Hirdetés

2019. október 22., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-10-11 13:40:13

LOGOUT.hu

elsődlegesen a Hardverapró "Jelentés" gombját használd, ide akkor írj, ha azt nem tudod
CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz zászló ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21351) Speed(R) válasza denes04 (#21350) üzenetére


Speed(R)
(HARDVERAPRÓD)

Billentyűzet hibásan árult termék, arra
vállaltál garanciát, hogy csak az hibás. Hivatalos úton rendbe akarta hozatni, aholis kiderült, nagyon nem csak a billentyűzet hibás (esélyesen az ázás következtében halt meg, de ez lényegtelen, a cseréje nem oldja meg a gondot), de szerinted ez rendben van, így járt a vevő. Nos, nincs rendben, én a vételár figyelembe vételével hivatalos úton is javaslom az ügy továbbvitelét, amennyiben ezzel részedről lezártnak tekinted a dolgot, itt pedig az lesz a legkisebb gondod, hogy a neved bekerült a topikba.

Raktársöprés, mindenféle ritka jóság! => tinyurl.com/aprohirdeteseim

(#21352) Kalandor válasza denes04 (#21350) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Nem életszerű az, hogy aki használt termékek értékesítésével foglalkozik, az értékelései alapján tucatjával adja el a notebookokat, az ha egy hibás billentyűzettel találkozik, akkor nem szedi azonnal szét, tesz bele egy újat és adja el magasabb áron, hanem olcsón elpasszolja hibás billentyűzettel.

(#21353) zoltan24 válasza Speed(R) (#21351) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

Nos, akkor tegyünk pontot a dolog végére. Nem árulok, nem kereskedek, az is sok időmet elvette, hogy megtaláljam a 7 éves regisztrációmat, hogy beléphessek és tisztába tegyem a dolgokat! A laptop az enyém volt. Én kértem meg a Dénest, hogy adja el, mivel ő sok gépet elad, gondoltam gyorsabban megy az eladás.A laptop soha sem ázott be, nem borult rá, se kv, se víz se bármilyen folyadék, hiába is álltja ezt a vevő.100ezer Ft-ért lett eladva, ebből én fizettem a Dénes útiköltségét, mivel ragaszkodtam hozzá, hogy személyesen vegye át a vevő. Mielőtt elindult volna, kértem hívja fel, hogy ne potyára menjen és én ne fizessek a semmiért. Ott álltam a Dénes mellett és még akkor is külön felhívta a figyelmét arra, hogy csak külső billentyűvel használható a gép.Miért nem cseréltettem ki a billentyűt ? Azért, mert közben találtam egy sokkal jobb gépet ( ha fontos lefényképezem, bár nem hiszem hogy elszámolni valóm lenne bárkinek is arról a gépről! ) Talán nem volt egyértelmű a hirdetés, de tudtommal nem vállalt rá garanciát. Tisztába volt vele a vevő, hogy nem működik a billentyűzet.Annak a gépnek a hátulja is csak arra az időre lett leszedve, amíg kiszedték belőle az ssd-t, az adataim miatt. Ezért vettem bele egy vadonat új ssd-t,3 év garanciával (hozzáteszem nem egy gagyit, nem a legolcsóbbat tettünk bele) , arra lett feltelepítve egy Win 10, hogy aki megveszi kitudja próbálni. A billentyűzeten kívül, minden más hibátlanul működött! Az én megítélésem szerint a vevő nagyon nem korrekt, mivel tudta a laptop melyik része nem jó és most azért parádézik, mert az a rész tényleg nem jó :) Adjon egy időpontot a Dénesnek 2 napon belül ( mivel elutazom ) és a Dénes visszaviszi neki a pénzét! Természetesen elvárom, hogy abban az állapotban kapjam vissza a gépet,mint ahogy átvette! Mellesleg ha a szerviz, meg a Dell szakértők megnézték , akkor felmerül a kérdés ő mit keresgélt még a gépben, mit szeretett volna még megállapítani? Nem bízott a szervizben, gondolta talán átverték???? Várom az időpont egyeztetést és megy a Dénes a pénzel.
Továbbá, nem kívánok többet hozzászólni a témához, világosan leírtam visszavásárlom 2 napon belül! Akár ma is..

(#21356) MurdR


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, és CSAK az válaszoljon, akire panaszt tettek.

(#21357) zoltan24 válasza zoltan24 (#21353) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

myckie2 válaszom neked.....és ki az aki azt állítja a laptopon volt garancia? Bocsánat, de talán csak tudom volt-e vagy sem!!!! és ki az aki majdnem egy hete azt írta, IDÉZEM! "Holnap megjön a szakvélemény hivatalosan is, persze lefényképeztem én is meg a szervízes is és felküldte véleményezésre a Dellhez."... hol van az a szakvélemény??? és ki az aki foglalkozni akart azzal a laptoppal már? Miért kell egy olyan eladót, aki már több ezer gépet eladott probléma mentesen ( Dénes04 , és nem csak itt, kb még vagy 5 helyen ) lejáratni ???
Csak azért, mert volt vki, aki azt hitte a hibás alkatrészt kicseréli, de amikor rájött még sem , akkor problémázik? Számon kérnek itt bárkit is AZ ELADÓN KÍVÜL? Az eladó amit mond az tuti hazugság, vele szemben vki állít vmit, az szent! Ennyiből keresek egy eladót veszek tőle vmit, találok vmi kifogást, mert mindenki úgy is csak az eladót baszogatja.. mi bajom lehet? Miért kell ezt folytatni? Leírtam, visszaveszi a Dénes a gépet amennyiben jelentkezik a vevő és részünkről téma lezárva.. vagy esetleg vezekelni kéne az eladónak, mert állítólag a billentyűzeten kívül az alaplapnak is van vmi baja? De ha az alaplapnak is baja van az miért nem derült ki használat közben vagy akkor amikor újra lett telepítve? A billentyűzeten kívül , annak a gépnek semmi baja nem volt!

(#21358) Indyke válasza zoltan24 (#21353) üzenetére


Indyke
(csendes tag)

Látom a saját gépedet sem ismered... Letagadtad azt is, hogy garos. Gyári töltője nem volt meg, egy hp töltőt akartatok adni hozzá az is tölti címszóval, ezt elutasítottam, mert van másik dell is itthon aminek jó a töltője.
Utólag belegondolva kétes így már a származása is.
Garancia úgy zajlik, hogy kijön a delles manusz, szétborítja, majd közli, hogy innentől kezdve ő már nem nyúl hozzá és lefényképezi a hibát. Meg sem próbálta kicserélni a billt, mert nem szabad neki. Viszont felajánlotta, hogy vegyek egyet és azt a szervízben térítésért cserében kicserélik.
Ez megtörtént csak nem segített. Ketten kétféle sztorit nyomtatok a laptop származásáról a reklamálásomra.
Amikor kijelentettem, hogy tovább viszem az ügyet, azt válaszoltátok, hogy kit érdekel.... Feljelentésre idézem szó szerint: "ahányszor ezt hallom egy nap...." tehát nem csak velem játszottátok már el a becsületeteket.
Ja és én fussak köröket a pénzemért pluszban...lol.

Saját nevében adta egyéni vállalkozóként a 0-ás számlát, biztos nem kereskedik....
Kamu emberek kamu sztorikkal, tisztességtelen hozzáállással.

Soha többet semmit tőlük, most már beleöltem pénzt, időt és energiát, megcsináltatom akkor is ha beledöglenek. :C

(#21359) Hentes88 válasza Hentes88 (#21261) üzenetére


Hentes88
(újonc)

Szombati nap visszakaptam a pénzt!😃

Nagyszerű, visszaengedtem!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21360) zoltan24 válasza Hentes88 (#21359) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

Nem adtunk hozzá a gyári töltőt , mert 20 ezerrel kevesebbet adtál érte, mint amennyit kértünk! Ott volt a gyári töltő a Dénesnél, elvitte, hogy ki tudd próbálni! Nem akartad, mert van neked... A garanciáról annyit, már az első nap az felejtős volt, mivel, Win 7 lett rá telepítve...Persze gyanítom Te a gari papírt is láttad ezért tudsz mindent :) Reklamálsz, vádaskodsz,leakarod járatni az embert, érdekes módon , amikor elérnéd célod, akkor bejelented, hogy még sem??? A Dénes a kamus? Még mindig nem láttunk a szakvéleményt!
Amennyiben én is kérhetem , kérem az oldalt töröljék a vevő és a mi hozzászólásainkat, ugyan is azt hiszem most kiderült, az eladó megtett mindent amit lehetett, a vevő nem tudja eldönteni, mit akar.. Lehet azóta rájött , hogy senki sem akart átverni senkit sem, és mégis csak a billentyűvel van ott gond?

(#21361) Indyke válasza zoltan24 (#21360) üzenetére


Indyke
(csendes tag)

Miért lenne garos? Miből gondoltam? ST: G51BTC2 ha nem látszana a képen
Mivel sose érte folyadék és nem is volt szétszedve.... (új ssd), joggal feltételeztem, hogy él a garancia, ami nemzetközi.
Szakvéleményt, amint megkapom felteszem ide, csak én gondoltam naivan hogy megkapom másnapra...
Hivatalosan downgradelhető win7-re, így nem jár garanciavesztéssel sem...
Nem volt gyári töltő a Dénesnél, állítólag rendelt csak nem jött meg még. Egy Hp töltő volt csak nála, ami valóban gyári hp volt :D
Nem értem minek csináltok olyat amihez nem értetek. Én sem magam szedtem szét, hanem a kiküldött szakemberre bíztam.
A témát részemről lezártnak minősítem és a véleményem sziklaszilárd, mint a bizonyítékaim is.

levelezésem a dellel:
Ezt töröltem, a msáik fél engedélye nélkül nem közölheted. -MurdR

[ Módosította: MurdR ]

(#21362) zoltan24 válasza Indyke (#21361) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

Kár veled vitatkozni, nem is fogok. Egy a lényeg. Vettél egy laptopot, közölte veled a Dénes, nem is egyszer, a hirdetésben is benne volt, (mert elolvastam én is) , hogy nem működik a bill. Az érintőképernyő stb. hibátlanul működik. Erre te másnap közölted, sőt itt ki is írtad, hogy az alaplap is hibás, mert beázott stb... Kérted vissza a pénzt. Mire előkerített a Dénes, hogy írjak neked, addigra már mégsem kell a 100ezer Ft. Kérdezem én, ha valóban annyira rossz az a laptop, akkor miért ragaszkodsz még mindig hozzá? Ha rá kell költened 60 ezeret, mint előzőleg írtad, ( mert ugye 160-ért már hibátlant veszel ) akkor miért költesz rá? Miért nem kell most a 100ezer Ft? Ha az alaplap, mint ahogy állítottad hibás, akkor nem félsz attól, hogy ezután lehet örökre el is romlik? A beázás miatt? Mi vagyunk a kamusok? Mivel, úgy látszik mégsem kéred vissza a pénzt, így kérlek töröltesd a hozzászólásokat.Köszönöm. 2 napig elérhető vagyok , vagyis már csak másfél napig, addig ha kell a 100ezer ,nem kérem, hogy gyere el, elviszi a Dénes neked , ha meg mégsem kell légyszíves töröltesd a hozzászólásokat

(#21363) Indyke válasza zoltan24 (#21362) üzenetére


Indyke
(csendes tag)

Részemről nem lesz töröltetve. A plusz költségeket nem áll szándékodban téríteni, így nem fogok bukni rajta még azért, hogy mást is átverhess vele. Alapesetben nem érné meg javíttatni hivatalosan, de mivel most már tényleg garancia vesztés van és van olyan aki tud segíteni alaplapot cseréltetni kis pénzért, ezért megéri megcsináltatnom ahelyett hogy bukóban sokezer az új billentyűzetem pluszban, ami eddig megvan és használhatatlan.
Nem várom a csodát, ebben a kiépítésben 180-200 körül mennek, így nagyjából értékénél leszek. Csak a hogyan nem volt mindegy.....
Elsőre meglett volna a vissza a pénz még aznap mikor hívtalak titeket, de ti elzárkóztatok előle, aztán mikor léptem akkor hirtelen mosakodni kezdtetek.

Ennyi

(#21365) novakalex


novakalex
(aktív tag)

Sziasztok,

Az alábbi úriember ma felkeresett és itt a csoportban találtam róla infókat! Az email cím alapján több bejelentés is volt.

https://hardverapro.hu/tag/nopecross.html

"Heló. Nekem van egy. Dobj egy mailt az emailemre, itt nem lehetek fönt munka közben. Ide tudsz írni: mayerferenc80@gmail.com

Emailre gyorsan válaszolok!

Bye!"

Sajnos csaló..

Köszönjük!

[ Módosította: MurdR ]

(#21366) zoltan24 válasza novakalex (#21365) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

Vicc ez amit Te művelsz.Remélem van még normális ember ebben az országban, mert ha mindenki ilyen mint te, az életbe vissza nem jönnék ide...

(#21367) denes04 válasza zoltan24 (#21366) üzenetére


denes04
(tag)

Indyke felhasználó!

Még egyszer utoljára leírom, személyesen átvetted,billentyűzet hibával a terméket.Amit többször is tisztáztunk!
Később azt mondod alaplap hibás a termék, felajánlottuk visszafizetjük a 100.000 FT-ot, de te inkább megcsináltatod 60.000 FT-ért,a billentyűzetet a lejárató kampányod után!
De utána mi lesz az "alaplap hibával" azt is megoldja a billentyűzet csere gondolom!?

Kérem a Moderátorokat még egyszer töröljék a nevem innen és az összes ehhez kapcsolódó hozzászólást, mert itt sem átverés, sem csalás nem történt! Ha az történt volna a vásárló nem költ el egy billentyűzet hibás és állítása szerint alaplap hibás termékre 100.000 FT-ot és utána még 60.000 FT-ot! Hanem elfogadja a visszavásárlási ajánlatot!
Aki ezt másképp látja nagyon sajnálom a gondolkodás módját!

Üdv Dénes Kérlek tekints meg WebÁruházunkat is :) -----> https://hasznaltpc.eu

(#21369) Indyke válasza denes04 (#21367) üzenetére


Indyke
(csendes tag)

Enyje, olvasni csak szépen lassan....okoskodni nem kell. Leírtam, hogy alaplap cserés lesz. Nem tehetek róla, hogy nem tudod értelmezni a szöveget....
Billentyűzetet már megvettem, így "csak" alaplapot kell cseréltetnem. Van itt olyan ember képzeld, aki elintézi nekem. Nem kérdezem a mikéntjét, nem értek hozzá, a végén mindenki örüljön az a lényeg.
Tehát visszakapom majd a régi kasztnit egy új alaplappal és a megvett szuper magyar billentyűzetemmel :D
Remélem így már tudod értelmezni a korábban leírtakat is.

(#21370) zoltan24 válasza Indyke (#21369) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

Csak azt nem értem a moderátorok miért nem veszik már észre, hogy össze-vissza kamuzol????? Ki az az agyament , aki azt tenné amit te , ha valóban át lettél volna verve? Alaplapot cserélsz, billentyűzetet veszel stb... Szerintem ebben az országban nem lenne még egy ember aki ezt tenné, főleg így , hogy itt ország világ előtt kijelentettem visszavásárlom... Te is nagyon jól tudod , hogy az ég világon semmi baja sincs az alaplapnak. Mivel a dolog ezen részével én 100%-ig tisztába vagyok ( és Te is), így itt mindenki előtt egy, hazug, inkorrekt embernek nevezlek. Nem érdekel mit írsz ezután, nem fogok reagálni rá, mivel ilyen egy jellemtelen emberrel továbbá nem kívánok társalogni, főleg nem vitázni.. Sok szerencsét a továbbiakban, csak vigyázz ne hogy valaki majd ugyan ezt eljátssza veled, látom árulsz ezt-azt :)

(#21372) Indyke válasza zoltan24 (#21370) üzenetére


Indyke
(csendes tag)

Látom nem vagy tisztában a dolgokkal ezért nem is vitázom a javításról veled, nincs értelme. Szerinted csak a visszapillantó törött, hiába fekszik rajta az egész kamion.....
És igen megéri megjavíttatni csak nem a hivatalos úton. Sajnos azt hittem garanciában megoldom és jól járok egy töltő vétellel, de ez nem jött össze.
Szakvéleményt nem kaptam, mert telefonos indoklás szerint egyértelműen bizonyította a szemle a beázást, amit a helyszínen tudomásul vettem tényként.
Munkalapot viszont igen, mert eddig csak én adtam meg valós tényeket, te semmit a vételáron kívül....
Rágalmazni meg ugye tudsz, én viszont nem árulok hibásan semmit.

Ezt közzéteszem, ha nem lehet, akkor kérném moderálni.

(#21376) marciart11 válasza dogi01 (#21375) üzenetére


marciart11
(aktív tag)

Tipikus anno engem is így vert át!

(#21377) Kalandor válasza Indyke (#21372) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Én egy dolgot kérek: légy szíves tegyél ki egy képet, amin gép fenéklemezének belseje és gép fenéklemeze által fedett terület látszódik. Ugyanis az eladó SSD-t cserélt benne, amit csak a fenéklemez levételével lehet. Ha már a fenéklemez lebontásakor látszódik a beázás, az gyorsan eldönti a vitát, hogy ki miről tudhatott. Ha nem, akkor persze nem.

[ Szerkesztve ]

(#21379) Arturito


Arturito
(újonc)

Korábban vásároltam (2018.08.13) és át is vettem ezt a Ram-ot FergetegFric felhasználótól. Végig abban a tudatban éltem, hogy DDR4-es Ram-ot vettem ezt mutatta a weboldal is akkor. Mikor ki akartam próbálni kiderült, hogy DDR3-as Ram. Másnap felvettem a kapcsolatot akitől átvettem és Ő elvileg már korábban átírta viszont a weboldal ezt nem mutatta - nem frissítette.
A felhasználó garantált egy hét garanciát is ha gond lenne a memóriával, mivel Pesten nem teszteltük (nem volt rá ideje, sok idő lett volna neki A pontból B-be menni stb.) fel is mentem ezért Pestre azért, hogy átvegyem, mert én debreceni vagyok. Persze Ő neki nem ált szándékában a pénzt vissza utalni azzal az indokkal, hogy Ő frissítette a memória adatait korábban állítólag. Ez nem fedi a valóságot mivel egy hét garanciát vállalt. Kérem a probléma megoldását.

Ki van tiltva az oldalról az eladó.

[ Módosította: MurdR ]

(#21380) shankie90


shankie90
(csendes tag)

bobzen980 névvel csaló:
"Heló. Nekem van egy amit keresel, csak ha megint kidobnak innen többszörös reg. miatt, akkor nem fogok tudni neked írni. A régi fiókomon meg nem tudom a jelszót...
Na mindegy. Ha írsz emailen, ott gyorsan válaszolok neked, és megbeszéljük a részleteket, ha aktuális még. Ide tudsz írni: mayerferenc80@gmail.com
Bye!"

Mailbe kaptam a képeket termékről és jött az hogy messze vagyok, előre utalalás a bevett szokás. persze nem utaltam mert amúgy se utalok, plussz láttam hogy itt is írják hogy csaló.

(#21382) Kill3rman válasza Kill3rman (#21327) üzenetére


Kill3rman
(újonc)

Megkaptam a pénzt . Részemről a téma innentől lezártnak tekintett. Köszönöm a közreműködést. További szép napot.

(#21383) Indyke válasza Kalandor (#21377) üzenetére


Indyke
(csendes tag)

Leszedtem, lefotóztam, nagyon szépen meg van takarítva pár helyen, de látszik pár vízkő kicsapódás azért. Mást nem tudom mit kéne még nézni esetleg. Jövő hét végén viszem fel pestre gyógyításra és remélem lesz egy jó gépem belőle.


(#21386) Kalandor válasza Indyke (#21383) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Nincs több kérdésem...

(#21388) devast válasza shankie90 (#21380) üzenetére


devast
(addikt)

Asompex001

"Heló. Nekem van egy karim, amit keresel, csak ha megint kidobnak innen többszörös reg. miatt, akkor nem fogok tudni neked írni. A régi fiókomon meg nem tudom a jelszót...

Na mindegy. Ha írsz emailen, ott gyorsan válaszolok neked, és megbeszéljük a részleteket, ha aktuális még. Ide tudsz írni: mayerferenc80@gmail.com

Bye!"

(#21391) Gaaabeeesz


Gaaabeeesz
(aktív tag)

Sziasztok!
Sajnos nagony úgy néz ki, hogy én is átverés áldozata lettem.

Aron989 -től vettem volna ezt a procit: 1950x

Mikor beszéltem vele, írta, hogy már nem tartózkodik az országban, Ausztriában van, de néhány napon belül érkezik vissza.
Mondom ok, nem probléma, annyit tudok várni.
Ez volt szeptember 9. Azóta 3 időpontot írt, mikor jön meg, és kapom meg a procit, a legutolsó már a pénz visszafizetési időpont volt, a mai napon, 12-13h-ig banki befizetéssel. Természetesen ez sem történt meg.

A történet első felében, lerohadt kinn az autója, elromlott az önindító, néhány nap várakozás, míg megcsinálják. Ha jól emlékszem, ez múlthét péntekig bezárólag történt volna. Megrendelték neki az alkatrészt stb, de nem jó, mert " fel kell tanítani" (micsodát, egy önindítót? wtf...) De mondom jó, legyen.. Ez hétfőre lesz meg.
De közben az osztrák! szerelők kilopták a kesztyűtartóból az ipadat, és a macbookot. Na itt már kezdett elveszni a hitem, hogy át leszek cseszve. De ha még az ember feje felett összecsapnak a hullámok, oké, eltudom hinni.
Itt már állítása szerint, szeptember 17.-n hétfőn megpróbálja visszautalni a pénzt, de a netbank nem működik.
(Továbbra is külföldön tartózkodik ugyebár) küldött képernyőmentést, hogy a netbank nem működik, de emberünk véletlen fenn hagyta a telefon fejlécét az egyik képen, ahol látszik, hogy magyar telekom hálózatán van.
Itt azért már megbizonyosodtam a dologról, hogy baj van/lesz.
Ezután még írt itt HA-n kedden, hogy meghalt a telefonja is, ne haragudjak, ma ( pénteken 21.-n) befizeti egy ismerőse a pénzt a számlámra, kárpótlásként +20.000 Forinttal.
Azóta semmilyen módon nem érem el az emberünket.

Imessage-n tartottuk a beszélgetések nagy részét, és telefonon.
A számlához tartozó név, és ahhoz vonatkozó adatai megvannak, amire a pénzt utaltam, mert ezt az utalás előtt elkértem. (csak az arca van kitakarva a képekről, de azt a viberes "accjáról" lementettem.
Beszéltem már korábbi üzletével kapcsolatban egy taggal, ugyanezen adatokkal ment, tehát valószínűsíthetem, hogy a tag ugyanaz, akinek kiadja magát, és nem lopott account-ról van szó.

Én személy szerint keddig adok haladékot neki, hogy a procit elhozza nekem házhoz, vagy esetleg hétfőn feladja MPL-el, kedden megkapom. Vagy a pénzt visszautalja a számlámra.

Egyéb esetben megteszem a rendőri feljelentést!

Továbbá várnám azok jelentkezését privátban, akik előrendeltek nála a 2080/Ti szériából, nekik milyen történettel rukkolt elő, ha van ilyen.

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Üdv, Gabesz

(#21393) zoltan24 válasza Kalandor (#21386) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

Véleményed szerint mit bizonyítanak azok a képek,ha nincs több kérdésed?

(#21394) zoltan24 válasza zoltan24 (#21393) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

https://kepkuldes.com/images/8f083a09a107e242f7f3b8ee4cbff64f.jpg

https://kepkuldes.com/images/3f3fc509287fd383ddf01fe1872dda85.jpg

https://kepkuldes.com/images/c7a3925b03a04bc5fe778a810c8f9d80.jpg

Ez egy barátomnak a hibátlan gépe, kértem tőle pár képet a belsejéről.. kell róla videó is?

(#21395) zoltan24 válasza zoltan24 (#21394) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

Gondolom a fenéklemez ahogy kinéz,annak alapján gondolja bárki is, hogy az beázás.Csak az Indyke nevű felhasználó rafinált módon véletlenül elfelejtette lefényképezni az aksit, ami ott nyomja azt a lemezt és attól néz ki úgy ahogy... képen úgy tűnik ahogy, de élőben aki ránéz rögtön látja hogy mi az.. A billentyűzet elromlott, mint a hirdetésben is ahogy említve volt, azon kívül nem volt semmi baja és az alaplap sem volt hibás.. beázva meg főleg nem volt.... Visszavásároltam volna bárki el is olvastatja fentebb, nem akarta a vevő .. vajon miért?

(#21396) Kalandor válasza zoltan24 (#21393) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Ezt írtad:
Nos, akkor tegyünk pontot a dolog végére.
Tegyünk.

Nem árulok, nem kereskedek
Akkor mégis hogy lehetséges, hogy barát státuszú denes04 eladó hivatalos honlapján az adatvédelmi nyilatkozat oldalon az adatkezelőként a nicked van emailcímként van megadva? És az ottani név a vezetékneve (micsoda véletlen) megegyezik az a kapcsolati személy vezetéknevével.

[ Szerkesztve ]

(#21397) zoltan24 válasza Kalandor (#21396) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

Ez most hogy jön ide??? Könyörgöm !!! Olvastam fentebb, hogy van aki utal másnak és nem kapta meg a cuccot amire kifizette az összeget! Ennyiből beszélhetnénk arról is!!! Mi közöm hozzá??? Hogyan szólhatnék én abba bele?
Most kaptam egy email-t , hogy tiltották a fiókomat itt, azt sem tudtam ,hogy volt még egy ...Az email-ben kapot linkre rákattintottam, ott tudtam meg, hogy 15 éve regisztráltam azzal és gondolom meglehet nézni, hogy hány éve használtam utoljára ...
Nyilván van arra is magyarázat, amit kérdeztél, de annak mi köze ahhoz, hogy be volt-e ázva a laptop vagy sem... rossz volt az alaplap vagy sem.. Itt arról van szó, hogy beakar vkit mocskolni, mert szerintem arra gondolt majd meghúz egy csavart és jó lesz a billentyűzet , aztán mikor hozzákerült ,rájött tényleg elromlott az a bill.
100 szónak is egy a vége, ha Te veszel 100 ezerért egy laptopot és kiderül az alaplap is hibás, beázott stb.. akkor nem adod vissza, amikor a tulaj azt mondja, oké visszaveszem? Ne vicceljetek már!!!
Amikor lefényképezi a gépet , akkor lényeges dolgok kimaradnak a képről, csak hogy mindenki azt lássa amit ő láttatni szeretne? Nagyon nem fair ez így!
Amúgy ha azt hiszed a Dénes4 és én egy személyek vagyunk, akkor adj egy elérhetőséget és elküldöm neked az igazolványomról készült képet, majd a Dénes4 is elküldi neked ( gondolom) vagy ha azt hinnéd rokoni kapcsolatban vagyunk , akár webkamerán is beszélhetünk 3-asban!!!!

(#21399) zoltan24 válasza Kalandor (#21396) üzenetére


zoltan24
(csendes tag)

Amúgy ki vagy Te itt? Moderátor , vagy nem tudom itt hogyan nevezik azt a személyt, aki törli a nem oda illő hozzászólásokat? Vagy az Indyke- barátja vagy, mivel egyértelmű , hogy vele szemben elfogult vagy..

(#21400) Kalandor válasza zoltan24 (#21397) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Ez most hogy jön ide???
Úgy, hogy aki egy fontos dologban nem mond igazat, annak másban sem hiszem egy szavát sem.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.