Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Fecogame


Fecogame
veterán

összesen akár 5-10 óra utazással és várakozással járt családonként

Nemrég vettünk egy családi házat. Csak a víz, gáz, és villanyt kellett átírni, de örültem volna, ha csak ennyi időt vesz igénybe :U

Örülök egyébként ennek a szolgáltatásnak, csak jöhetett volna 1-2 évvel korábban :DDD

[ Szerkesztve ]

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#2) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

mi a fenétől lenne megtakarítás ez a távközlési cégeknek?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#3) Thocy a ZAGY válasza bambano (#2) üzenetére


Thocy a ZAGY
tag

Mert kevesebb alkalmazottat kell fenntartani személyes ügyfél kapcsolattartásra, mivel aki teheti megoldja ezután pár kattintással webes felületen a sorban állás helyett. Vagy a meglévő alkamazottak a plusz idejükben bevonhatók más adminisztratív munkára (az ügyfélfogadási idő is csökkenthető lesz). A hatékonyság sokat számít. Nyilván el kell terjednie, hogy van ez a lehetőség, de idővel el fog, ha tényleg jól működik.

A legtöbb ember nem jut el a ''Miért pont Én?''-től a ''Miért ne?''-ig.

(#4) bambano válasza Thocy a ZAGY (#3) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

értem, tehát valakik ingyen és bérmentve kifejlesztik a szükséges interfészeket, programokat, azokat üzemeltetik, karbantartják, stb.
a távközlési szolgáltatóknál egyébként is elég régen minimalista ügyfélszolgálat van, abból már nemigen tudnak faragni.
tehát az ügyfélszolgálatos létszám várhatóan marad, de kell egy rakás plusz programozó.

megint elmentek egyeseknek otthonról.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#5) Thocy a ZAGY válasza bambano (#4) üzenetére


Thocy a ZAGY
tag

Lehet, hogy rosszul értelmezem, de lesz egy közös felület az összes szolgáltatónak, ahova ügyfélkapus azonosítással az átlagpolgár az általa megjelölt szolgáltató részére feltölti valamilyen adatváltozását, vagy akármilyen nyűgjét amit itt lehetővé tesznek. Ezután a rendszer automatikusan továbbítja ezt az illetékes szolgáltatónak. Szóval ezt egyszer kell rendesen megcsinálni, utána csak karbantartás szükséges.

Az jó kérdés, hogy ezt kormányzati programozók csinálják meg és valamennyi pénzt ezért lehúznak a szolgáltatóktól, vagy valami más úton történik, de azt gondolom, hogy jórészt automatizált folyamat lesz a vége. Mindenesetre nem tűnik olyan rettenetesen bonyolult folyamatnak, "csak" egy adathalmazt kell megfelelően kezelni, nyilván kiemelten a biztonságra. Szóval összességében szerintem ez költségcsökkentés lesz a szolgáltatóknak.

Ügyfélszolgálat meg tényleg egyre kevesebb van, és még kevesebb lesz. Most még van akkora kritikus tömeg hogy fenn kelljen tartani, de a fejlődésre nem annyira nyitott idősek pár évtizeden belül elfogynak (tudom, csúnyán hangzik, de az idő nem kímél senkit, így minket sem), a technikai analfabétáknak/egyéb hátrányos helyzetűeknek pedig majd megoldja rokon/ismerős/akárki.

Én örülök minden újabb ilyen lehetőségnek. 70 éves édesanyám varázslatként éli meg (talán emiatt véletlenül sem akarja megtanulni, pedig sok nyugdíjas korú vidáman használja ezeket a szolgáltatásokat), hogy a csekkjeit másodpercek alatt befizetem mobillal, pár kattintással foglalok időpontot, miután napokon keresztül hiába próbálkozott telefonon, és még lehetne sorolni. Egy kávé mellett megoldom a havi ügyintézésének a 80%-át és több időnk marad beszélgetni, vagy rendbe teszem a kertjét, stb.

Az eltékozolt idő helyett több idő marad a sportra, a gyerekekre, férjre/feleségre, vagy akár csak pihenésre.

Lehet, hogy egy-egy ilyen fejlesztés évek alatt térül meg, de megtérül.

[ Szerkesztve ]

A legtöbb ember nem jut el a ''Miért pont Én?''-től a ''Miért ne?''-ig.

(#6) Upo válasza bambano (#4) üzenetére


Upo
addikt

A távközlési szolgáltatóknál eddig is voltak emberek, akik IT üzemeltetéssel foglalkoztak. Bevezetéskor nyilván lehet kicsit több meló vele, de ha beállt a rendszer akkor egy csomó adat, ami eddig ügyfélszolgálatos, emberi munka árán került be a rendszerbe, az most az informatikai rendszereken keresztül automatikusan megtörténik.
Szerintem nem nagyon igényel magyarázatot hogy mitől jelent ez megtakarítást.

Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

(#7) bambano válasza Thocy a ZAGY (#5) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

tehát te abban a hiszemben vagy, hogy majd valami kiváló állami programozók megírják az interfészt az általam fejlesztett provisioning rendszerhez, és azt majd ripsz-ropsz megkapom és minden halleluja?
majd átirányítanak kréta programozókat a feladatra?
Nem, biztosan nem lesz automatizált folyamat. Amíg a különböző adatbázisok ennyire trehányul vannak feltöltve, addig valószínűleg gyorsabb minden szolgáltatónál kézzel bevinni az adatokat egyszer, rendesen.

szerk: "a csekkjeit másodpercek alatt befizetem mobillal": engem meg kifejezetten zavar, hogy ezért nem ültették még le a felelősöket.
de persze átlagember nem tájékozott ezügyben...

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#8) bambano válasza Upo (#6) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

attól, hogy egy nagy, összetett történetben egy apró részletet egyszerűsíteni akarnak, az egész még nem lesz olcsóbb.
szerintem meg igényelne magyarázatot, hogy mitől lesz olcsóbb a szolgáltatónak plusz szoftvert fejleszteni, miközben egyéb okokból a létszámot nem lehet csökkenteni.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#9) Janika--1982


Janika--1982
aktív tag

Nagyon jó hogy van,sajnos haláleset volt a családban. :O
Sok időt lehet megspórolni vele+idegeskedést is. :R

Nagy János

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.