Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Hitachi tv-k

Hozzászólások

(#1) mr.tamasbiro


mr.tamasbiro
őstag

Mivel nincs ilyen tv topic így legyen ez. Ha van valakinek bármi kérdése vagy tapasztalat írja be. Köszi.

(#2) szemcsi65


szemcsi65
csendes tag

Vettek az Öcsémék Hitachi 50HAK5350 tévét az volna a kérdés,hogy Magyarországra állítva a menűben csak Vodafon kábelt adja ki Digit nem.Lehet ezzel kezdeni valamit?

(#3) ajca válasza szemcsi65 (#2) üzenetére


ajca
tag

Találtál megoldást mert én is így jártam vele?

(#4) szemcsi65 válasza ajca (#3) üzenetére


szemcsi65
csendes tag

Németországra állítva sikerült.

(#5) ajca válasza szemcsi65 (#4) üzenetére


ajca
tag

Köszi,én meg az egyéb országot választottam és minden egyéb beállítást enged pl.csatorna besorolás, hangbeállítások ami nincs a samukon.

(#6) woodson7


woodson7
csendes tag

Érdeklődnék, hogy a hitachi tv-re rá lehet valahogy varázsolni a hbo go t?

(#7) BaLee


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Elkövettünk egy olyan hibát, hogy nagyszülőnek vettünk egy Hitachi TV-t, már jó 4 éve volt, a tv amúgy nem nagy durranás, a menüje tök átláthatatlan és logikátlan, de működött arra amire használták. Néha elmászkáltak a programok, de ilyen előfordul.
5 év garis promóban szórták anno őket. Mikor megvettük akkor az EMAG csak 2 év garit adott rá de azt mondták, hogy addig ők intézik, utána a Hitachi szerviz a maradék 3 évet.

Nos, eltelt 4 és fél év és a tv háttérvilágítása bemondta az unalmast, mert kép nincs, hang van.

A szellemkép bt a szervizük. Már előre fel vagyok készülve, hogy kezdődik majd a sz@rakodás az 5 év gari témában, de gari levelet nem is kértek csak számlát. Bejelentettem az oldalukon múlt szerdán a tv-t, kaptam okos automata email, hogy legkésőbb 48 órán belül keresnek az ügyben. Most járunk lassan 1 hétnél, de nem hívott senki, 2 számukon elérhetetlenek, vagy már foglaltad dob, vagy 5ből 1x kicseng, akkor sem veszi fel senki.

Van valakinek tapasztalata ezzel a remek bandával?

(#8) BaLee


BaLee
addikt
LOGOUT blog

E-mail-t írtam nekik, arra válaszoltak. Nem találták meg a bejelentésemet a rendszerükben.

Elküldtem nekik emailbe újra az adatokat, másnapra jött a futárt a tv-ért, következő hét közepére vissza is kaptam, hogy megjavítva. Ügyesek. :R

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Hitachi tv-k
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.