Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    Sziasztok!

    Vettem egy ritka 94 es Accordot, aerodeck 2.0 ls 100KW -os, amerikai modell és kombi, 5 sebességes manuális váltóval. Úgy vettem az autót hogy a kettesbe nem lehet berakni, recseg, ha alapjáratra vissza van engedve, akkor berakja, szinkron nincs meg. Megnézte ma szerelő, úgy hogy álló helyzetben, vízszintes úton, próbálta betolni alapjáraton sebességekbe, és kb mindenhol lefogta a motort a váltó, azt mondta szinte az összes szinkron gyűrű kopott lehet és nem érdemes megjavítani, kell egy másik váltó.
    Nem igazán értem mire használhatták a kocsit, vagy hogyan, mert 271 ezer van benne, és a belseje alapján hihető, sehol nincs kiülve az ülés, nincs rommá kopva semmi a kocsi belsejében. Egyébként nem egy túlságosan jó állapotú kocsi, törve volt oldalról, kb mindenhol látható koccanás nyoma, de egyébként rendben van, minden elektromos cucc működik benne, nem csörög zörög, stabil, 160 nál sem húz semerre nem remeg nem ráz, és csak minimális rohadások vannak a kasznin (legalábbis amit eddig láttam), a fék is jól működik, abs is van. Kormánymű lehet kissé kopott, valamint lehet valami az első futóműben nem 100% os.. mert ha lassan megyek és fékezek, és rámegyek közben valami út egyenlőtlenségre, akkor húz balra, néha jobbra, nem tudom normális-e, előtte sose vezettem ilyen kocsit.
    Szerintetek mi tévő legyek? Vitessem el a váltót váltó szervizbe, és reménykedjünk hogy olcsón javítható? Vagy honnan szerezzek bele váltót, és honnan tudjam hogy az jó-e?

    Még egy kérdés, egy clarion kazettás magnó van benne, borzalmasan doboz hangja van a rádiónak, olyan mintha egy köcsög aljában ülnél, baromira rossz. Szerintetek a hangszórók ennyire rosszak, vagy a clarion rádió lehet ennyire rossz?

    Köszi a segítséget.
    Üdv,
    Róbert

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés