Hirdetés

2019. október 24., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-10-11 13:40:13

LOGOUT.hu

elsődlegesen a Hardverapró "Jelentés" gombját használd, ide akkor írj, ha azt nem tudod
CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz zászló ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21617) FrozenThrone


FrozenThrone
(aktív tag)

Sziasztok!

Ismét bele futottam egy csalóba, imyx19 fórumtárstól vásároltam előre utalással, postázással, az alábbi VGA kártyát.

A probléma a következő, először is nem azt a kártyát kaptam mint ami a hirdetésben a képen szerepel. Ez lenne a kisebb gond, viszont a kártyán található két darab ventilátor közül, az egyik hibás, szorul, nehezen forog. Ezt a csomag átvétele után pár órával, az első bekapcsolást követően jeleztem is az eladó felé, hogy találjunk valami megoldást, mert így nem tudom használni a kártyát. A kártyát további teszteknek nem vetettem alá, mert hibás, így a stabilitás, terheléses tesztekig el se jutottam. Az eladó elzárkózik bármiféle megoldás elől, az alábbi indokokat hozta fel mentségre:

- Hozzá is beszámításból került, előéletét nem ismeri (Nem tudom hogy ez hogy jön ide?)
- Nem tud vele mit kezdeni, nála tökéletesen működött (Ez ugye kizárt, mert nálam az első bekapcsolás után egyből jelentkezett a hiba és az ilyen jellegű hiba nem egyik percről a másikra jelentkezik.)
- Nem ad el hibás terméket (Hát nagyon úgy néz ki hogy mégis)
- Máshol hisztizzek, ő lezárta az ügyet (No komment...)

Üdv Frozen

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.