Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) BobChemistry


BobChemistry
őstag

Szóval:
van egy hdd-m amit már majdnem 30 napja visszavittem a boltba - 6 hetes volt - mert nem indult el
azóta ülnek rajta
jól tudom h 30 nap után vissza kell fizetniük a teljes vételárat?

Bármilyen közel vagy valakihez, végtelen a távolság köztetek.

(#2) micro


micro
addikt

Én nem tudom pontosan.
Mit ír a garipapír?

Ha ott sincs válasz, akkor hívd fel a fogyasztóvédelmet, ők készségesen segítenek.

Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..

(#3) Jégbor válasza micro (#2) üzenetére


Jégbor
tag

Ne hívja a fogy.védelmet. Én ma hívtam őket, mert a TV-m már több mint 1 hónapja szervízben van és még cserekészüléket sem adtak. Azt válaszolták a fogyvédők, hogy már nincs ilyen szabály. Addíg javítják, ameddig akarják és nem kötelesek cserét adni. Ennyi. Éljen az UNIO!!

(#4) micro válasza Jégbor (#3) üzenetére


micro
addikt

EHH, ez szívás!

Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..

(#5) tr00p3r válasza BobChemistry (#1) üzenetére


tr00p3r
őstag

én nagykerbe vittem vissza egy 200GB Maxtort. asszem 3 hónapig volt ott, igaz kiküldték a gyártónak ott hoztak döntést a cseréről. de aztán végül pénz vissza és lett egy 200 GB Seagate belőle. namármosz, ha a tied is a gyártóhoz ment vissza akkor még türelem....

(#6) Orc


Orc
senior tag

Egy garipapiromon ez van:
15 munkanapig náluk lehet a hibás termék
15-30 m.nap után kell adniuk egy cserekarit, de még mindig nem olyat mint kéne, csak egy ideigleneset
30nap után levásárolhatod (vagy visszakaphatod a pénzt???)
A végtelenségig nem lehet a szervízben a hibás termék.

Kinyomom a szemed, eltöröm a lábad... aztán mehetsz amerre látsz!

(#7) micro válasza Orc (#6) üzenetére


micro
addikt

Szerintem a feltételek cégenként változhatnak.

Klaviatúra, képernyő, EGÉR!, meg az a doboz, tudod a gép LELKE..

(#8) Jégbor válasza Orc (#6) üzenetére


Jégbor
tag

2004 novembere óta van ez az új törvény. Úgyhogy a garipapírod valószínűleg ez előtti és teljesen mindegy, hogy mi van ráírva. A törvény a mérvadó.

(#9) harry


harry
veterán

Nekem is volt hasonló proglémám alaplappal, ezt nézd át: Bővebben: link
Végülis az enyémet kicserélték, de azért kaptam pár ötletet, h mit lehetne tenni ez ügyben.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#10) mr_ricsi válasza Jégbor (#8) üzenetére


mr_ricsi
veterán

2003 novenbere óta.

(De ha valakinek garipapírja van, és azon a törvény előírásainál kedvezőbb feltételeket vállalt a kereskedő, akkor azokat kell alkalmazni.)

Én is hívtam a FVF-t, mert a szünetmentesemet én rossznak mérem, a szerviz szerint ''hiba nem tapasztalható''. Az FVF-nél azt mondták, hogy a laborjuk 12eFt+ÁFA díjért vizsgálja be az UPS-t, amit 12600+ÁFÁért vettem. :)
Azt is mondták, hogy a szakvéleményük semmire sem kötelezi a forgalmazót, és bírósági úton perelhetem vissza a vizsgálat díját.
:Y

[Szerkesztve]

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#11) BobChemistry


BobChemistry
őstag

nagyszerű...

köszönöm skacok a hozzászólásokat
remélem nem fognak kekeckedni...

Bármilyen közel vagy valakihez, végtelen a távolság köztetek.

(#12) naga válasza tr00p3r (#5) üzenetére


naga
senior tag

Hidd el a gyártók nem fognak rajta ülni 3 hónapot! Max. 1-2 hét háztól-házig. Az más kérdés, hogy ki ül rajta ennyit, vagy ki akarja megúszni a gar. intézést.

(#13) 0519


0519
senior tag

Hello!

Nekem is hdd garral van gondom.
IBM merevlemezt vettem 2002.07 hóban, ilyet:
ic35l060avva07-0

Én határozottan úgy emlékszem, hogy ezt akkor 3 év garral vettem. Sajnos a számlán és az emlékeimen kivül nincs semmim. Akkor nem kaptam garancia levelet, egész gépet vettem alkatrészenként, és semmihez sem adtak. Én sem kértem.

Most meghalt a drága, visszavittem a boltba, ők a disztribútorhoz, azok meg egy hét múlva visszaküldték, hogy ezt csak 1 év garanciával árulták.


Mit tehetek? Tudtok valamit tanácsolni?

''Vígan ülünk tort azok fölött akik ellenünk törtek'' -Addams family

(#14) vizslakutya


vizslakutya
senior tag

Nem használt maxtoromról kiderült,hogy rossz.egy hónapos most raktam volna be.visszavittem és 90 napos határídőt kaptam.gondolják hátha addig elmúlok.:Y

>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >

(#15) 0519 válasza vizslakutya (#14) üzenetére


0519
senior tag

És hogy tervezed?
Kitartasz?

''Vígan ülünk tort azok fölött akik ellenünk törtek'' -Addams family

(#16) dantes válasza vizslakutya (#14) üzenetére


dantes
tag

Ebben az országban mindenki azt csinál, amit akar! :(

''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do.'' - Mark Twain

(#17) 0519


0519
senior tag

Ebben a hozzászólásban:

Bővebben: link

A következő szerepel:
Egy mázlim volt: a bolt nem találta meg a nagyker által kiadott garancialevelet, így saját kontójukra adtak egy másikat, de így is eltelt egy hónap.

Vagyis a bolt őrzi a papírt? Nekem nem feledékenységből nem adták ide, hanem nekik kellett volna megőrizni?


Köszi a segítséget.

''Vígan ülünk tort azok fölött akik ellenünk törtek'' -Addams family

(#18) 0519


0519
senior tag

Bővebben: link

[Szerkesztve]

''Vígan ülünk tort azok fölött akik ellenünk törtek'' -Addams family

(#19) 0519 válasza 0519 (#13) üzenetére


0519
senior tag

Bővebben: link

''Vígan ülünk tort azok fölött akik ellenünk törtek'' -Addams family

(#20) 0519 válasza 0519 (#13) üzenetére


0519
senior tag

Bővebben: link

''Vígan ülünk tort azok fölött akik ellenünk törtek'' -Addams family

(#21) LKW


LKW
tag

Neken két garis problémám volt idáig. Egy monitorkártya, és egy proci. Mindkettőt még aznap lerendeztem az üzletben. Igaz én egy kicsit ''hüjjje'' vagyok.:o

Minden hepe után jön egy hupa

(#22) 0519 válasza 0519 (#13) üzenetére


0519
senior tag

http://prohardver.hu/rios3_popup.php?mod=40&id=115943&start=609&len=1

''Vígan ülünk tort azok fölött akik ellenünk törtek'' -Addams family

(#23) 0519 válasza 0519 (#13) üzenetére


0519
senior tag

Bővebben: link

''Vígan ülünk tort azok fölött akik ellenünk törtek'' -Addams family

(#24) Teppik


Teppik
csendes tag

Sziasztok!

Inkább ide írok először, mielőtt új témát nyitnék.
Vettem egy 80-as Samsung vinyót néhány napja, boltban. Rendben van minden vele, csak megnéztem a HDTune nevű progival és ott van egy olyan menüpont, hogy Health, azon belül pedig: Power On Time. Namost ez nekem 1640-et mutat, a régi 4 éves WD-nél pedig 6642-t.
Mire kell itt gondolni? Óra lenne? Használt vinyót adtak el nekem?

(#25) 0519 válasza Teppik (#24) üzenetére


0519
senior tag

Jó kérdés, én még nem láttam ilyet

''Vígan ülünk tort azok fölött akik ellenünk törtek'' -Addams family

(#26) bio


bio
csendes tag

hali

az lenne a kérdésem hogy hogyan tudom én egy kéz alatt vett vinyonak érvényesíteni a gariját? hallottam ilyet hogy gyaári szám alapján, de hogy megy ez az egész?
thx

ööööö izé nem tudom ......érthető vagyok?

(#27) Ariadne válasza bio (#26) üzenetére


Ariadne
őstag

[link] itt egy topik az ilyen jellegű kérdéskre.

A kéz alatt annyit jelent, hogy használtan? A jótállási jeggyel vagy a számlával tudod érvényesíteni, a jótállási jegyen lévő szerviznél vagy a kiskernél, ahol vették. Gondolom megvan valamelyik, egyébként honnan tudod, ''garanciális''-e még... :)

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#28) macilaci78 válasza Ariadne (#27) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Gondolom, a gyári szám alapján a gyártó honlapjáról. :P

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#29) bio válasza macilaci78 (#28) üzenetére


bio
csendes tag

hali
de konkrétan mit kell tennemm ha van egy ilyen vinyóm?
van rajta egy szám....aztán megkeresem a gyártó honlapján hogy szerepel-e a nyílvántartásban, és ott mi alapján számítják a garit? a gyártástól? vagy az első kiszállítástól?
és ha még garis akkor kihez fordulok? a m.o.-i forgalmazóhoz mindenféle papirusz nélkül bemegyek honom alatt a vinyóval és ő az adatbázis alapján vagy kicseréli/megcsinálja vagy nem? :U
bocs ha hülye és egyértelmű dolgokat kérdezek de számomra eddig a gari úgy működött hogy számla garilevél....ha vmelyik hiányzott akkor mehetett a cucc a kukába :O
köszi a választ

ööööö izé nem tudom ......érthető vagyok?

(#30) mr_ricsi válasza bio (#29) üzenetére


mr_ricsi
veterán

Mi a vinyód márkája?

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#31) kovi válasza bio (#26) üzenetére


kovi
senior tag

Milyen vinyó? Kiskeres -e? Mennyi idős? stb...
Ahogy Ricsi is mondja kéne info..
More!

GeForce GTX 295 - The most powerful dual chip graphics card on the planet(!) for gaming and beyond.

(#32) iipenwin


iipenwin
csendes tag

Üdv.
A gari alaplapcsere után vajon újraindul vagy sem?
1 éve vásárolt DELL laptopon (3 év garival) behalt az alaplaplap. Céghez vissza, komment nélkül bevették és kicserélték. A kérdésem, hogy mivel a gép főrésze lett cserélve, ez egyenértékű-e egy gép cserével? Tehát újraindul a 3 év, vagy folytatódik ahol abbamaradt?
A válaszokat előre köszönöm.
Szép napot...

(#33) petrelli86


petrelli86
aktív tag

sziasztok

ilyenért még élhet a garancia?
az ssd működését nem befolyásolta, valszeg nem emiatt ment tönkre..

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=petrelli86 Vágjál bamba képet! ÍGY! MOST JÓ!

(#34) Mr.Peter


Mr.Peter
aktív tag

Sziasztok!
Van egy Western Digital 320-as laptop hdd-m ami fél év szektorhibázás után beadta a kulcsot.Mielőtt megvettem elvileg egy Dell Latitude E4310-es gépben volt. Megnéztem WD honlapján és serial alapján ezt kaptam:NO LIMITED WARRANTY-C40 vagyis elvileg a cég aki vette a WD-től az intézi a garanciát.

Hogy tudnám elintézni, a garizást? :U

(gyártva :2009 jul. 08.)(WD3200BEVT)

<<<KEEP IT REAL!>>>

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.