- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- ATK Blazing Sky X1 Ultimate Metallic Red gamer egér
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- GoodSpeed: Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Frod
addikt
válasz
SaGaIn #33512 üzenetére
6-7 perc?
Én nagyon laikus vagyok, de az előző, 9 éves konfigomon kb 30-40 mp alatt jön be a mai napig az XP, most az új gépen meg kb 15 mp a Win7 (mondjuk itt ssd van), de a te időd az rengeteg.
Egy rendszer újrarakás ennyi idő után azért már ajánlott.Sentinellel kapcsolatban pedig van egy másik topic, inkább ott kérdezz, de biztosan tudnak segíteni.
-
gabro0
őstag
válasz
SaGaIn #33499 üzenetére
Az a baj, h egy ideig még az eszközkezelő sem látta a winyót. Amióta chkdsk-et futtatok (többször próbáltam, csak még az elején megszakítottam), azóta látja, de a pl. jpg képfájlok félig vagy sehogy sem jelentek meg. Értsd: csíkosak szürkék és mindenféle össze-vissza színűek voltak némelyek.
Szóval a chkdsk ahhoz kell, h hozzá tudjak férni egyáltalán. Persze tudom van többféle program is ilyen problémára, de na.
A kábel dolog kizárva, mert 4 féleképpen is ugyanezt a hibát produkálta:
- apám gépébe, az alaplapra dugva
- apám gépére külső házzal
- az én gépembe, az alaplapra dugva
- az én gépemre külső házzal ()
Szóval ez valami hardveres hiba lesz.
Ezzel kapcsolatban érdekesség, h szinte egyik pillanatról a másikra mutatta a hibajelenséget. Előtte kifogástalanul működött.
Többiek?