Hirdetés

2019. október 14., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-10-11 13:40:13

LOGOUT.hu

elsődlegesen a Hardverapró "Jelentés" gombját használd, ide akkor írj, ha azt nem tudod
CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz zászló ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21501) olymind1 válasza olymind1 (#21499) üzenetére


olymind1
(aktív tag)

SuperZsolt86 esti üzenetei 2018-10-08-án :
"amúgy szép próbálkozás volt ez, bár nem értem mi értelme volt az egésznek. Ha te korrektül a kártyát küldöd vissza nekem akkor semmi probléma nem lett volna ugyanúgy mint ahogy mással sem volt semmi problémám. Ha én át akartalak volna verni megtehettem volna az elején is miután utaltál nekem, de nem tettem mert én nem vagyok ilyen se veled se mással..."

"de ha úgy gondolod nyugodtan vihetjük tovább az ügyet, de azt megnézném mivel "bizonyítod" hogy mi volt a csomagodban amit feladtál nekem... és miután semmi bizonyítékod nincs nincs is miről beszélni, viszont abban biztos lehetsz hogy utána rágalmazásért és becsületsértésért indul a következő ügy...
további szép estét és legközelebb baszakodj mással"

Tehát lett neki 49 ezer forint utalva, majd nem egészen másfél héten használat után kitisztítva, jól becsomagolva anti-statikus zacskóba is rakva a saját költségemből visszajuttattam neki a kártyát dobozostul mindenestül becsomagolva (már lassan könyörögni kellett hogy hadd küldjem már vissza), és lassan 1 hétre rá úgy próbálja meg beállítani mintha én inkorrektül küldtem volna vissza, érdeklődtem is hogy épségben megérkezett-e a kártya, meg a pénz után is természetesen, privátokra nem válaszolt, és még én vagyok a hibás mert kérni merem vissza a pénzem a hamis garanciával ellátott kártyát után, de most már arra kér, hogy bizonyítsam be hogy mi volt a csomagban amit vissza küldetem, mert "Ha te korrektül a kártyát küldöd vissza nekem akkor semmi probléma nem lett volna". Ez nekem úgy jön le, mintha már azt akarná bizonygatni, hogy nem azt kapta amit küldtem neki. Így a pénzzel se kell foglalkoznia.

Haverom már korábban fontolgatta a rendőrséget neki privátban, majd ő enyhén elrettentő stílusban írta: menjünk nyugodtan, mert majd lefoglalják a kártyát és akkor se kártyám se pénzem nem lesz... Pontosan így állok most is :U

Privátban szintén ferdített nála, mikor úgy állította be hogy a 2 opció közül én döntöttem a várokozás és garancia intézés mellett (a másik opció az volt hogy garancia nélkül használom tovább és akkor 5000 forintot visszautal), ami részben igaz, de előtte beírta hogy vissza adni nem tudja a pénzt, szóval azzal az opcióval amit először felvázoltam nála (pénz vissza) nem tudtam élni, így mégis mit tehettem volna, mint várni míg el lesz intézve hozzá a garancia papír mert elvileg van rá...

És akkor még engem akar rágalmazással és becsületsértéssel vádolni...

Megvarjuk az 1 hetet mi tortenik. Rendezve.

[ Módosította: domperke ]

(#21507) KpTm válasza Petisan10 (#21506) üzenetére


KpTm
(újonc)

Lehet megkezdődött a tárgyalása, és enyhítő körülmény, ha magától visszafizeti az elcsalt pénzeket illetve azt hazudja hogy jaj de megbánta amit tett...

(#21508) TurboGamer válasza Petisan10 (#21506) üzenetére


TurboGamer
(újonc)

Nekem is azt írta, hogy ezen a héten visszakapom a pénzem. Várom én is.

(#21509) Gabox775 válasza IO.sys (#20157) üzenetére


Gabox775
(újonc)

Hello! Ugy nez ki hogy engem is atvert ez a szemely meghozza egy 100,000forintos osszeggel, megvan a bizonyitek es ha meg el ez a csoport akkor fb nevem Gál Gábor
Ja es egyebkent akkor mit tudok kezdeni ha paysafe carddal utaltam at?

[ Szerkesztve ]

(#21510) Gabox775 válasza Gabox775 (#21509) üzenetére


Gabox775
(újonc)

B**áti Richárd Normann

(#21512) KpTm válasza Gabox775 (#21509) üzenetére


KpTm
(újonc)

Az a paysafe gyakorlatilag semmire sem jó. Paypal esetén visszakapnád a pénzed, majd a csalón hajtaná be a cég a tartozást. Rendőrségi feljelentést kell tenned, de a pénzedet már nem fogod látni sajnos...

(#21513) ctfrog


ctfrog
(újonc)

Hello,
Szeretném jelenteni a Firkin nevű felhasználót, aki az alábbi terméket vásárolta meg tőlem: https://hardverapro.hu/apro/2db_hynix_notebook_4gb_ddr3_memoria/hsz_1-50.html.
Mivel a felhasználó távol lakik, meggyőzött, hogy ne személyes átvétel legyen, hanem hogy két részletben utalná át az összeget, és én a terméket az ő barátjának adnám át, mivel ő közel lakik hozzám. A megbeszéltek alapján az első utalás az átadás előtt történne, a második utalás az átadás után. Az első utalás megtörtént, a terméket átadtam, majd amikor kértem az összeg másik felét csak annyi választ kaptam a felhasználótól, hogy :"Átgondolnám". Én ezután megírtam, hogy ha nem hajlandó kifizetni az előre megegyezett összeget, akkor sajnos jelentenem kell őt a Hardverapró csapata felé. Erre azt a választ kaptam, hogy a modorom miatt nem fizeti ki a termék fenn maradó összegét, illetve hogy ő az üzenetemet egyértelmű zsarolásnak tekinti, amiért jelenteni fog a rendőrségen.
Remélem önök tudnak abba segíteni, hogy más eladót/vásárlót ne érjen anyagi kár azáltal, hogy ezzel a felhasználóval üzletel.

Felszólítottuk, hogy egy héten belül rendezze az adás-vételt.

[ Módosította: MurdR ]

(#21515) saratunde válasza koko52 (#21457) üzenetére


saratunde
(újonc)

Most vert át engem is ez a gyerek. Videokártyára utaltam neki. Sajana utólag olvastam csak ezt a oldalt

(#21518) sifti98


sifti98
(újonc)

https://hardverapro.hu/apro/elado_intel_i7_7700k_akcios_aron/hsz_1-200.html
ezt a terméket vettem meg Anton989 felhasználótól átutalással 09.26-án este átutaltam 50000FT ot, mert azt mondta hogy csak így postázza. Pozitív volt az értékelése én hülye meg átutaltam. Aztán húzta az időt, hitegetett hogy lekéste a postát. Majd mondtam hogy hétfőn legkésőbb adja fel és küldjön róla bizonylatot hogy feladta, ő azt mondta rendben este megírja. Semmi bizonylatot nem küldött, én pedig megírtam mi lesz ennek a következménye erre felhívott és ordibált a telefonba. Aztán azt írta rákövetkező napra hogy visszavette a postán a procit és meg fogom szívni mert a pénzem tízezresekben küldi vissza. Azt írta Jövőhét péntekig visszautalja a pénzt azaz 10.05-én azóta várok a pénzemre.

Szia. Felszólítottuk az eladót, hogy 1 héten belül rendezze az adás-vételt.
Mindenképpen jelezz vissza a fejleményekről kérlek.
Ennek ellenére természetesen a rendőrségi feljelentést megteheted.

[ Módosította: MurdR ]

(#21524) endru14 válasza Gabox775 (#21510) üzenetére


endru14
(csendes tag)

Újra támad... Mr. Asperger néven itt...

(#21526) Pipszi01


Pipszi01
(csendes tag)

És olyankor mivan, ha valakit inkorrekt módon vádolnak meg? Hol tudom magam megvédeni? Kinek kell írjak vissza?
A srác egy hétig ült a szuperül működő lapomon aztán dob egy számlaszámot, h szar a lap, meg h feljelent itt mert nem akarok neki rizetni.... Hát mire fizessek mikor 1 hétig ült a lapon állitólag dolgozot... Aztán hirtelen lett másik lap is még este stb... Ahha...

[ Szerkesztve ]

(#21527) Speed(R) válasza Pipszi01 (#21526) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Kérdés, mi volt a megegyezésben gariügyben?

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#21528) Pipszi01 válasza Speed(R) (#21527) üzenetére


Pipszi01
(csendes tag)

Semmi. Ez a vicc. De szoktam mindig vállalni 3 napot... De mivel 8-án meg kellett kapja a csomagot és 17-én este ír, h szar és dob egy számlaszámot!??? What??? Ezt mégis hogyan? Aztán mikor mondom neki, h egy hetet ült a lapon nem fizetek, akkor meg feljelentett itt... Szerintem ez nagyon nem korrekt. Honnan tudjam, h mit csinált a lapommal? Már procim sincs, h énis megnézzem... Szerintem ez nem így működik, h veszek valamit /ő sürgetett, h holvan már a lap, mert melóm miatt kb 2 napra rá tudtam feladni/ aztán meg ráfogja, h 1 hétig nem volt ideje beszerelni... Akkor minek sürgeti? Vhol sántít a sztori nagyon.. szóval én egy forintot nem fogok neki visszafizetni és remélem korrekt módon nem leszek kitiltva innen ...
A lap meg tuti hibátlan volt mivel aznap mikor bedobozoltam még előtte be volt kapcsolva egy i3 2100-as procival ami azóta szintén eladásra került...

[ Szerkesztve ]

(#21529) sztojkalaci


sztojkalaci
(csendes tag)

Sziasztok!

Én egyelőre, csak érdeklődni szeretnék, hogy vár-e valaki még pénz visszautalást Aron989 felhasználótól? Én videokártyára utaltam neki előleget, az üzlet viszont meghiúsult miatta. Készségesen fel is ajánlotta, hogy visszautalja az előleget. A felét valóban vissza is utalta, és nagy bocsánatkérések közepette megígérte, hogy amint tudja utalja a másik felét is a pénzemnek. Eddig türelmesen vártam rá, de lassan megszűnt vele a kommunikáció, elérhetetlenné vált. Eközben látom, hogy a hardveraprós fiókját is felfüggesztették, tehát ha jól sejtem más is jár ebben a cipőben. Egyelőre, még bízom az értelmes megoldásban, de kíváncsi lennék azok véleményére akik ugyan így jártak vele. Ha olvassa valaki, aki érintett az ügyben kérem keressen fel! Együtt talán több esélyünk is van visszaszerezni a pénzünket.

Üdv.:
Laci

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt is találhat: https://prohardver.hu/temak/keres.php?type=-&stext=rend%C5%91rs%C3%A9gi+feljelent%C3%A9s&submit=

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem!

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21530) DonToni


DonToni
(aktív tag)

Jelenteném Themiamivice nevű felhasználót!

Röviden:
A hirdetésben szereplő memória kit-et megvásároltam tőle 2017.06.04 -én (47.e. Ft), amit aztán később beszámított egy naobb, 32Gb-os kit-be. Erre ráfizettem még (44.e. Ft) így a vételár vége 91.000 Ft. lett.
Átvételkor nem kaptam garanciajegyet vagy számlát, mondván, hogy a memória "gyártói garis" és ha valami probléma lenne, akkor ŐT keressem.
Nos a probléma bekövetkezett és pár hónap alatt a memória modulok elkezdtek meghibásodni...! Ezt jeleztem is felé 2018.05.10 -én, de akkor még az alaplap is gyanús volt, ezért azt vissza vittem az üzletbe, hogy teszteljék le. Közben a memória modulokat is sikerült másik alaplapban letesztelni (erről kép is van) és a hibajelenség ott is ugyan az volt, miszerint a modulok felét nem ismeri fel a gép....(közben vissza kaptam az alaplapot, amit hibátlannak találtak) Így elég egyértelmű, hogy a memóriák hibásodtak meg. Ezt 09.11 -én jeleztem is felé, hogy ez és ez a helyzet, intézni kéne a gariztatást. Ez a mai napig nem valósult meg. Csupán csak a gyáriszámokat kérte el, hogy majd ez alapján egy 3. fél... utána jár a garanciális ügyintézésnek... Állítása szerint kb. 3 hónapot kell várni a válaszra (nem a cserére) hogy ebből egyáltalán lehet -e valami... Állítása szerint így működik a "gyártói gariztatás" (véleményem szerint meg úgy, hogy szükség van hozzá magára a termékre is...!)
Telefonon azóta sem lehet elérni, vissza sem hív, itt privátban pedig csak annyit kaptam, hogy amint van valami infó, keresni fog... Véleményem szerint ez csak mismásolás, időhúzás... Ezért az összegért nem ezt várná el az ember.
(A memóriák egyébként karcmentesek és élettartam garisak. G.Skill 4x8Gb 3200MHz CL14-es, dobozos kit)

2018.10.17.
Nem mellesleg időközben egy kiskerből is megerősítettek, hogy gyártói gariztatáshoz szükséges a termék leadása is!!! Tehát az, hogy küldjem el a gyári számot és "majd utána néznek" az édeskevés....

-Anti-

(#21531) Speed(R) válasza DonToni (#21530) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Gyártói RMA eljárást nem próbáltál kezdeményezni? Lehet már túl lennél az egészen. Persze minimális költség (kipostázás), ill. az eladót nem mentesíti.

[ Szerkesztve ]

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#21532) Speed(R) válasza Pipszi01 (#21528) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Ezt látatlanban senki nem tudja megítélni. Ha hozzájárul/sz és megosztod/ja a beszélgetést, kiderül van-e miről beszélni vagy így járt-e.

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#21533) mghltm válasza Speed(R) (#21531) üzenetére


mghltm
(addikt)

szamla nelkul elhajtjak:

Valid Proof of Purchase
A valid proof of purchase is defined as one of the following:

A dated sales receipt from an authorized G.SKILL retailer or reseller. The sales receipt must show the product description and price.
A dated official e-mail from an authorized G.SKILL retailer or reseller confirming purchase and shipment of the product. The confirmation email must show the product description and price.

still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc

(#21534) Speed(R) válasza mghltm (#21533) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Hm. Corsair semmit nem kért anno tőlem egy DDR3 kittnél, 7 nap alatt kezemben volt a csere. Ezek szerint G.Skillék picit komolyabban veszik.

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#21535) prmcsk


prmcsk
(addikt)

Mielőtt kitiltanák, hogy nyoma maradjon, mert az ilyentől bármi kitelik...

krisztofer20-tól vettem egy "tesztelt" i7 3630QM processzort.

Ma megérkezett egy borítékban, gyári kemény CPU tokban. Kibontom és látom, hogy rajta a paszta. Mondom trehány és nem takarította el. Aha ? Letisztítom és egy felrobbantott proci fogad.

Írtam neki privátot és nem tudom, de érzem mi lesz a vége. Aki előre megfontolt szándékkal egy ilyet teszteltként becsomagol, attól mit is várhatnék ? Bár csak tévedjek...

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#21536) DonToni válasza Speed(R) (#21531) üzenetére


DonToni
(aktív tag)

Pont ezen gondolkodtam én is...!
Ha ez járható út, akkor szó nélkül kifizetem a postaköltségeket, de ahogyan te is írtad, ez az eladót még nem mentesíti!
Kérdés: számla, blokk nélkül is kiküldhető így?

-Anti-

(#21537) KpTm válasza DonToni (#21536) üzenetére


KpTm
(újonc)

Általában ha egy műszaki termékhez nincs meg a vásárlás időpontját igazoló dokumentum, akkor úgy tekintik, hogy a gyártás napjától van használatban, azaz onnantól számolják a garanciális időszak kezdetét. Bár ha élettartam garancia van rá, akkor nem kellene, hogy jelentősége legyen.

(#21538) sifti98


sifti98
(újonc)

Jelenleg semmi fejlemény újra húzni szeretné az időt megint azt irta jovohet penteken utalja.(Anton989) és van egy (Aron989) picit hasonlit a nevük. És mindegyik ártott másoknak:lehet hogy a két személy ugyanaz?

Még nem telt le az 1 hét. A másik kérdésre nem adhatunk választ.

[ Módosította: Kalandor ]

(#21539) Real93


Real93
(aktív tag)

Roland861010
Villám Akció Mi 8 6/128

Tegnap késő este (vagy inkább éjjel) írtam neki, hogy megvenném a telefont. Ma reggel meg is beszéltük telefonon, hogy mikor és hol találkozunk. Ennek ellenére a találkozóra sajnos nem jött el. Közben telefonon nem lehetett elérni (nem volt kapcsolható), többször is próbáltam hívni, még a megbeszélt időpont után egy órával is. Mint utólag kiderült 5eFt-tal drágábban beszámították neki a telefont, ezért nem jött el. Hogy erről miért nem tudott előre szólni, azt nem tudom. :U
Nagy kár nem ért, de az útiköltséget és kb 3 órát buktam. Részemről nem ajánlott.

[ Szerkesztve ]

(#21540) prmcsk


prmcsk
(addikt)

Kapcsolódva ehhez [link]

Ma reggelre a srác privátja és visszautalt pénzem fogad. A dolog részemről lezárva, de most is próbálom megfejteni a gondolkodását...

Köszönet a P.H.-nak és az illetékeseknek is a "ráhatásért", a gyors megoldásért. :R

[ Szerkesztve ]

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#21541) DonToni válasza Speed(R) (#21531) üzenetére


DonToni
(aktív tag)

Mai napon visszaküldtem a gyártóhoz a memória kit-et (RMA).
Ez eddig 6350 Ft-omba került, ezt most jeleztem az eladó felé is!
Mivel kb. fél nap alatt visszaigazoltak, így nem igazán értem, hogy mire kellett nekem ennyit várnom?! Meg mire kellett volna még akár hónapokat (!) is várnom...?! (ugye ez volt az egyik kifogása az eladónak)

-Anti-

(#21542) Speed(R) válasza DonToni (#21541) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Ha vállalta megegyezésben anno a gariztatást, úgy az ügyintézésre szükséges rászánt időtől óvta meg magát, ill. húzta az időt. Véleményes, hogy ilyenkor ki vállalja a költséget, de az mindenesetre inkorrekt, hogy addig voltál ügyfél, amíg a pénzed megkapta.
Kértek bármit az RMAhoz végül vagy elég lesz a problémaleírás és a visszaküldött termék?
Mindenesetre tanulságos, mennyit ér a szó manapság a nagy átlagnak :o

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#21543) DonToni válasza Speed(R) (#21542) üzenetére


DonToni
(aktív tag)

Természetesen, ahogyan leírtam ez volt megbeszélve... ha bármi gond lenne, akkor ŐT keressem!
Kerestem, de mind hiába... csak az időhúzás ment, meg a terelés-hitegetés és persze a félrebeszélés...
Mondjuk már akkor gyanús volt a dolog, mikor telefonon nem lehetett elérni... állítása szerint 1 hétig külföldön nyaralt azért, utána viszont semmi indok vagy kifogás nem volt. Írt 1 max. 2 sort és ennyivel el volt intézve.
Nem csak a rászánt idő a problémám (mondjuk szerintem mindenkinek a saját ideje a legdrágább), hanem a mostani feladás költsége is, amit így tekinthetünk akár megkárosításnak is. (pm-ben rákérdeztem, hogy ezt hogyan óhajtja kompenzálni, de még nem jött válasz...)
Véleményem szerint ha már vállalta a dolgot és semmit nem lépett az ügyben és még az időmet is rabolta, az lenne a minimum, hogy a feladás költségét kifizeti...!

Az RMA-hoz egyébként nem kértek semmit, csak a vásárlás dátumát és a hibaleírást, milyen alaplapban és procival, op.rendszerrel voltak használva. Mivel a modulokon semmi külsérelmi nyom és tulajdonképen pormentesek és még másik lapban is le lettek próbálva, így nagyon bízom benne, hogy hamar elbírálják és cserélik!
Tegnap adtam fel, elvileg 5-7 nap mire kiér Hollandiába, utána értesítenek e-mailben és gondolom megint ennyi idő, mire vissza kapom... szóval igen, lehet hogy ha már eleve ezzel kezdek, akkor már rég túl lennék rajta!

Az adott szó meg ez esetben pontosan ennyit ér -> 0 :(((

-Anti-

(#21544) Speed(R) válasza DonToni (#21543) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Ha teljeskörűen vállalta, akkor őt terheli a költség, ha csak az ügyintézésre szólt a megállapodás, téged..ez a része egyszerű, kérdés, tisztázott volt-e.

RMA form nekem anno Corsair ügyben ~3k volt és 7 nap múlva kezemben volt a csere, szintén Hollandiából..gyorsan elbírálták. Persze ez más cég, majd kiderül.

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.