Hirdetés

2019. november 18., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-01 10:08:50

LOGOUT.hu

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
elsődlegesen a Hardverapró "Jelentés" gombját használd, ide akkor írj, ha azt nem tudod
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz zászló ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21301) woks19 válasza woks19 (#21300) üzenetére


woks19
(újonc)

Ezen a felhasználón kezdeményezte a beszélgetést aki átvert:
https://hardverapro.hu/tag/mayovics.html

[ Szerkesztve ]

(#21307) StazOfficial válasza itocs (#21304) üzenetére


StazOfficial
(újonc)

Foxer007 az új neve örülök hogy megtaláltam ezt a topicot mielőtt utaltam volna :D

(#21308) CartmanLand0 válasza CartmanLand0 (#21280) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Jelenleg ott csücsül a csomag a csomagautomatában, ahova kérte a srác, még nem vette át. Képeket kért róla, kérte, hogy fényképezzem le, amikor becsomagolom és küldjem el neki a képeket. Ezt megtettem, de én hülye közben eladtam a telefonom, és a képeket nem mentettem le, hanem gyári visszaállitás után postáztam a telefont. Nemrég felhivott minket, hogy neki kellenek a képek, addig nem veszi át. Nagyon remélem, hogy csak viccelt, mert ha nem veszi át, az plusz pénz nekem. Ugy feljelentem mint a fene, ha megint szivat :W Egyenlöre várok még.

Szerk.: Érdekesség képp leirom, hogy valószinüleg megtaláltam facebookon, nyakamat rá hogy ö az, több egyezés is van. Ott irtam neki, válaszolt és gyanusan tagadja hogy ö lenne az, eljátsza hogy biztos összekeverem mással ... nagyon nagy fazon :DDD

Ezért mondtam, hogy várjuk meg azt a pénzt, amíg hozzád eljut... Majd jelezd a fejleményt.

[ Módosította: MurdR ]

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#21309) falcomaxxis


falcomaxxis
(újonc)

Hello!
Elég sokszor vásároltam már hardveraprón, de most először fordult elő velem, hogy átvertek.
Előre utaltam (mert voltak pozitív értékelései), de ebben az esetben az utánvét sem segített volna.
A hirdetés hivatkozása már nem él, de azért másolom: https://hardverapro.hu/apro/intel_core_i5-6500_quad-core_3_2ghz_lga1151_proces_2/hsz_1-50.html
A felhasználóneve Attila1418.
A processzort meg is kaptam, a probléma csupán annyi, hogy már első ránézésre is úgy néz ki mintha az aszfalton húzták volna végig és konkrétan meg van hajolva 2 helyen is. Azért kipróbáltam, hogy hátha csoda történik, de sajnos nem működik. A csomagolásán nem látszott sérülés, tehát kizárnám, hogy szállítás közben sérült meg. Írtam az eladónak a problémáról, de nem válaszolt még (bár még csak 24 óra telt el). Légyszi segítsetek. Tudok valamit tenni ebben a helyzetben?
Üdv

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Nagy Dávid - 06 20 217 7006

(#21310) Quion78 válasza Lombucman (#21281) üzenetére


Quion78
(csendes újonc)

De jó! Átvert 25 ezret huzott le rólam.

[ Szerkesztve ]

(#21311) falcomaxxis válasza falcomaxxis (#21309) üzenetére


falcomaxxis
(újonc)

Köszönöm a gyors válaszokat! Közben jelezték, hogy elérhető még a hirdetés linkje, csak kicsit átalakult az oldal, de így jó: https://hardverapro.hu/apro/intel_core_i5-6500_quad-core_3_2ghz_lga1151_proces/hsz_1-50.html

A link ugyanaz és végig jó volt.

[ Módosította: Kalandor ]

Nagy Dávid - 06 20 217 7006

(#21314) Indyke


Indyke
(csendes tag)

Sziasztok!

A problémám denes04 eladóval lenne.
Tárgya: laptop

Megalkudtunk billentyűzet hibásan a termékre 100 000 huf-ban, amit kp-ben ki is fizettem, számlát kaptam róla 0% áfásat.
Tegnap nem kapcsolt be csak sokadik próbára.
Service tag alapján lecsekkoltattam a dellel, garanciásnak bizonyult 2019 októberig. Bejelentettem a hibát, engedélyeztettem a magyarítását német billről.
Mai nap megjelent a szervíz (NBD) szétszedte és megállapította, hogy bizony nem véletlen a hiba, mert meg lett áztatva vmikor, az hogy pontosan mikor nem derült ki, de ki van száradva teljesen már. Az alaplap is kapott belőle, az okozhatja a nem indulásos tüneteket.

Felhívtam eladót. Az ő álláspontja az, hogy minek szedettem szét ő billentyűzet hibásan árulta különben is. Elmondta, hogy kintről hozták be a laptopokat ezt is. Megadta a rokona/apja/tesója/főnöke számát. Ő már azt állította, hogy ez a saját laptopja volt és biztosan nem garanciális. Visszavételről szó sem lehet, minek szedettem szét....
Service tag nem téved és a Dell sem szerintem.
Holnap megjön a szakvélemény hivatalosan is, persze lefényképeztem én is meg a szervízes is és felküldte véleményezésre a Dellhez.

Inkorrekt eladó, kiváncsi vagyok a magyarázatára írásban is, mielőtt megteszem a szükséges lépéseket.

Kértem, hogy válaszoljon erre, viszont már értékelted pozitívan, ezért mást egyelőre nem teszünk.

[ Módosította: Kalandor ]

(#21315) denes04 válasza Indyke (#21314) üzenetére


denes04
(tag)

A termék ára természetesen vissza lesz fizetve! És nem gondolnám hogy itt bármilyen csalásról lenne szó!
Hibás terméket vásároltál meg! És ezt te is tudtad amikor személyesen átvetted!
Nincs több hozzáfűzni valóm!

Üdv Dénes Kérlek tekints meg WebÁruházunkat is :) -----> https://hasznaltpc.eu

(#21316) denes04


denes04
(tag)

Vagyis még annyi...Amint a kedves kolega visszakapta a termék árát ezt és az előbbi posztokat kérném törölni,mivel semmilyen oka nincs annak hogy az én nevem itt szerepeljen!!!

Üdv Dénes Kérlek tekints meg WebÁruházunkat is :) -----> https://hasznaltpc.eu

(#21317) Kalandor válasza denes04 (#21316) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Természetesen töröljük ha így lesz.

We depend on each other's dream coming true.

(#21319) CartmanLand0 válasza CartmanLand0 (#21308) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Na közben annyi történt, hogy felhivott, és hosszadalmas össze vissza beszélés után megigérte hogy péntekig átveszi a csomagot :U :W

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#21320) Weaver válasza Weaver (#21264) üzenetére


Weaver
(senior tag)

visszajött a csomag, 1660ft oda, 970ft vissza, azaz 2630ft, ennyit szeretnék utalással visszakapni, megírom az illetőnek. bár amióta elfogyott a mellébeszélés, meg a kamuzás lehetősége, azóta nem lépett be az oldalra.

feladási szelvény: [link]

kérném az illetékest, amennyiben nem utalja vissza az összeget, tiltsák ki az oldalról. nem az összeg miatt, hanem az illető jelleme miatt, nincs itt szükség ilyen hozzáállású emberekre.

Már kitiltottuk.

[ Módosította: Kalandor ]

(#21321) Armitage


Armitage
(tag)

Egy érdekes történetet szeretnék megosztani.
Nem egészen egy hete,egy kezdő eladótól memóriákat vásároltam.
Gyorsan megegyeztünk,kifizettem és vártam hogy megérkezzen a termék.
Majd miután az eladó által jelzett időpontig nem érkezett meg,na mondom ráírok hogy mi a helyzet.

Kiderült hogy a felhasználó fiókját felfüggesztették,ezért jelentettem a hirdetést.
Nos itt kezdődtek a problémák,furcsaságok. :F
Válaszként megkaptam hogy"Adatvédelmi okokból nem adnak semmilyen információt".
Mondanom se kell hogy semmilyen személyes információt nem kértem csak üzenetet szerettem volna írni az eladónak.Majd feltettem a kérdést hogy akkor hogyan kommunikáljak az eladóval.
Válasz,"Rajtunk keresztül sehogy".
Ezután ért még csak az igazi meglepetés,Az addig jegelt hirdetés eltűnt az oldalról, mintha soha nem is létezett volna.
Így már a további kérdések feltétele is lehetetlenné vált.
Most itt állok tanácstalanul és nem tudom eldönteni hogy egy csalóba botlottam vagy csak a PH-s fiók felfüggesztése miatt nem kaptam meg a memóriákat.

(#21322) Kalandor válasza Armitage (#21321) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Elnézést, a jelentés szövegéből nem volt világos, hogy előreutalta a több tízezer forintot egy nulla értékeléses egynapos újoncnak, "a feladta-e már"-ból legrosszabb esetben is az utánvételre asszociáltam, az előreutalás nem volt benne a szövegben.

Ha a másik fél rendezni szeretné a helyzetet, biztosan megkeres bennünket vagy egyszerűen visszautalja a pénzt.

[ Szerkesztve ]

We depend on each other's dream coming true.

(#21324) IO.sys válasza kisselandras (#21323) üzenetére


IO.sys
(senior tag)

Mint a régi szépidőkben. :((( Fb csoportunk amúgy még működik, követjük ott is az eseményeket. Oda is megpróbált bejutni, majdnem be is engedtem. :U

凸_(ツ)_/¯

(#21328) borscsaba


borscsaba
(újonc)

Én még idejében kapcsoltam, de bejegyzem ide, hogy nehogy más belefusson. A felhasználó neve: MNSC-PB a mail címe: maferi1937@gmail.com
Ramot kerestem megvételre, állítása szerint neki épp ilyen volt.Nagykanizsainak adta ki magát (miután kihúzta belőlem, hogy BP-i vagyok), csak szegény nem gondolta, hogy ismerős vagyok arrafele is.Miután rákérdeztem pontosan, melyik városrészben is lakik, köddé vált... Természetesen előreutalva, csak postázni tudott volna. Negyven ezer forintról volt szó.
09.07-én írt rám, aznapi regisztrációval...

A beszélgetés:

"Heló.

Van egy ramom amit keresel, csak itt nem tudok fönt lenni sokat a munkám miatt.

Ha írsz nekem emailen, ott gyorsan megbeszéljük a részleteket: maferi1937@gmail.com

Várom, ha aktuális még!"

[ Szerkesztve ]

(#21329) hunandrew válasza kisselandras (#21323) üzenetére


hunandrew
(újonc)

Somderik néven regisztrált pár napja, figyeljetek rá oda !!!

(#21331) Postas99 válasza Postas99 (#21277) üzenetére


Postas99
(aktív tag)

Jelentettem már [Mibilszervíz felhasználót], hogy a töbszöri levélváltás után sem kaptam meg [ehhez a termékhez] járó GARANCIA LEVELET és SZÁMLÁT.

A jelentés után 2018. 09,07-én kaptam egy levelet, "továbbítom kollégám felé a problémát, remélem mihamarabb megoldódik a dolog! "

2018. Szeptember 12-én írtam levelet, hogy addig is míg megérkezik az eredeti számla kérnék egy elekronikus számla másolatot. Ennek az előállítása kb 1 perc sincs.

2018 Szeptember 13-án a következő választ kaptam vissza:
Kollégámmal egyeztettem, holnapra intézi neked a számlát mindenképpen!

MA 2018 Szeptember 15-e van lejárt bőven a 7 nap amit kapott ,hogy intézze a hiányosságokat, de se SZÁMLA sem GARANCIA levél nem érkezett hozzám.

3 hét is letelt a vásárlástól számítva. (Megjegyzésképpen 14 nap neten rendelt remékek elállási ideje, a jof...-son is hírdet emberünk onnan már a telefonszámát levette. ) Eléggé türlemes voltam idáig, de mivel nem hiszem, hogy mególdóik az ügy bármikor is, ezért kérném, hogy intézkedjetek.

Én pedig továbblépek a NAV felé. A csomagküldési papír meg van azóta is.

Kitiltottam mibilszervizt.

[ Módosította: MurdR ]

(#21333) MurdR válasza sunnyface (#21332) üzenetére


MurdR
(HARDVERAPRÓD)

Hibásan írtad a felhasználónevet, nem találom így... Josztenor

[ Szerkesztve ]

Dell Alienware 13 R3 @1050Ti

(#21338) CartmanLand0 válasza CartmanLand0 (#21276) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Nos jelenleg úgy áll a helyzet, hogy elvileg átvette. A lényeg annyi, hogy ugye nem a saját cimére kérte vissza a lapot, hanem csomagautomatába. Tegnap éjfél után hivott, ezt ma reggel vettük észre. Visszahivtuk, és állitása szerint átvette tegnap éjjel a csomagot az automatából. Azért vagyok bizonytalan, mert a csomag azonositó szerint 0:19perckor történt egy sikertelen kézbesités ... na ez ami nekem fura. Vagy lehet hogy az automata szórakozik ? Mindenesetre holnap felhivjuk a postát és utána járunk. :U

[ Szerkesztve ]

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#21339) Indyke válasza Indyke (#21314) üzenetére


Indyke
(csendes tag)

Nem kívánok tovább foglalkozni az eladóval, kérem NE töröljék a nevét innen, mert nem korrekt!!! Nem billentyűhibás a készülék, hanem alaplap hibás a beázástól.... Azóta sem keresett mióta nagy rössel bejelentette a pénzvisszafizetést.....A DigiStar szervizese által készített képek(hivatalos Dell partnere Pécsett)igazolja a panaszomat, a telefonbeszélgetésünket meg felvettem ha nem emlékezne rá és kamuzna megint...
Megvettem hozzá egy billentyűzetet hivatalosan és kicseréltettem hátha jó lesz, de az alaplapon ment el sajnos vmi.
Szerencsére van pár régi motoros itt és felajánlották, hogy segítenek megoldani a problémámat használhatóvá varázsolva a gépet, így még megéri megtartani. Mondjuk plusz 60ezerért már kaptam volna ugye jót is...
Szóval csak óvatosan a Balogh családdal......


(#21340) CartmanLand0 válasza CartmanLand0 (#21338) üzenetére


CartmanLand0
(aktív tag)

Nos több óra várakozás, és ide oda kapcsolgatás után kiderült, hogy átvette a csomagot, viszont véletlenül ( szerintem direkt ) átvétel után azt a lehetöséget választotta hogy nem volt sikeres az átvétel. Ugye miután automatából átveszel egy csomagot, a végén rákérdez, hogy sikeres volt e az átvétel ... ő azt választotta hogy nem. Igy kb 2 hetet kell várnom a pénzre a posta szerint, mert ezt felül kell vizsgálniuk vagy mi a fenét hablatyolt az ügyintéző :W Igaz, 2 hete huzodik már ez a baromság, az a plusz két hét nem oszt nem szoroz, viszont szeretném ha a neve itt maradna. Mindenképp azt tanácsolom, hogy Vantage_2 eladóval vigyázni kell, jobb személyesen üzletelni vele. Bár ahogy olvasgattam, személyesen sem épp a leg megbizhatóbb a kolléga : Első felvonás , Második, illetve Harmadik .

[ Szerkesztve ]

A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...

(#21342) Armitage válasza Kalandor (#21322) üzenetére


Armitage
(tag)

Nos eddig nem jött visszautalás és jelzés sem az oldalról a kapcsolatfelvételről.Így a következő lenne a kérdésem.Mivel a fiók felfüggesztve,ezért megkérem az illetékes moderátort hogy értesítse az eladó.Hívja fel a figyelmét az adás-vétellel kapcsolatos kötelességeire és annak elmulasztása esetén annak jogi következményeire.

Már kapott figyelmeztetést ezügyben.

[ Módosította: Kalandor ]

(#21345) denes04 válasza Indyke (#21339) üzenetére


denes04
(tag)

Semmiféle csalás nem történt,hibásként volt hirdetve,nem lett szétszedve így került hozzánk is! Személyesen vette át kipróbálta,számlát kapott róla..Nincs más mondanivalóm.
Utána lehet nézni az értékeléseknek,eladásoknak...Semmi keresni valója nincs itt a nevemnek!

Üdv Dénes Kérlek tekints meg WebÁruházunkat is :) -----> https://hasznaltpc.eu

(#21346) Kalandor válasza denes04 (#21345) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

,hibásként volt hirdetve
Ezzel szemben a hirdetésben ez szerepel: Ezt [a billentyűzetet] leszámítva egy hibátlan laptopról van szó!

A hibátlan laptop nem beázott laptop.

[ Szerkesztve ]

We depend on each other's dream coming true.

(#21348) denes04 válasza Kalandor (#21346) üzenetére


denes04
(tag)

Sajnos semmilyen tudomásom nem volt arról hogy be lett volna ázva a laptop,mivel nem lett
szétszedve és hibátlanul működött, usb-s billentyűzettel és érintéssel is.

[ Szerkesztve ]

Üdv Dénes Kérlek tekints meg WebÁruházunkat is :) -----> https://hasznaltpc.eu

(#21349) Kalandor válasza denes04 (#21348) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Tehát nem volt tudomása a beázásról, de itt az előbb már azt mondta, hogy hibásként hirdette. Ez nagyon ellentmondásos.

Az biztos, hogy ezek a hozzászólások ittmaradnak, és a másik félnek lehetősége van értékelni.

We depend on each other's dream coming true.

(#21350) denes04 válasza Kalandor (#21349) üzenetére


denes04
(tag)

Semmiféle ellentmondás nincs!
Billentyűzet hibás volt mivel az nem működött.Ezért volt hibás a termék! Ha tudom hogy be van ázva azt irom bele a hirdetésbe!

Üdv Dénes Kérlek tekints meg WebÁruházunkat is :) -----> https://hasznaltpc.eu

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.