Hirdetés

2019. november 13., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-01 10:08:50

LOGOUT.hu

CSAK az írjon, akit anyagi kár ért, CSAK az válaszoljon, akire panaszt tett
elsődlegesen a Hardverapró "Jelentés" gombját használd, ide akkor írj, ha azt nem tudod
ami kell: üzletfél nickneve, apróhirdetés linkje! Milyen módon és mikor vetted át a terméket? Hogyan és mikor fizetted ki? Mi volt a probléma (nem küldte el, hibás a termék, letiltották, stb.)? Mikor jelezted ezt a másik félnek és mit reagált rá?
ha már jelentetted a Hardveraprón, itt nem kell
a válaszunk a hozzászólásodban lesz (link: "itt szóltam hozzá" doboz zászló ikon)
a rendőrségi feljelentés menete 👮
más felhasználóról (kitiltásáról) adatvédelmi okokból nem adunk felvilágosítást
személyes adatok, privát üzenetek közzététele tilos (utóbbit nem látjuk)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21201) dSERiES


dSERiES
(senior tag)

Jelenteném gmant86 user-t. Ezt a kártyát vettem tőle, papírok nélkül küldte. Bekérte a szériaszámát a kártyának, mert az alapján tudja küldeni a gariról a papírokat.
A kártya adatait 2018-07-19 12:15:58-kor küldtem el neki PÜ-ben, azóta ígérgeti, többször beszéltem vele telefonon, igen majd küldi, nála van már megcímezve de még nem tudta feladni, stb.
Azért beírom ide is, legyen nyoma mert ez nem normális üzlet véleményem szerint.

(Próbáltam jelenteni, javasolták hogy adjak feketét, jelentettem még egyszer hogy kapjak értékeléses üzit róla, válasz: ne így jelentsd. Akkor nem tudom hogy, a faq-ban ez van: ...vevő jelentheti eladót a hirdetés alján lévő Jelentem linken, és a Hardverapródok megvizsgálják a helyzetet, majd adott esetben engedélyezik az értékelést. Ezt csináltam.)

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt! Kértük a másik felet, hogy vegye fel a kapcsolatot önnel és egy héten belül közös megegyezéssel oldja meg a helyzetet.

Ha egy héten belül nem veszi fel kapcsolatot, nem törekszik a megoldásra, akkor a 8. napon kérem, hogy ismét jelentse a Hardverapró rendszerében (tehát ne privát üzenetben, ez fontos!).

Köszönöm!

[ Módosította: Kalandor ]

Privát üzenetre illik válaszolni.

(#21204) dSERiES válasza dSERiES (#21201) üzenetére


dSERiES
(senior tag)

Köszönöm szépen a segítséget.

Privát üzenetre illik válaszolni.

(#21205) giltand01


giltand01
(újonc)

Sziasztok,

Jelenteném dmfl felhasználót.

Mint páran elöttem énis az előreutalásos megoldást választottam. Már az utalásnál is haladékot kért a csomag feladására, amibe készségesen beleegyeztem, viszont onnantól kezdve folyamatosan minden 2. nap mellébeszélés és maszatolós válaszokat kaptam, hogy épp miért csúszik a csomag feladása.

Sajnos én semmilyen szinten nem tapasztaltam azt, hogy valóban a probléma megoldása lenne a célja, inkább folyamatos időhúzásnak tünt. Állítólag 08-án feladásra került a csomag, kértem, hogy küldjön róla valamilyen bizonylatot, de azóta nem kaptam tőle semmilyen választ, sem csomagot.

Péter én azt gondolom, hogy részemről maximális megértést és empátiát kaptál, ahogy privátban is jeleztem, e hét péntekig várok hátha megérkezik, utána visszaigénylem Paypalen keresztül az utalt összeget, de annyit megtehettél volna, hogy kicsit több felellősséget vállalsz az üggyel kapcsolatban és legalább válaszolsz, vagy legalább nem egy mindenkinek Copy pastelt szöveget küldesz.

Üdvözlettel,

Dani

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt is találhat: https://prohardver.hu/temak/keres.php?type=-&stext=rend%C5%91rs%C3%A9gi+feljelent%C3%A9s&submit=

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem!

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21206) dmfl válasza giltand01 (#21205) üzenetére


dmfl
(újonc)

Kedves giltand01!

Ha visszaolvasol, biztos vagyok benne, hogy látod, mi a kialakult helyzet. Írok Neked privátban. Legutóbbi előtti hozzászólásomban is írtam, hogy aki Paypalon keresztül fizetett, és nem érkezett meg amit megrendelt, tegye meg, hogy elindít egy dispute-ot. Aki pedig közvetlenül bankszámlára fizetett, az már vissza is kapta a pénzt tegnap Készpénzben befizetve.

[ Szerkesztve ]

(#21208) Kalmix88 válasza dmfl (#21206) üzenetére


Kalmix88
(újonc)

Látom, már pont kifutottam az időből! Én is jelenteni akartam az úrat, a héten.
Júli 10.-e óta zajlott a kálváriánk.
A mai nappal én is megigényeltem, a PayPal-os visszatérítést. Legközelebb nem leszek ennyire elnéző, azt hiszem mind tanulhattunk a dmfl-es esetből.

(#21209) csumpa93 válasza Speed(R) (#21181) üzenetére


csumpa93
(tag)

Sziasztok!

Köszönöm szépen, hogy kedves totyak Úr a hátam mögött intézkedett. Lecsalóz egyfolytában, holott a kommunikációban csúszott el a dolog. Vissza küldtem a pénzt, én pedig visszakaptam a terméket. Vissza lehet nézni az összes privát beszélgetésemet, soha nem volt semmi problémán, totyak akadékoskodott mindenen, de végül az elállás mellett döntött, ami sikeresen végbement. Ember vagyok, hibázhatok és pont "rossz" emberrel "bénáztam"

Amúgy az új tulajdonosa boldogan használja a terméket, csak az értékeléstől maradtam el a hirdetés tiltása miatt.

(#21210) totyak válasza csumpa93 (#21209) üzenetére


totyak
(aktív tag)

Ha már így ide találtál, kedves csumpa93!

Nem intézkedtem a hátad mögött, nem kell engedély kérnem tőled, hogy jelentsem az ilyen eseteket. És nem is volt rá semmi okom, hogy kérjek, hiszen csúnyán átvertél. A kommunikációban olyan szinten csúszott el, hogy elfelejtettél igazat mondani, írni. Ez persze felétek lehet, hogy elcsúszás. Sajnos nem tudnak belenézni a privát beszélgetésünkbe, de...

Itt kérek tőled engedélyt és privátban is fogok, hogy kirakhassam a teljes beszélgetésünket, mindenféle változtatás nélkül és akkor aki veszi a fáradságot és végignyálazza, eldöntheti, hogy ki mond igazat. Természetesen a személyes adatokat kitakarom. MEGENGEDED, hogy kirakjam a beszélgetést?

Sokat köszönhetsz egyébként az oldal hozzáértő dolgozóinak, megmentettek egy méretes negatív értékeléstől. Valakivel nagyon jóban lehetsz.

Hazudsz, hogy én akadékoskodtam, hazudsz, hogy végül az elállás mellett döntöttem, nem ajánlottál semmilyen más lehetőséget, ez maradt. Később, mikor beijedtél, akkor meg jöttél a mézes-mázas dumával, hogy te küldtél volna másik lemezt, másik térképet, vagy némi pénzt. Akkor miért nem ajánlottad fel, miért nem tetted meg? Mindössze a postaköltség kifizetését kértem, de egyértelműen megmondtad, hogy a vevőt terheli.

És szerintem abban is hazudsz, hogy eladtad a játékot másnak és ő boldogan használja. De ha így történt, nyugodtan írd be ide a nickjét, én szívesen rákérdezek nála. Miért lett tiltva a hirdetés? Az oldal munkatársai le sem tojták, hogy mit reklamálok, szóval nem lett tiltva sehogy az a hirdetés, maximum te törölted. Nyilvánvalóan így volt, mert felbukkan itt egy üzeneted, elolvastad az enyémeket és hipp-hopp, még aznap eltűnik az új hirdetés. Szomorú, hogy csak nekem tűnik ez fel és hagynak tovább szabadon garázdálkodni

Tudod, leírtam már, hogy mire költsd a megspórolt pénzt, szóval hajrá!

AMD Athlon II X4 640 3.0 GHz, 8Gb Kingston HyperX Savage DDR3 1866MHz, Msi GTX660 Ti 2Gb, AsRock N68 GS3 UCC

(#21211) Kalandor válasza totyak (#21210) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

A vádaskodást visszautasítom itt is és máshol is.

(#21212) totyak válasza Kalandor (#21211) üzenetére


totyak
(aktív tag)

Utasítsd.

AMD Athlon II X4 640 3.0 GHz, 8Gb Kingston HyperX Savage DDR3 1866MHz, Msi GTX660 Ti 2Gb, AsRock N68 GS3 UCC

(#21214) Edmond70 válasza zsozsóka (#21193) üzenetére


Edmond70
(újonc)

Na akkor pár dolog ami a felsorolásból kimaradt. Mint azt a reklamáció után jeleztem a kártyák előzetesen tesztelve vannak mentett teszteredményekkel. Ezekről a mentett képeket a kártyán is megtaláltad volna ha nem állsz neki mindjárt barkácsolni a kártyákat. És igen pont emiatt újra vannak csomagolva a kártyák. Mert hidd el nem te vagy az első aki ezzel a trükkel próbálkozik. Továbbá ez egy 07.26.-i üzenet "a másik kártyával sincs minden rendben kamera látja felvesz rá,de a visszajátszásnál akad a felvétel,1-2 másodperc után a kép megfagy,beletekerés után is mindig fagy,hang megy rendesen pc,tesztprogram nem látja vagy hibás ez is,vagy csak simán nem class 10 es + az egyik olvasó se működik" 07.29. "az egyik kártya hibamentes,így csak egy megy vissza holnap adom postára viszont mindkét olvasó rossz,hol megy ,hol meg nem. ez okozta a problémát a jó kártyával" Hirtelen megjavult a kártya és az olvasó lett a hibás ami előtte a kamerában visszajátszáskor még akadozott és lefagyott? Vagy egyszerűen csak miután írtam, hogy a kártyák tesztelve vannak és visszaellenőrizhetőek már nem is akartad visszaküldeni? Aztán visszajött a csomag visszakaptam egy olyan 32GB-os kártyát amiből sikerült 0.5MB csinálni. Ez nagyjából a kártya fejléc része és minden más zárolva lett rajta. Ebből aztán tényleg semmit nem lehetett kiolvasni, így aztán nyugodtan visszajöhetett. Az olvasó na abból az egyik teljesen kuka ezt valószínűleg a kártyával együtt sikerült egyszerre tönkretenni. Ez max kutyát hajigálni jó. Ez nem, hogy problémát nem okozott a kártya olvasáskor de PC még csak nem is látja, hogy behelyeztem volna bárhová is. A másik olvasó viszont tökéletesen működik mint azt jeleztem is. Ez biztosan nem okoz semmilyen problémát. A kártyák mindegyike előzetesen h2wtest-en megy át és ezekkel az olvasókkal, hogy biztosan mindkettő működő képes hibátlan állapotban legyen. Plusz a kártyák mindegyike egyedi digitális azonosítóval van ellátva ami tesztprogrammal ki is olvasható. Ez további védelmet biztosít az ilyen jellegű csalások ellen már ha éppen működik annyira, hogy ki lehet olvasni belőle. De mindettől eltekintve ami itt valahogy nem került még csak megemlítésre sem írtam: "Viszont a béke megőrzése érdekében fel ajánlok neked 2000,- Ft-ot kompenzáció és fájdalom dij gyanánt ha ez számodra elfogadható." Ami szerintem egy olyan kártyáért ami valamilyen barkácsolás, vagy ki tudja milyen meg nem engedett beavatkozás vagy valamilyen félhibás készülék nem stabil működése miatt tönkretett ez egy egészen nagyvonalú ajánlatnak tűnik. És nem azért mert esetleg rá akarok sózni egy rossz kártyát. Ezt nem fogadta el és kérte a kártyát amit vett. Ezután visszakértem a rossz kártyát a forgalmazótól megszakítva a további egyezkedést és postáztam. És mivel 10.-én már úton voltam külföldre egy lassú és bizonytalan mobilnettel aztán pedig roomingban már csak igen szűkszavuan tudtam levelezni. És jeleztem, hogy csak a mai nap leszek újra itthon, ahol viszont már az értesítő várt a feljelentés miatt. Amihez azért szintén lenne egy kis hozzáfűzni valóm. A levél úgy kezdődik, hogy "Sziasztok,sajnos ismét itt" amiről én és szerintem a felhasználók nagy többsége nem is tudta, hogy létezik ilyen részleg is itt. Ezek szerint már nem ez az első feljelentés amit itt megtett és lehet ily módom már másokat is átvert. Nem tudom, hogy lehet-e ebben a válsz levélben ilyet de azért én szeretnék itt feljelentést tenni ellene ilyen jellegű csalás miatt. Mármint, hogy vagy az általa nem szakszerűen használt dolgokat amit tönkretesz újra cserélteti az eladóval vagy ami még rosszabb vásárol egy ugyan olyat és aztán visszaküldi a sajátját, hogy hibásat kapott. És itt jelezném, hogy a mai nap visszautaltam a kártya árát. És nem azért mert bármiféle bűntudatom lenne csak 1. sikerült egyezségre jutni a forgalmazóval. 2. Mert az talán az én hibám, hogy nem volt egyértelmű a hirdetés ami többet nem fog előfordulni. Mármint, hogy ne piszkálj bele abba amihez nem értesz mert ha TÖNKRE TESZED UGRIK A PÉNZED.
Az esetleges intézkedéseteket előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#21215) Edmond70 válasza Edmond70 (#21214) üzenetére


Edmond70
(újonc)

Kártya teszt:

A rossz kártya:

Az állítólag rossz kártyaolvasó:

[ Szerkesztve ]

(#21216) zsozsóka válasza Edmond70 (#21215) üzenetére


zsozsóka
(csendes tag)

egész egyszerűen hazudsz,és még van pofád neked csalást kiabálni,mikor te küldtél egy hibás kártyát,amit azonnal,még aznap mikor megkaptam jeleztem és nem mellesleg 2 darabot vettem,az egyik volt hibás csak,de te már rögtön az elején azzal kezdted,hogy ez nem is biztos hogy az a kártya,/csak azt nem értem,hogy ha megvannak a teszteredményei,akkor ott kell lennie az sd kártya számának is,/ aztán meg jöttél azzal,hogy én tettem tönkre......
világosan leírtam,hogy a telefon hibásnak írja,formázni sem lehetséges
az olvasóra meg azt írtam egyik sem jó,egyik teljesen se kép se hang,a másik meg hol megy hol nem,mikor hogy érintkezik
jöttél mindenféle kamu magyarázattal,csak éppen se a kártyát,se az árát nem akartad visszaadni,pedig volt rá éppen elég időd,az is egy hazugság volt,hogy postán van,mivel azóta sem jött semmi
az meg hogy éppen merre jársz szintén a te magánügyed,főleg hogy több mint egy heted volt arra,hogy az elmaradásod rendezd,bőven utána utaztál,ha egyáltalán igazat írtál
a lényeg én teljesítettem az én kötelezettségemet,kifizettem rendben az üzlet tárgyát.rajtad lenne a sor,hogy te is teljesítsd a tiédet,vagy a kártya vagy az ára
és nem mellesleg a kapcsolattartáson sem ártana javítani,csak a tizedét írtad volna privátban,mint ide összehordtál,de ha én nem írtam rád,akkor te még véletlen sem kerestél volna
ezek helyett a mindenre kitérő válaszok helyett amelyeket most megosztok minden változtatás nélkül,amikor sokadszorra érdeklődtem mi a helyzet:
1: Postázva.
2: Levél
és a személyes kedvencem :
/dl/upc/2018-08/684577_nevtelen.jpg
/dl/upc/2018-08/684577_nevtelen.thumb.jpg

ja igen és a nagyszerűen felajánlott "kárpótlásodat" tedd el,hátha valamelyik rokonodnak jó lesz még
nem is értem ,hogy gondoltad ezt ,meghirdetsz hibátlan bontatlan új dolgot,aztán a vevő kap egy szar selejtet,és majd nyilván benyeli,hogy kidobta az ablakon az ára felét,te meg szépen betolod a zsebedbe a másik 2db ezrest a semmiért és elégedetten hátradőlsz
már most jelzem,hogy a cirkuszoddal és a gusztustalan vádaskodó viselkedéseddel,üzletpolitikáddal meg is alapoztad az eddigi semleges értékelés helyett a negatívot :K
mindezt 3900 forint értékben,gratulálok,sajnos van aki ennyit ér........ 3900ft

[ Szerkesztve ]

A válaszod köszönöm Zsolt

(#21217) zsozsóka válasza zsozsóka (#21216) üzenetére


zsozsóka
(csendes tag)

ja és igen,arra a posta díjra,amit még egyszer kellett fizetnem,hogy a szar termékedet visszaküldjem,arra ki sem tértünk,pedig mivel a termék hibás volt,ezért az sem az én költségemnek kéne lennie,de nagyvonalúan szóvá sem tettem eddig
az egy külön kérdés,hogy mi alapján is csomagolsz te egy kingston terméket eredetinek kikiáltott csomagolásba,mivel én bontottam ki a sértetlen gyári/nak tűnő/ csomagolásból és ugye bontatlanul elég nehéz tesztelni,nyilván van engedélyed a cégtől a termékek csomagolására és ez nem hamisítás....
azt sem ártana átgondolni,hogyan is állapítottad meg a beavatkozás tényét,mikor mint írod ezek után kérted te,hogy küldjem vissza a kártyát-ez nem ellentmondásos kicsit?

[ Szerkesztve ]

A válaszod köszönöm Zsolt

(#21218) Robogoka


Robogoka
(újonc)

Sziasztok!

Jelentem [link] nevű tagot.
Nem vásároltam tőle semmit, de kb. 190km-t elautókáztam feleslegesen a semmiért.
Árult egy gépet [link]
Megkérdeztem, hogy megvan e még a gép, a válasz az volt, hogy igen. Priviben megkérdeztem tőle, hogy X napon elhozhatom e a gépet. Tájékoztatott róla, hogy igen 17:00 óra után. Hát én ott voltam az időpontban, de Ő nem vette fel. Majd bő 1 óra várakozás után eljöttem(addig kv. cigi. kocsi takarítás benzinkúton stb.)
Aznap este SMS-t küldött azzal a szöveggel, hogy: "Üdv! Elnézést nem volt nálam a telefon! A mai nap nem megfelelő" Hát kérdem én, hogy ha priviben írja, hogy jó a mai nap akkor én miért gondoljak arra, hogy mégse jó??? És jeleztem is, hogy megyek! Azóta SMS-re se válaszol. Anyagi károm 190km+az időm.
Gratulálok neki! Elkelt volna a gépe...

(#21219) zsozsóka válasza zsozsóka (#21193) üzenetére


zsozsóka
(csendes tag)

hali
a mai napon sikeresen megérkezett a hibás sd kártya ára,jobb később,mint soha :K
elkészítem a méltó értékelést,és részemről lezártnak tekintem a dolgot

remélem nem lesz újabb gond,a megérdemelt negatív értékelésre esetlegesen viszont adott "bosszú" negatív értékelés miatt
nagyon szépen köszönöm a segítségeteket :R :R :R :R :R :R :R :R

A válaszod köszönöm Zsolt

(#21223) Kalandor válasza zsozsóka (#21219) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

Kedves zsozsóka!
1. Még egy durva stílusú jelentés vagy nyilvános üzenet és a hozzászólási lehetőségedet 0-ra korlátozom. Ha privátban folytatod, kitiltalak.
2. Két kártyát vásároltál, és hozzájuk kaptál ajándékokat. Az egyik kártya jó, a hibás kártya árát visszakaptad. A hozzá kapott ajándék állapotával nem tudunk mit kezdeni*, így kár nem ért.
3. Sajnos visszatérő probléma vevői oldalról a visszapostázási költség. Szomorú, ha ezt neked visszafelé is ki kellett fizetni. Egy cégnél is a visszapostázást a vevő fizeti. Ha egy eladó kifizeti helyetted, az nagyon kedves dolog, én is volt már hogy kifizettem, de ezt én nem tudom kikényszeríteni.

Kedves Edmond70!
Ahogy az értesítésben írtam, a jövőben kérlek, hogy ne árulj ilyen jellegű terméket az oldalunkon, mert egy termék vagy új vagy tesztelt (=használt), vagy gyári csomagolású vagy teszteltként már nem gyári csomagolású. Ha te csomagolod, az pedig se nem gyári csomagolású, se nem új.
Ha a jövőben bármely termékeddel ilyen jellegű gond lesz, akkor nem fogsz tudni hirdetni itt.
Valamint azt ne akard a mobilnetre fogni, hogy egy átlagosan 1-3 MB-os weboldal betöltése után azért adsz 8 illetve 5 karakteres választ, mert korlátoz a mobilnet. Ez nem korrekt.

Értékelés
Vagy mindkét fél értékeli a másikat vagy egyik sem, más út nincs.

*Ha valamihez adnak ajándékot, akkor az ajándék az a termék árán felül van, azért ajándék. Fel lehet dobni egy terméket ajándékkal, de nyilván az ajándék csak tartozék lehet, alkatrész nem, tehát senki se adjon fel olyan terméket, hogy eladó VGA ajándék hűtéssel. Az is nyilvánvaló, hogy ha valakinél másodjára hibás az ajándék, azt azért megkérdjük, hogy ezt ne hirdesse, mert az már gyanús.

[ Szerkesztve ]

(#21224) zsozsóka válasza Kalandor (#21223) üzenetére


zsozsóka
(csendes tag)

semmi ilyen irányú problémám nincs,amit te írtál
viszont amit írtam azt meg következetesen figyelmen kívűl hagyod
nevezetesen:
megtörtént az üzlet,kifizettem ( a végeredményt nézve) 1db sd kártyát,meg is kaptam
a kérdésem a következő: miért is nem értékelhetek a létrejött üzlet után?
nem az lenne az értékelés lényege,hogy segítse a vevők tájékozódását?
az ajándékot meg nem kaptam,hanem a termékhez járt,ráadásnak nem is lett ajándék a végén....
de mindegy is,elegem lett ebből az egészből..............

[ Szerkesztve ]

A válaszod köszönöm Zsolt

(#21225) Kalandor válasza zsozsóka (#21224) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

a kérdésem a következő: miért is nem értékelhetek a létrejött üzlet után?
Mert az alábbi idézetben írtad, hogy negatívot akarsz neki adni, ami igazságtalan lenne, hiszen a megvásárolt termék működik:
"már most jelzem,hogy a cirkuszoddal és a gusztustalan vádaskodó viselkedéseddel,üzletpolitikáddal meg is alapoztad az eddigi semleges értékelés helyett a negatívot :K"

az ajándékot meg nem kaptam,hanem a termékhez járt
Az ajándékról bővebben írtam a hsz-em végén.

[ Szerkesztve ]

(#21226) Edmond70 válasza Kalandor (#21225) üzenetére


Edmond70
(újonc)

Sem ebben sem az előző bármelyik hirdetésben nem szerepel, hogy a termék gyári bontatlan csomagolású.

A hirdetés úgy szól, hogy gyári új tehát "nem használt."

Ez a megfogalmazás pedig semmilyen prohardveres szabályzatot nem sért.

A tesztelés pedig pont az ilyen és ehhez hasonló csalási kísérletek miatt lett alkalmazva.

Továbbá a vevő sok más olyan dolgot is irt ami nem fedi a valóságot mert a papír sok mindent elbír.

Ja és csak úgy mellékesen a feltöltött képeken is nagyon jól olvashatóak az elküldött kártyák gyári digitális azonosítói.

Ott található, hogy Volume ID.

(#21227) Edmond70 válasza Edmond70 (#21226) üzenetére


Edmond70
(újonc)

Ja és a termékeket nem én csomagolom én is így kapom.

Köszönöm.

(#21228) Kalandor válasza Edmond70 (#21226) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)

A hirdetés úgy szól, hogy gyári új tehát "nem használt."
Nem. Amíg egy termék megnevezése új, és nincs odaírva, pl. hogy új, csak bontott csomagolású, csomagolássérült, stb. addig arról csak az feltételezhető, hogy az új = bontatlan gyári csomagolású.

(#21229) Edmond70 válasza Kalandor (#21228) üzenetére


Edmond70
(újonc)

Rendben.
Ennek megfelelően módosítom a hirdetést.

(#21230) zsozsóka válasza Kalandor (#21225) üzenetére


zsozsóka
(csendes tag)

szia
az eladó hozzáállása,a kapcsolat tartása és az itt is olvasható minden alap nélküli rágalmazása miatt kapta volna azt a negatívot,ami én úgy gondolom,hogy még véletlen sem igazságtalan,főleg,hogy még hazudott is a postázást illetően,és azt sem ártana eldönteni,hogy most így kapja,vagy teszteli is,amihez ugye ki kell bontani,vagy most akkor mi is a helyzet?én bontatlan gyári csomagolásban kaptam,én bontottam ki,szóval vagy kibontotta,tesztelte és újra csomagolta,ami azért nem ilyen egyszerű dolog,és törvénybe is ütközik néha,vagy nem tesztelte.egyszerre a kettő nem megy

de mint írtam,már elegem lett ebből a hiábavaló küzdelemből,én úgysem fogok többet vásárolni ettől az eladótól,aztán a rendszer működése,értelme,és a többi felhasználó védelme már nem az én "hatáskörömbe" tartozik,így mivel nincs ráhatásom,foglalkozni sem fogok vele tovább
béke veletek
:R

[ Szerkesztve ]

A válaszod köszönöm Zsolt

(#21242) Benkovics91


Benkovics91
(csendes tag)

Jelentem Re.alp ( https://hardverapro.hu/tag/re_alp.html ) felhasználót.

Erre a hirdetésemre jelentkezett: https://hardverapro.hu/apro/keresek_1156_foglalatos_alaplapot_2/hsz_1-200.html

Egy acer q57h-am lapot ajánlott fel. Megegyeztünk postával 5500 ft-ban! Ezt el is utaltam neki 2018-08-07-án. A válasza ez volt idézem: "meggyütt köszönöm, holnap jön a futár janemis, bazz pill, oké szólok maj kösz "
Kérdésemre, hogy mégis mikor tudja feladni az alaplapot a válasz a "maholnap megy igyekezek" , néhány nap múlva ismét kerestem ugyanezzel akkor a válasz szintén sorry, igyekszem volt. Vártam egészen 2018-08-17-ig, amikor megelégelve ezt az egészet megírtam neki, hogy eleget vártam már és a pénzt kérem visszautalni. Erre válasz nem érkezett, pedig elég gyakran felnéz az oldalra. Majd ismét egy üzenetet küldtem a visszautaláshoz szükséges adatokkal és azzal, hogy várok még pár napot és ha nem utalja jelenteni fogom. A válasz a "nehari szabi jött közbe ilyesmi, igyekszem, köszh a türelmet!" volt. Ez már 2018-08-21-én történt. Utolsó üzenetemben haladékot adtam augusztus 24-ig és tudtára adtam, hogy utána való héten hétfőn feljelentem a rendőrségen. Erre válasz már nem érkezett, de szintén többször is fent volt az oldalon. Természetesen a beszélgetés, az utalásomról készült netbank számla, a felhasználó neve, számlaszáma stb megvan, előkészítve a feljelentéshez. Több aktív hirdetése is van, ezért mindenki figyeljen oda rá. Ha van még valaki akit megkárosított akkor jelentkezzen! Nevet nem írhatok ki sajnos, de privát üzenetben érdeklődhettek, ha valakit szintén megkárosított!

Üdvözlettel: Benkovics91

[Felszólítottuk, hogy egy héten belül rendezze. Kérünk majd visszajelzést, hogy ez megtörtént-e.]

[ Módosította: MurdR ]

Üdv: Benkovics91

(#21243) Utopista


Utopista
(tag)

Sziasztok!

Jelenteni szeretném a következő tagot: szsz12

A következő hírdetések kapcsán:

Corsair vengeance 2x8gb ddr4 3000 mhz ram teljesen uj
msi b350 atx alaplap teljesen uj

A pénzt előre utaltam a memóriákra, azóta több, mint 1 hónap eltelt, de nem kaptam semmit.
Kb. 3-4 hét hitegetés után már nem veszi fel a telefont. Addig a következő dumák voltak: majd a titkárnőm feladja; majd személyesen adom fel; elhozom; ránéztünk, intézve van...

Sajnos a bankszámla számára csak most kerestem rá és korábban hasonlókat írtak róla a volt OLX oldalon.
10 év alatt a hardveraprón ez az első Majom, akibe sikerült beleszaladnom.

Kénytelen vagyok feljelentést tenni!

Tisztelt Felhasználó!

Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.

Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt is találhat: https://prohardver.hu/temak/keres.php?type=-&stext=rend%C5%91rs%C3%A9gi+feljelent%C3%A9s&submit=

Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem!

Köszönjük megértését!

[ Módosította: Kalandor ]

(#21247) sysh válasza Petisan10 (#21246) üzenetére


sysh
(újonc)

sajna nem voltam...első ilyen eset itt....de valahogy megoldom...köszi, és más is vigyázzon nagyon.

(#21250) bbendre


bbendre
(csendes tag)

Sziasztok,

segítségeteket szeretnék kérni. Több alkalommal vettem már itt mindent, de most első alkalommal fordult elő, hogy a mobil amit itt vettem letiltásra került nem fizetés miatt. A szolgáltató megerősítette, hogy nem lett fizetve a készülék így az IMEI tiltólistára került a díj/hátralék fizetéséig. Holnap veszem fel a kapcsolatot a fórumtárssal és remélem sikerül megoldást találni (addig nem jelenteném).

A kérdésem az lenne, hogy mi a legjobb megoldás ebben az esetben. Tapasztalatok stb, hogyan járjak el, hogy mindenki számára megfelelő legyen. Van ilyenkor valamilyen kötelezettségem, akármi?

Köszönöm,
Endre

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.