Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-11-30 08:36:14

LOGOUT.hu

ide várjuk a Prohardver! lapcsaláddal kapcsolatos fejlesztési javaslatokat
a bugokat, hibákat ne itt, hanem a Bugok a PH! lapcsalád oldalain topikban jelezzétek!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19919) kupecke válasza s7evcsenko (#19918) üzenetére


kupecke
csendes tag

Relatív előnyt írtam, az "áthúzó" kevesebb hasznot hajt magának, mint amennyi kárt okoz a többi hirdetőnek. Ha egy hirdetésben egy vicces árú termék szerepel áthúzva, akkor a vevőjelöltek úgy gondolják, hogy az a realitás, ezért a valóban reális áron kínált cuccok kevésbé lesznek kelendőek. Így nemlétező termék hirdetésével orozhat el vevőt létező terméket árulótól későbbi portékájára az "áthúzó". Az a hatás erősebb, mely szerint a vevőjelölt azért nem vesz meg létező cuccot, mert látván az áthúzott - gyakran alkalmi árfekvésűt - abban bízik, hogy az a jellemző vételár.
A 20 áthúzott közötti 2 nem áthúzott kibogarászása sem a legkellemesebb szabadidős tevékenység.
A becsalogató hatás sem közömbös. Elég dühítő az, hogy a hirdetés címében szereplő vonzó árú slágertermék a hirdetés szövegében már áthúzottan szerepel.
Az pedig külön bosszantó, hogyha a hirdetés címe és a megadott ár alapján megnyitok egy hirdetést, kiderül a szövegből az, hogy a csábító ár egy már elkelt cuccra vonatkozik, a létező holmik pedig drágábbak - a kedves hirdető rabolja a többiek idejét.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.