Hirdetés
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nagy chili topic. :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
- Gurulunk, WAZE?!
- Alsó-Középkategóriás Gamer konfig, 2024 őszén
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #52486 üzenetére
Ha reálisan az autók iránt minimálisan érdeklődő embert - de legyen az autógyári motorfejlesztő, autóversenyző, vagy csak mezei felhasználó - megkérdezünk, szerintem átlagosan oda eljutna a gondolatmenet, hogy a mindenféle elb.szott mérési ciklusok, kibocsátási normák meg egyéb f.szságok szarrágósággal való vegyítése helyett mindenki koncentrálna normálisan az ésszerű fejlesztésre, akkor az 1.6, 1.8, 2.0 benzinmotorok egy kisméretű nagy áramleadású akksival és egy kis villanymotorral bőven a nagyon alacsony fogyasztási tartományban, a kis károsanyag kibocsátással simán járható lenne, és simán tudnák azt, amit egy nullanyolcas, vagy egyes vagy egykettes varrógépmotorok 1-2-5 turbóval. Ott kéne rásegíteni, ahol amúgy szarok az értékek. Elindulás, rövid nagy terhelés. Egy 5-8 másodperces előzésnél ledöntünk annyi benzint a motorba, amennyit előtte-utána egyenletes üzemben 5-6 perc alatt.
A vicc az, hogy így pont azt a teljesítménytöbbletet szabadítanánk fel, ami miatt megéri a nagyobb erősebb motort megvenni. Vagyis lenne "tér" a fejlesztésre.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen