tartunk most, három szervízben voltam ma, de mindenhonnan elhajtottak vele. <br/>Illetve, ott , hogy még ő jelent fel engem rágalmazásért. <br/>Nekem pedig van egy használhatatlan telefonom úgy, hogy a hirdetésben leírtaknak semmilyen paraméter nem felelt meg. <br/>https://hardverapro.hu/apro/iphone_3gs_128/hsz_1-50.html

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

A hibás terméket először a vevőnek illik visszaküldenie, mert az veszélyeket tartogathat, hogy mind a termék, mind a pénz csak az egyik félnél legyen.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22816) Barta89 válasza Conte8 (#22815) üzenetére


Barta89
(csendes tag)

Nos, amint már mondtam, rögtön az elején, hogy vissza kapod a pénzed... de te erőlteted hogy igen is utaljam el előre... nem fogok előre utalni, küldd vissza a telefont, és amint megkaptam, utalom a pénzed. Se csaló, se hülye nem vagyok. Nálam a telefon teljesen jól üzemelt.

[ Szerkesztve ]

(#22817) Madycsa válasza Madycsa (#22812) üzenetére


Madycsa
(tag)

Sziasztok!

Nemrég beszélgettünk az eladóval (Solidsnake) és úgy tűnik, hogy sikerül egyeztetnünk és tisztáznunk a vitás kérdéseket.

Nagyon szépen köszönöm a segítséget! További szép napot kívánok mindenkinek!

(#22818) MurdR válasza Madycsa (#22817) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Tehát akkor lezártnak tekinthető a jelentésed?

(#22819) Madycsa válasza MurdR (#22818) üzenetére


Madycsa
(tag)

Igen, köszönöm!

Rendben.

[ Módosította: MurdR ]

(#22820) Spartans válasza Madycsa (#22819) üzenetére


Spartans
(csendes tag)

Helló.

motorhaz Nevű tagtól szerettem volna megvenni ezt a laptopot .

2019-06-12-én meggyeztünk ,hogy elküldi nekem utánvéttel a nagy távolság miatt.

Munkájára és a kevés szabadidőre hivatkozva kérte ,hogy várjak küldeni fogja , erre ma látom ,hogy már eladta egy kereskedőnek itt a Ph-n aki értékelte is már és meg is hirdette a kérdéses laptopot jóval drágábban , hát ennyit a korrektségről ....

[ Szerkesztve ]

(#22821) Conte8 válasza Barta89 (#22816) üzenetére


Conte8
(újonc)

Tisztelt Kalandor!
Válaszod számomra véleményes, miszerint a vevőnél nem lehet egyszerre a pénz, és a termék.
Az eladónál lehet?
Főleg olyannál, aki valótlanságokat állítva hirdet, és ad el terméket?
Az eladó állítja, hogy jól üzemelt a telefon, ami igaz is, csak elfelejti megemlíteni, hogy a valóság eltér a hirdetésben leírtaktól.
A telefon csak jailbreak-el és Cydiaval volt kártyafüggetlen, egyébként NEM az.
Ezek mind NEM szerepeltek a hirdetésben.
Ráadásul külföldi függő így sim kártya hiányában nem tudom aktiválni sem.
A doboza sem az eredeti, ahogy a töltő kábel, és töltő fej sem az, ráadásul nem lehet használni őket.
Ezek megint NEM voltak a hirdetésben.
Ezek után nem fogok egy ilyen embernek hinni, aki csak a saját igazát hajtogatja.
Küldjem el a telefont, és ha majd elküldi a pénzemet...
A magam részéről, a HA-n lezártnak tekintem az ügyet.
Üdv, Conte8

(#22822) Barta89 válasza Conte8 (#22821) üzenetére


Barta89
(csendes tag)

Tegyük fel, hogy igaz amit a telefonról állítasz, én csak azt tudom hogy működött és szép állapotban van, amint jelezted hogy turpisság van a telefonnal modtam hogy külld vissza vissza fizetem a pénzed, ez így működik, mivel nem vagy hajlandó rá, ne várd hogy elutalom neked az árát. Ennyi erővel te is lehetsz csaló, vissza kapok egy keszüleket amire már igaz az amit te mondtál, ha egyáltalán vissza kapom...

(#22828) Kalandor válasza Conte8 (#22821) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Nem tudom, hogy kinek van igazam, de az a bevett szokás mindenhol, hogy előbb a hibás terméket küldik vissza (ha ennyire értéktelen és rossz az a termék, akkor sokra úgysem megy vele a vevő, az eladónak viszont látnia kellene, hogy tényleg rossz-e a termék).

[ Szerkesztve ]

(#22830) Barta89 válasza Kalandor (#22828) üzenetére


Barta89
(csendes tag)

Már rég túl lehetnénk ezen ha végre vissza küldené a telefont. Viszont én lassan egészen biztos vagyok benne hogy itt valami más is van a háttérben, ha ennyire ki akarja tőlem csikarni az előre utalást.

[ Szerkesztve ]

(#22831) mjani1172


mjani1172
(őstag)

Jelentem Housecomp felhasználót.

Ezt szerettem volna megvásárolni,de nem ezt kaptam. A felszereltség gyengébb a számla persze többszöri megbeszélés alapján és után sem jött.Azóta elérhetetlen, nem válaszol semmire, a telefont nem veszi fel.
Értékelni sem tudom, hiszen nem egyezik bele.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22833) SylwerStone


SylwerStone
(csendes tag)

Sziasztok! Tőle [LINK:"https://hardverapro.hu/tag/dome29.html"]link[/LINK]
vettem meg ezt a galaxy s9 + készüléket [LINK:"https://hardverapro.hu/apro/samdung_galaxy_s9_plus_1_5ev_gari_gyari_fuggetlen/hsz_1-25.html"]link[/LINK]
A hírdetés szerint hibátlan a telefon, gyakorlatilag nem az. Az ujjlenyomat olvasó mint kiderült nem működik. Ezt elvileg ő nem tudta, mert elvileg nem használta. Miután ez kiderült kértem hogy küldje el a számlát, mivel csak egy Telekomos garanciajegyet kaptam, azt is kitöltetlenül.
Lassan egy hete ígérgeti hogy elküldi a számlát, azóta semmi. Emailt nem olvas, ph-s üzenetekre nem válaszol. Szerinte amúgy is feleslegesen verem ezt fel, mert hát van rajta más azonosítási módszer is és elégedjek meg azzal.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt!

Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

(#22838) SylwerStone


SylwerStone
(csendes tag)

Itt nem feltétlenül a garanciális ügyintézésről van szó. Szimplán arról hogy kértem hogy küldje el a garancia jegyet és napok óta nem méltat válaszra sem. Pedig elvileg akkor annyi lenne, hogy letölti a fiókból és átküldi. Egyébként a Samsungtól érdeklődve azt mondták hogy garancia jegy és számla is kell a gariztatáshoz. Akkor most kinek higyjek? Én nem akarok az eladónak rosszat, semmi gondom nincs vele, becsületes, előre utalás után kaptam meg a telefont. Szimplán szeretnék egy számlát is mellé mert úgy tiszta az egész. És mivel én nem tudtam elérni ide fordultam segítségért.

[ Szerkesztve ]

(#22839) Gregorian36


Gregorian36
(újonc)

Sziasztok! Hétfőn vettem egy videókártyát GX2000 nevű felhasználótól... Azt mondta 3 nap garit ad rá! A Lurdy házban tudtuk megoldani a találkozőt, mert azt mondta halásztelki. Hazahoztam a cuccot, kipróbáltam, szar volt.. Bizalmat előlegeztem neki, újonc volt.. Irtam neki, semmi válasz, telója kikapcsolva, összes hírdetését azonnal törölte.. Ilyenkor mit tudok tenni? Köszi.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt talál: https://logout.hu/cikk/rendorsegi_feljelentes/teljes.html

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem! Ha megteszi a feljelentést, akkor a hatóságok tudni fogják az ügymenetet, az adatokat ők fogják cégünktől kikérni.

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

Földi Gergely

(#22840) Gregorian36 válasza Hunter2 (#5) üzenetére


Gregorian36
(újonc)

Köszönöm az infót!

[ Szerkesztve ]

Földi Gergely

(#22841) #31372032


#31372032
(törölt tag)

Vevő: [link]
Hirdetés: [link]
Az lenne a kérdésem, hogy a Hardverapró miért fenyeget kikiltással, olyan jelentés miatt, hogy a vevő szerint a Huawei B525 4G router (magyarországi, B20-at is tudó) Iregszemcsén nem tud a helyi telenorra csatlakozni 4G.-n?
Mondjuk nincs is ott torony a Cellmapper szerint, csak a vevő szerint van.
Kipróbáltam a routert a velencei tónál, 14 km-ről, B3-on is csatlakozott a toronyra, elmagyaráztam a vevőnek, hogy a routerhez külső antenna kell, ha messze van a torony, illetve rossz a rálátás.
Van olyan elvárás az eladóhoz, hogy 100%-os 4G kapcsolatot garantáljon egész Magyarország területén, amikor ezt a mobilszolgáltatók sem teszik meg?
A másik kérdés, mennyire fair dolog, ha a másik fél megkérdezése nélkül fenyegetjük az embert mindenféle retorzióval?

(#22842) Kalandor válasza #31372032 (#22841) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

A kiment értesítés egy figyelemfelhívás, nem fenyegetés. A másik fél meghallgatása nélkül nem szankcionálunk (kivétel ha nem válaszol).

A lényegi részt a vevővel kell megbeszélni, mi abba nem folyunk bele. Szóltam neki, hogy erre válaszoljon.

[ Szerkesztve ]

(#22843) #31372032 válasza Kalandor (#22842) üzenetére


#31372032
(törölt tag)

Köszönöm, így érthető a dolog.

(#22844) tams9591 válasza #31372032 (#22841) üzenetére


tams9591
(újonc)

A vásárolt termék, az eladó állításaival szemben hibás, a 4g-t telenor hálózatát nem ismeri fel.A sima kicsi zseb wifi (huawei e5785 a telenor hálózatán , ugyan azon a helyen hibátlanul üzemel.A vásrolt termék pedig nem.A vásárolt készüléknek antenna nélkül is tudnia kellene a 4g hálózatot .( gyártói specifikáció)Sajnos erről a hibáról nem tett említést az eladó, a visszavásárlási szándéka nulla,a privát üzenetekben pedig minősíthetetlen, oktató módón válaszol.Torony, az eladó állításával szemben van, ha nem lenne nem lenne térerő, könnyű másra mutogatni,konkrétan a szolgáltatóra,sajnos igy jártam.

(#22846) #31372032 válasza tams9591 (#22844) üzenetére


#31372032
(törölt tag)

Bemásoljam ide a "minősítetlen " "kioktató" PŰ-ket, (nem vagyok benne biztos, hogy szabad), amiben az szerepel, hogy a 4G routernek
1, ki kell választani a megfelelő helyet, irányt
2, be kell állítani a routert
3, a telefonoknak jellemzően nagyobb az érzékenységük, mint a 4G routereknek
4, ahhoz képest, hogy az első reklamációnál semmilyen térerő nem volt, utána érdekes módon lett
5, jártam eleget Villányba, ott Iregszemcse és Nagykóny környékén 2 dolog hiányzott: a térerő, plusz télen a hóeltakarítás.
6, Írtam, hogy nem véletlenül van az eszközön a 2 antennabemenet: rossz vételi körülmények esetén oda kell antennát dugni. Iregszemcse meg azért nem a Westend, hogy dúskálni lehessen az adótornyokban.

(#22848) mjani1172 válasza mjani1172 (#22831) üzenetére


mjani1172
(őstag)

Sziasztok!

Köszönöm a közbenjárásotokat,felhívott és megkaptam a számlát.
A többi dolog hiányát meg benyelem, jó lesz tanulópénznek, nagyon sok dolgot rendeltem már innen, valami szinte mindig volt, de ez, meg azóta amit olvastam, most elgondolkodtatott.
Köszönöm még egyszer.!

(#22849) Találtgyerek


Találtgyerek
(senior tag)

Sziasztok!

atteee kérte, hogy küldjem el neki utánvétellel ezt a processzort.
A csomag feladása után írt, hogy mégsem veszi át a csomagot.
Azt ígérte,hogy visszautalja a postaköltségemet,de lassan 3 hete nem hajlandó utalni.
Többször kértem, hogy utalja el, de semmi nem történik.
1780Ft postaköltség + 970 Ft visszapostázási díj.

Köszönöm a segítséget!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse.

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

06-3o/9759I39

(#22850) kazolika81 válasza Iginotus (#22811) üzenetére


kazolika81
(újonc)

Tisztáztuk a történést. Baleset révén nem tudtam átvenni. Ha meg ad számlaszámot utalom is neki. Semmilyen csalásról nincs szó.

Katona Zoltán

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.